hhahahaa ja ik zeg dat nooit meer he Laysa, boeren enzo van buiten, zeg nu suikerspinnenquote:
Kan datquote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hier ook ik een uitklapmenuutje in Word maak?
Jaquote:
ne Deissy, kan je niet helpen, ben al bij dat ik weet waar de aan/uit knop van mijn comp. zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hier ook ik een uitklapmenuutje in Word maak?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ne Deissy, kan je niet helpen, ben al bij dat ik weet waar de aan/uit knop van mijn comp. zit.
Misschien is die optie wel toegevoegd en kan 't helemaal niet in '03.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ja![]()
Ik heb een mail met uitleg, maar dat is voor Word 2007 en ik heb hier Word 2003
Dan moet je met de help functie even zoeken waar de functie in 2003 zitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb een mail met uitleg, maar dat is voor Word 2007 en ik heb hier Word 2003
Sinds ik 2007 heb snap ik niets meer van word, had er gvd op school een 10 voorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is die optie wel toegevoegd en kan 't helemaal niet in '03.
Excel 2007 is echt de shitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds ik 2007 heb snap ik niets meer van word, had er gvd op school een 10 voor
Ik denk dat je in de ontwerp mode moet zitten om iets toe te voegen/wijzigenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me ook wel om zo'n uitklapmenu in mijn document te krijgen, maar daarna kan ik niets anders meer in dat document als alleen maar uitklappen
Ik heb me eigenlijk nog niet verdiept in nieuwe functiies.quote:
Het is een beetje lastig zo iemand te helpen, het zal vast heel simpel zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is me gelukt, maar nu kan ik alleen nog maar in dat keuzemenu en verder niets![]()
Jullie hebben er ook geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |