abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75227036
Vorige topic:
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39

Ik sloot de vorige met de volgende post:
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook nog 2 sneeuwwitje poppetjes
Sleepy en wasbeer
Bij interesse, stuur maar even een pm
Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?
pi_75227311
Ik ben nog steeds op zoek naar Ratatouille voor de Gamecube
  † In Memoriam † woensdag 2 december 2009 @ 21:37:46 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75227783
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Ratatouille voor de Gamecube
ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hier

of deze: http://cgi.ebay.com/RATAT(...)?hash=item53dcfb11d1

[ Bericht 21% gewijzigd door lady-wrb op 02-12-2009 21:43:40 ]
pi_75228765
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hier

of deze: http://cgi.ebay.com/RATAT(...)?hash=item53dcfb11d1
De meeste zijn NTSC hier in nederland hebben we PAL, gaat niet werken dus

Ik blijf gewoon even zoeken

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2009 22:01:02 ]
pi_75228884
Hallo moeders, ik heb een vraagje: hebben jullie een idee hoe ik aan een babypakje van Old Navy kan komen? Heb net op de site zo'n leuk pakje gezien, maar ze sturen niet naar Europa... maar misschien zijn er meer winkels die het verkopen?
  donderdag 3 december 2009 @ 08:37:17 #6
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75237043
Tiny love mobiel VERKOCHT

Shirts Hema maat 62

Pointer shirt maat 62 blauw

Mexx shirt maat 68 en maat 50-56 wit

Lief! shirt maat 62

Mexx broek maat 62 lichtblauw

Mexx vestje blauw wit maat 62

Name it shirt wit en blauw maat 62

Noppies shirt maat 62

BFC broek maat 62

Jottum setje broek en shirt maat 68

grrr photobucket houd ermee als die het nog doet komt er nog meer bij

Bij interesse graag PM

[ Bericht 0% gewijzigd door MamaNik op 03-12-2009 12:27:22 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 09:13:48 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75237568
Wat een leuke kleertjes heb je toch MamaNik... helaas past het Lennon allemaal niet meer.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 09:35:42 #8
248986 MamaNik
pi_75238001
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een leuke kleertjes heb je toch MamaNik... helaas past het Lennon allemaal niet meer.
Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???
  donderdag 3 december 2009 @ 09:42:33 #9
114177 Diaan73
pi_75238140
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:35 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???
Lennon gaat nu wel richting maat 80.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 10:01:50 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_75238595
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef mrien het volgende:
Vorige topic:
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39

Ik sloot de vorige met de volgende post:
[..]

Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?
De eerste serie van spullen die niet meer passen en geen emotionele waarde hebben:

Twee rompertjes van de Prenatal, maat 56, samen voor 3 euro

Shirtje van de HEMA, maat 56, 2,50 euro

Shirtje van Esprit, maat 50, 3 euro

Shirtje van de HEMA, maat 56, 2,50 euro

Shirtje van de HEMA, maat 50, 2,50 euro

Shirtje van de Prenatal, maat 50, 1,50 euro

Shirtje van de Prenatal, maat 50, 1,50 euro

Setje van de Prenatal, maat 50, 5 euro

Jasje van Noppies, maat 56, 7,50 euro (met als ik het kan vinden bijpassende sokjes en mutsje)

Slofjes van Peas, 0,50 euro

Broekje van Noppies, maat 56, 3 euro

Alles exclusief verzendkosten. Graag per PM reageren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 december 2009 @ 11:53:47 #11
248986 MamaNik
pi_75241779
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lennon gaat nu wel richting maat 80.
oke zal zo is een blik werpen in zijn kast haha
pi_75311357
Ik heb in de aanbieding, een jas van Prenatal.
Maat 62, ziet er als nieuw uit.

en in actie

voor 15,- inclusief verzenden mag ie weg.

Verkocht! Lente is de nieuwe eigenaresse

[ Bericht 14% gewijzigd door huuphuup op 05-12-2009 21:56:59 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:47:18 #13
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75311422
Huup, waarom doe jij eigenlijk zoveel kleertjes weer weg Jullie willen toch graag een groot gezin . Moet elk kindje een eigen garderobe hebben?

Ik geef nu met liefde de meidenkleertjes aan vriendinnen, maar had ze bij een tweede dochter juist heel graag weer gebruikt .
pi_75312180
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef Groofsken het volgende:
Huup, waarom doe jij eigenlijk zoveel kleertjes weer weg Jullie willen toch graag een groot gezin . Moet elk kindje een eigen garderobe hebben?

Ik geef nu met liefde de meidenkleertjes aan vriendinnen, maar had ze bij een tweede dochter juist heel graag weer gebruikt .
ik verkoop lang niet alles hoor ik bewaar de dingen die ik leuk genoeg vind voor een tweede kindje, de dingen die ik minder leuk vind die verkoop ik.
Ik heb echt meer dan genoeg in maat 50/56 en 62 nog staan om een tweede kindje te kleden
en weggeven aan vriendinnen tsja, ik heb geen zwangere vriendinnen in mn omgeving, dan houdt het een beetje op.

overigens, ik snap dat jij het vast niet zo bedoelt groofs, maar dit is geloof ik de vierde keer al dat iemand er iets van zegt als ik kleertjes verkoop. Is dat not done ofzo om nu al dingen te verkopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:32:51 #15
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312378
Oh lieve meis, nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Kleurdoos heb ik ook al wel eens kleertjes zien verkopen en die wil toch ook graag een groot gezin .

Ik vroeg me gewoon af hoe dat dan werkt. Kan me ook voorstellen dat je voor elk kindje gewoon opnieuw wilt kijken wat je leuk vindt of dan bij je smaak past of zoiets. het is alleen dat ik het zelf juist best moeilijk vind om afstand te doen van kleertjes van S (zelfs nu de kans toch echt bijna nihil is dat er hierna nog meer kindjes gaan komen Droomprins, je hebt nog zo'n drie jaar, zullen we dan nog een babietje maken ). Ik vind het bv heel fijn als ze ze ergens op een foto aanheeft ofzo, als ik er helemaal aan verknocht was .

Gewoon willen begrijpen hoe dat voor anderen werkt dus .

En ik wist niet dat het al eerder was gevraagd .

En ik lees nu dat jij de leukste dingen ook houdt, dus toch een beetje hetzelfde gevoel .
pi_75312466
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden. Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.

Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75312505
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef Groofsken het volgende:
Oh lieve meis, nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Kleurdoos heb ik ook al wel eens kleertjes zien verkopen en die wil toch ook graag een groot gezin .

Ik vroeg me gewoon af hoe dat dan werkt. Kan me ook voorstellen dat je voor elk kindje gewoon opnieuw wilt kijken wat je leuk vindt of dan bij je smaak past of zoiets. het is alleen dat ik het zelf juist best moeilijk vind om afstand te doen van kleertjes van S (zelfs nu de kans toch echt bijna nihil is dat er hierna nog meer kindjes gaan komen Droomprins, je hebt nog zo'n drie jaar, zullen we dan nog een babietje maken ). Ik vind het bv heel fijn als ze ze ergens op een foto aanheeft ofzo, als ik er helemaal aan verknocht was .

Gewoon willen begrijpen hoe dat voor anderen werkt dus .

En ik wist niet dat het al eerder was gevraagd .

En ik lees nu dat jij de leukste dingen ook houdt, dus toch een beetje hetzelfde gevoel .
ah ok

ja ik hou meer dan goed is voor de bergruimte hier in huis

van haar eerste jasje in maat 56 bijvoorbeeld weet ik nu al dat de kans heel klein is dat een 2e kindje die ooit zal dragen, t is een dun zomerjasje. Maar ik vind hem te leuk om weg te doen en datzelfde geldt voor een boel andere dingen. Alleen ik heb zó veel kleertjes. Merendeel is ook gekregen en heeft ze bijvoorbeeld maar 3 keer aangehad en toen dacht ik van nah ik vind die kleur toch niet leuk ofzo. Nouja dan gaat het dus in de verkoop.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:41:03 #18
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312552
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden. Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.

Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waarde , heel suf eigenlijk.

En na deze ga ik ook alles opruimen (lees wegdoen) , maar ik zou inderdaad eerst aan m'n broertje vragen of zij er iets van willen hebben . Das toch op zich ook niet zo raar?
pi_75312561
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:

amen!

nouja dat idee dus een beetje. Als het nog gebruikt kan worden of emotionele waarde heeft dan bewaar ik het. Zo niet, weg!.

En meubels hebben we juist wel weer gekocht zodat ze nog een keer voor een tweede/derde/vierde ( ) gebruikt kunnen worden. Maar zodra het op is gaan die ook de deur uit. Ik ben geen liefdadige instelling qua bewaren voor vriendinnen/familie.
Als het toevallig zo uitkomt geef ik het graag weg. hoop dat ik er dan iemand blij mee kan maken dan. Maar zo niet. Dan niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:44:48 #20
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312637
Ik ga het overigens ook niet bewaren voor m'n broertje . Als ie het wil hebben, mag ie het meteen meenemen en in z'n eigen huissie opslaan .

Maar ik wil hem wel eerst de kans geven uit te zoeken wat zij eventueel zouden willen hebben.
pi_75312822
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een jas van Prenatal.
Maat 62, ziet er als nieuw uit.

[ afbeelding ]

en in actie
[ afbeelding ]

voor 15,- inclusief verzenden mag ie weg.
Dat vind ik zooooo'n leuk jasje!! Maar helaas, Mila is er ietsjepietsje te groot voor
pi_75312826
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waarde , heel suf eigenlijk.

En na deze ga ik ook alles opruimen (lees wegdoen) , maar ik zou inderdaad eerst aan m'n broertje vragen of zij er iets van willen hebben . Das toch op zich ook niet zo raar?
M'n zusje wacht nog zeker een jaar voor ze gaat proberen zwanger te worden en ik ga echt niet 4 jaar lang met dat spul op zolder zitten 'voor het geval dat'. Als ze het nu had gewild, had ze het zo op kunnen halen. Heb ook veel weggegeven, dan is het hier weer weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 13:52:56 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75312829
als je (nog) geen afstand kan doen van bepaalde kleertjes, kan je het toch ook als poppenkleding gebruiken?
pi_75312880
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
als je (nog) geen afstand kan doen van bepaalde kleertjes, kan je het toch ook als poppenkleding gebruiken?
Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.
*OUD heilige*
pi_75313088
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]
overigens, ik snap dat jij het vast niet zo bedoelt groofs, maar dit is geloof ik de vierde keer al dat iemand er iets van zegt als ik kleertjes verkoop. Is dat not done ofzo om nu al dingen te verkopen
Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht heb Maar serieus, het is toch niet raar om dingen te verkopen? Althans ik vind van niet hoor..
pi_75314466
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef Chan het volgende:

[..]

Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht heb Maar serieus, het is toch niet raar om dingen te verkopen? Althans ik vind van niet hoor..
jaaahaaaaa!!
als jij een dochter bakt bewaar ik mn spul, deal?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75318982
Iemand misschien een Stokke Tripp Trapp in de aanbieding? Ik ga ook wel op marktplaats kijken, hoor, maar van hier weet ik tenminste waar hij ongeveer vandaan komt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75321258
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jaaahaaaaa!!
als jij een dochter bakt bewaar ik mn spul, deal?
Ik durf het de komende 4 jaar niet in de groep te gooien hier Wat jammer is, want ik vind het jasje erg leuk!
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 20:09:38 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75322369
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.
ik had ook eerste kleertjes op een pop maar dan mijn oude pop. luca gooide hem als klein peutertje een keer om en het ding zei: mama!
kind:
en heeft daarna nooit meer bij de pop in de buurt willen komen
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 20:12:36 #30
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75322430
ik heb hier twee paar speciale zwemvleugeltjes liggen (je hebt de normale, goedkope, dit zijn de duurdere, die zijn voor grotere/zwaardere kinderen, dus gebruikt tot vorig jaar).
heeft iemand een idee wat ik daarmee zou kunnen doen of wie ze zou willen hebben?
(luca wilde ze eigenlijk lek steken en kapotknippen, maar ik heb hem overtuigd dat we misschien een ander kind er een plezier mee kunnen doen)
pi_75324246
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef miss_sly het volgende:
Iemand misschien een Stokke Tripp Trapp in de aanbieding? Ik ga ook wel op marktplaats kijken, hoor, maar van hier weet ik tenminste waar hij ongeveer vandaan komt
Miss sly wij hebben al 2x een stokke gekocht bij deze site: http://www.skandic.de/en/(...)987d17eaa40332f20763 We hebben nog nooit ergens een nieuwe goedkoper gevonden en ze bezorgen echt binnen een paar dagen. Voor Esmee staat ie nu ook al klaar!

Was volgens mij ooit een tip van P_iglet.
pi_75324280
en anders Miss, Prenatal heeft tot en met 8 december 20% korting op de tripp trapp!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75324630
Dan issie bij die site nog steeds goedkoper!

Bij Prenatal: stokke met baby-inzet: totaal 177 euro
Bij Skandic Stokke met baby-inzet 170 euro en gratis thuisbezorgen!

Al scheelt het niet superveel dan
pi_75324754
Dat is wat je nodig hebt van zo'n stoel: een stoel met baby-inzet? Ik vind het zo onoverzichtelijk wat je er allemaal bij kunt/moet kopen
pi_75324911
Je hebt een stoel nodig en een baby-inzet. Dat is zeg maar dit extra rugleuninkje en beugel zodat je kindje er niet uit kan vallen.:

Na verloop van tijd kan dat extra rugleuninkje eruit en blijft de beugel en na een tijdje gaat de beugel er ook af.

Je hebt ook nog bekleding/ soort kussentje, maar dat is helaas niet erg handig. Je moet je halve stoel uit elkaar halen om het te kunnen wassen en dat is dus nogal eens nodig
pi_75324957
Bij de Babydump is de stoel met babyset erbij nu 139,36. Voor 172,31 heb je er ook een stoelverkleinkussen bij, dat zit er bij de Prenatal en de winkel die Stiemie noemt geloof ik niet bij?
pi_75325060
Oh dat is de moeite van het nakijken even waard! Vaag he dat het soms zoveel kan schelen
pi_75325905
Hier wel met kussentje, dat zit zo lekker zacht. De ergste vlekken poets ik meteen na gebruik weg, en als het echt niet meer aan te zien is mik ik hem in de wasmachine. Idd wel lastig dat de stoel dan deels uit elkaar moet. Inbussleuteltjes liggen voor het grijpen hier
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 december 2009 @ 08:54:10 #39
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75360509
Ik heb hier uit de blije doos nog een bon voor in totaal ¤25,- aan korting op pampers en pamperdoekjes. Geldig t/m 31 december dit jaar.
Kan ik er iemand blij mee maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 07-12-2009 12:43:31 (al vergeven) ]
  maandag 7 december 2009 @ 09:00:43 #40
248986 MamaNik
pi_75360589
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb hier uit de blije doos nog een bon voor in totaal ¤25,- aan korting op pampers en pamperdoekjes. Geldig t/m 31 december dit jaar.
Kan ik er iemand blij mee maken?
is alleen op de new born he??
  maandag 7 december 2009 @ 09:37:58 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361236
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:00 schreef MamaNik het volgende:

[..]

is alleen op de new born he??
Nee, op de maten 0, 1, 2 en 3 staat er bij...
1 bon is 2 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug, 1 bon is 3 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug en 1 bon is 2 pakken doekjes kopen ¤5 terug; dus als er meerdere mensen geïnteresseerd zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 07-12-2009 12:43:52 (al vergeven) ]
  maandag 7 december 2009 @ 09:39:09 #42
248986 MamaNik
pi_75361269
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, op de maten 0, 1, 2 en 3 staat er bij...
1 bon is 2 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug, 1 bon is 3 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug en 1 bon is 2 pakken doekjes kopen ¤5 terug; dus als er meerdere mensen geïnteresseerd zijn...
oke dan gaat het voor mij over helaas, heb ongeveer aandelen met 3 kindjes onder de 3 in de pampers maat de kleinste zitten al in maat 4
pi_75361698
@ Asy, ik heb wel interesse in die bonnen
heb ze per ongeluk weggegooid
  maandag 7 december 2009 @ 10:03:22 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75361946
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef het-is-mij het volgende:
@ Asy, ik heb wel interesse in die bonnen
heb ze per ongeluk weggegooid
Wil je ze allemaal?
PM je adres maar even, dan stuur ik ze op...
pi_75362479
Jammer dat Het-is-mij me net voor is....

ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik al wat baby kleertjes weg doe, of gewoon alles bewaar voor later.
  maandag 7 december 2009 @ 10:23:33 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75362539
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef martine1984 het volgende:
Jammer dat Het-is-mij me net voor is....

ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik al wat baby kleertjes weg doe, of gewoon alles bewaar voor later.
Nou, van mij mag je ook wel de andere bon hoor!
Ik heb er dus 2 voor luiers (1x 2 pakken en 1x 3 pakken)

Even een PM met je adres graag...

[ Bericht 5% gewijzigd door Asyniur op 07-12-2009 12:43:05 (al vergeven) ]
pi_75365070
Je kunt die Pampers-bonnen wel allemaal maar 1 keer per adres inleveren staat erop. Dus als je ze al eens gebruikt hebt, gaat het over

Iemand nog iets nodig van Prenatal dit jaar? Heb een bonnetje voor 2,50 korting bij besteding van 25 euro of meer. Geldig tot en met 31 december 2009 en niet online te besteden. Ik stuur 'm graag naar je op!
pi_75365792
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:37 schreef MamaNik het volgende:
Tiny love mobiel VERKOCHT
[ afbeelding ]
[
Ze vindt hem helemaal super

Dank je voor het supersnelle verzenden
pi_75367760
Ik heb em niet meteen nodig, maar als iemand een travelbedje van Nomad in de aanbieding heeft, ik wil er graag eentje. Heb em eind maart nodig. Oja, alleen een nomad want die is en lichter en kun je ook als box gebruiken (dus bovenkant open) en dat kan bij die van deryan niet. En aangezien wij em als box willen gebruiken bij het zwembad en op het strand, is dat wel heel handig.

Pamperskortingsboekje: ik heb em ook nog en gebruik em niet. Dus wie wil, pm me maar! Is geldig tot eind dit jaar. is al weg!

[ Bericht 1% gewijzigd door mefke79 op 08-12-2009 12:24:23 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 7 december 2009 @ 19:37:03 #50
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_75383920
Opsporing verzocht:

maal twee

(tegen verzendkosten natuurlijk)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_75383996
Ik geloof dat ik die wel heb m@x. ff kijken...

yup heb ik.

verder nog in de aanbieding:

• schildpad
  • hert
  • nog een jager
  • dwerg met bloemetje (2x)
  • doc
  • sneezy

[ Bericht 67% gewijzigd door bodpa09 op 07-12-2009 19:42:17 (sc) ]
  •   maandag 7 december 2009 @ 19:46:49 #52
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_75384412
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef bodpa09 het volgende:
    Ik geloof dat ik die wel heb m@x. ff kijken...

yup heb ik.

verder nog in de aanbieding:

• schildpad
  • hert
  • nog een jager
  • dwerg met bloemetje (2x)
  • doc
  • sneezy
  • Heb je de jager 2X? Driewerf hoera
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_75384552
    Ik heb em zelfs drie keer!!!
    PM je adres maar.
      dinsdag 8 december 2009 @ 12:16:37 #54
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_75404380
    Ik verkoop dit bedje. Mag voor 15 euro weg.

Is een jaren 70 ledikantje, met origineel matrasje er nog in. Heb hem zelf als box gebruikt in de tuin (heeft wel 's nachts binnen gestaan in de schuur, dus is niet aan wind en regen onderhevig geweest). Misschien handig als extra bedje, bij opa en oma ofzo?

Als je hem echt als bedje zou willen gebruiken, zou je wel een ander matrasje erbij moeten kopen. Dit matrasje is niet veel meer waard.

† In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 12:42:02 #55
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75405018
    wat een leuk bedje
    lijkt me zo leuk om zoiets te beschilderen.
    misschien krijg ik ooit kleinkinderen
      dinsdag 8 december 2009 @ 12:47:57 #56
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_75405198
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef lady-wrb het volgende:
    wat een leuk bedje
    lijkt me zo leuk om zoiets te beschilderen.
    misschien krijg ik ooit kleinkinderen
    Beschilder jij dingen/ meubeltjes dan? Zet eens iets in creatieve uitspattingen .
      dinsdag 8 december 2009 @ 13:07:10 #57
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_75405787
    Ow, te leuk!
    *twijfelt*
    F. ziet me aankomen.

Superleuk, maar niet voor ons.

[ Bericht 19% gewijzigd door BE op 08-12-2009 14:25:59 ]
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:03:33 #58
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75407745
    Gratis af te halen, zsm want hij staat enorm in de weg!
    Box, is al een ouwetje maar nog wel gewoon goed. Exclusief kinderen
    I`m not weird. I`m limited edition.
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:21:31 #59
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75408344
    Taartjesfee, waar woon je?
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:22:09 #60
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75408364
    Groofsken, da's wel een leukerd! Waar woon jij?
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:53:57 #61
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75409589
    Ik heb in de aanbieding:

2 noppies truitjes maat 68 (eentje donkergroen, de andere is blauw) Foto: laatste linkje

Setje mt 62 bestaande uit blauw gevoerd ribbroekje en truitje blauw/grijs gestreept met robot. Voor foto's: bovenste 2 linkjes

Reacties via pm!

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=162930943&key=KALRYOCC

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=162930769&key=8MKQJOGY

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=162930722&key=8VOYNXDI
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:56:40 #62
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75409704
    In woon het het Westland, vrijwel naast Den Haag
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:58:37 #63
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75409774
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    In woon het het Westland, vrijwel naast Den Haag
    Hmmm... dan wordt t voor mij lastig, woon in Drenthe. Opsturen wordt een duur grapje ben ik bang. Jammer!!
      dinsdag 8 december 2009 @ 14:59:59 #64
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75409837
    Drenthe
      dinsdag 8 december 2009 @ 15:02:37 #65
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75409927
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 14:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    Drenthe
    Ja!
      dinsdag 8 december 2009 @ 15:36:22 #66
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75411229
    Bwegh
      dinsdag 8 december 2009 @ 15:40:26 #67
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_75411395
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 21:31 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Miss sly wij hebben al 2x een stokke gekocht bij deze site: http://www.skandic.de/en/(...)987d17eaa40332f20763 We hebben nog nooit ergens een nieuwe goedkoper gevonden en ze bezorgen echt binnen een paar dagen. Voor Esmee staat ie nu ook al klaar!

Was volgens mij ooit een tip van P_iglet.
    Thanks! Wij mogen ook weer een TT kopen van mijn ouders voor Oscar en ik zat me al te bedenken wat nou ook al weer die link was!
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Stiemie het volgende:
    Je hebt een stoel nodig en een baby-inzet. Dat is zeg maar dit extra rugleuninkje en beugel zodat je kindje er niet uit kan vallen.:

[ afbeelding ]

Na verloop van tijd kan dat extra rugleuninkje eruit en blijft de beugel en na een tijdje gaat de beugel er ook af.

Je hebt ook nog bekleding/ soort kussentje, maar dat is helaas niet erg handig. Je moet je halve stoel uit elkaar halen om het te kunnen wassen en dat is dus nogal eens nodig
    Ik loop enorm achter met reageren hoor, maar dit is voor mij echt nieuws. :S Wij hebben die beugel er af maar dat rugleuninkje dus laten zitten. Nooit aan gedacht dat andersom dus ook kon. Dan had die beugel veel langer kunnen blijven zitten zeg maar.

Straks voor Oscar hoeven we alleen maar de stoel en gebruiken we de baby-inzet die we al hebben.
      dinsdag 8 december 2009 @ 20:27:50 #68
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_75422104
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
    Ow, te leuk!
    *twijfelt*
    F. ziet me aankomen.

Superleuk, maar niet voor ons.
      dinsdag 8 december 2009 @ 20:28:09 #69
    272309 Groofsken
    De goeie ouwe zak.
    pi_75422118
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef mikoxx het volgende:
    Groofsken, da's wel een leukerd! Waar woon jij?
    Eindhoven
    pi_75422261
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Thanks! Wij mogen ook weer een TT kopen van mijn ouders voor Oscar en ik zat me al te bedenken wat nou ook al weer die link was!
    [..]

Ik loop enorm achter met reageren hoor, maar dit is voor mij echt nieuws. :S Wij hebben die beugel er af maar dat rugleuninkje dus laten zitten. Nooit aan gedacht dat andersom dus ook kon. Dan had die beugel veel langer kunnen blijven zitten zeg maar.

Straks voor Oscar hoeven we alleen maar de stoel en gebruiken we de baby-inzet die we al hebben.

Nou ja kan je deze keer kijken wat beter bevalt
      dinsdag 8 december 2009 @ 20:55:03 #71
    248986 MamaNik
    pi_75423202
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef m@x het volgende:
    Opsporing verzocht:
    [ afbeelding ]
    maal twee

(tegen verzendkosten natuurlijk)
    ik heb ze denk ik voor je. Pm me even dan kijk
    ik morgenochtend even voor je.
      dinsdag 8 december 2009 @ 21:10:51 #72
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75423900
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Eindhoven
    Hmm... helaas dan. Da's net even ietsje te ver weg.... Sry!
    pi_75425087
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 20:55 schreef MamaNik het volgende:

[..]

ik heb ze denk ik voor je. Pm me even dan kijk
    ik morgenochtend even voor je.
    Ik heb ze al aan M@x gestuurd, MamaNik.
      dinsdag 8 december 2009 @ 22:58:51 #74
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_75428972
    Heuleboel meisjeskleding! Maten staan onder de (grote) foto's !

Alle pyama's en maillots zijn al weg! De twee longsleeves zijn ook al weg.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ireth op 09-12-2009 11:01:31 ]
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_75429508
    Wat een leuk spul zit erbij Ireth, zeker de roze jurkjes en shirts zou Anna zo aantrekken. Alleen een beetje groot, kijk over 4 jaar wel verder.
    *OUD heilige*
    pi_75442663
    Over dat hoesje van de triptrap. Als hem er goed opzet, dan hoeft de hele stoel niet uit elkaar. Ik heb gisteren nog de hoes van het zitgedeelte in de wasmchine gegooid zonder de hele stoel te hoeven slopen.

En wij gaan ook weer bij skandic bestellen, en net zoals BE, alleen de stoel, de rest hebben we immers nog.
      woensdag 9 december 2009 @ 13:22:55 #77
    95408 Incantrix
    0118 999 88199 9119 725....
    pi_75443251
    Haai Ik meen dat hier een tijdje terug een paar Puckababy's langs zijn gekomen. Heeft iemand er nog 1liggen in de kleinste maat, per ongeluk toevallig? Kleur maakt niet zo veel uit
    3!
    pi_75443651
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Incantrix het volgende:
    Haai Ik meen dat hier een tijdje terug een paar Puckababy's langs zijn gekomen. Heeft iemand er nog 1liggen in de kleinste maat, per ongeluk toevallig? Kleur maakt niet zo veel uit
    Ik heb er nog 1.

Een blauwe met limegroen geloof ik!!
    Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
    pi_75445711
    Nog even over de tripp trapp (wij willen er ook een)
    Bij de babydump 113,90!
      woensdag 9 december 2009 @ 14:39:27 #80
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_75446216
    wie o wie maak ik blij met een bibi 1-2-3 flessenspeen?
    En ik heb ook nog een bibi fopspeen (zo'n dental model).

Beiden nieuw in de verpakking. Ik hoef er niks voor te hebben (behoudens verzendkosten).
      woensdag 9 december 2009 @ 14:41:33 #81
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75446319
    Bij babydump hebben wij twee weken geleden ook tripptrapps besteld, ze bezorgen ze zelfs gratis. Er was toen een aanbieding van 15% korting op iedere stoel, het was goedkoper dan die skandinavische site! En, amaranta, vertel eens hoe je dat doet? De beugel moet er toch sowieso af?
    pi_75446542
    De beugel
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef mikoxx het volgende:
    Bij babydump hebben wij twee weken geleden ook tripptrapps besteld, ze bezorgen ze zelfs gratis. Er was toen een aanbieding van 15% korting op iedere stoel, het was goedkoper dan die skandinavische site! En, amaranta, vertel eens hoe je dat doet? De beugel moet er toch sowieso af?
    De beugel zit er hier niet meer op. Maar die hoesjes. De ene gaat over het zitplankje, en daar is genoeg ruimte voor om hem weg te halen. EN die andere schuif je toch over het plastic inzet gedeelte? En dan moet voglens mij inderdaad de beugel eruit om hem uit de leren flap te krijgen, maar je hoeft niet met een imbus de hele stoel uit elkaar halen.
    pi_75446618
    Ik heb wat opgeruimd op de zolder, ik heb nog een zak megablocks gevonden , met een stuk of 80 blokken met een paar poppetjes.
    10 euro plus verzenden (ophalen is beter idee) dat kan in haarlem, almere of velserbroek of bij mij thuis, ten zuiden van haarlem.
    Ik heb ook nog een wipper staan, iemand interesse?
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
      woensdag 9 december 2009 @ 14:49:17 #84
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75446639
    Nee, dat klopt volgens mij ook idd! Zo had ik t ook bekeken. En de beugel 'trek' je er zo vanaf, als je een beetje sterk bent En anders moet ie wel uit elkaar natuurlijk, of een klein beetje los draaien. Maar goed, beetje offtopic he?
      woensdag 9 december 2009 @ 14:50:02 #85
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75446670
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef Jelief het volgende:
    Ik heb wat opgeruimd op de zolder, ik heb nog een zak megablocks gevonden , met een stuk of 80 blokken met een paar poppetjes.
    10 euro plus verzenden (ophalen is beter idee) dat kan in haarlem, almere of velserbroek of bij mij thuis, ten zuiden van haarlem.
    Ik heb ook nog een wipper staan, iemand interesse?
    Maar, ik weet niet wat verzenden gaat kosten dan?? Want ophalen is voor mij geen optie
    pi_75446776
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef mikoxx het volgende:
    Nee, dat klopt volgens mij ook idd! Zo had ik t ook bekeken. En de beugel 'trek' je er zo vanaf, als je een beetje sterk bent En anders moet ie wel uit elkaar natuurlijk, of een klein beetje los draaien. Maar goed, beetje offtopic he?
    Is niet zo goed voor de stoel hoor
    Op mijn werk werken we ook met tripptrapp, en dan draaien we hem wel eventjes uit elkaar indien nodig. 2 schroefjes losdraaien en je krijgt dat ding zonder ernstig roppen eraf.
      woensdag 9 december 2009 @ 14:53:48 #87
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75446837
    haha, dat is ook weer waar Karin. Maar t kán wel Imbussleuteltjes liggen hier ook voor t grijpen hoor, maar is nog niet nodig geweest hier. Ik vind t wel een nadeel van de stoel trouwens.
    pi_75446979
    Ireth, ik wil iig de zomerjurkjes die met de vlindertjes en spaghettibandjes en die ernaast op de foto.
    Kom vananvond nog wat meer uitzoeken!
      woensdag 9 december 2009 @ 14:58:45 #89
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75447034
    hier ook weer een aantal leuke dingen uit de kast moeten halen, o.a. een paar petit louie jurkjes alleen nu geen tijd om ze op de foto te zetten. morgen misschien!
    in de haak.
    pi_75447079
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef trui het volgende:
    hier ook weer een aantal leuke dingen uit de kast moeten halen, o.a. een paar petit louie jurkjes alleen nu geen tijd om ze op de foto te zetten. morgen misschien!
    maak me gek!
    pi_75447131
    quote:
    Bij babydump hebben wij twee weken geleden ook tripptrapps besteld, ze bezorgen ze zelfs gratis. Er was toen een aanbieding van 15% korting op iedere stoel, het was goedkoper dan die skandinavische site!
    hehe dat zeg ik
    pi_75447367
    Ik ben heul sterk. Ik trek die beugel er zo af
    Maargenoeg offtopic. Ik ga in ieder geval voor zondag nog naar de babydump. Sjors is er nog nie, maar je kent het vast in huis hebben..
      woensdag 9 december 2009 @ 15:07:47 #93
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75447416
    quote:
    Handig hoor
    pi_75447520
    Ik heb een zwarte wipstoel in de aanbieding, een speelkleed met bogen, babygym, 2 boxkleden, en 1 plastic kleed voor onder in box.
      woensdag 9 december 2009 @ 15:13:18 #95
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75447627
    babygym en wipstoel..... zijn die opstuurbaar? en wat voor stof is de wipstoel?
    pi_75447720
    Ik zag dat je in Drenthe woont, ik ook. Misschien kun je langskomen. Pm anders maar.
    pi_75448563
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Handig hoor
    Idd, goed dat ik dat nog ff lees want gaan t weekend naar drenthe (center parcs) en zag dat er daar dichtbij ook een babydump zat en dacht, die nemen we mee maar bezorgfen is handiger ook ruimtetechnisch in de auto
      woensdag 9 december 2009 @ 16:33:42 #98
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75450531
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef trui het volgende:
    Zeg ff wanneer! Dan ga ik klaar zitten
    pi_75454760
    quote:
    Alleen bij een bestelling boven de 325euro
    Anders zijn verzendkosten 6 euro, kun je nog geen narigheid voor hebben.
      woensdag 9 december 2009 @ 19:04:35 #100
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75455655
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Alleen bij een bestelling boven de 325euro
    Anders zijn verzendkosten 6 euro, kun je nog geen narigheid voor hebben.
    Oeh.. excusez moi! Tja... wij hebben er natuurlijk ook twee.....
      woensdag 9 december 2009 @ 19:05:24 #101
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_75455673
    Nou ja het zit in 2 dozen ofzo, dat krijg je wel mee in de auto hoor.
    pi_75456094
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Oeh.. excusez moi! Tja... wij hebben er natuurlijk ook twee.....
    Maakt toch niet uit,
    Hier zit de dichtsbijzijnde babydump op ong. 75 min. rijden dus dan betaal ik we lff 6 euro verzendkosten.
    onze kleur is niet op voorraad dus krijgen m begin volgend jaar.
    pi_75460770
    Te koop:
    Reacties mogen per pm.

Mini-monkey.
    Overgenomen van Catti, ze had hem 1x gebruikt en deze was nieuw.
    Ik heb hem een paar keer gebruikt als hangmat maar helaas, Tijn vind het niet zo fijn dus hij mag door naar iemand anders want als draagdoek wil ik hem zowieso niet gebruiken.

Babybadstandaard voor op een ligbad.
    Is in verschillende lengtes in te stellen dus op vrijwel ieder ligbad te gebruiken.
    Gratis af te halen in de 8erhoek of tegen verzendkosten wil ik hem opsturen.
    Je kunt zien dat deze gebruikt is, zitten verweringsplekken op.
    Je kunt hem ook helemaal inklkappen dus neemt zo goed als geen ruimte in.

Sangenic luieremmer incl. 2 nieuwe navulcassette's en in de emmer zelf zit nog een halve cassette.
    Wij doen de luiers naar een inco verzamelpunt dus overbodig.
      woensdag 9 december 2009 @ 22:02:05 #104
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_75462310
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef Jelief het volgende:
    Ireth, ik wil iig de zomerjurkjes die met de vlindertjes en spaghettibandjes en die ernaast op de foto.
    Kom vananvond nog wat meer uitzoeken!
    Kheb ze voor je apart gelegd!
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_75462960
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Kheb ze voor je apart gelegd!
    pm onderweg over de 4 zomerjurkjes en de bloesjes zonder mouwen.
      woensdag 9 december 2009 @ 22:25:52 #106
    797 She-Wolf
    TUFKA Igraine
    pi_75463265
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Incantrix het volgende:
    Ik heb er nog een in het lila. Maar dat is misschien iets te meisjesachtig.
    While you burn at the stake, I dance with the flames...
    No more nights, of blood and fire...
    pi_75473228
    Die standaard is echt handig!!!
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
      donderdag 10 december 2009 @ 09:55:06 #108
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_75473457
    Ja, die badstandaard is echt superhandig.
    En je kan hem dus ook nog draaien tov hoe hij op deze foto staat en dan is het badje nog dichterbij je.
    Hij staat niet netjes in het midden van de steunen zeg maar.
    De eerste keren hing ik helemaal naar voren totdat ik dat dus door had.
      donderdag 10 december 2009 @ 22:06:29 #109
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_75498821
    Zijn er nog mensen die interesse hebben in kleine, elastische rompertjes (50-56)?
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_75514318
    Ik heb een draagdoek te koop:

Bij deze bied ik te koop aan mijn supermooie Girasol Berrylicious 4.6m!

Pas overgenomen van iemand van "het andere forum" en nu alweer te koop..
    Niet omdat hij niet mooi is, maar omdat ik een dure aankoop (Ocah) heb gedaan, en ik telkens meer merk dat ik toch meer van het makkelijke ben en de meitai pak!
    Heb hem dan ook nauwelijks gebruikt.

Het is een supermooie exclusive van Naturally Happy Slings. Precies 4.60m lang. Hij is al lekker ingedragen en in uitstekende staat. Niet meer verkrijgbaar bij Naturally Happy Slings.
    Vraagprijs 70 euro.

Wat foto's.

Kleine lettertjes:
    Prijs is exclusief verzenden, garantie tot het postkantoor, er wordt hier niet gerookt en ik heb geen huisdieren.
    pi_75516504
    Oeh die vinnik wel erg mooi.... Maar ik blijf een beetje in paars hangen zag ik aan mn stapel...
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    pi_75543688

Vestje Antraciet badstof maat 56 (prenatal)

Vestje lichtroze maat 56 (zeeman)

Broek maat 56 prenatal

Broek maat 56 prenatal

Broek maat 56 hema off-white

Bij interesse PM graag
    Fake it till you make it...
    pi_75543693

Rompers hema 50/56

Rompers baby blue 50/56

Romper maat 50

Romper 50/56 hema

Bij interesse graag PM
    pi_75543704

Shirt stamboom prenatal maat 56 (klittebandsluiting achterkant)

Nijntje shirt 50/56 v&d

Shirtje prenatal 56

Shirt hema 56

Shirt prenatal 56

Shirt prenatal 56 (off white met draakje op de borst)

Shirt strepen hema 56 (knoopje achter in de nek

Zomersetje prenatal 56

Hansopje draakje prenatal maat 56

Bij interesse graag PM

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijna op 13-12-2009 15:51:28 ]
    pi_75543734

Broekje maat 62/68 met drukknoopsluiting tot aan boordje van de pijp (ongedragen, wel gewassen)

Setje maat 62/68 met voetjes aan het broekje (ongedragen, wel gewassen)

Legging maat 68 (born2Bwild)

Broekje offwhite maat 62 hema

Setje Feetje maat 62

Bij interesse graag PM
    pi_75543760

Rompers hema 62/68

Broekje wit hema maat 62

Setje Feetje, streepshirtje maat 62

Donkerpaars broekje prenatal maat 62

Nijntje overslagshirtje v&d maat 62

Bij interesse graag PM

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijna op 13-12-2009 15:51:03 ]
    pi_75543804
    Dat was het weer even, ik heb overigens ook nog een oranje minimonkey in de aanbieding. Eigenlijk alleen gebruikt als hangmatje bij de eerste en exemplaar twee is er niet mee in haar nopjes.

maar dan dus oranje
    pi_75577526
    Ik heb ook nog een Avent Handkolf te koop, met via-bekertjes. Hij is niet zo lang gebruikt.
    Bij interesse PM
      zondag 13 december 2009 @ 14:53:46 #119
    95408 Incantrix
    pi_75578353
    Nijna, ik zit nu op de foon dus kan even niet PM'en, maar ik heb wel interesse in het drakenpakje (mt. 56) en het overslaghemdje van Nijntje (mt. 62)! Als je ze nog hebt, zou je me dan willen laten weten wat je ervoor hebben wilt?
    3!
    pi_75579124
    Incantrix, ik heb ze nog, ik PM je wel even
      † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 22:27:34 #121
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75596118
    iemand behoefte aan twee broeken van de hema met flanelvoering in maat 128? een legerkleurige en een antracietgrijze.
    o en dr zit van dat knoopsgatenspul in
      † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 22:43:46 #122
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_75596944
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
    iemand behoefte aan twee broeken van de hema met flanelvoering in maat 128? een legerkleurige en een antracietgrijze.
    o en dr zit van dat knoopsgatenspul in
    Oeh heb je foto's?
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 22:45:05 #123
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75597005
    nee nu niet maar ik kan morgenmiddag even tijd maken.
      † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 22:49:29 #124
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_75597237
    quote:
    Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
    nee nu niet maar ik kan morgenmiddag even tijd maken.
    graag
    pi_75609333
    Lentes roze jasje mag weg! En door de emotionele waarde alleen naar iemand die belooft er goed voor te zorgen. Door een overload aan jasjes, heeft ze 'm een stuk of vier keer gedragen. Hij is twee keer gewassen en niet in de droger geweest, dus ziet er nog als nieuw uit.

Voor 12,50 inclusies verzenden mag ie weg.

Maatje 50/56. Omdat ie tweezijdig te dragen is, zijn de labeltjes eruit geknipt.
    pi_75611723
    Ssserpente ik begrijp de emotionele binding helemaal hoor (Esmee heeft dat noppies-jasje ook alleen dan in 62/68 en het is zo'n fijn jasje! )

Willen jullie 1 kindje? Anders kan je 'm altijd nog bewaren voor een eventueel nieuw te bakken meisje
      maandag 14 december 2009 @ 13:53:44 #127
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_75611795
    Zo had ik het eerste jasje van Ruben bewaard, maar Jochem hebben we er enkel met heel veel moeite in kunnen wurmen en ergens had ik het gevoel dat hij dat niet leuk vond
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_75613274
    Als het aan N. ligt, komt er geen tweede kindje. Ik ben er nog niet helemaal over uit, dus ik ben het voor de zekerheid nu alvast maar bij 'm in de week aan het leggen.

We hebben al zoveel kleertjes, ik bewaar alleen het eerste pakje en nog wat truitjes. En ik vind het eigenlijk alleen maar leuk als ik iemand anders er blij mee kan maken.
      † In Memoriam † maandag 14 december 2009 @ 15:22:28 #129
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75614688
    * lady-wrb stuift het topic binnen met de foto's voor moussy

de broeken van de hema: (gevoerd)

en ik vond er nog één van de h&m

staat maat 122 in maar volgens mij istie net zo groot als die andere twee
    hij is grijs (en niet gevoerd)

* lady-wrb moet rennen, want ik moet zo weer aan het werk

ik zie wel of het wat voor je is
    pi_75625180
    Sssserpente, dat jasje he...is dat ook praktisch in de winter? Aangezien het een kleine maat is en tegen de tijd dat het zomer is zal ons kindje er vast uit gegroeid zijn.
    Zo ja, dan heb ik wel interesse!
      † In Memoriam † maandag 14 december 2009 @ 20:49:38 #131
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_75627145
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
    * lady-wrb stuift het topic binnen met de foto's voor moussy

de broeken van de hema: (gevoerd)
    [ afbeelding ]

en ik vond er nog één van de h&m
    [ afbeelding ]
    staat maat 122 in maar volgens mij istie net zo groot als die andere twee
    hij is grijs (en niet gevoerd)

* lady-wrb moet rennen, want ik moet zo weer aan het werk

ik zie wel of het wat voor je is
    Dankjewel alvast! Ik heb er ook even een PM tegen aan gegooid
    pi_75631176
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef sindell het volgende:
    Sssserpente, dat jasje he...is dat ook praktisch in de winter? Aangezien het een kleine maat is en tegen de tijd dat het zomer is zal ons kindje er vast uit gegroeid zijn.
    Zo ja, dan heb ik wel interesse!
    Het is niet gevoerd, maar bestaat uit twee lagen katoen. Ik vind het een fijn jasje voor in de draagdoek of voor kleine stukjes buiten. Bijvoorbeeld als je met de auto ergens naartoe gaat. Het is dan warm genoeg voor het stukkie van huis naar auto, maar in de maxicosi hoef je 'm niet uit te doen, alleen maar even los. En het heeft drukknoopjes, dus das makkelijk.
    pi_75631525
    Even vóór ik de hele bende op de foto zet -
    Is er nog interesse in meisjeskleertjes maat 56 en 62?
    En ik heb nog steeds een hoop zooi maat 50-56 en zwangerschapskleding maat 42...
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
    pi_75631548
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef innepin het volgende:
    Even vóór ik de hele bende op de foto zet -
    Is er nog interesse in meisjeskleertjes maat 56 en 62?
    En ik heb nog steeds een hoop zooi maat 50-56 en zwangerschapskleding maat 42...
    62?
    pi_75631711
    Whehe ja hoor Ik zal morgen wel even de tijd nemen voor e.e.a.
      dinsdag 15 december 2009 @ 09:39:07 #136
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_75641312
    Ssserpente, ik heb eigenlijk wel interesse in het jasje voor ons meisje (is het een beetje een lentejasje of is het heel erg dik à la winterjas?).

Innepin, maatje 50/56 is interessant als het maar niet te veel 'zooi' is.
      dinsdag 15 december 2009 @ 09:44:08 #137
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75641433
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef becky27 het volgende:
    (is het een beetje een lentejasje).

en of!
    in de haak.
      dinsdag 15 december 2009 @ 09:53:46 #138
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_75641662
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef trui het volgende:

[..]

en of!
    haha, niet eens over nagedacht.

*druk met werk, gister jasje aan vriend laten zien en die vond hem ook cool, snel reageren en weer wegwezen was de bedoeling......*
    pi_75641689
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef trui het volgende:

[..]

en of!
    waar blijft jouw aanbod trui? Of heb ik dat gemist?
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      dinsdag 15 december 2009 @ 09:55:31 #140
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75641699
    ik hik er tegenaan...
    maar ik zal es beginnen.
    in de haak.
    pi_75643391
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef trui het volgende:
    ik hik er tegenaan...
    maar ik zal es beginnen.
    ok dan
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      dinsdag 15 december 2009 @ 11:01:06 #142
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75643479
    ze staan op de foto hoor! maar nu nog even verkleinen & uploaden.
    in de haak.
    pi_75643652
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

62?
    Hier sluit ik me bij aan
    pi_75645845

Becky, Sindell was je net voor via de PM. Maar er komen straks nog veul meer jasjes.
    pi_75648350
    Ik heb in de aanbieding

Bebe-Jou aquasit (bad inzet) kleur groen. 2 keer gebruikt. 10 euro (voor details zie site prenetal)
    Regenhoes maxicosi nieuw in verpakking. 5 euro
    Parasol voor kinderwagen, zwart. Nieuw in verpakking. 15 euro (gekocht voor 28 euro)
    Badslang met plug (Hema) nog nooit gebruikt. 4 euro

Alles excl verzendkosten. Reacties graag via PM
      dinsdag 15 december 2009 @ 14:58:12 #146
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75651054
    o.a. wat jurkjes in maat 110-116
    bijvoorbeeld:

wat truien in maat 98-104-110
    bijvoorbeeld:

o.a. fijne jongenstrui van mexx in maat 122

[ Bericht 27% gewijzigd door trui op 15-12-2009 15:03:25 ]
    in de haak.
    pi_75651090
    Prijzen zijn in veel gevallen vraagprijzen, en er zit wat gratis spul bij dat ik er met alle liefde bijprop als het toch een pakketje wordt. Wel exclusief verzendkosten. Evt op te halen in regio Culemborg/Utrecht of regio Heerhugowaard. en 12 januari ga ik naar het noordoosten des lands dus dan kan ik het ook nog meenemen evt.

Hema rompertjes maat 50/56 (maar Hema rompertjes vallen best groot en gaan best lang mee!) 3 voor 2 euro.

Nog meer Hema rompertjes 50/56, ook een euro ofzo. Heel weinig gedragen.

Hema shirtjes maat 56, euro per stuk.

Hema shirtjes maat 56, euro per stuk.

Spul dat ik van Kleurdoos gekregen heb Daar ga ik dus geen geld voor, is tegen verzendkosten of stop ik erbij in een doos als het toch pakketpost wordt.

Nog meer Kleurdoosspul, dus gedragen door Elin én Willow Ook gratis, of bonus.

Nog meer Kleurdoosspul (ja ik ben grootverbruiker ) dus ook allemaal tegen verzendkosten of als bonus erbij ofzo.

Zo zie je maar het verschil tussen 56 en 56 De twee rompertjes mogen voor 20 cent per stuk weg, het pyjamaatje is echt maar één keer gedragen ofzo dus daar vraag ik 1,50 voor.

Hele mooie jurk maat 56 die ik van Huuphuup heb overgekocht. Uniek object, gedragen door Amélie én Willow whehehe. 1,50.

V&D truitje Nijntje, maat 56. Vrijwel niet gedragen... een euro.

Deze komt ook van een Fok!ker af, van de kledingruilbeurs, ik weet alleen niet meer wie. Die oortjes Lekker warm vestje maat 50/56, een euro.

Pakje van de H&M, romper+broek, maat 50/56. 2 euro.

Heel mooie romper van Petit Bateau Maat "3 maanden" (= ongeveer 56/62, ze kan er nu nog maar nét niet meer in) Hier zie je het plaatje beter. Er zitten dus lichte roze sterretjes op en een lief plaatje. Heerlijke pasvorm ook, ideaaaaaal! maar wel heel duur Daarom 2,50.

Nog zo'n heerlijk Petit Bateau rompertje maat 3 maanden. Ook 2,50.

Lichtroze topje maat 56, voor een euro.

Leggings maat 56, 50 ct per stuk.

Mijn favoriete legging aller tijden Heb de pijp even omgeslagen zodat je ziet dat er een grijs strikje aan de zijkanten zit. Is van Bonnie Doon, goede kwaliteit. Maat 56. 1,50.

T-shirtjes van de V&D, rood is maat 56 en blauw maat 62. 50 ct per stuk.

Lief pakje van de H&M, maat 56. Lekker warm spul, ideaal als pyjamaatje voor de winter (en zie daar de reden dat Willow 'm nooit gedragen heeft ) 2 euro.

Ducky Beau shirtje, hartstikke mooi maar weinig gedragen omdat het een maat 62 is die een beetje klein valt (en daar kwamen we laat achter). 3 euro.

Heel erg leuk vestje van Billy & Lilly, maat 62. Weinig gedragen omdat Willow nog lang in maat 56 paste en nu hebben we een echte winterjas voor haar. Achterkant. 5 euro.

Drie rompertjes A Star Is Born, maat 62/68, nooit gedragen omdat ik ze niet zo leuk vind 3 voor 2 euro.

Broekjes-met-voetjes, de één maat 62/68 en de ander maat 50 (maar valt meer als 56). Gratis/tegen verzendkosten ofzo. Vrijwel nooit gedragen omdat ik ze zo lelijk vind

Twee shirtjes maat 62/68, It's A Baby (d'oh ) en Little Star. Euro per stuk ofzo. Of samen voor 1,50.

Bert & Ernie rompertje maat 62/68, nooit gedragen 1 euro.

En verder heb ik nog een vuilniszak vol met babykleertjes en zwangerschapskleding, ook HIER te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door innepin op 15-12-2009 16:13:17 ]
    pi_75653323
    In, mag ik de Hemarompers van het eerste plaatje? Wilde toevallig van de week nog naar de Hema gaan om die linker te halen, maar dit is helemaal makkelijk.

En het roze vestje met capuchon.

Ik PM je ff!
    pi_75655021
    Ik heb ook nog wat pakjes in de aanbieding.

Wooden Buttons-pakje. Erg fijn pakkie! Beter bekend als het blauw-witgestreepte boevenpakje van Oscar, Willow en nu de kleine vent van Groof. Dit is de ecruversie. Maat 50/56. 5 Euro.

Superzacht pakkie van Prénatal. Echt een kroelpakje. Ook lekker om in te slapen. Twee keer gewassen, één keer gedragen. Maat 50. 3 Euro.

Friendzpakje unisex. Het broekje heeft voetjes, dus lekker warm, vooral 's nachts, zit je ook niet met sokken die om de haverklap uit gaan. Een keer gewassen, nooit gedragen. Maat 50. 3 Euro.

Prénatalpakje unisex. Groen met wit gestreept. Broekje één keergedragen, truitje nooit. Maat 50. 3 Euro.

Superschattig roze truitje, eén van m'n favorieten. Maar te klein geworden helaas. Wat vaker gedragen, maar ziet er echt nog als nieuw uit. Maat 50. 2 Euro.

Prijzen zijn exclusief verzenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 15-12-2009 16:47:01 ]
    pi_75668732
    Bix, die eerste twee vestjes mag je voor me bewaren als je ze niet kwijtraakt. Kunnen die dan met een volgende bestelling mee?

Iemand toevallig nog schaatsen maat 24-25 liggen? Ik geloof dat ze al 8 keer om schaatsen heeft gevraagd.
    *OUD heilige*
      dinsdag 15 december 2009 @ 23:28:44 #151
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75671912
    Echte schaatsen of van die dubbele ijzertjes? Die laatste heb ik namelijk nog wel liggen
    pi_75671982
    Die ijzertjes zijn helemaal goed, hoe veiliger hoe beter, met mij als moeder.
    *OUD heilige*
      dinsdag 15 december 2009 @ 23:31:48 #153
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75672019
    Ze zijn verstelbaar van maat 24 tot 35, dus ze kan ff vooruit
    Ik zal morgen even kijken wat de verzendkosten zullen worden
    pi_75676075
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    Ze zijn verstelbaar van maat 24 tot 35, dus ze kan ff vooruit
    Ik zal morgen even kijken wat de verzendkosten zullen worden
    Leuk! Doe maar even pm'en wat je ervoor wilt hebben enzo. Vanavond krijg je pas antwoord, zo eerst de kou in om te gaan werken. *ril*
    *OUD heilige*
      woensdag 16 december 2009 @ 10:46:28 #155
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75679926
    TF heb je mijn post van gisteren gezien? daar staan ook de genoemde jurkjes bij. het madeliefjesjurkje is inmiddels gereserveerd en het blauwe overslagvestje ook (sorry Yppy, die blijft dus niet over, of bedoelde je die niet?)

verder heb ik nog in de aanbieding: een Deryan voetenzak (mini) voor op de fiets. Past op een Bobike fietsstoeltje voorstoeltje. heerlijk warm! er zit ook een regencape aan vast, dus je kunt ermee door weer en wind. hij is weinig gebruikt, ziet er nog als nieuw uit.

zie deze advertentie op marktplaats.

[ Bericht 25% gewijzigd door trui op 16-12-2009 11:09:48 ]
    in de haak.
    pi_75680234
    Verplaatst

[ Bericht 17% gewijzigd door McLaura op 17-12-2009 21:31:55 ]
    And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
    12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
    En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
    pi_75681146
    Is er interesse in witte/ecru (winter)jasjes maat 62?
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
      woensdag 16 december 2009 @ 11:29:45 #158
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75681278
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef trui het volgende:
    TF heb je mijn post van gisteren gezien? daar staan ook de genoemde jurkjes bij. het madeliefjesjurkje is inmiddels gereserveerd en het blauwe overslagvestje ook (sorry Yppy, die blijft dus niet over, of bedoelde je die niet?)

verder heb ik nog in de aanbieding: een Deryan voetenzak (mini) voor op de fiets. Past op een Bobike fietsstoeltje voorstoeltje. heerlijk warm! er zit ook een regencape aan vast, dus je kunt ermee door weer en wind. hij is weinig gebruikt, ziet er nog als nieuw uit.

zie deze advertentie op marktplaats.
    Had ik gezien ja! Ik heb me alleen voorgenomen om niet zoveel op de groei meer te kopen, de kasten puilen een beetje uit namelijk
      woensdag 16 december 2009 @ 11:46:17 #159
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75681827
    OK, prima! (ik zei 't omdat je laatst riep dat ik je moest waarschuwen als ik ze hier zou plaatsen. ).
    in de haak.
    pi_75682159
    Ik heb ook wat jongens kleertjes in de aanbieding

Pakje prenetal maat 50

pakje maat 50

Pakje prenetal maat 50

Shirtje Bampidano maat 50

T shirt Mexx maat 50/56

Shirtje maat 50, opdruk is niet zo mooi meer

Shirt Prenetal maat 56

Shirt maat 56

Vest maat 50

Broek maat 56 Hema

Broek maat 50

Truitje maat 50, opdruk so special

Shirt maat 56, opdruk 100% lief

Verder heb ik dit ook nog in de aanbieding
    Bebe-Jou aquasit (bad inzet) kleur groen. 2 keer gebruikt. (voor details zie site prenetal)
    Regenhoes maxicosi nieuw in verpakking.
    Parasol voor kinderwagen, zwart. Nieuw in verpakking.
    Badslang met plug (Hema) nog nooit gebruikt.

[ Bericht 9% gewijzigd door martine1984 op 16-12-2009 13:45:58 ]
    pi_75686232
    Heeft er iemand nog een leuke dect-babyfoon voor een leuk prijsje in de aanbieding?
    pi_75701076
    Trui ik heb interesse in de voetenzak, moet het alleen nog even overleggen.
    ja wij overleggen dat soort aankopen
    pi_75704585
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Jelief het volgende:
    wij ook hoor, hij moet er ook mee rondlopen, ik heb ook de draagdoek netjes overlegd met hem
      woensdag 16 december 2009 @ 21:50:02 #164
    257049 Grasjes
    met bloemetje
    pi_75706511
    Heeft er iemand toevallig nog een universele voetenzak liggen voor weinig?
    Of meisjes(spijker)broeken maat 80?
      † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 21:54:49 #165
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75706729
    even in de herhaling: ik heb nog twee broeken over van de 3: de legergroene gaat naar moussy, dus de antracietgrijze met flanelvoering (maat 128) en de gewone grijze (maat 122) zonder voering zijn er nog.
    pi_75706774
    Iemand nog een babygym in de aanbieding?
      woensdag 16 december 2009 @ 22:07:24 #167
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75707312
    lady-wrb die in maat 128 wil ik wel van je overnemen! (mits hij niet te smal valt).
    in de haak.
    pi_75709243
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Jelief het volgende:
    Toch maar niet, we fietsen niet van die vreselijk lange stukken in de winter. Voor het stukje naar school voldoet het skipak.
      woensdag 16 december 2009 @ 22:54:20 #169
    12713 trui
    enorm aantrekkelijk!
    pi_75709439
    OK!
    in de haak.
    pi_75718173
    Heeft er nog iemand een puckababy mini liggen?
    Kleur maakt me niet uit.
    pi_75723241
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Grasjes het volgende:
    Heeft er iemand toevallig nog een universele voetenzak liggen voor weinig?
    Of meisjes(spijker)broeken maat 80?
    verkocht
    ik zal nog eens verder kijken, heb veeeeeel rokjes vooral

[ Bericht 18% gewijzigd door XXXKarinXXX op 17-12-2009 20:25:22 ]
    pi_75723404
    Ik zoek een slaapzak met mouwen, minstens 80 cm. Iemand??
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
    pi_75724406
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

ik heb een spijkerbroekje gevonden, maat 86
    met verstelbare knoopsgatenelastiek

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    ik zal nog eens verder kijken, heb veeeeeel rokjes vooral
    Als grasjes geen interesse heeft dan ik wel!!
    pi_75724596
    2 railrunnerkaartjes, geldig tot 31 januari 2010!!

graties-op-de-post.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 12:51:48 #175
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75725527
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef trui het volgende:
    lady-wrb die in maat 128 wil ik wel van je overnemen! (mits hij niet te smal valt).
    dr zit knoopsgatenelastiek in, dus dat zit wel goed.
    pi_75727798
    Raissa en Grasjes, (en ieder ander die interesse heeft!)

Broekje Villa Happ, donkerpaars en gevoerd
    verkocht
    Prenatal, maat 86, heerlijk broekje
    verkocht
    Roze/wit gestreept broekje maat 80 (met knoopsgatenelastiek)

Spijkerbroekje H&M, heel soepel, maat 80, klein slijtplekje op de knie, daarom gratis bij iets anders
    ook weg
    Tuinbroekje maat 86

Tuinbroekje maat 80 (1 sluiting is stuk, moet ff een nieuwe aan)

En een spijkerjurkje, Prenatal maat 80

Ik kwam dit hansopje ook nog tegen, maat 68

[ Bericht 16% gewijzigd door XXXKarinXXX op 17-12-2009 20:26:14 ]
    pi_75728043
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
    Heeft er nog iemand een puckababy mini liggen?
    Kleur maakt me niet uit.
    Ik hou me aanbevolen voor de 2e die aangeboden word
    Lotte!
    Noah!
    pi_75729140
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Spijkerbroekje H&M, heel soepel, maat 80, klein slijtplekje op de knie, daarom gratis bij iets anders
    [ afbeelding ]
    Interesse, check! En interesse in dat eerste spijkerbroek in maat 86 indien grasjes `m niet wil
      donderdag 17 december 2009 @ 14:34:48 #179
    257049 Grasjes
    met bloemetje
    pi_75729459
    Karin, je hebt PM
    Raissa, ik denk dat de spijkerbroek maat 86 voor mijn meisje echt nog veel te groot is, dus ...
    pi_75729568
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Grasjes het volgende:
    Karin, je hebt PM
    Raissa, ik denk dat de spijkerbroek maat 86 voor mijn meisje echt nog veel te groot is, dus ...
    Voor de mijne ook maar ik vind `m leuk
      donderdag 17 december 2009 @ 14:52:52 #181
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_75730090
    Ik heb hier nog liggen voor de geïnteresseerden een bibi fopspeen en een bibi 1-2-3-flessenspeen.

En ik heb nog een maat 44 H&M positiespijkerbroek in de aanbieding. Is uit de huidige collectie. Hij valt kleiner want ik heb normaal maat 40. Hij zit mij niet lekker, terwijl ik het wel een erg mooie broek vind
    pi_75736246
    edit: ik kom hier straks terug, ik moet even wat foto's resizen
    pi_75736368
    haha alles in 1 koop, wat moet 1 kindje nou met 21 shirts en 28 rompers?
    pi_75736418
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 17:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
    haha alles in 1 koop, wat moet 1 kindje nou met 21 shirts en 28 rompers?
    aantrekken

ik vond er wel mooi spul tussen zitten eigk. En 21 shirtjes in maat 74/80 valt wel mee toch? Als het shirtjes én truien zijn? Ik vind het niet zo schokkend eigk.
    Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_75736478
    Als je nog helemaal niks hebt dan kan het best denk ik? Althans, ik heb nooit mn kleertjes geteld maar ik had echt véél
    pi_75736482
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef huuphuup het volgende:
    aantrekken

ik vond er wel mooi spul tussen zitten eigk. En 21 shirtjes in maat 74/80 valt wel mee toch? Als het shirtjes én truien zijn? Ik vind het niet zo schokkend eigk.
    Onze zoon groeide denk ik niet zo heel snel en we zijn gek op kleding kopen.

Maar zometeen even opnieuw de advertentie, dit ging niet echt werken. Ik had per ongeluk de grootte foto's geupload en niet de kleine en dat werkt niet fijn.
    pi_75736693
    Mega verkoop van jongenskleding maat 74

De komende dagen ga ik hier een berg kleding posten welke wij gaan verkopen. Ik begin met jongenskleding maat 74 en de rest doe ik vanavond of morgen. Het is nogal veel werk om alles op de foto te zetten.

Ik wil alles in 1 koop verkopen en vraag een zacht prijsje. Onderling mogen jullie natuurlijk de kleding verdelen (is bij een eerdere verkoop van mij ook gebeurd hier), maar ik heb helaas te weinig tijd om het zelf allemaal te regelen.

Ik kan bezorgen in de lijn Harlingen - Leeuwarden - Drachten. Ophalen in Harlingen of Drachten is mogelijk. En anders verzending per post (verzendkosten van 6,50 euro komen er dan nog bij bovenop de vraagprijs).

Wat ik heb:

12 rompers met lange mouw maat 74/80
    16 rompers met korte mouw maat 74/80
    4 broeken maat 74
    2 trainingspakken maat 74
    21 shirts en truien maat 74
    3 pyjama's maat 74

Alles zonder vlekken en in goede staat. Door 1 kind gedragen. Ik wil er graag 50 euro voor hebben. Als ik het moet versturen worden de kosten 56,50 euro.

Nou, hier komen de foto's, het is wat veel bloos bloos...

Grotere foto's (kan je op klikken) kan je hier vinden: http://s817.photobucket.com/albums/zz92/snoeki/Fok/

Grotere foto's (kan je op klikken) kan je hier vinden: http://s817.photobucket.com/albums/zz92/snoeki/Fok/

[ Bericht 1% gewijzigd door willempjewever op 17-12-2009 17:55:59 ]
    pi_75736752
    Waarom hebben jongenshirtjes altijd nummers?

* Ssserpente is blij dat ze een meisje heeft.
    pi_75737655
    Stom he?
    * oeke moet ook nodig een meisje
    Meer dan een paar ochtendzoenen
    heb ik nood aan stoute schoenen.
    https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
    pi_75738207
    heeft iemand heeeeeel toevallig nog een borstkolf medela swing???
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_75739002
    BJ niet een medela swing, wel een avent isis
    pi_75741226
    Nee wel een handkolf van Avent, zoek je de kolf zelf, want ik heb volgens mij nog wel wat medela onderdelen liggen die ik heb gebruikt voor de huurkolf (symphony oid, geen idee of die onderdelen universeel zijn)... 1 setje dacht ik...
    pi_75741715
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Nijna het volgende:
    Nee wel een handkolf van Avent, zoek je de kolf zelf, want ik heb volgens mij nog wel wat medela onderdelen liggen die ik heb gebruikt voor de huurkolf (symphony oid, geen idee of die onderdelen universeel zijn)... 1 setje dacht ik...
    dat setje heb ik idd zelf ook; ik heb nu ook een huurkolf.....
    maar zoek bewust de medela swing.. maar wel bedankt voor het meedenken hoor.
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_75746599
    weg dermee

[ Bericht 47% gewijzigd door RockabeIIa op 20-12-2009 11:50:36 ]
    And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
      † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 22:17:41 #195
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75748436
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef Ssserpente het volgende:
    Waarom hebben jongenshirtjes altijd nummers?

* Ssserpente is blij dat ze een meisje heeft.
    jongenskleding komt heel vaak op hetzelfde neer.
    waar je keuze hebt uit tientallen modellen jurkjes heb je bij jongens 1 model broek in 3 verschillende kleuren.
      zaterdag 19 december 2009 @ 00:45:52 #196
    190853 RockabeIIa
    pi_75793044
    Paar kleine dingetjes van ons. Alles is in zeer goeie staat en vrijwel niet gedragen:

Teckelpakje van de H&M mt 56

Bruin, gevoerd broekje - maat 50

voorkant

achterkant

Zacht truitje van de Hema mt 50

Elastische rompertjes van de Hema mt 50-56, erg fijn in gebruik.

(heb er wel 2 van)

Van de Prenatal komen deze overslagrompertjes mt 56

Ook Prenatal mt 50-56

Mooie overslagromper van H&M
    pi_75797846
    mijn spullen zijn nog beschikbaar, (behalve de badinzet)zie post een stukje hierboven
    pi_75798558

gedragen door Elin, amelie en willow bedoel je

ik zou m bijna terugkopen
      zondag 20 december 2009 @ 10:13:05 #199
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75828245
    Heeft iemand toevallig het babycook kookboek liggen (en doet er niets mee)?? Ik houd me aanbevolen!
    pi_75829631
    Te klein is te klein.... dus Thijsjes supervest gaat ook in de aanbieding....

pi_75829718
    Waarom kan ik die andere post met mijn halve kledingkast erin niet meer wijzigen
      zondag 20 december 2009 @ 11:26:19 #202
    190853 RockabeIIa
    pi_75829815
    Wat wil je gewijzigd hebben, McLaura?
    pi_75829859
    EDIT : die post met allemaal kleertjes mag wel weg, op de vorige pagina. Ik denk dat het zo duidelijker is wat ik bedoel

Collegaatje van mijn moeder is zwanger en heeft helemaal niks, dus ik wacht even tot ik weet wat ze krijgt.
    Dus die kleine dingetjes als shirts enzo bewaar ik gewoon voor haar (behalve die van DJ, maar daar heeft DJRandalls vrouw al over gepm'd)

[ Bericht 29% gewijzigd door McLaura op 20-12-2009 11:41:37 ]
      zondag 20 december 2009 @ 11:51:01 #204
    190853 RockabeIIa
    pi_75830594
    Ok, zo goed?
    pi_75830666
    TF, de schaatsen zijn aangekomen, bedankt! Als we ons uitgegraven hebben, kunnen we gaan zoeken of de ijsbaan nog bestaat.
    *OUD heilige*
    pi_75830731
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef RockabeIIa het volgende:
    Ok, zo goed?
    Tenkjoe!
      zondag 20 december 2009 @ 12:59:37 #207
    95408 Incantrix
    pi_75833081
    Heeft iemand toevallig een voedingskussen met van die balletjes erin in de aanbieding? Ik heb er nu 1 van de hema met gewoon kussen-vulsel, maar die zakt volledig in en dan moet ik tijdens het voeden mijn kind achterna met de borst omdat hij langzaam wegglijdt
    3!
      Moderator zondag 20 december 2009 @ 13:02:43 #208
    5428 crew  miss_sly
    pi_75833221
    Heb ik eentje, incantrix, van de Prenatal.
    Met een limegroene overtrek, dat wel.
      zondag 20 december 2009 @ 13:05:53 #209
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_75833370
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 11:52 schreef YPPY het volgende:
    TF, de schaatsen zijn aangekomen, bedankt! Als we ons uitgegraven hebben, kunnen we gaan zoeken of de ijsbaan nog bestaat.
    Hoezee
    pi_75833399
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef Incantrix het volgende:
    Heeft iemand toevallig een voedingskussen met van die balletjes erin in de aanbieding? Ik heb er nu 1 van de hema met gewoon kussen-vulsel, maar die zakt volledig in en dan moet ik tijdens het voeden mijn kind achterna met de borst omdat hij langzaam wegglijdt
    Ik, een kleine van Formfix met een lichtblauwe hoes.
      † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 13:33:16 #211
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75834371
    iemand interesse in een babyskipak? maat klein in elk geval
      Moderator zondag 20 december 2009 @ 13:34:20 #212
    5428 crew  miss_sly
    pi_75834408
    hoe klein? en wat voor kleur enzo?
      † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 13:35:16 #213
    37843 lady-wrb
    kortaf
      Moderator zondag 20 december 2009 @ 14:17:14 #214
    5428 crew  miss_sly
    pi_75836373
    ik zit te twijfelen. Wij hebben namelijk niets geen dik winterjasje, en dat hebben we ook nog niet gemist, tot nu. Maar hoe vaak en hoe lang is het dit weer? 68 moet nog passen, ze zit nog in 62-kleine 68. Heb je een fotootje?
      † In Memoriam † zondag 20 december 2009 @ 14:19:26 #215
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_75836457

[ Bericht 93% gewijzigd door lady-wrb op 21-12-2009 08:24:18 ]
    pi_75867707
    lady, als Miss_sly hem niet wilt dan wil ik hem misschien wel. Kun je een fototje plaatsen?
      maandag 21 december 2009 @ 15:39:42 #217
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75882435
    In de aanbieding:

Spijkerbroekje mt 62 (2 stuks)

Spijkerbroekje met autootje op de voorkant mt 62 (2 stuks)

Tuinbroekje ecru mt 62

Tuinbroekje donkergroen (joggingpakstof) mt 62

Setje t-shirt met broekje (dunne stof, dus niet zo geschikt voor de winter) mt 62
    Ik heb hier 2 setjes van

Doe maar een leuk bod!
    Reacties graag via pm...
      maandag 21 december 2009 @ 21:29:27 #218
    274307 Santaatje
    Santa van Lenaatje
    pi_75898288
    oeps....
    pi_75898415
    Hihi en dat post je als secret santa????
      maandag 21 december 2009 @ 21:32:46 #220
    274307 Santaatje
    Santa van Lenaatje
    pi_75898522
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Lenaatje het volgende:
    Hihi en dat post je als secret santa????
    Zo dat heb je snel gezien!! Ik post deze vraag volgende week nog wel een keer... maar dan onder mn eigen naam.
      maandag 21 december 2009 @ 21:33:07 #221
    190853 RockabeIIa
    pi_75898547
    haha

oh echt het wordt een stuk leuker op OUD met al die cloowns!
      maandag 21 december 2009 @ 21:34:37 #222
    274307 Santaatje
    Santa van Lenaatje
    pi_75898634
    Ik stond nog ingelogd als Santaatje....
    pi_75898694
    He bah, ik denk nu komt de echte nick er meteen achteraan met hetzelfde berichtje....jammer!
    pi_75898793
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Santaatje het volgende:

[..]

Zo dat heb je snel gezien!! Ik post deze vraag volgende week nog wel een keer... maar dan onder mn eigen naam.

Echt ik kom niet meer bij
    De tranen lopen me over de wangen!
    Ik vind je grappig nu ben ik nog nieuwsgierige naar wie je bent.
    pi_75898876
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
    He bah, ik denk nu komt de echte nick er meteen achteraan met hetzelfde berichtje....jammer!
    dat hoopte ik ook
      maandag 21 december 2009 @ 21:44:58 #226
    274307 Santaatje
    Santa van Lenaatje
    pi_75899327
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

Echt ik kom niet meer bij
    De tranen lopen me over de wangen!
    Ik vind je grappig nu ben ik nog nieuwsgierige naar wie je bent.
    Nog 2 dagen en dan heb je een hint!!
    quote:
    Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

dat hoopte ik ook
    Sorry dames, ik had het (te) snel door.
      woensdag 23 december 2009 @ 07:20:20 #227
    267274 kapiteinpannekoek
    dolle duo kleutermamma
    pi_75956979
    Heeft iemand nog een skibroek (of 2) ? Maat 98/104 ?? Alhoewel ze van de HEMA 110/116 aan hebben...
      woensdag 23 december 2009 @ 16:11:44 #228
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75974334
    Ik heb iets geks:

Krijg een spijkerrokje van het merk Eager Beaver toegestuurd. Maat 104 Da's vast niet voor mij, of er is iemand die denkt dat wij ooit nog... Hihi!
    Het is vast voor iemand hier, maar er staat geen afzender op. Hmmm... HELP!!
      woensdag 23 december 2009 @ 18:01:09 #229
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75978369
    Niemand een idee???
    pi_75982855
    huh vaag? K wil het wel hebben als het mooi is haha
      woensdag 23 december 2009 @ 20:25:29 #231
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_75984563
    Ja, heel leuk ding Karin! Spijkerrokje met een soort van tuinbroek zelen eraan. Eerst maar even afwachten, want t is vast van iemand... maar van wie? Er staat geen afzender op
    pi_75991945
    De doos kleding die ik aanbood ga ik los verkopen. Heb al een deel verkocht aan een user hier die mij via pm een bericht stuurde. Als ik wat tijd heb na de kerst en oud & nieuw zal ik even een nieuwe lijst posten.
    pi_76152695
    Hé guys, ik heb m'n kast net opgeruimd en daar is een hoop zwangerschapskleding maat 36 uitgekomen. Shirtjes, spijkerbroeken, pantalons en witte bloezen. Ik moet me op m'n werk netjes kleden, vandaar dat het niet alleen maar casual is. Is daar behoefte aan? Dan maak ik wat foto's.
    pi_76153281
    is er interesse in mt 62 tm 74?
    ik heb loads..
      Moderator maandag 28 december 2009 @ 19:55:23 #235
    5428 crew  miss_sly
    pi_76153633
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
    ik heb loads..
    pi_76153688
    ghehe

ik zal de aankomende week eens foto's maken..
    pi_76154195
    oh ja misschien wel kleurdoos maat 68
    pi_76154559
    Kom maar op met je maatje 74 kleurdoos! Elinkleertjes
      Moderator maandag 28 december 2009 @ 20:16:34 #239
    5428 crew  miss_sly
    pi_76154562
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:56 schreef Kleurdoos het volgende:
    ghehe

ik zal de aankomende week eens foto's maken..
    En dan niet donderdag laat in de middag posten, want dan zit ik bij mijn ouders en is al het leuks weg als ik weer kan spieken En ik vind dat Elin zulke leuke kleertjes heeft altijd
      Moderator maandag 28 december 2009 @ 20:17:06 #240
    5428 crew  miss_sly
    pi_76154598
    Poppedein, heb jij al maat 74 nodig ?
    pi_76154890
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef Poppedein het volgende:
    Kom maar op met je maatje 74 kleurdoos! Elinkleertjes
    Wat zij zegt
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
    pi_76155313
    dan ga ik de strijd aan voor 62 en 68!!
    Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
      Moderator maandag 28 december 2009 @ 20:33:42 #243
    5428 crew  miss_sly
    pi_76155360
    Ik ook 62 en 68, hoor. Ze draagt nu nog 62, met een een enkele kleine 68. Ze is gewoon een kleintje
    pi_76155411
    hahaha, en ik heb dus een dikzak. Hoewel ze nog maar net in 62 zit hoor!
    pi_76155418
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef miss_sly het volgende:
    Poppedein, heb jij al maat 74 nodig ?
    Nee...meestal maatje 42 toch wel

Maar ze zit nog maar heeeel enkel in 74 hoor...Ze is nu 66cm dus we gaan nu naar 68, maar ik merk dat veel nieuwe 68 nu precies goed zit, dus dat gaat ze niet lang dragen waarschijnlijk. vind het dus zonde om teveel in die maat in te slaan.. dan liever nog even de grote 62ers die we hebben nog wat langer aan en dan over naar 74.. Ik hou er ook gewoon van als kleren wat ruim zitten ipv precies goed.

Tis geen dikkertje, maar een lange slanke met beginnende spekken die van mij
    pi_76155533
    ik zal morgen alvast aan de slag gaan
    pi_76155703
    KD, misschien heb je ook nog wat leuke, past een Kobus ook wel, neutrale lange mouwen rompers maat 74 liggen?
    * puppie-ogen uit de kast trekt...
    pi_76155836
    rompers 74/80 zijn nog in gebruik, maar die passen met een mndje niet meer..veel jongensachtig idd, grijs, antraciet, melange enzo..dus zal aan je denken
    pi_76156095
      Moderator maandag 28 december 2009 @ 20:49:11 #250
    5428 crew  miss_sly
    pi_76156147
    Ow, maar oeke, heb jij dan in maat 62-68 rompertjes met lange mouwen in die kleuren? Ik vind die kleuren als grijs, antraciet, heel donkerpaars, zwart, etc, Senna ook erg mooi staan!
    pi_76156334
    Moet ik even denken Miss, ik heb net de rompers 62 opgeruimd, maar dat waren niet echt van die kleuren. Een lichtblauwe met witte biesjes, een oranje met een wit appeltje erop en eentje met bruine streepjes. Misschien ook nog een zwarte.
    Ik zal even foto's maken als ik terug ben uit Zeeland. In het nieuwe jaar.
    pi_76156954
    Ik ben op zoek naar een nette (chique) zwarte broek voor een jongen, maat 74 of beter 80. Geen jeans dus. Heeft iemand zo iets misschien liggen en wil het verkopen?
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    Life is unfair and then you die
    Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
    pi_76157172
    En ik naar snowboots in maat 22/23
    Helaas waren ze bij de Lidl al uitverkocht (die hadden ze vanaf vandaag in de aanbieding)
    pi_76158109
    Was je daarom in t winkelcentrum hier Mrien... . Ik had er ook nog naar willen kijken, maar niet meer aan gedacht, to late dus .
    Iemand nog een skibroek maat 92/98 in de aanbieding voor een schappelijk prijsje?
    pi_76158302
    Aangeboden:
    Nieuwe DVD van de troetelbeertjes/ Carebears deel 1.
    Voor verzendkosten
    pi_76158482
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 21:32 schreef Nijna het volgende:
    Was je daarom in t winkelcentrum hier Mrien... . Ik had er ook nog naar willen kijken, maar niet meer aan gedacht, to late dus .
    Iemand nog een skibroek maat 92/98 in de aanbieding voor een schappelijk prijsje?
    Onder andere ja
    Was al bij die in het centrum geweest maar daar waren ze ook op..is echt hard gegaan want ik was er om half 12 geloof ik. Had graag wat eerder willen kijken maar dat ging niet zo soepel vanmorgen
    pi_76161910
    Iemand heel toevallig bruine zootjes in maat m liggen? Ik kan ze maar nergens gevonden krijgen, in alle andere maten wel, maar niet in m... Lang leve marktplaats, ik heb ze net kunnen scoren!

[ Bericht 17% gewijzigd door mefke79 op 29-12-2009 23:33:28 ]
    pi_76162205
    heu ik heb ook interesse in Elinkleertjes!

we gaan hier dezelfde kant uit als Lena denk ik, ze is nu 66 cm en mt 68 zit precies aan goed nu, maar erg lang gaat dat niet duren denk ik. En ik heb het liever wat comfortabeler voor mn meiske. Mama hijst zich wel in te krappe kleren
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76163399
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Kleurdoos het volgende:
    ik heb loads..
    JA HALLO
    pi_76163581

ja dawissikal!
    pi_76169488
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef mefke79 het volgende:
    Iemand heel toevallig bruine zootjes in maat m liggen? Ik kan ze maar nergens gevonden krijgen, in alle andere maten wel, maar niet in m...
    Ik heb deze in maat 4 liggen, weinig gebruikt (12,7cm)

pi_76170294
    Lovelylady, die zijn Driekus helaas nog weer te groot. We hebben maat L namelijk van zootjes al gekocht en daar verzuipt ie in terwijl z'n s slofjes te klein zijn. Ik moet dus m hebben en dat is 11cm. Maar bedankt voor het aanbod!
    pi_76170453
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef mefke79 het volgende:
    Lovelylady, die zijn Driekus helaas nog weer te groot. We hebben maat L namelijk van zootjes al gekocht en daar verzuipt ie in terwijl z'n s slofjes te klein zijn. Ik moet dus m hebben en dat is 11cm. Maar bedankt voor het aanbod!
    Graag gedaan hoor ik zag toevallig je berichtje. Mocht iemand anders interesse hebben hoor ik dat wel
    pi_76171235
    ik heb nog een heel dik, lichtblauw voetenzak/slaapzakding mt 50/56 (hema)
    mag weg tegen verzendkosten
      dinsdag 29 december 2009 @ 10:15:41 #265
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_76171317
    Kijk eens hoeveel leuke jurkjes en truitjes hier bij staan, in maat 74
    En maat 80, ook al zo leuk
    pi_76178277
    quote:
    Op maandag 28 december 2009 21:09 schreef Tinuviel het volgende:
    Ik ben op zoek naar een nette (chique) zwarte broek voor een jongen, maat 74 of beter 80. Geen jeans dus. Heeft iemand zo iets misschien liggen en wil het verkopen?
    Een heel donkere kleur blauw zou ook kunnen.
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    pi_76178372
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 10:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
    Kijk eens hoeveel leuke jurkjes en truitjes hier bij staan, in maat 74
    En maat 80, ook al zo leuk
    dat spijkerjurkje is super schattig!!
    ♥ A ♥ & ♥ T ♥
      dinsdag 29 december 2009 @ 13:57:37 #268
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_76179352
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 08:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik heb deze in maat 4 liggen, weinig gebruikt (12,7cm)

[ afbeelding ]
    Die zijn wel heel erg leuk
    Vanaf welke leeftijd kunnen ze die aan? En wat vraag je ervoor?
    pi_76179878
    Een jurkje maat 74 in de aanbieding, twee keer gedragen! Omschrijving:
    quote:
    Barbara Farber Mini effen jurk van knitwear voor meisjes uit de collectielijn "Luxury Nymph" in de kleur black perfect.

Hippe gebreide jurk met ronde hals en 3/4 mouw in een knitwear. Achter de hals een kraag met knoopsluiting van poplin en de 3/4 mouw in verlengd met lange mouw van poplin met een elastisch boordje. Vanaf de taille ingebreide kabels.
    Hij is niet gestreken en dat is te zien Maar daar kunnen jullie vast doorheen kijken

VERKOCHT

Vraagprijs: ¤ 7,50 excl. verzendenkosten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Raissa op 29-12-2009 14:52:27 ]
    pi_76180226
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Raissa het volgende:
    [..]

Hij is niet gestreken en dat is te zien Maar daar kunnen jullie vast doorheen kijken

[ afbeelding ]

Kan ik die Koen nog aanproppen
    Wat een uberleuk lief en schattig jurkje

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2009 14:21:03 ]
    pi_76180327
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Die zijn wel heel erg leuk
    Vanaf welke leeftijd kunnen ze die aan? En wat vraag je ervoor?
    In het schoentje zelf staat 12-15 maand
    Vraagprijs is 15 euro excl verz.kosten (past door de brievenbus)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 14:02:04 ]
      dinsdag 29 december 2009 @ 14:31:23 #272
    14811 Asyniur
    Nu met 2 jommetjes <3
    pi_76180650
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

In het schoentje zelf staat 12-15 maand
    Vraagprijs is 15 euro excl verz.kosten (past door de brievenbus)
    Nu nog even gereserveerd door Ingrid
    Prima!
    das nog zó ver weg voor mij, dan heb ik vast weer andere toffe dingen gezien die ik wil hebben
    pi_76180745
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Raissa het volgende:
    [..]

[ afbeelding ]

Heb je deze nog?
    Zo ja Hebbe.
    pi_76180799
    quote:
    Op dinsdag 29 december 2009 14:33 schreef Urla het volgende:

[..]

Heb je deze nog?
    Zo ja Hebbe.
    Yes, PM me maar
    pi_76180987
    En nog een ander leuk jurkje, ook van BabyBarb en ook maat 74.

Vraagprijs: ¤ 7,00 excl. verzenden
    pi_76181008
    Taartjesfee heb jij dat cupcake shirtje/truitje nog?
    En die van VillaHap?

Ook hebbe. Ben hebberig vandaag.
    pi_76200638
    Raissa wat een lieve jurkjes Bij het woord strijken haakte ik alleen meteen af
      dinsdag 29 december 2009 @ 23:54:13 #278
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_76204164
    Niet geschoten is altijd mis Heeft iemand hier toevallig verstelbare jongensschaatsen, met iets van een maat 29 daarbij?
      woensdag 30 december 2009 @ 08:00:22 #279
    248986 MamaNik
    pi_76210156
    Kledingkast uitgezocht pff het heeft even geduurd maar nu even tijd gevonden om het op Fok te zetten

Mexx spijkerbroekjes maat 62 lichtblauw

Mexx spijkerbroekjes maat 62 donkerblauw

Lief! Stoer jasjes maat 62

Pointer shirts maat 62 1xdonkerbruin 1x wat lichter bruin

Pointer shirts maat 62 1 rood 1x donkerblauw

Mexx shirts maat 68 antraciet met gestreept oranje

Pointer trui maat 62 donkerbruin met rits en knopen (heerlijk warm als jas te gebruiken in wagen)

Prenatal broekjes grijs met streepje maat 62

Pyama hm maat 62 robotjes

Mexx shirts gestreept maat 68

Mexx broekje maat 68 lichtblauw

Mexx broekje legergroen maat 68 (MEXX op billen)

Mexx broek legergroen met zakken maat 68

Mexx shirts wit/rood met vliegtuigjes maat 68

Pointer shirt blauw maat 68

Pyama maat 68

Broek hm maat 86 als driekwart of lang te dragen

Mexx shirt rood maat 92

Mexx shirt lime maat 92

Mitch polo donkerblauw maat 92/98

Shirt Villa Happ roze maat 98

Mexx polo blauw maat 98-104 (watch out op rug)

Mexx shirt donkerbruin/blauw maat 98-104

Mexx shirt what's for lunch met vis maat 98-104

Bij interesse graag PM
    Grotere foto's of foto's van details kan ik altijd mailen naar je!
    pi_76216337
    Mamanik wat doe je nou weer!

Hoe valt Pointer uit?
    Je hebt wel wat leuke shirtjes maar van bijv Noppies wordt 62 te klein.

[ Bericht 78% gewijzigd door XXXKarinXXX op 30-12-2009 12:40:52 ]
      woensdag 30 december 2009 @ 12:56:03 #281
    248986 MamaNik
    pi_76217131
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 12:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
    Mamanik wat doe je nou weer!

Hoe valt Pointer uit?
    Je hebt wel wat leuke shirtjes maar van bijv Noppies wordt 62 te klein.
    Sorry!!! Pointer valt normaal iets groter dan Noppies vind ik.
    Noppies 68 komt er ook aan hoor. Maar heb eerst zelf nieuw moeten kopen anders hadden ze helemaal niks meer om aan te doen. Hahaha. Dus zit nu in de was binnenkort nog update!
    pi_76218368
    Oe mamanik, die kleren ik hou me aanbevolen dat weet je!
    Maar eerst moet Fabian nog heel wat kleren slijten van een zekere tweeling....
    Hij heeft het blauwe lief shirtje al best vaak aan. Dat is ook mijn lievelings
    pi_76219524
    Iemand nog interesse in babyspeelgoed? Ik ben Dana's speelgoed aan t uitsorteren en voor veel dingen is ze nu echt te groot. Oa een speelkleed, rammelaars, pluche boekjes van woezel en pip en meer. Maar voor ik vanalles ga plaatsen eerst even peilen of er wel interesse in is evt
    pi_76219677
    Schoentjes zijn nog beschikbaar
    En is er nog interesse in jongenskleding maat uh 68/74/80 en vanaf 92 tot 104?
    Ik ga binnenkort eens de boel uitzoeken.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 14:03:28 ]
      woensdag 30 december 2009 @ 14:09:54 #285
    216602 mikoxx
    Trotse tweelingmama!!
    pi_76219993
    LL, mt 74
      woensdag 30 december 2009 @ 14:17:13 #286
    114177 Diaan73
    pi_76220324
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:02 schreef LovelyLady het volgende:

MamaNik ik ga je pm-en...
    Make love, not war ☮
    pi_76220408
    ik heb ook nog meiden kleertjes in maten 62/68/74 en kleine 80
    en een deel schoentjes. oa roze/witte poema schoentjes maat 18,
    pi_76220461
    LL, hier interesse in 98, voor het komende voorjaar..
    pi_76221252
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
    Ja vooral voor een nette (chique) broek donkerblauw of zwart het liefst, maat 74 of 80 afhankelijk van wanneer het beschikbaar komt. Ben dus niet op zoek naar jeans maar echt een nette broek
    Carpe Diem- Pluk de Dag
    pi_76221377
    Ik heb wel interesse in maat 92 t/m 104!
    Ik heb MamaNik ook al een PM gestuurd.
    pi_76221550
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
    ik heb ook nog meiden kleertjes in maten 62/68/74 en kleine 80
    en een deel schoentjes. oa roze/witte poema schoentjes maat 18,
    ik heb wel interesse in wat kleding mt 74

Speeldingen weet ik eigenlijk niet, op zich heb ik wel interesse maar stiekem denk ik dat we al best wel wat hebben houten speelgoed heb ik sowieso altijd interesse in
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      woensdag 30 december 2009 @ 14:48:00 #292
    114177 Diaan73
    pi_76221687
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef appelsap het volgende:
    Ik heb wel interesse in maat 92 t/m 104!
    Ik heb MamaNik ook al een PM gestuurd.
    Ook voor de grijze HM broek en rode Mexx shirt??
    Make love, not war ☮
    pi_76221714
    Nee, voor de donkerblauwe Mitch polo en de blauwe Mexx polo.
      woensdag 30 december 2009 @ 14:53:43 #294
    114177 Diaan73
    pi_76221916
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:48 schreef appelsap het volgende:
    Nee, voor de donkerblauwe Mitch polo en de blauwe Mexx polo.
    Okay, dan bij het elkaar niet
    Make love, not war ☮
    pi_76222043
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb wel interesse in wat kleding mt 74

Speeldingen weet ik eigenlijk niet, op zich heb ik wel interesse maar stiekem denk ik dat we al best wel wat hebben houten speelgoed heb ik sowieso altijd interesse in
    ik zal in elk geval de kleding op de foto zetten en kijken wat ik van houten speelgoed heb liggen
    pi_76222119
    en dan roep ik nog een keer voor 62 en 68!
    pi_76222545
    Roep je naar mij of naar LL (jongens of meisjes kleertjes)
    pi_76222579
    meisjes
    pi_76223951
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ik zal in elk geval de kleding op de foto zetten en kijken wat ik van houten speelgoed heb liggen
    yay!!

dan ga k em nu dichtgooien kan er mooi weer een vers topic tegenaan
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_76223977
    1, 2 ...
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回