Ik hou me aanbevolen voor de 2e die aangeboden wordquote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er nog iemand een puckababy mini liggen?
Kleur maakt me niet uit.
Interesse, check! En interesse in dat eerste spijkerbroek in maat 86 indien grasjes `m niet wilquote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Spijkerbroekje H&M, heel soepel, maat 80, klein slijtplekje op de knie, daarom gratis bij iets anders
[ afbeelding ]
Voor de mijne ook maar ik vind `m leukquote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Grasjes het volgende:
Karin, je hebt PM
Raissa, ik denk dat de spijkerbroek maat 86 voor mijn meisje echt nog veel te groot is, dus ...
aantrekkenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha alles in 1 koop, wat moet 1 kindje nou met 21 shirts en 28 rompers?
Onze zoon groeide denk ik niet zo heel snel en we zijn gek op kleding kopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef huuphuup het volgende:
aantrekken
ik vond er wel mooi spul tussen zitten eigk. En 21 shirtjes in maat 74/80 valt wel mee toch? Als het shirtjes én truien zijn? Ik vind het niet zo schokkend eigk.
dat setje heb ik idd zelf ook; ik heb nu ook een huurkolf.....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Nijna het volgende:
Nee wel een handkolf van Avent, zoek je de kolf zelf, want ik heb volgens mij nog wel wat medela onderdelen liggen die ik heb gebruikt voor de huurkolf (symphony oid, geen idee of die onderdelen universeel zijn)... 1 setje dacht ik...
jongenskleding komt heel vaak op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef Ssserpente het volgende:
Waarom hebben jongenshirtjes altijd nummers?![]()
* Ssserpente is blij dat ze een meisje heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |