En of je dan moet betalen voortaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek klanten voor mijn nieuwe vriendin
Ben trouwens wel echt benieuwd of ze nou bijvoorbeeld gaat sms'en ofzo
Je krijgt straks kortingdeals per sms.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek klanten voor mijn nieuwe vriendin
Ben trouwens wel echt benieuwd of ze nou bijvoorbeeld gaat sms'en ofzo
Een dalurenkaart!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je krijgt straks kortingdeals per sms.
Maar wel voor 8 uur vanavond reageren hoor.
Hoe naïef zou ze denken dat ik benquote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En of je dan moet betalen voortaan.
ja waarom niet, HiDiHo is gewoon open en eerlijkquote:
Zie je, krijg je dit soort gasten hierquote:
Nu Remlof nogquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je, krijg je dit soort gasten hier
Ik ben meer benieuwd of het ontvangen van haar SMSjes gratis isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En of je dan moet betalen voortaan.
Als ik het wel zou doen, zou ik het ook zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja waarom niet, HiDiHo is gewoon open en eerlijk
Die is er zoquote:
Daarom! Ik ben echt benieuwdquote:Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd of het ontvangen van haar SMSjes gratis is
Ian's schuldquote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zie je, krijg je dit soort gasten hier
Ja, een SMSje van ¤ 3,50....quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom! Ik ben echt benieuwd
Misschien krijg ik wel een heel lief smsje met mijn verjaardag
Maar wel liefquote:
Ik ben benieuwdquote:
Ik geloof jequote:Op donderdag 3 december 2009 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik het wel zou doen, zou ik het ook zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |