Dan moet je met de help functie even zoeken waar de functie in 2003 zitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb een mail met uitleg, maar dat is voor Word 2007 en ik heb hier Word 2003
Sinds ik 2007 heb snap ik niets meer van word, had er gvd op school een 10 voorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien is die optie wel toegevoegd en kan 't helemaal niet in '03.
Excel 2007 is echt de shitquote:Op donderdag 3 december 2009 15:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds ik 2007 heb snap ik niets meer van word, had er gvd op school een 10 voor
Ik denk dat je in de ontwerp mode moet zitten om iets toe te voegen/wijzigenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Het lukt me ook wel om zo'n uitklapmenu in mijn document te krijgen, maar daarna kan ik niets anders meer in dat document als alleen maar uitklappen
Ik heb me eigenlijk nog niet verdiept in nieuwe functiies.quote:
Het is een beetje lastig zo iemand te helpen, het zal vast heel simpel zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is me gelukt, maar nu kan ik alleen nog maar in dat keuzemenu en verder niets![]()
Jullie hebben er ook geen verstand van
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is een beetje lastig zo iemand te helpen, het zal vast heel simpel zijn
Ik wil helemaal niet over een hoerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie maar weer verder over hoeren
Misschien moet je een klinker kopen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Ik ga even een andere hulplijn inschakekelen
En anders mag ze er nog 1 wegstrepenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien moet je een klinker kopen?
Ik ben een beetje uitge-ouwehoert.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie maar weer verder over hoeren
Ik heb de Enterprise editiequote:
Zeker!quote:
Hè getver, een ouwe hoerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitge-ouwehoert.
Spannend!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit een Excelcursus gevolgd en sindsdien dat programma nooit meer gebruikt.
Het is voor Wordquote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ooit een Excelcursus gevolgd en sindsdien dat programma nooit meer gebruikt.
voor jou is een hoer van 30 al oud. In mijn geval zal het wel een kalende corpulente veertiger zijn.quote:
Ik heb in excel een heel programma/macro gemaakt voor het berekenen van transformatoren.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
kapucijners met uitje karbonaadje erbij een aardappeltje gewoon had ik zin in.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Excell![]()
Goed...nu ff wat echt belangrijk is...wat eten jullie vandaag??
Ik ben een mega pan met hutspot aan het makenSpekkies er doorheen en verse worst erbij
Hallo, ik ben bijna jarig.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voor jou is een hoer van 30 al oud. In mijn geval zal het wel een kalende corpulente veertiger zijn.
Het was heel niet druk vannesmorgens!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog macaroni van gister staan, om daarna naar de stad te gaan waar 't stervensdruk is omdat nog 10k mensen inkopen moeten doen!
Lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef Laysa het volgende:
Excell![]()
Goed...nu ff wat echt belangrijk is...wat eten jullie vandaag??
Ik ben een mega pan met hutspot aan het makenSpekkies er doorheen en verse worst erbij
Ach gut, bijna 23.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, ik ben bijna jarig.
Ik ben ook oud.
Uitermate!quote:
8 december.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach gut, bijna 23.Zondag toch? ja?
Daar zou ik idd een hele week van kunnen etenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ga je daar een hele week van eten?
Ik eet die lasagne die ik gisteren al klaar heb gezet.
De reguliere, met gehakt en tomaat![]()
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.quote:
Kun je niet gewoon wat uit de keuken eten?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.
Ben benieuwd of ik voor 9e uberhaupt tijd heb voor zelf eten
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk wat ik vond, al google-end naar ouwe hoer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom daar een talpalogo staat weet ik ook niet.
Ja! ik ook. Gewoon weer braaf en zoet.quote:
Tuurlijk, maar als je de hele tijd met je harses boven die pannen staat vergaat je de honger teringsnel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wat uit de keuken eten?
Toen was dat leuk, ik vraag me af of ik het nu nog leuk zou vinden. (ik denk het wel btw)quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! ik ook. Gewoon weer braaf en zoet.Dat was echt leuk.
Ik heb een oude ziel.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat je nog zo jong bent.
Ben je echt serieus nog zo jongquote:Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een oude ziel.
*knikt plechtig
Ja, haal je maar niets in je hoofd, hij wil nietquote:
Hij valt onder mn zelfgestelde grensquote:Op donderdag 3 december 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, haal je maar niets in je hoofd, hij wil niet
Ik voel me nog steeds 22quote:Op donderdag 3 december 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
God....22....das best een poosje terug voor mij
Teveel informatiequote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh dat dan weer niet...ik voel voornamelijk mezelf
Och gut, nou begrijp ik het, ... sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien dus 22 op het moment
Ik wist niet dat jij een vrouw was?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon nog 28.
en elk jaar word ik weer 28
Ja ja, ha ha.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och gut, nou begrijp ik het, ... sorry
ik kan gewoon niet verder tellenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een vrouw was?
Wel lastig als je aan het einde v/d maand bentquote:
Ja, z'n baas is er ook niet ongelukkig meequote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel lastig als je aan het einde v/d maand bent
eet jij dan snachts niet als je thuis komt, die jongen van mij plundert gelijk een half brood of maakt iets warm uit de vriezer.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt straks weer 's fijn een hele groep dus ik mag nog buffet afmaken zometeen.
Ben benieuwd of ik voor 9e uberhaupt tijd heb voor zelf eten
nah, dan hebben we 28 I, 28 II, enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel lastig als je aan het einde v/d maand bent
Behalve februari dan![]()
hoe oud is pietje eigenlijk? ook jaar of 23?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Laysa het volgende:
Ik snap nu wel beter hoe het toch komt dat IaN zich zo goed in pietje kan inleven
Dus hoe oud ben je nu? 28 XXVIquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, dan hebben we 28 I, 28 II, enzo
ik onthou dit wel hoor...volgend jaar geen feestje meerquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is zo ongeveer mijn verjaardags feestje op Fok!.
Aan mensen uitleggen dat ik niet zo oud ben als ze denken.
Elk jaar weer.
Ga dan ook gewoon naar de TMF chat ofzoquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is zo ongeveer mijn verjaardags feestje op Fok!.
Aan mensen uitleggen dat ik niet zo oud ben als ze denken.
Elk jaar weer.
*proestquote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon naar de TMF chat ofzo
Et tu, Brute Heidi?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon naar de TMF chat ofzo
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan heb ik óók nog eens slecht nieuws voor je Ian
Ik ben op mijn werk ...quote:
Owquote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk ...
Morgen ben ik vrij van werk, maar werk ik thuis.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT LOLLIG ZEG!11!11!!
zie je wel, ik zet elke avond mijn schoen, bler een liedje uit volle borst, smorgens ren ik mijn bed uit om te kijken maar helemaal niks, al vraag ik niet veel zelf geen chocoladeletter zit er niet in pppfftttt en dit vertel je me nu pas terwijl wij al jaren een warme vriendschapsband hebben??? ppppffttttquote:
Ik hoop dat je vannacht op staat en melk drinkt die over de datum isquote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Laysa het volgende:
Pffff jij kan ook niets hebben......huulie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |