Ja die Richard Gere was natuurlijk wel goed, maar niet helemaal gek ...quote:Op donderdag 3 december 2009 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dan toch weer nét niet. Er mist iets.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, dat wil ik ook, naar een vrouw toegaan en dat ze me dan betaald om piano voor me te spelen![]()
't lijkt Pretty Woman wel
Speelt Ian zo slecht?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mist de clou een beetje Keith. Zij is betaald om naar die muziek te luisteren.
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets met principes te maken. Meer wat jij zegt: ik vind het ook geen lekkere gedachte.
Ik zal vast nooit begrijpen waarom een man sex wil met een vrouw waar net tig andere mannen vanaf zijn gekropen.
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnettenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff niet op te letten
![]()
Voor een leek heb je d'r maar een hoop verstand van.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat met mijn vingers tussen de castagnetten
Ik denk bij amateurs toch aan iets andersquote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar daar doen toch alleen maar amateurs aan mee? Of is dat ook al veranderd?
Geeft niet, volgende keer beter ....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ff niet op te letten
![]()
Ik zou nooit van m'n leven betalen voor seksquote:Op donderdag 3 december 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannan gaan niet naar de Hoeren voor de daad zelf zeg maar, meer omdat het *spannend en verboden* is, mannen denken/leven er al dagen van te voren aan en ja dat wind zeg maar op, maar om de daad zelf is het niet, het gaat meer om het gehele plaatje van er naar toe gaan het doen en dan weer naar huis.
heb jaren over de wallen gezworven, maakte pandjes schoon en dan klep je met sommige meiden die op het punt staan om naar huis te gaan, leuke tijd daar gehad, hard werken dat wel 7 dagen in de week, begon smorgens om 4 uur want om 10 uur moest alles weer schoon zijn. maar was het leukste werk dat ik gehad heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor een leek heb je d'r maar een hoop verstand van.
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou nooit van m'n leven betalen voor seks
Het versieren hoort er gewoon bij en zonder dat ik iemand aantrekkelijk vind hoeft het van mij niet, dan doe ik het zelf wel
Waar las je dat?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.
Las ik nu echt 98%?
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef Noek het volgende:
Gefeliciteerd, je hoort bij de 2%.
Las ik nu echt 98%?
Liesje wachtte altijd op me, kreeg ik haar parkeerplaatsquote:Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jaren over de wallen gezworven, maakte pandjes schoon en dan klep je met sommige meiden die op het punt staan om naar huis te gaan, leuke tijd daar gehad, hard werken dat wel 7 dagen in de week, begon smorgens om 4 uur want om 10 uur moest alles weer schoon zijn. maar was het leukste werk dat ik gehad heb.
98% ging over mannen die er ook aan dachten volgens mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Las ik ook . Nonsenspercentage lijkt me dat. Zo niet, dan moet ik mijn beeld van mannen nog meer bijstellen.
Dat is één van mijn afwijkingen, overal een liedje achteraan gooienquote:Op donderdag 3 december 2009 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik dat ineens zat te zingen?!
![]()
*tiediediedietiediediedie* <- spannend muziekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |