Ja die Richard Gere was natuurlijk wel goed, maar niet helemaal gek ...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dan toch weer nét niet. Er mist iets.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, dat wil ik ook, naar een vrouw toegaan en dat ze me dan betaald om piano voor me te spelen![]()
't lijkt Pretty Woman wel
Speelt Ian zo slecht?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mist de clou een beetje Keith. Zij is betaald om naar die muziek te luisteren.
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets met principes te maken. Meer wat jij zegt: ik vind het ook geen lekkere gedachte.
Ik zal vast nooit begrijpen waarom een man sex wil met een vrouw waar net tig andere mannen vanaf zijn gekropen.
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnettenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff niet op te letten
![]()
Voor een leek heb je d'r maar een hoop verstand van.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten
Ik denk bij amateurs toch aan iets andersquote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar daar doen toch alleen maar amateurs aan mee? Of is dat ook al veranderd?
Geeft niet, volgende keer beter ....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff niet op te letten
![]()
Ik zou nooit van m'n leven betalen voor seksquote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.
heb jaren over de wallen gezworven, maakte pandjes schoon en dan klep je met sommige meiden die op het punt staan om naar huis te gaan, leuke tijd daar gehad, hard werken dat wel 7 dagen in de week, begon smorgens om 4 uur want om 10 uur moest alles weer schoon zijn. maar was het leukste werk dat ik gehad heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor een leek heb je d'r maar een hoop verstand van.
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou nooit van m'n leven betalen voor seks
Het versieren hoort er gewoon bij en zonder dat ik iemand aantrekkelijk vind hoeft het van mij niet, dan doe ik het zelf wel
Waar las je dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.
Las ik nu echt 98%?
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.
Las ik nu echt 98%?
Liesje wachtte altijd op me, kreeg ik haar parkeerplaatsquote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jaren over de wallen gezworven, maakte pandjes schoon en dan klep je met sommige meiden die op het punt staan om naar huis te gaan, leuke tijd daar gehad, hard werken dat wel 7 dagen in de week, begon smorgens om 4 uur want om 10 uur moest alles weer schoon zijn. maar was het leukste werk dat ik gehad heb.
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.
Dat is één van mijn afwijkingen, overal een liedje achteraan gooienquote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat ineens zat te zingen?!
![]()
*tiediediedietiediediedie* <- spannend muziekje
WUT!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Liesje wachtte altijd op me, kreeg ik haar parkeerplaats
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:26 schreef Toverheks het volgende:
98 % van de mannen heeft wel eens een meisje van plezier bezocht of is dat van plan, ik zeg niet dat je liegt Ian, begrijp me niet verkeerd, maar statistiek is bewezen dat mannen naar de hoeren gaan niet om de daad, maar omdat het *spannend en verboden* is.
maar welke man je ook spreekt en het vraagt, ze doen dat niet. ja ja me neus
Daar kun je dan met een gerust hart 100% van maken, lijkt me.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.
Dat zal voor een deel van de mannen gelden. Maar je hebt er ook die zelf geen vrouw kunnen krijgen en toch behoefte hebben aan sex. Of die een keer lekker klaargepijpt willen worden alleen hun eigen vrouw is daar al 15 jaar geleden mee gestopt. Of eenzame mannen die gewoon even behoefte hebben aan vriendelijk en intiem contact, ook al is dat betaald.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van plan dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.
EN WAAR HOOR IK DAN BIJ MET MIJN GREFO INSTELLING!?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar kun je dan met een gerust hart 100% van maken, lijkt me.
Maar het was dus gedaan of voornemens. En dat gaat er bij mij niet in. Hihi.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
Gert, vrind, hoe vaak was jij bij de hoeren en waarom?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zal voor een deel van de mannen gelden. Maar je hebt er ook die zelf geen vrouw kunnen krijgen en toch behoefte hebben aan sex. Of die een keer lekker klaargepijpt willen worden alleen hun eigen vrouw is daar al 15 jaar geleden mee gestopt. Of eenzame mannen die gewoon even behoefte hebben aan vriendelijk en intiem contact, ook al is dat betaald.
Een algemeen geldend profiel van "de hoerenloper" is er denk ik niet.
*eens isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb weinig principes, maar seks met een professional vind ik ook niet bepaald een lekkere gedachte.
Ik kan me daar even geen beeld bij vormen eigenlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
EN WAAR HOOR IK DAN BIJ MET MIJN GREFO INSTELLING!?
Nee dus want Relmoppie wil dat bijvoorbeeld niet dus daar zit je met je 100%.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik bijna niet geloven. Nou ja, misschien als je al jaren droog staat dat je het gaat overwegen, maar ik kan me niet voorstellen dat 98% zomaar spontaan antwoordt wel zou te overwegen om te betalen voor seks.quote:
Er aan gedacht hebben "hoe het zou zijn".. ik denk wel tegen de 100% ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.
Ja, nee, maar IK ben Tinkyquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er aan gedacht hebben "hoe het zou zijn".. ik denk wel tegen de 100% ja.
Het lijkt mij een hele rare ervaring om sex te hebben zonder dat er van enige affectie sprake is. Het is niet iets dat me aantrekt in ieder geval. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt. En hoe ik dan doé. Volgens mij zou ik proberen vriendjes te worden met zo'n hoer. Omdat dit zo onlosmakelijk verbonden is met intimiteit. En dan hangt ze natuurlijk een zielig verhaal op over haar zeven kindertjes in Bulgarije die ze moet onderhouden maar dat ze al haart verdiende geld aan haar pooier moet geven. En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Maar dan heb je wel je plaatsje in de hemel verdiend en daar kan je allemaal maagden neuken!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Werkte daar en 's ochtend wachtte één van de meisjes die net klaar was met werken (Liesje dus), altijd tot ik er was zodat ik haar parkeerplaats kon overnemen (niks bijzonders maar gewoon liefvvv)quote:
Aaaaaaaaaaw. Je bent ook 2012.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij een hele rare ervaring om sex te hebben zonder dat er van enige affectie sprake is. Het is niet iets dat me aantrekt in ieder geval. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt. En hoe ik dan doé. Volgens mij zou ik proberen vriendjes te worden met zo'n hoer. Omdat dit zo onlosmakelijk verbonden is met intimiteit. En dan hangt ze natuurlijk een zielig verhaal op over haar zeven kindertjes in Bulgarije die ze moet onderhouden maar dat ze al haart verdiende geld aan haar pooier moet geven. En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Het vrouwelijke deel ook geloof ik hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat het hele mannelijke SC volk zegt dat ze die hoer ook niet hadden geneukt.
Die ook behoorlijke sekspraatjes voor tien hadden af en toe.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw in een verzorgingshuis bejaarden heeft gewassen.
Ik heb in Londen bij een bushalte wel eens een blowjob aangeboden gekregen voor 20 pond, toen ik zei dat ik niet geïntresseerd was begon ze ook een zielig verhaal over haar dochtertje en heb ik haar een sigaret en een paar pond gegevenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
kijk, en dat denken wij vrouwen dan bij *hoerenlopers* maar je wilt niet weten wat voor lekkere mannen naar binnen gaan, het kan bij wijze van je buurman wezen waar je het nooit achter gezocht hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.
Huh?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat het hele mannelijke SC volk zegt dat ze die hoer ook niet hadden geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |