Leuk! Doe maar even pm'en wat je ervoor wilt hebben enzo. Vanavond krijg je pas antwoord, zo eerst de kou in om te gaan werken. *ril*quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze zijn verstelbaar van maat 24 tot 35, dus ze kan ff vooruit
Ik zal morgen even kijken wat de verzendkosten zullen worden
Had ik gezien ja! Ik heb me alleen voorgenomen om niet zoveel op de groei meer te kopen, de kasten puilen een beetje uit namelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef trui het volgende:
TF heb je mijn post van gisteren gezien? daar staan ook de genoemde jurkjes bij. het madeliefjesjurkje is inmiddels gereserveerd en het blauwe overslagvestje ook (sorry Yppy, die blijft dus niet over, of bedoelde je die niet?)
verder heb ik nog in de aanbieding: een Deryan voetenzak (mini) voor op de fiets. Past op een Bobike fietsstoeltje voorstoeltje. heerlijk warm! er zit ook een regencape aan vast, dus je kunt ermee door weer en wind.hij is weinig gebruikt, ziet er nog als nieuw uit.
zie deze advertentie op marktplaats.
wij ook hoor, hij moet er ook mee rondlopen, ik heb ook de draagdoek netjes overlegd met hemquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Jelief het volgende:
Trui ik heb interesse in de voetenzak, moet het alleen nog even overleggen.
ja wij overleggen dat soort aankopen
Toch maar niet, we fietsen niet van die vreselijk lange stukken in de winter. Voor het stukje naar school voldoet het skipak.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Jelief het volgende:
Trui ik heb interesse in de voetenzak, moet het alleen nog even overleggen.
ja wij overleggen dat soort aankopen
verkochtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Grasjes het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een universele voetenzak liggen voor weinig?![]()
Of meisjes(spijker)broeken maat 80?
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik heb een spijkerbroekje gevonden, maat 86
met verstelbare knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal nog eens verder kijken, heb veeeeeel rokjes vooral
dr zit knoopsgatenelastiek in, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef trui het volgende:
lady-wrb die in maat 128 wil ik wel van je overnemen! (mits hij niet te smal valt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |