Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook nog 2 sneeuwwitje poppetjes
Sleepy en wasbeer
Bij interesse, stuur maar even een pm
ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hierquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Ratatouille voor de Gamecube
De meeste zijn NTSC hier in nederland hebben we PAL, gaat niet werken dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hier
of deze: http://cgi.ebay.com/RATAT(...)?hash=item53dcfb11d1
Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???quote:Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een leuke kleertjes heb je toch MamaNik... helaas past het Lennon allemaal niet meer.
Lennon gaat nu wel richting maat 80.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:35 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???
De eerste serie van spullen die niet meer passen en geen emotionele waarde hebben:quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef mrien het volgende:
Vorige topic:
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39
Ik sloot de vorige met de volgende post:
[..]
Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?
oke zal zo is een blik werpen in zijn kastquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon gaat nu wel richting maat 80.
ik verkoop lang niet alles hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef Groofsken het volgende:
Huup, waarom doe jij eigenlijk zoveel kleertjes weer weg Jullie willen toch graag een groot gezin. Moet elk kindje een eigen garderobe hebben?
Ik geef nu met liefde de meidenkleertjes aan vriendinnen, maar had ze bij een tweede dochter juist heel graag weer gebruikt.
ah okquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef Groofsken het volgende:
Oh lieve meis, nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Kleurdoos heb ik ook al wel eens kleertjes zien verkopen en die wil toch ook graag een groot gezin.
Ik vroeg me gewoon af hoe dat dan werkt. Kan me ook voorstellen dat je voor elk kindje gewoon opnieuw wilt kijken wat je leuk vindt of dan bij je smaak past of zoiets. het is alleen dat ik het zelf juist best moeilijk vind om afstand te doen van kleertjes van S (zelfs nu de kans toch echt bijna nihil is dat er hierna nog meer kindjes gaan komenDroomprins, je hebt nog zo'n drie jaar, zullen we dan nog een babietje maken
). Ik vind het bv heel fijn als ze ze ergens op een foto aanheeft ofzo, als ik er helemaal aan verknocht was
.
Gewoon willen begrijpen hoe dat voor anderen werkt dus.
En ik wist niet dat het al eerder was gevraagd.
En ik lees nu dat jij de leukste dingen ook houdt, dus toch een beetje hetzelfde gevoel.
Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waardequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden.Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.![]()
Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden.Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.![]()
Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
Dat vind ik zooooo'n leuk jasje!! Maar helaas, Mila is er ietsjepietsje te groot voorquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een jas van Prenatal.
Maat 62, ziet er als nieuw uit.
[ afbeelding ]
en in actie
[ afbeelding ]
voor 15,- inclusief verzenden mag ie weg.
M'n zusje wacht nog zeker een jaar voor ze gaat proberen zwanger te worden en ik ga echt niet 4 jaar lang met dat spul op zolder zitten 'voor het geval dat'. Als ze het nu had gewild, had ze het zo op kunnen halen. Heb ook veel weggegeven, dan is het hier weer weg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waarde, heel suf eigenlijk.
En na deze ga ik ook alles opruimen (lees wegdoen), maar ik zou inderdaad eerst aan m'n broertje vragen of zij er iets van willen hebben
. Das toch op zich ook niet zo raar?
Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
als je (nog) geen afstand kan doen van bepaalde kleertjes, kan je het toch ook als poppenkleding gebruiken?
Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
overigens, ik snap dat jij het vast niet zo bedoelt groofs, maar dit is geloof ik de vierde keer al dat iemand er iets van zegt als ik kleertjes verkoop. Is dat not done ofzo om nu al dingen te verkopen
jaaahaaaaa!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef Chan het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht heb![]()
Maar serieus, het is toch niet raar om dingen te verkopen? Althans ik vind van niet hoor..
Ik durf het de komende 4 jaar niet in de groep te gooien hierquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaahaaaaa!!![]()
![]()
als jij een dochter bakt bewaar ik mn spul, deal?![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.
Miss sly wij hebben al 2x een stokke gekocht bij deze site: http://www.skandic.de/en/(...)987d17eaa40332f20763 We hebben nog nooit ergens een nieuwe goedkoper gevonden en ze bezorgen echt binnen een paar dagen. Voor Esmee staat ie nu ook al klaar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef miss_sly het volgende:
Iemand misschien een Stokke Tripp Trapp in de aanbieding? Ik ga ook wel op marktplaats kijken, hoor, maar van hier weet ik tenminste waar hij ongeveer vandaan komt
is alleen op de new born he??quote:Op maandag 7 december 2009 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb hier uit de blije doos nog een bon voor in totaal ¤25,- aan korting op pampers en pamperdoekjes. Geldig t/m 31 december dit jaar.
Kan ik er iemand blij mee maken?
Nee, op de maten 0, 1, 2 en 3 staat er bij...quote:
oke dan gaat het voor mij over helaas, heb ongeveer aandelen met 3 kindjes onder de 3 in de pampers maat de kleinste zitten al in maat 4quote:Op maandag 7 december 2009 09:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, op de maten 0, 1, 2 en 3 staat er bij...
1 bon is 2 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug, 1 bon is 3 pakken luiers kopen en dan ¤10 terug en 1 bon is 2 pakken doekjes kopen ¤5 terug; dus als er meerdere mensen geïnteresseerd zijn...
Wil je ze allemaal?quote:Op maandag 7 december 2009 09:55 schreef het-is-mij het volgende:
@ Asy, ik heb wel interesse in die bonnen
heb ze per ongeluk weggegooid![]()
Nou, van mij mag je ook wel de andere bon hoor!quote:Op maandag 7 december 2009 10:21 schreef martine1984 het volgende:
Jammer dat Het-is-mij me net voor is....
ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik al wat baby kleertjes weg doe, of gewoon alles bewaar voor later.
Ze vindt hem helemaal superquote:Op donderdag 3 december 2009 08:37 schreef MamaNik het volgende:
Tiny love mobiel VERKOCHT
[ afbeelding ]
[
Heb je de jager 2X? Driewerf hoeraquote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef bodpa09 het volgende:
Ik geloof dat ik die wel heb m@x. ff kijken...
yup heb ik.
verder nog in de aanbieding:schildpad hert nog een jager dwerg met bloemetje (2x) doc sneezy
Beschilder jij dingen/ meubeltjes dan? Zet eens iets in creatieve uitspattingenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuk bedje
lijkt me zo leuk om zoiets te beschilderen.
misschien krijg ik ooit kleinkinderen
Hmmm... dan wordt t voor mij lastig, woon in Drenthe. Opsturen wordt een duur grapje ben ik bang. Jammer!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In woon het het Westland, vrijwel naast Den Haag
Thanks! Wij mogen ook weer een TT kopen van mijn ouders voor Oscar en ik zat me al te bedenken wat nou ook al weer die link was!quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:31 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Miss sly wij hebben al 2x een stokke gekocht bij deze site: http://www.skandic.de/en/(...)987d17eaa40332f20763 We hebben nog nooit ergens een nieuwe goedkoper gevonden en ze bezorgen echt binnen een paar dagen. Voor Esmee staat ie nu ook al klaar!
Was volgens mij ooit een tip van P_iglet.
Ik loop enorm achter met reageren hoor, maar dit is voor mij echt nieuws. :S Wij hebben die beugel er af maar dat rugleuninkje dus laten zitten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Stiemie het volgende:
Je hebt een stoel nodig en een baby-inzet. Dat is zeg maar dit extra rugleuninkje en beugel zodat je kindje er niet uit kan vallen.:
[ afbeelding ]
Na verloop van tijd kan dat extra rugleuninkje eruit en blijft de beugel en na een tijdje gaat de beugel er ook af.
Je hebt ook nog bekleding/ soort kussentje, maar dat is helaas niet erg handig. Je moet je halve stoel uit elkaar halen om het te kunnen wassen en dat is dus nogal eens nodig
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, te leuk!![]()
*twijfelt*
F. ziet me aankomen.
Superleuk, maar niet voor ons.
Eindhovenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef mikoxx het volgende:
Groofsken, da's wel een leukerd! Waar woon jij?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks! Wij mogen ook weer een TT kopen van mijn ouders voor Oscar en ik zat me al te bedenken wat nou ook al weer die link was!![]()
[..]
Ik loop enorm achter met reageren hoor, maar dit is voor mij echt nieuws. :S Wij hebben die beugel er af maar dat rugleuninkje dus laten zitten.Nooit aan gedacht dat andersom dus ook kon.
Dan had die beugel veel langer kunnen blijven zitten zeg maar.
Straks voor Oscar hoeven we alleen maar de stoel en gebruiken we de baby-inzet die we al hebben.
ik heb ze denk ik voor je. Pm me even dan kijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:37 schreef m@x het volgende:
Opsporing verzocht:
[ afbeelding ]
maal twee
(tegen verzendkosten natuurlijk)
Ik heb ze al aan M@x gestuurd, MamaNik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:55 schreef MamaNik het volgende:
[..]
ik heb ze denk ik voor je. Pm me even dan kijk
ik morgenochtend even voor je.
Ik heb er nog 1.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef Incantrix het volgende:
HaaiIk meen dat hier een tijdje terug een paar Puckababy's langs zijn gekomen. Heeft iemand er nog 1liggen in de kleinste maat, per ongeluk toevallig? Kleur maakt niet zo veel uit
De beugel zit er hier niet meer op. Maar die hoesjes. De ene gaat over het zitplankje, en daar is genoeg ruimte voor om hem weg te halen. EN die andere schuif je toch over het plastic inzet gedeelte? En dan moet voglens mij inderdaad de beugel eruit om hem uit de leren flap te krijgen, maar je hoeft niet met een imbus de hele stoel uit elkaar halen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Bij babydump hebben wij twee weken geleden ook tripptrapps besteld, ze bezorgen ze zelfs gratis. Er was toen een aanbieding van 15% korting op iedere stoel, het was goedkoper dan die skandinavische site! En, amaranta, vertel eens hoe je dat doet? De beugel moet er toch sowieso af?
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef Jelief het volgende:
Ik heb wat opgeruimd op de zolder, ik heb nog een zak megablocks gevonden , met een stuk of 80 blokken met een paar poppetjes.
10 euro plus verzenden (ophalen is beter idee) dat kan in haarlem, almere of velserbroek of bij mij thuis, ten zuiden van haarlem.
Ik heb ook nog een wipper staan, iemand interesse?
Is niet zo goed voor de stoel hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef mikoxx het volgende:
Nee, dat klopt volgens mij ook idd! Zo had ik t ook bekeken. En de beugel 'trek' je er zo vanaf, als je een beetje sterk bentEn anders moet ie wel uit elkaar natuurlijk, of een klein beetje los draaien. Maar goed, beetje offtopic he?
maak me gek!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef trui het volgende:
hier ook weer een aantal leuke dingen uit de kast moeten halen, o.a. een paar petit louie jurkjesalleen nu geen tijd om ze op de foto te zetten. morgen misschien!
hehe dat zeg ikquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Bij babydump hebben wij twee weken geleden ook tripptrapps besteld, ze bezorgen ze zelfs gratis. Er was toen een aanbieding van 15% korting op iedere stoel, het was goedkoper dan die skandinavische site!
Handig hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Bij babydump hebben wij twee weken geleden ook tripptrapps besteld, ze bezorgen ze zelfs gratis. Er was toen een aanbieding van 15% korting op iedere stoel, het was goedkoper dan die skandinavische site! En, amaranta, vertel eens hoe je dat doet? De beugel moet er toch sowieso af?
Idd, goed dat ik dat nog ff lees want gaan t weekend naar drenthe (center parcs) en zag dat er daar dichtbij ook een babydump zat en dacht, die nemen we mee maar bezorgfen is handiger ook ruimtetechnisch in de autoquote:
Zeg ff wanneer! Dan ga ik klaar zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef trui het volgende:
hier ook weer een aantal leuke dingen uit de kast moeten halen, o.a. een paar petit louie jurkjesalleen nu geen tijd om ze op de foto te zetten. morgen misschien!
Alleen bij een bestelling boven de 325euroquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. excusez moi! Tja... wij hebben er natuurlijk ook twee.....quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Alleen bij een bestelling boven de 325euro
Anders zijn verzendkosten 6 euro, kun je nog geen narigheid voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |