Mooi!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
cc!!!!!
Kalika, maîtresse nummer drie van Tiger Woods
Een hoer is een hoer. Zie ik niet echt als scheldwoord voor iemand die daadwerkelijk een hoer is?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. ja ik zat eerst te denken ik vertel niet dat ik vroeger pandjes heb schoongemaakt maar ach, ben een open en eerlijk mens en het onderwerp ging over hoeren, al zal ik liever meisjes van plezier zeggen, vind hoer zo een teringwoord, want er zatten gewoon echt aardige leuke meiden tussen. die bij wijze van in jou straat konden wonen, vriendin van je wezen want vergeet niet, zulke meisjes (sommige) leiden gewoon een dubbelleven en staan de volgende morgen gewoon gezellig te kleppen op een schoolplein als ze hun koter naar school brengen.
Nee, dat was pure compassie.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen als ie geblowt is dan. Voor dat geld... Anders was het slechts een extra uitgave.
Je moet voor de grap eens in Amsterdam voor een aardige club gaan staan en kijken wat er naar binnen gaat, ...........quote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn buurman is helemaal een vies mannetje.
Ik snap wel dat er ook wel goedogende mannen binnenlopen bij een hoer, maar het merendeel lijkt me toch van het kaliber 'jammer maar helaas'.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens in Amsterdam voor een aardige club gaan staan en kijken wat er naar binnen gaat, ...........
Godsamme leven jullie in Suikerspinnenland ofzo
Apeldoorn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens in Amsterdam voor een aardige club gaan staan en kijken wat er naar binnen gaat, ...........
Ik betaal in principe niet voor een vrouw, maar als er een (dure) call-girl voor mijn neus wordt gezet, geheel betaald door iemand anders, dan zie ik geen enkele reden om geen gebruik te maken van haar diensten. Dus als het een mooie meid is en jij regelt de financiën dan neem ik haar wel mee hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga op de Meet een hoer regelen voor Jian
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond en nu woon ik weer in gloeilampcity.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
als je het maar wel veilig doet hequote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik betaal in principe niet voor een vrouw, maar als er een (dure) call-girl voor mijn neus wordt gezet, geheel betaald door iemand anders, dan zie ik geen enkele reden om geen gebruik te maken van haar diensten. Dus als het een mooie meid is en jij regelt de financiën dan neem ik haar wel mee hoor
Amsterdam, Eindhoven, ik denk dat het weinig uitmaakt, Suikerspinnenland zit in je hoofdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb jaren in Amsterdam gewoond en nu woon ik weer in gloeilampcity.
Ik denk dat ook hier de 80-20 regel opgaat: 80% daar zou je je hond nog niet voor durven lenen en 20% is doable.
Plus dat ik nogal kieskeurig ben voor het vlees dat in mijn kuip mag.
hhahahaa ja ik zeg dat nooit meer he Laysa, boeren enzo van buiten, zeg nu suikerspinnenquote:
Kan datquote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hier ook ik een uitklapmenuutje in Word maak?
Jaquote:
ne Deissy, kan je niet helpen, ben al bij dat ik weet waar de aan/uit knop van mijn comp. zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hier ook ik een uitklapmenuutje in Word maak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |