Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook nog 2 sneeuwwitje poppetjes
Sleepy en wasbeer
Bij interesse, stuur maar even een pm
ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hierquote:Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Ratatouille voor de Gamecube
De meeste zijn NTSC hier in nederland hebben we PAL, gaat niet werken dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hier
of deze: http://cgi.ebay.com/RATAT(...)?hash=item53dcfb11d1
Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???quote:Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een leuke kleertjes heb je toch MamaNik... helaas past het Lennon allemaal niet meer.
Lennon gaat nu wel richting maat 80.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:35 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???
De eerste serie van spullen die niet meer passen en geen emotionele waarde hebben:quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef mrien het volgende:
Vorige topic:
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39
Ik sloot de vorige met de volgende post:
[..]
Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?
oke zal zo is een blik werpen in zijn kastquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon gaat nu wel richting maat 80.
ik verkoop lang niet alles hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef Groofsken het volgende:
Huup, waarom doe jij eigenlijk zoveel kleertjes weer weg Jullie willen toch graag een groot gezin. Moet elk kindje een eigen garderobe hebben?
Ik geef nu met liefde de meidenkleertjes aan vriendinnen, maar had ze bij een tweede dochter juist heel graag weer gebruikt.
ah okquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef Groofsken het volgende:
Oh lieve meis, nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Kleurdoos heb ik ook al wel eens kleertjes zien verkopen en die wil toch ook graag een groot gezin.
Ik vroeg me gewoon af hoe dat dan werkt. Kan me ook voorstellen dat je voor elk kindje gewoon opnieuw wilt kijken wat je leuk vindt of dan bij je smaak past of zoiets. het is alleen dat ik het zelf juist best moeilijk vind om afstand te doen van kleertjes van S (zelfs nu de kans toch echt bijna nihil is dat er hierna nog meer kindjes gaan komenDroomprins, je hebt nog zo'n drie jaar, zullen we dan nog een babietje maken
). Ik vind het bv heel fijn als ze ze ergens op een foto aanheeft ofzo, als ik er helemaal aan verknocht was
.
Gewoon willen begrijpen hoe dat voor anderen werkt dus.
En ik wist niet dat het al eerder was gevraagd.
En ik lees nu dat jij de leukste dingen ook houdt, dus toch een beetje hetzelfde gevoel.
Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waardequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden.Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.![]()
Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden.Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.![]()
Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
Dat vind ik zooooo'n leuk jasje!! Maar helaas, Mila is er ietsjepietsje te groot voorquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een jas van Prenatal.
Maat 62, ziet er als nieuw uit.
[ afbeelding ]
en in actie
[ afbeelding ]
voor 15,- inclusief verzenden mag ie weg.
M'n zusje wacht nog zeker een jaar voor ze gaat proberen zwanger te worden en ik ga echt niet 4 jaar lang met dat spul op zolder zitten 'voor het geval dat'. Als ze het nu had gewild, had ze het zo op kunnen halen. Heb ook veel weggegeven, dan is het hier weer weg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waarde, heel suf eigenlijk.
En na deze ga ik ook alles opruimen (lees wegdoen), maar ik zou inderdaad eerst aan m'n broertje vragen of zij er iets van willen hebben
. Das toch op zich ook niet zo raar?
Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
als je (nog) geen afstand kan doen van bepaalde kleertjes, kan je het toch ook als poppenkleding gebruiken?
Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht hebquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
overigens, ik snap dat jij het vast niet zo bedoelt groofs, maar dit is geloof ik de vierde keer al dat iemand er iets van zegt als ik kleertjes verkoop. Is dat not done ofzo om nu al dingen te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |