Het is voor Wordquote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit een Excelcursus gevolgd en sindsdien dat programma nooit meer gebruikt.
voor jou is een hoer van 30 al oud. In mijn geval zal het wel een kalende corpulente veertiger zijn.quote:
Ik heb in excel een heel programma/macro gemaakt voor het berekenen van transformatoren.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit een Excelcursus gevolgd en sindsdien dat programma nooit meer gebruikt.
kapucijners met uitje karbonaadje erbij een aardappeltje gewoon had ik zin in.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Excell![]()
Goed...nu ff wat echt belangrijk is...wat eten jullie vandaag??
Ik ben een mega pan met hutspot aan het makenSpekkies er doorheen en verse worst erbij
Hallo, ik ben bijna jarig.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor jou is een hoer van 30 al oud. In mijn geval zal het wel een kalende corpulente veertiger zijn.
Het was heel niet druk vannesmorgens!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog macaroni van gister staan, om daarna naar de stad te gaan waar 't stervensdruk is omdat nog 10k mensen inkopen moeten doen!
Lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Excell![]()
Goed...nu ff wat echt belangrijk is...wat eten jullie vandaag??
Ik ben een mega pan met hutspot aan het makenSpekkies er doorheen en verse worst erbij
Ach gut, bijna 23.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, ik ben bijna jarig.
Ik ben ook oud.
Uitermate!quote:
8 december.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach gut, bijna 23.Zondag toch? ja?
Daar zou ik idd een hele week van kunnen etenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ga je daar een hele week van eten?
Ik eet die lasagne die ik gisteren al klaar heb gezet.
De reguliere, met gehakt en tomaat![]()
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.quote:
Kun je niet gewoon wat uit de keuken eten?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.
Ben benieuwd of ik voor 9e uberhaupt tijd heb voor zelf eten
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk wat ik vond, al google-end naar ouwe hoer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom daar een talpalogo staat weet ik ook niet.
Ja! ik ook. Gewoon weer braaf en zoet.quote:
Tuurlijk, maar als je de hele tijd met je harses boven die pannen staat vergaat je de honger teringsnel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wat uit de keuken eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |