Maakt toch niet uit,quote:Op woensdag 9 december 2009 19:04 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oeh.. excusez moi! Tja... wij hebben er natuurlijk ook twee.....
Kheb ze voor je apart gelegd!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef Jelief het volgende:
Ireth, ik wil iig de zomerjurkjes die met de vlindertjes en spaghettibandjes en die ernaast op de foto.
Kom vananvond nog wat meer uitzoeken!
pm onderweg over de 4 zomerjurkjes en de bloesjes zonder mouwen.quote:
Ik heb er nog een in het lila. Maar dat is misschien iets te meisjesachtig.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Incantrix het volgende:
HaaiIk meen dat hier een tijdje terug een paar Puckababy's langs zijn gekomen. Heeft iemand er nog 1liggen in de kleinste maat, per ongeluk toevallig? Kleur maakt niet zo veel uit
Oeh heb je foto's?quote:Op zondag 13 december 2009 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
iemand behoefte aan twee broeken van de hema met flanelvoering in maat 128? een legerkleurige en een antracietgrijze.
o en dr zit van dat knoopsgatenspul in
graagquote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
nee nu niet maar ik kan morgenmiddag even tijd maken.
Dankjewel alvast! Ik heb er ook even een PM tegen aan gegooidquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb stuift het topic binnen met de foto's voor moussy
de broeken van de hema: (gevoerd)
[ afbeelding ]
en ik vond er nog één van de h&m
[ afbeelding ]
staat maat 122 in maar volgens mij istie net zo groot als die andere twee
hij is grijs (en niet gevoerd)
* lady-wrb moet rennen, want ik moet zo weer aan het werk
ik zie wel of het wat voor je is![]()
Het is niet gevoerd, maar bestaat uit twee lagen katoen. Ik vind het een fijn jasje voor in de draagdoek of voor kleine stukjes buiten. Bijvoorbeeld als je met de auto ergens naartoe gaat. Het is dan warm genoeg voor het stukkie van huis naar auto, maar in de maxicosi hoef je 'm niet uit te doen, alleen maar even los. En het heeft drukknoopjes, dus das makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef sindell het volgende:
Sssserpente, dat jasje he...is dat ook praktisch in de winter? Aangezien het een kleine maat is en tegen de tijd dat het zomer is zal ons kindje er vast uit gegroeid zijn.
Zo ja, dan heb ik wel interesse!
62?quote:Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef innepin het volgende:
Even vóór ik de hele bende op de foto zet -
Is er nog interesse in meisjeskleertjes maat 56 en 62?
En ik heb nog steeds een hoop zooi maat 50-56 en zwangerschapskleding maat 42...
haha,quote:
waar blijft jouw aanbod trui? Of heb ik dat gemist?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef trui het volgende:
ik hik er tegenaan...
maar ik zal es beginnen.
Leuk! Doe maar even pm'en wat je ervoor wilt hebben enzo. Vanavond krijg je pas antwoord, zo eerst de kou in om te gaan werken. *ril*quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze zijn verstelbaar van maat 24 tot 35, dus ze kan ff vooruit
Ik zal morgen even kijken wat de verzendkosten zullen worden
Had ik gezien ja! Ik heb me alleen voorgenomen om niet zoveel op de groei meer te kopen, de kasten puilen een beetje uit namelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 10:46 schreef trui het volgende:
TF heb je mijn post van gisteren gezien? daar staan ook de genoemde jurkjes bij. het madeliefjesjurkje is inmiddels gereserveerd en het blauwe overslagvestje ook (sorry Yppy, die blijft dus niet over, of bedoelde je die niet?)
verder heb ik nog in de aanbieding: een Deryan voetenzak (mini) voor op de fiets. Past op een Bobike fietsstoeltje voorstoeltje. heerlijk warm! er zit ook een regencape aan vast, dus je kunt ermee door weer en wind.hij is weinig gebruikt, ziet er nog als nieuw uit.
zie deze advertentie op marktplaats.
wij ook hoor, hij moet er ook mee rondlopen, ik heb ook de draagdoek netjes overlegd met hemquote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Jelief het volgende:
Trui ik heb interesse in de voetenzak, moet het alleen nog even overleggen.
ja wij overleggen dat soort aankopen
Toch maar niet, we fietsen niet van die vreselijk lange stukken in de winter. Voor het stukje naar school voldoet het skipak.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef Jelief het volgende:
Trui ik heb interesse in de voetenzak, moet het alleen nog even overleggen.
ja wij overleggen dat soort aankopen
verkochtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Grasjes het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een universele voetenzak liggen voor weinig?![]()
Of meisjes(spijker)broeken maat 80?
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik heb een spijkerbroekje gevonden, maat 86
met verstelbare knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal nog eens verder kijken, heb veeeeeel rokjes vooral
dr zit knoopsgatenelastiek in, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef trui het volgende:
lady-wrb die in maat 128 wil ik wel van je overnemen! (mits hij niet te smal valt).
Ik hou me aanbevolen voor de 2e die aangeboden wordquote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er nog iemand een puckababy mini liggen?
Kleur maakt me niet uit.
Interesse, check! En interesse in dat eerste spijkerbroek in maat 86 indien grasjes `m niet wilquote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Spijkerbroekje H&M, heel soepel, maat 80, klein slijtplekje op de knie, daarom gratis bij iets anders
[ afbeelding ]
Voor de mijne ook maar ik vind `m leukquote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Grasjes het volgende:
Karin, je hebt PM
Raissa, ik denk dat de spijkerbroek maat 86 voor mijn meisje echt nog veel te groot is, dus ...
aantrekkenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha alles in 1 koop, wat moet 1 kindje nou met 21 shirts en 28 rompers?
Onze zoon groeide denk ik niet zo heel snel en we zijn gek op kleding kopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:37 schreef huuphuup het volgende:
aantrekken
ik vond er wel mooi spul tussen zitten eigk. En 21 shirtjes in maat 74/80 valt wel mee toch? Als het shirtjes én truien zijn? Ik vind het niet zo schokkend eigk.
dat setje heb ik idd zelf ook; ik heb nu ook een huurkolf.....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Nijna het volgende:
Nee wel een handkolf van Avent, zoek je de kolf zelf, want ik heb volgens mij nog wel wat medela onderdelen liggen die ik heb gebruikt voor de huurkolf (symphony oid, geen idee of die onderdelen universeel zijn)... 1 setje dacht ik...
jongenskleding komt heel vaak op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:48 schreef Ssserpente het volgende:
Waarom hebben jongenshirtjes altijd nummers?![]()
* Ssserpente is blij dat ze een meisje heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |