Werkte daar en 's ochtend wachtte één van de meisjes die net klaar was met werken (Liesje dus), altijd tot ik er was zodat ik haar parkeerplaats kon overnemen (niks bijzonders maar gewoon liefvvv)quote:
Aaaaaaaaaaw. Je bent ook 2012.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er aan gedacht hebben "hoe het zou zijn".. ik denk wel tegen de 100% ja.
Het lijkt mij een hele rare ervaring om sex te hebben zonder dat er van enige affectie sprake is. Het is niet iets dat me aantrekt in ieder geval. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt. En hoe ik dan doé. Volgens mij zou ik proberen vriendjes te worden met zo'n hoer. Omdat dit zo onlosmakelijk verbonden is met intimiteit. En dan hangt ze natuurlijk een zielig verhaal op over haar zeven kindertjes in Bulgarije die ze moet onderhouden maar dat ze al haart verdiende geld aan haar pooier moet geven. En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
Het vrouwelijke deel ook geloof ik hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat het hele mannelijke SC volk zegt dat ze die hoer ook niet hadden geneukt.
Die ook behoorlijke sekspraatjes voor tien hadden af en toe.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
* debuurvrouw in een verzorgingshuis bejaarden heeft gewassen.
Ik heb in Londen bij een bushalte wel eens een blowjob aangeboden gekregen voor 20 pond, toen ik zei dat ik niet geïntresseerd was begon ze ook een zielig verhaal over haar dochtertje en heb ik haar een sigaret en een paar pond gegevenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Er aan gedacht hebben "hoe het zou zijn".. ik denk wel tegen de 100% ja.
Het lijkt mij een hele rare ervaring om sex te hebben zonder dat er van enige affectie sprake is. Het is niet iets dat me aantrekt in ieder geval. Toch ben ik wel nieuwsgierig naar hoe dat dan voelt. En hoe ik dan doé. Volgens mij zou ik proberen vriendjes te worden met zo'n hoer. Omdat dit zo onlosmakelijk verbonden is met intimiteit. En dan hangt ze natuurlijk een zielig verhaal op over haar zeven kindertjes in Bulgarije die ze moet onderhouden maar dat ze al haart verdiende geld aan haar pooier moet geven. En dan geef ik een dikke fooi en ga ik weg zonder sex.
kijk, en dat denken wij vrouwen dan bij *hoerenlopers* maar je wilt niet weten wat voor lekkere mannen naar binnen gaan, het kan bij wijze van je buurman wezen waar je het nooit achter gezocht hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens aan gedacht? Verworpen meteen, maar wel aan gedacht. Net zoals ik er wel eens aan heb gedacht zo'n carriere te beginnen. Om dat ook meteen te verwerpen bij de gedachte aan vieze, oude mannetjes met hangbillen en -buiken.
Huh?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus gewoon op neer dat het hele mannelijke SC volk zegt dat ze die hoer ook niet hadden geneukt.
Niks nichterig, de meeste nichten hebben niet zo'n moeite met een ons, gewoon zonde van het geldquote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel fijn dat heul veul mensen het met me eens zijn dat je niet met een "pro" gaat liggen neuken maar dat het als nichterig word gezien dat ik dat meisje geen veeg heb gegeven
Mwoah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jij hier nu gaat zeggen dat als jij gisteravond een callgirl op je schoot had gehad, je haar geneukt had?quote:
JA!! zuster, de kleine jongen moet ook nogquote:Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ook behoorlijke sekspraatjes voor tien hadden af en toe.
Daar zouden ze gewoon een hoer in een team moeten zetten. En dan ook echt sollicitatiesrondes houden want ze moeten wel een mensen-mens zijn.
In jouw omstandigheden van gisteren... kweenie hoor. Zou zomaar kunnen dat ik het wél had gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik bevind me dan ook in een totaal andere situatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jij hier nu gaat zeggen dat als jij gisteravond een callgirl op je schoot had gehad, je haar geneukt had?
Het was wél een lekker wijf, dat moet ik d'r nageven.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In jouw omstandigheden van gisteren... kweenie hoor. Zou zomaar kunnen dat ik het wél had gedaan.
Want om als ze dan weg is je op de mental image van d'r lekkere kontje af te gaan sjorren, da's ook weer zo sneu.
Erger; 98% overweegt niet alleen maar doet..quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik bijna niet geloven. Nou ja, misschien als je al jaren droog staat dat je het gaat overwegen, maar ik kan me niet voorstellen dat 98% zomaar spontaan antwoordt wel zou te overwegen om te betalen voor seks.
Da's het mooie aan hypothetische stellingen, dat maakt dan niet uitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bevind me dan ook in een totaal andere situatie.
Hypocrisie is mij redelijk vreemdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |