Prijzen zijn in veel gevallen vraagprijzen, en er zit wat gratis spul bij dat ik er met alle liefde bijprop als het toch een pakketje wordt. Wel exclusief verzendkosten. Evt op te halen in regio Culemborg/Utrecht of regio Heerhugowaard.
en 12 januari ga ik naar het noordoosten des lands dus dan kan ik het ook nog meenemen evt. ![]()
Hema rompertjes maat 50/56 (maar Hema rompertjes vallen best groot en gaan best lang mee!) 3 voor 2 euro.
![]()
Nog meer Hema rompertjes 50/56, ook een euro ofzo. Heel weinig gedragen.
![]()
Hema shirtjes maat 56, euro per stuk.
![]()
Hema shirtjes maat 56, euro per stuk.
![]()
Spul dat ik van Kleurdoos gekregen heb

Daar ga ik dus geen geld voor, is tegen verzendkosten of stop ik erbij in een doos als het toch pakketpost wordt.
![]()
Nog meer Kleurdoosspul, dus gedragen door Elin én Willow

Ook gratis, of bonus.
![]()
Nog meer Kleurdoosspul (ja ik ben grootverbruiker

) dus ook allemaal tegen verzendkosten of als bonus erbij ofzo.
![]()
Zo zie je maar het verschil tussen 56 en 56

De twee rompertjes mogen voor 20 cent per stuk weg, het pyjamaatje is echt maar één keer gedragen ofzo dus daar vraag ik 1,50 voor.
![]()
Hele mooie jurk maat 56

die ik van Huuphuup heb overgekocht. Uniek object, gedragen door Amélie én Willow

whehehe. 1,50.
![]()
V&D truitje Nijntje, maat 56. Vrijwel niet gedragen... een euro.
![]()
Deze komt ook van een Fok!ker af, van de kledingruilbeurs, ik weet alleen niet meer wie. Die oortjes

Lekker warm vestje maat 50/56, een euro.
![]()
Pakje van de H&M, romper+broek, maat 50/56. 2 euro.
![]()
Heel mooie romper van Petit Bateau

Maat "3 maanden" (= ongeveer 56/62, ze kan er nu nog maar nét niet meer in)
Hier zie je het plaatje beter. Er zitten dus lichte roze sterretjes op en een lief plaatje. Heerlijke pasvorm ook, ideaaaaaal!
maar wel heel duur
Daarom 2,50.
![]()
Nog zo'n heerlijk Petit Bateau rompertje maat 3 maanden. Ook 2,50.
![]()
Lichtroze topje maat 56, voor een euro.
![]()
Leggings

maat 56, 50 ct per stuk.
![]()
Mijn favoriete legging aller tijden

Heb de pijp even omgeslagen zodat je ziet dat er een grijs strikje aan de zijkanten zit. Is van Bonnie Doon, goede kwaliteit. Maat 56. 1,50.
![]()
T-shirtjes van de V&D, rood is maat 56 en blauw maat 62. 50 ct per stuk.
![]()
Lief pakje van de H&M, maat 56. Lekker warm spul, ideaal als pyjamaatje voor de winter (en zie daar de reden dat Willow 'm nooit gedragen heeft

) 2 euro.
![]()
Ducky Beau shirtje, hartstikke mooi maar weinig gedragen omdat het een maat 62 is die een beetje klein valt (en daar kwamen we laat achter). 3 euro.
![]()
Heel erg leuk vestje van Billy & Lilly, maat 62. Weinig gedragen omdat Willow nog lang in maat 56 paste en nu hebben we een echte winterjas voor haar.
Achterkant. 5 euro.
![]()
Drie rompertjes A Star Is Born, maat 62/68, nooit gedragen omdat ik ze niet zo leuk vind

3 voor 2 euro.
![]()
Broekjes-met-voetjes, de één maat 62/68 en de ander maat 50 (maar valt meer als 56). Gratis/tegen verzendkosten ofzo. Vrijwel nooit gedragen omdat ik ze zo lelijk vind

![]()
Twee shirtjes maat 62/68, It's A Baby (d'oh

) en Little Star. Euro per stuk ofzo. Of samen voor 1,50.
![]()
Bert & Ernie rompertje maat 62/68, nooit gedragen

1 euro.
En verder heb ik nog een vuilniszak vol met babykleertjes en zwangerschapskleding, ook
HIER te vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door innepin op 15-12-2009 16:13:17 ]