SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
laat ff weten wat het isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Saboteur is onderweg!
Vriendin heeft hem net voor me gekocht in Den Bosch![]()
Yeah ik heb een beetje hetzelfde, moet nog erg veel games spelen...!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij staat hier ook op het lijstje 'mogelijk interessant', net onder Assassin's Creed II. Misschien volgend jaar ergens.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
Ook benieuwd naar impressies.. ik hoop dat ze kut zijn
Haha herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan moet het toch een game voor jou zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings waren niet geheel positief over Saboteur
Om die reden verwacht ik er dus ook niet veel van!
Neen ik speel alleen goeie games!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan moet het toch een game voor jou zijn
gamekings tjaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
oh, ja sorry was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen ik speel alleen goeie games!
We rekenen op je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gamekings tja!
Laat vanavond wel ff iets weten!
Zal wel laat worden, nog op een soort van housewarming vanavond
Kan gebeurenquote:
Dan is het dus een topgamequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Die >quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las net in de PU (ja echt) over Darksiders en dat was best interessant. God of War + Zelda zeg maar. Komt 8 januari al uit blijkbaar. Iemand meer info, Keulen-crew misschien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan is het even wachten op de reviews enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Nope, niets over gehoord of gezien...!
In Keulen niets van gezien maar alleen op Firstlook. De game zag er op zich best ok uit als ik op de schermen keek maar ik heb hem niet zelf gespeeld. Ik stond eigenlijk vooral te praten met de promogirlquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las net in de PU (ja echt) over Darksiders en dat was best interessant. God of War + Zelda zeg maar. Komt 8 januari al uit blijkbaar. Iemand meer info, Keulen-crew misschien?
Het is geen 1/1 kopie van de 2e wereldoorlog, zo zijn er nazi zeppelins, super soldiers enz. Zeggen ze ook zelf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Vind wel beetje vreemd dat die gast een fel blauwe sportscar rijdt terwijl de nazi's mijn opa's fiets steelde???? what up with thatvoor de rest lijkt het me een bug gevoelige game, maar wel kans dat het een topper is.
Nazi zeppelins in games is misschien wel het vetste dat er bestaatquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is geen 1/1 kopie van de 2e wereldoorlog, zo zijn er nazi zeppelins, super soldiers enz. Zeggen ze ook zelf.
Ik heb hem wel gespeeld op firstlook en ik vond het een geinige game. Niet super goed, niet slecht maar degelijk. Dan moet ik wel zeggen dat ik weer ergens neer gedropt word en red je maar. Maar dat hou je toch wel met die beurzen. Waarschijnlijk als ik het vanaf het begin speel dat het vloeiende gaat dan daar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik wil gewoon een limited editionquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:32 schreef Chocobo het volgende:
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterSowieso zal de Xbox 360 box wat dikker zijn? Op hoeveel discs kwam die nu ook alweer? Aan de andere kant,... de Xbox 360 versie geeft meer dij weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast van gamekings?quote:
Ik ook, maar kan niks vinden nogquote:
Als hij de was doet, de afwas doet en kan opruimen hou ik hem.. anders mag AQ hem hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die gast van gamekings?
Aq doet daar een moord voor!
jammer , je mist echt watquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie box-art alleen vind ik FF niks aan. Heel die Japanse stijl trekt me niet.
quote:Dante's Inferno demo to hit PlayStation Network first
As promised, Electronic Arts will be delivering a Dante's Inferno demo this month. Small caveat -- PlayStation 3 owners will be getting a two-week head start.
The publisher has confirmed that the demo will hit PlayStation Network on December 10, with the demo being made available for Xbox LIVE Gold Members on December 24. Let the "PSN vs. Xbox LIVE" arguments erupt.
Called "Gates of Hell," the demo will include Dante's Inferno's entire opening level, which should help you decide whether or not you'll want to drop $59.99 on the game when it hits February 9. Or, your worst fears will be made reality, and all of your "OMG I can't believe they're doing this" comments will be justified.
Over 5 minuten begint het!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die gast van gamekings?
Aq doet daar een moord voor!
uurtje ofzo , totdat die schijt software t weer is begeeftquote:
in die tijd waren er ook al sport auto's hoor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Vind wel beetje vreemd dat die gast een fel blauwe sportscar rijdt terwijl de nazi's mijn opa's fiets steelde???? what up with thatvoor de rest lijkt het me een bug gevoelige game, maar wel kans dat het een topper is.
oei!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie box-art alleen vind ik FF niks aan. Heel die Japanse stijl trekt me niet.
sfeer is inderdaad zeer apart neergezetquote:
moet hem nog een keer afmaken!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, Gay Tony is awesome! Net de diamantdeal helemaal afgemaakt (zo simpel deze keer) en wat kleine missies. Nu naar Bulgarin en dan duurt het niet lang meer denk ik!
Als je nu voor het eerst naar Bulgarin gaat dan moet je nog wel een stukje hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver, Gay Tony is awesome! Net de diamantdeal helemaal afgemaakt (zo simpel deze keer) en wat kleine missies. Nu naar Bulgarin en dan duurt het niet lang meer denk ik!
Zo moeilijk is het allemaal niet hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 08:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
moet hem nog een keer afmaken!
Zit nu nog in de disco missie, komen er echt een hoop op je aflopen :/
Vond dat zo'n tegenvaller he, die diamantdeal.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
ja ja, ben al aan het kijken of ik budget kan krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:45 schreef SoldMayor het volgende:
Als je van Sandbox games houdt moet je gewoon The Saboteur kopen
jorien look-a-likequote:Op woensdag 2 december 2009 09:15 schreef garriej het volgende:
Tvp, voor het nieuwe deeltje.
Gamerstag: garriej , ik heb vrienden nodig!
Zolang je telkens cover opzoekt zijn alle missies heel goed te doen. Je moet alleen niet als een malle rond gaan rennenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross ik zeg ook niet dat het moeilijk is!
Maar ik zit vaak zwaar moe aan de xbox, dan heb ik daar geen zin in!
Beter kan ik dan gaan slapen, alleen zijn er altijd wel mensen tot een uur of 1 online, die invites sturen voor mw2
wie?quote:
Dan moet je maar gewoon joinenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross ik zeg ook niet dat het moeilijk is!
Maar ik zit vaak zwaar moe aan de xbox, dan heb ik daar geen zin in!
Beter kan ik dan gaan slapen, alleen zijn er altijd wel mensen tot een uur of 1 online, die invites sturen voor mw2
Daar vond ik het ook nog wel aardig, maar dat veranderde snel. De game is gewoon niet grappig en aangezien ze het van de humor moeten hebben blijft er vrij weinig over. Nu ik de DLC van GTA IV speel zie ik wel in dat GTA IV vele malen beter is dan SR2. Het verschil is ere-divisie < > eerste divisie.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:24 schreef Enchanter het volgende:
Begonnen met Saints Row 2.
Heb net die gast uit de rechtbank gehaald , maar ik vind het nu al geniaal.
Deel 1 heb ik me ook prima mee vermaakt
Hij is vanaf morgen een tientje bij e-plaza.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:24 schreef Enchanter het volgende:
Begonnen met Saints Row 2.
Heb net die gast uit de rechtbank gehaald , maar ik vind het nu al geniaal.
Deel 1 heb ik me ook prima mee vermaakt
Pfffrtt echt niet dus he!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik het ook nog wel aardig, maar dat veranderde snel. De game is gewoon niet grappig en aangezien ze het van de humor moeten hebben blijft er vrij weinig over. Nu ik de DLC van GTA IV speel zie ik wel in dat GTA IV vele malen beter is dan SR2. Het verschil is ere-divisie < > eerste divisie.
Het is goddomme geen carnaval!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfffrtt echt niet dus he!![]()
![]()
Saints Row is wat GTA had moeten zijn!!
Kun jij in GTA een character bouwen die paars haar, en roze vlechten heeft met een clownsgezicht en zwaar obesitas heeft? Nee. En kun je die vervolgens in zn ondergoed met hartjes erop en een verkeerspilon op zn hoofd voertuigen laten stelen of gangwars uitvechten? Nee.
Saints row 2 wel, bitch
Maar het kan! En omdat het kan.. +1quote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is goddomme geen carnaval!
Ja, dat was ook wel leuk hoor. Mijn personage keek chronisch angstig. Moest steeds gniffelen in de cutscenes. Maar toen kwam die missie met die strontwagen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het kan! En omdat het kan.. +1
Over een kleine 3 maanden welquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is goddomme geen carnaval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
was ook wel bekend he!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik het ook nog wel aardig, maar dat veranderde snel. De game is gewoon niet grappig en aangezien ze het van de humor moeten hebben blijft er vrij weinig over. Nu ik de DLC van GTA IV speel zie ik wel in dat GTA IV vele malen beter is dan SR2. Het verschil is ere-divisie < > eerste divisie.
Ik dus ook.. zat steeds te lachen om die droge filmpjes (die dus worden geedit naar je karakter briljant) . En die strontwagen missie is gewoon 1 van die missies die humor is.. hell zo'n villabuurt ondersmeren en al die agenten de volla laag geven... heerlijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel leuk hoor. Mijn personage keek chronisch angstig. Moest steeds gniffelen in de cutscenes. Maar toen kwam die missie met die strontwagen.
Poep-grapjes. Niet leuk. -1
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel leuk hoor. Mijn personage keek chronisch angstig. Moest steeds gniffelen in de cutscenes. Maar toen kwam die missie met die strontwagen.
Poep-grapjes. Niet leuk. -1
saints row moet je niet zo serieus nemen, maar je gewoon laten meeglijden in de mafheidquote:
nou wat heb ik gelachen zegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
saints row moet je niet zo serieus nemen, maar je gewoon laten meeglijden in de mafheid
En dan elke keer dat gezeik dat je meer respect moet halen om bepaalde missies te doen... WTF, ik own heel de stad en dan mag ik deze missie niet doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef lkb9000 het volgende:
De gameplay van SR2 is gewoon schijt, het speelt gewoon niet leuk. Fuck it dan of het grappig is of niet, het is gewoon een slecht spel
Forza!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck, SC's van het Xbox360-topic gaan ook al hard.
Ik twijfel over mijn volgende aankoop: Forza Motorsport 3 of PES 2010.
Gewoon bij new game...quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
hoe de fuck verander je de moeilijkheids graad in mw2????? kan het nergens vinden....kheb hem op medium uitgespeeld en wil nu veteran doen
Na "The Pit" (dat getimede stukje in het begin met die targets schieten) kun je moeilijkheidsgraad kiezen. Ik moet zeggen dat MW2 Veteran me nog best meeviel.quote:
Forza 3!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck, SC's van het Xbox360-topic gaan ook al hard.
Ik twijfel over mijn volgende aankoop: Forza Motorsport 3 of PES 2010.
geen enkele game sloopt je console behalve gta4 voor de patchquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
van Forza gaat je xbox toch kapot?
en ik kreeg een rrod tijdens lego indiana en turtles arcadequote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen enkele game sloopt je console behalve gta4 voor de patch
9 van de 10 keer gewoon toeval , of je hebt je console voor die tijd al heel lang niet meer gebruikt en was het met een andere game ook gebeurd .quote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en ik kreeg een rrod tijdens lego indiana en turtles arcade
Misschien zijn de rode ledjes wel gewoon kapotquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Wessiej het volgende:
Mijn 360 is 6x kapot gegaan, en nog nooit een RROD, dat vind ik best knap
Vind ik ook best knap van je!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Wessiej het volgende:
Mijn 360 is 6x kapot gegaan, en nog nooit een RROD, dat vind ik best knap
vaak staat die bij mensen in een klein dicht kastje of naast de verwarming op het bureau ofzo en tja dat helpt niet echt met de ventilatie van dat dingquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf doen jullie er allemaal mee dan? ik heb die van mij al een paar keer om gegooid maar hij werkt nog perfect.
wat denk jij? Ik reageer op me zelf en ga dan ook nog eens zeggen dat ik gelijk heb!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja godver, tis allemaal wat karteliger
Ja dat zeg ik GTA IV is ruk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet je SR 2 tegenover GTA IV dan is alleen het volgende predikaat van toepassing: RUK. Zelfs al speel je advocaat van de duivel.
HDMI is beeld en geluid in een, er is dus iets misquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
ff een domme vraag:
ik heb net mijn xbox 360 elite binnen en aangesloten via de hdmi kabel, maar ik krijg geen geluid te horen..
heb ik nog andere kabels voor het geluid nodig of is hdmi beeld en geluid ineen? zo ja dan doe ik duidelijk iets fout..
even misschien bij de instellingen kijken van je xbox!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
ff een domme vraag:
ik heb net mijn xbox 360 elite binnen en aangesloten via de hdmi kabel, maar ik krijg geen geluid te horen..
heb ik nog andere kabels voor het geluid nodig of is hdmi beeld en geluid ineen? zo ja dan doe ik duidelijk iets fout..
Ah, ja dan wordt het lastig. de HDMI poept het geluid via die kabel door naar je TV, dus je tv speakers zouden het sowieso moeten doen (probeer ze ff)quote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik doe het via externe boxen (via een versterker)..
Laatst zag ik iemand nog in m'n friendslist het spelen. Was me alleen even ontgaan dat het een Engelsman was.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef kepler het volgende:
Iemand enig idee wanneer we hier 1 vs 100 kunnen spelen??
Het lijkt me echt heel tof namelijk. Beetje vragen beantwoorden en daar ook nog eens echte prijzen mee kunnen winnenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand nog in m'n friendslist het spelen. Was me alleen even ontgaan dat het een Engelsman was.
quote:"Serious Sam HD: The First Encounter on XBLA got the 'ol bumperooski to January. Get you Microsoft moon dollars ready..."
Met US account kan het hier ook al wel. Heb het wel een paar keer gedaan, maar is heel anders dan verwacht.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel tof namelijk. Beetje vragen beantwoorden en daar ook nog eens echte prijzen mee kunnen winnen
Maar ja, het duurde 2 jaar voordat we hier films kunnen huren via Live dus 1vs100 zal ook nog wel even duren
Je moet toch eerst geselecteerd worden? Daarna speel je wel echt met 100 man tegelijk, en is het dus de bedoeling dat diegene in zijn eentje iedereen weg speeltquote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met US account kan het hier ook al wel. Heb het wel een paar keer gedaan, maar is heel anders dan verwacht.
Tis niet zo dat je echt met 100 man dat tegelijk doet ofzo, zijn lui die er bij in komen en weggaan etc. beetje te chaotisch om te volgen allemaal.
Er hangt hier een mooie Pioneer plasma aan de muur, maar zonder speakers, dus testen kan ik niet. Ik zal wel even de normale kabel erbij pakken en dan enkel het witten en rode stekkertje gebruiken, I will keep you updated!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah, ja dan wordt het lastig. de HDMI poept het geluid via die kabel door naar je TV, dus je tv speakers zouden het sowieso moeten doen (probeer ze ff)
Een beetje hippe TV heeft dan wel slim genoeg een optical out, die het geluid van de HDMI-kabel optisch uitpoept zodat je die weer naar je versterker kunt rammen
Als je trouwens een HDMI-loopthrough versterker hebt dan geldt dit allemaal niet, dan moet je van je xbox naar je versterker met HDMI, en dan een tweede kabel van je versterker naar je TV (voor het beeld)
Goed kijken met je snipertje, en ook inzoomen, zie je vanzelf zitten. En qua gameplay tijd, ze zeggen 6 tot 8 uurquote:Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die missie op het dak in Gay TonyIets knalt me de hele tijd overhoop met een granaat ofzo. Geen idee alleen waar dat vandaan komt.
Ligt het trouwens aan mij, of is Gay Tony best een lange game?
Ja, dat eerste deel lukt ook wel. Maar dan komt die heli. Die gaat ook nog wel kapot, maar drie huizen verder ontplof ik steeds.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Goed kijken met je snipertje, en ook inzoomen, zie je vanzelf zitten. En qua gameplay tijd, ze zeggen 6 tot 8 uur
Je kunt het grijze kapje van de gewone kabel openbreken, of de HDMI kabel van MS kopen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
zwaar bale ik heb zowel de hdmi kabel als de component kabel nodig, de hdmi voor beeld en de component voor geluid (dan dus alleen de witten en zwarte gebruiken en niet de gele), maar je kan niet tegelijkertijd de hdmi kabel en de component kabel achter in de xbox doen omdat ze te dicht op elkaar zitten :S
Er zijn ook 3rd party kabels die gewoon passen, moet je ff checken. Handigst nu is wel om die behuizing met een schroevendraaier open te pluizenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het grijze kapje van de gewone kabel openbreken, of de HDMI kabel van MS kopen.
Zo heb ik het ook inderdaad. Hou er dan wel rekening mee dat je Xbox 360 reboot na de HDMI handshake met de TV. Je kunt niet midden in een game even gaan zappen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Er zijn ook 3rd party kabels die gewoon passen, moet je ff checken. Handigst nu is wel om die behuizing met een schroevendraaier open te pluizen
Waarom zou de HDMI kabel van MS mijn probleem verhelpen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het grijze kapje van de gewone kabel openbreken, of de HDMI kabel van MS kopen.
Daar zit niet alleen een geweldig prachtig mooie HDMI kabel bij, maar ook een wat lager dingetje zodat je ook optisch en aux kan beluisteren, een dingetje die wel zonder gesleutel, gepor en gepiel pastquote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarom zou je HDMI kabel van MS mijn probleem verhelpen?
Omdat die een optical out heeft, maar ik zie dat je gewoon over stereo geluid praat. Dan zou ik gewoon lekker het grijze kastje openbreken zodat het past.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Waarom zou de HDMI kabel van MS mijn probleem verhelpen?
slim van microsoft.. kan ik ook nog eens 30 pleuro neerleggen voor zo'n kut kabel..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daar zit niet alleen een geweldig prachtig mooie HDMI kabel bij, maar ook een wat lager dingetje zodat je ook optisch en aux kan beluisteren, een dingetje die wel zonder gesleutel, gepor en gepiel past
Hoezo zou de HDMI kabel niet werken dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
ik zit straks dus met 2 hdmi kabels die wat nu blijkt geen eens werken op mijn setting.. en moet dus een derde kopen!
Yeah kwaliteit wordt pas, als het een probleem wordt, op grote afstand een issue. (en dan heb ik het over kabels van 20+ meter)quote:Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo zou de HDMI kabel niet werken dan?
Ik heb een 5 dollar HDMI kabel via Deal Extreme, werkt perfect.
Ik heb laatst een controller+2games besteld bij zavvi, die waren dezelfde dag nog verzonden en 4 dagen later binnen, dus het kan welquote:Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
wat pleek nu zavvi zei de volgende dag dat ie al verzonden was (YEAH RIGHT!!) en dus niet meer geannuleerd kon worden, dus ik die andere bestelling nog proberen te annuleren.. het zelfde verhaal!
mijn tv hangt zo dicht tegen de muur dat je echt niks kunt zien erachter, maar het truukje van het open breken van de grijze behuizing heeft geholpen!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah kwaliteit wordt pas, als het een probleem wordt, op grote afstand een issue. (en dan heb ik het over kabels van 20+ meter)
Anyway, probeer eerst even je kastje open te breken, want je hoort wel gewoon geluid over te pompen via HDMI. Heb je al gekeken of je TV een optical out heeft of iets dergelijks dat je het geluid vanaf je tv naar je versterker kunt krijgen?
ik heb um besteld om 01:00 en geannuleerd om 01:25..... snachts hequote:Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een controller+2games besteld bij zavvi, die waren dezelfde dag nog verzonden en 4 dagen later binnen, dus het kan wel
haha hier ook!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen als het goed is Mass effect binnen, ga ik hem nog maar is proberen te spelen.
Leuk, spel ooit gekocht toen weer verkocht, en nu weer gekocht
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ikb, ik heb zojuist de coil rifle gepakt. Probleem is nu echter dat ik niet meer terug kan naar de base hiervoor. Die is nu namelijk afgesloten. Ik kan vanaf het begin nu dus hoe dan ook alle secties weer doorlopen om de items te pakken? Klote is alleen dat ik de missiles nog steeds niet heb...
240quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Klonk het volgende:
tof
zeker tegen achterlating van aardig wat MS points
Volgens mij kan je altijd terug naar alle locaties uiteindelijk, behalvequote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ikb, ik heb zojuist de coil rifle gepakt. Probleem is nu echter dat ik niet meer terug kan naar de base hiervoor. Die is nu namelijk afgesloten. Ik kan vanaf het begin nu dus hoe dan ook alle secties weer doorlopen om de items te pakken? Klote is alleen dat ik de missiles nog steeds niet heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet het niet zeker meer![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand tips hoe je de cops het best kan afschudden in GTA 4?
1 a 2 sterren wil me wel lukken door gewoon keihard weg te scheuren.. Maar 3 sterren wil me niet lukken en laat ik nu net een missie hebben waarmee je ze met 3 sterren moet afschudden, de pay & spray wilt me niet omdat de coppers me "zien"..
De missie is trouwens degene waar je voor Elizebetha en Little Jacob de drugs moet ophalen uit het oude ziekenhuis en dan wordt je aangevallen door de coppers.. Ik kom tot de auto maar dan is ook alles gezegd.. ik scheur weg maar wordt helemaal kapot gereden
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je altijd terug naar alle locaties uiteindelijk, behalveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet het niet zeker meer
Vanaf 1:40. Is dit de explosie waar je op doelt?
Je moet een beetje opletten waar de politie rijdt tijdens het vluchten. Elke keer als je ze tegenkomt verplaatst de cirkel namelijk. Bochten maken helpt af en toe ook wel. En als je buiten de cirkel bent gewoon stil gaan staan en niet doorrijden omdat er dan een nieuwe politie-auto tevoorschijn kan komenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef wc-eend het volgende:
1 a 2 sterren wil me wel lukken door gewoon keihard weg te scheuren.. Maar 3 sterren wil me niet lukken en laat ik nu net een missie hebben waarmee je ze met 3 sterren moet afschudden, de pay & spray wilt me niet omdat de coppers me "zien"..
De missie is trouwens degene waar je voor Elizebetha en Little Jacob de drugs moet ophalen uit het oude ziekenhuis en dan wordt je aangevallen door de coppers.. Ik kom tot de auto maar dan is ook alles gezegd.. ik scheur weg maar wordt helemaal kapot gereden
Nee, een veel grotere, je weet het wel als je daar bentquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanaf 1:40. Is dit de explosie waar je op doelt?
Oh, niks aan de hand dus. Move on people.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee, een veel grotere, je weet het wel als je daar bent
quote:Medal of Honor reboot is modern-day shooter, will hit in 2010
EA just confirmed that its Medal of Honor reboot is a modern-day shooter set in Afghanistan. It’s releasing next year for PC, 360 and PS3.
The game centres on game the Tier 1 Operator, “a relatively unknown entity directly under the National Command Authority who takes on missions no one else can handle.”
Tier 1 Operator is a real “thing,” apparently, and the dev team’s been working with the unit to “create the most authentic modern war experience.” It’s inspired by real events.
EALA’s done the single-player, while DICE has developed the online side.
The first movie will be shown at the VGAs on December 12.
PR after the break.
mohbox
EA ANNOUNCES ‘MEDAL OF HONOR’
Franchise Re-booted with New Development Teams, New Soldier, New Setting
Guildford, UK – December 2, 2009 – Medal of Honor™ returns to the front lines, this time in today’s war. For the first time in the franchise’s 10-year history, Medal of Honor is leaving the WWII theatre and putting players in war-torn Afghanistan. Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) today revealed that in 2010, Medal of Honor, an all-new first-person shooter game, will introduce the Tier 1 Operator: a relatively unknown entity directly under the National Command Authority who takes on missions no one else can handle. The development team has been working closely with Tier 1 Operators from the US Special Operations Community since the earliest stages of development to create the most authentic modern war experience. Set against the backdrop of a rugged and brutal landscape, Medal of Honor depicts modern military operations through the lens of a small band of fictional characters. Inspired by real events, Medal of Honor reveals the mission of today’s most elite soldier – his will, his mindset and his uncompromising professionalism.
Medal of Honor is being built with a best-in-class single-player campaign. The Medal of Honor development team at EALA has been hand-selected by the studio leadership of General Manager Sean Decker, Executive Producer Greg Goodrich and Senior Creative Director Rich Farrelly. To compliment the single-player experience, EALA has enlisted the multiplayer expertise at EA DICE. This team will develop the multiplayer experience of Medal of Honor. These two studios are coming together to deliver a world-class Medal of Honor that is poised to re-set and re-boot the franchise for a new generation.
“When we first set out to reinvent Medal of Honor, we wanted to stay true to its roots of authenticity and respect for the soldier but bring it into today’s war. The Tier 1 Operator is the most disciplined, deliberate and prepared warrior on the battlefield. He is a living, breathing, precision instrument of war.” said Greg Goodrich, Executive Producer, Medal of Honor. “We are honored to have the rare opportunity to work closely with these men to create a game that shares their experience.”
“EA has always been an advocate for telling the soldiers’ story. The new Medal of Honor follows that tradition. We felt it was important to tell the story of today’s war and today’s elite soldiers via today’s most relevant medium – videogames,” said Sean Decker, VP and General Manager of EALA. “We are so proud to bring together two powerhouse development teams to make this game a reality; EA Los Angeles and EA DICE. Medal of Honor promises to be an unforgettable entry in the modern shooter genre.”
Tune in to Spike TV’s 2009 Video Game Awards on Saturday, December 12 at 8pm PST for a world-premier first-look at Medal of Honor.
Yeah maar alles daarna kut, zoals Airborne, stom spelquote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef Pimsterr het volgende:
EA heeft gezegd minder, maar betere games uit te geven. ben dus benieuwd![]()
Allied Assault was geweldig in de tijd!
Hahaha ik had met die demo hetzelfde! niet eens 2 minuten gespeeldquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:
Airborne was inderdaad echt een aanfluiting... Ik kreeg het niet eens voor elkaar om lang genoeg gemotiveerd te blijven om de demo uit te spelen
3x iets besteld volgens mij, 1x in 4 dagen binnen, 1x na iets meer dan een week, en 1x na bijna 2 weekquote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hebben jullie wel eens wat bij zavvi besteld? Ik meerdere dingen vorige week maandag, maar Pro Evo 2010 is verzonden op dinsdag en een CD die ik tegelijkertijd had besteld was pas op woensdag verzonden, maar die kreeg ik tot mijn verbazing vandaag binnen terwijl Pro Evo nog niet binnen is..
Oke bedankt, er is nog hoop dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:13 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
3x iets besteld volgens mij, 1x in 4 dagen binnen, 1x na iets meer dan een week, en 1x na bijna 2 week
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke bedankt, er is nog hoop dus
Ach dat is maar 1,75 ofzo!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach dat is maar 1,75 ofzo!
Maar ik heb al zon Splinter Cell Elite shizzle SWAT achtig pak dus daar past zo een hondje niet goed bij he
Tuurlijk wel, met zo'n lichaam als het jouwe kun je ieder huisdier tot je accessoire maken!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach dat is maar 1,75 ofzo!
Maar ik heb al zon Splinter Cell Elite shizzle SWAT achtig pak dus daar past zo een hondje niet goed bij he
quote:
quote:Maar ik heb al zon Splinter Cell Elite shizzle SWAT achtig pak dus daar past zo een hondje niet goed bij he
Ik had wel dat Halo dingetje die je van waypoint kreeg maar lijkt net of het dan wat trager is ofzo dus die heb ik weggedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met zo'n lichaam als het jouwe kun je ieder huisdier tot je accessoire maken!
Gruwelijk wordt dat spel Cyb!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Batman AA daar een week geleden besteld. Er staat nog steeds 'Awaiting despatch' terwijl de streef-verstuurdatum op 30/11 staat. Misschien is het druk..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hebben jullie wel eens wat bij zavvi besteld? Ik meerdere dingen vorige week maandag, maar Pro Evo 2010 is verzonden op dinsdag en een CD die ik tegelijkertijd had besteld was pas op woensdag verzonden, maar die kreeg ik tot mijn verbazing vandaag binnen terwijl Pro Evo nog niet binnen is..
Straatje links, straatje rechts etc. Vooral geen lange stukken want dan is de kans groot dat er politie op je weg komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Lastig gevallen? Kwamen er loverboys? Of werd je gepest?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb die avatar nooit aangepast. Toen ik werd lastiggevallen met die meuk gelijk afgesloten. Waarom niet gewoon die gamer pictures behouden?
Ik lijk dus ook helemaal niet op die avatar.
Oh ja, je kan alleen lastiggevallen worden als ze bij je komen belletje trekken en hondenpoep door je brievenbus duwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lastig gevallen? Kwamen er loverboys? Of werd je gepest?
Volgens mij was geen enkele versie ook in het Japans? Althans dat is wat ik gelezen heb, er zijn vast mensen die er veel meer vanaf wetenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef lkb9000 het volgende:
Volgens mij was de ps3 versie de enige die ook met japanse stemmen kwam. Maar ik weet er niet veel vanaf
Maar zijn er wel Japanse stemmen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog niets bekend over de verschillen.
Ook nog niet bekend. Het enige dat bekend is, is een Westerse releasedatum (9 maart) en dat de 360-versie op meerdere discs komt.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar zijn er wel Japanse stemmen?
Meer levelen zodat hij minder sterk wordt ten opzichte van jouquote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd, hoe kom ik langs bone head in borderlands? er gaat nauwelijks leven af bij m
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meer levelen zodat hij minder sterk wordt ten opzichte van jou
7>11 duurt misschien 30 min.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelen
En dan vind je het gek dat je hem niet dood krijgt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelen
Ga alsjeblieft geen RPGs spelen als je zo denktquote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar ik speel het amper een half uur, om daar bovenop meteen weer een half uur te moeten levelen vind ik een beetje irritant.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je hem niet dood krijgt?Als je niet levelt worden vijanden alleen maar moeilijker en moeilijker. Dat is het hele idee achter een RPG based FPS
Dat is de fucking game! Doe andere missie's, krijg XP en dan level je vanzelf up, my gawd.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar ik speel het amper een half uur, om daar bovenop meteen weer een half uur te moeten levelen vind ik een beetje irritant.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is de fucking game! Doe andere missie's, krijg XP en dan level je vanzelf up, my gawd.
als het helpt wil ik best wel wolverine ff langs laten komen, om te helpen met het afslachten van puppy'squote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
kindertjes toch. ik ga dan maar het komende half uur mislukte hondjes afschieten. hopelijk wordt t daarna minder saai
ik heb ff geen gold account meerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
als het helpt wil ik best wel wolverine ff langs laten komen, om te helpen met het afslachten van puppy's
alsof borderlands een echte rpg isquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?
Mensen die zeiken over rpgs omdat ze moeten gaan levelen?
Dadelijk krijgen we nog het gezeik dat je een eindbaas moet verslaan om een spel uit te spelen!
Echt, dit is om te huilen!
Wat denk je van Mass Effect?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof borderlands een echte rpg istis vooral een shooter met wat rpg elementjes.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb ff geen gold account meer
Wijze woorden Nickquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?
Mensen die zeiken over rpgs omdat ze moeten gaan levelen?
Dadelijk krijgen we nog het gezeik dat je een eindbaas moet verslaan om een spel uit te spelen!
Echt, dit is om te huilen!
Wijze woorden Jimquote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]teveel praten en het schieten is saai.
vond die demo echt dramatischquote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
Doe mij Borderlands dan maar Jim, mag jij Ultimate Alliance 2 hebben van me!
Ik ben momenteel redelijk addicted to Ultimate Alliance 2. Maar ik vond X-Men: Legends 1 & 2 @ xbox vroeger ook erg gaaf. Dit is precies hetzelfde, alleen dan met alle Marvel characters.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
Doe mij Borderlands dan maar Jim, mag jij Ultimate Alliance 2 hebben van me!
kerel wat is er mis met jouquote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm denk ik. Die editie met LP is me te duur.
En dat terwijl ik 2 minuten voordat ik dit plaatje besloten had om Bioshock 2 even te laten liggen
Ik WIL Bioshock 2 wel. Maar ik heb nog zoveel liggen... Daarom had ik besloten om tot FFXIII geen games meer te kopenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kerel wat is er mis met jou, eerste mass-effect afzeiken en dan bioshock niet willen kopen
dan is het goed ik dacht dat je hem helemaal niet wouquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik WIL Bioshock 2 wel. Maar ik heb nog zoveel liggen... Daarom had ik besloten om tot FFXIII geen games meer te kopen
Volgens mij pies jij in je broek als je FF13 begint te spelenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is het goed ik dacht dat je hem helemaal niet wou![]()
ik koop alleen mass-effect nog totdat ff13 er is , en bioshock misschien als ik niet te lang bezig ben met mass-effect maar ik heb weinig tijd dus denk dat bioshock er pas later komt
Gewoon de video op een USB stickje doen johquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Messenga het volgende:
Hey guys,
Ik ben al een tijdje in bezit van de XBOX360, speel er niet zovaak op, moet de update nog even installeren straks. Ik heb een vraagje
Zodra ik een film download en brand met Ashampoo alszijnde een video DVD, en hem vervolgens wil afspelen in mijn XBOX, geeft hij aan dat het een mixed media disc is en ik hem dus niet kan afspelen. Hoe kan ik dit oplossen? Normaliter is mijn xbox niet verbonden met het internet, dus dat kan geen invloed hebben.
Ik wil de films ook voor anderen dan mezelf kunnen gebruikenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon de video op een USB stickje doen joh
Dan heb ik geen ideequote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wil de films ook voor anderen dan mezelf kunnen gebruiken
nee , ik neem wel een week vrijquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij pies jij in je broek als je FF13 begint te spelen
'T zijn gewone dvd files, Vobjes meestal dusquote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat helpt wel met codecs. hij moet online zitten om mpeg4 en avi's af te kunnen spelen dacht ik.
Als je de update hebt kan je wel weer offline, zolang je met de gamertag bent ingelogd waarmee je de media update hebt gedownload. Maar het komt wel af en toe voor dat ie het opeens niet meer wil doen, dan moet je weer even opnieuw de media update downloaden en dan kan je weer offlinequote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat helpt wel met codecs. hij moet online zitten om mpeg4 en avi's af te kunnen spelen dacht ik.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
Lego Batman is wel tof met zn 2en! Alleen liep hij vast tijdens het saven dus moet overnieuw
ghehe, helemaal waar.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh je mag hier wel praten over gedownloade dvds?
Wat een wereld van verschil is dat zeg!
geef lego batman een kroon, en aq heeft er gelijk een natte droom erbij (nee aq de gamekings zijn niet gemaakt van lego blokjesquote:
Kan net zo goed gaan over een eigen gemaakte film/DVD natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh je mag hier wel praten over gedownloade dvds?
Wat een wereld van verschil is dat zeg!
ik speel(de) eigenlijk alleen Coral Seaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk wel weer keer zin om met paar man battlefield 1943 te spelen, zijn er nog lui hier die MW2 voor een avondje kunnen laten liggen
hij download films van ze eigen op internet?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan net zo goed gaan over een eigen gemaakte film/DVD natuurlijk
http://www.eurogamer.net/articles/the-saboteur-review?page=2quote:But just because the game isn't always that good, doesn't mean it's always that bad, either. Pandemic rarely wins in terms of the detailing but the city is a large playground filled with secrets, and the generous ranks of missions themselves rarely waste your time with unnecessary faffing, even if they are a bit dull in their conception.
On top of that, some of the game's visual tricks - windows and searchlights highlighted in rich yellow tints, Nazi armbands burning out of the screen in blood red - are quite eye-catching, even if the game struggles from a meteorological standpoint once you start liberating parts of the city and the transitions from film noir monochromes awash with rain to bucolic midday blue skies become a little jarring. In truth, I even found myself warming to Devlin by the end of the adventure, although perhaps this was merely the onset of Stockholm Syndrome.
The Saboteur, then: not half as bad as the limp first few hours suggest. It's perhaps not the greatest company epitaph in the world but, as Devlin might say, while throwing himself out of a speeding car, knocking back a slug o' the good stuff and mashing a Nazi's head in with one punch: "It coulda been a lot worse."
Je kan ook downloaden van je filmcamera natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij download films van ze eigen op internet?
Ik weet niet wat ze hobby is, maar die vlieger gaat niet op!
Je vergeet Banjo Kazooie + Tooie en binnenkort Perfect Dark.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadow Complex
Samen met Braid op eenzame hoogte van het XBLA aanbod.
Zeker!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadow Complex
Samen met Braid op eenzame hoogte van het XBLA aanbod.
Uiteraard.quote:
Het spel wat volstrekt onspeelbaar was door een erbarmelijke camera en hopeloze controls bedoel je?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je vergeet Banjo Kazooie + Tooie en binnenkort Perfect Dark.
Waarom zou je een arcade willen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef mvc het volgende:
Weet iemand nog een goedkoop adresje voor een Xbox 360 arcade ? Bij Bart Smit stonden ze op de site voor ¤158 met gratis extra controller. Maar zoals atlijd was ik te laat met bestellen en nu zijn ze uitverkocht
...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
[..]
Het spel wat volstrekt onspeelbaar was door een erbarmelijke camera en hopeloze controls bedoel je?Schei toch uit.
Wie hadden er dus gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/the-saboteur-review?page=2
6/10
Pegglequote:Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
[..]
Het spel wat volstrekt onspeelbaar was door een erbarmelijke camera en hopeloze controls bedoel je?Schei toch uit.
Shadow Complex & Braid >>> de rest.
Online is zoveel handiger! Ik heb het ook online gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Na ruim twee jaar begeeft de box het van mij nu. Maar euh...kan ik het proces ook online afwikkelen? Of toch maar bellen?
borderlands is geen rpgquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar eens in het spelprincipe van een RPG, knuppel.
Kwam er zojuist achter ja alleen het serienummer (12-cijferig right?) accepteert ie niet om de een of andere vage reden.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Online is zoveel handiger! Ik heb het ook online gedaan.
gta san andreas ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Achterlijke dwaas. Het kent voor een deel toch elementen uit het RPG genre of niet dan?
Pff, geen idee. Kan dat ook niet ff checken omdat mijn Xbox ingebouwd staat.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwam er zojuist achter ja alleen het serienummer (12-cijferig right?) accepteert ie niet om de een of andere vage reden.
Wat is er voor een beginner mis met de Arcade versie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom zou je een arcade willen?
Een harde schijf ga je snel genoeg missen, uiteindelijk wil je er toch een hdd bijquote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef mvc het volgende:
[..]
Wat is er voor een beginner mis met de Arcade versie ?
Spreek de grote Cyb niet tegenquote:
Ohhhh je mag niet over ingebouwde xboxen praten hierquote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, geen idee. Kan dat ook niet ff checken omdat mijn Xbox ingebouwd staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Kreeg zojuist een medewerker aan de lijn en de reden waarom werd me ook meteen verteld. De console valt namelijk buiten de garantie.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
klopt, had eerst ook een arcadequote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een harde schijf ga je snel genoeg missen, uiteindelijk wil je er toch een hdd bij
Mag ik hem voor weinig hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een medewerker aan de lijn en de reden waarom werd me ook meteen verteld. De console valt namelijk buiten de garantie.Maar natuurlijk....deze heb ik al sinds day 1.
Reparatiekosten: 89 euro. Ja daaaaaaaaaaaag.
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klopt, had eerst ook een arcade
Dan kun je idd beter een Arcade kopen en je HDD over zetten.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een medewerker aan de lijn en de reden waarom werd me ook meteen verteld. De console valt namelijk buiten de garantie.Maar natuurlijk....deze heb ik al sinds day 1.
Reparatiekosten: 89 euro. Ja daaaaaaaaaaaag.
Same here. Met een 20 GB HDD die nu zo goed als vol is steeds met die installaties. Ik wil heel graag een grotere HDD kopen, maar ze zijn zo fokking duurquote:
ja, afzetters.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. Met een 20 GB HDD die nu zo goed als vol is steeds met die installaties. Ik wil heel graag een grotere HDD kopen, maar ze zijn zo fokking duur
Heeft de arcader arcade versie geen mogelijkheid om een hd te installeren ?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een harde schijf ga je snel genoeg missen, uiteindelijk wil je er toch een hdd bij
eens , ik heb forza3 erop staan en dan is het gebeurd , samen met wat dlcquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. Met een 20 GB HDD die nu zo goed als vol is steeds met die installaties. Ik wil heel graag een grotere HDD kopen, maar ze zijn zo fokking duur
Ik heb altijd ruimte overquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
jawel maar een hd is duur, vaak kan je dan beter gelijk een elite halen (weet niet wat alles nu kost)quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef mvc het volgende:
[..]
Heeft de arcader arcade versie geen mogelijkheid om een hd te installeren ?
De 2e forza3 disc heb ik er ook nog op staan ja. En alle rockband1 nummersquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eens , ik heb forza3 erop staan en dan is het gebeurd , samen met wat dlc
Ik heb nu GTA Episodes er nog op staan, maar dat wordt binnenkort Lego Batman. Verder inderdaad wat XBLA spellekes en Fallout 3 DLC. Maar die kan er in principe ook wel vanaf nu, dat is allemaal klaar. Binnenkort maar eens een HDD opruiming houdenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eens , ik heb forza3 erop staan en dan is het gebeurd , samen met wat dlc
Wat ben je kwijt aan een gemiddelde savegame ?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel maar een hd is duur, vaak kan je dan beter gelijk een elite halen (weet niet wat alles nu kost)
Savegames zijn een paar MB, dat kan allemaal wel op je memory card. Maar zodra je een XBLA-game, DLC of flinke patches wil downloaden gaat het hard.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt aan een gemiddelde savegame ?
Dan gaat ie sneller kapot he!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
paar mb zoals gezegd. maar ik installeer ook altijd de spellen op mn hd zodat ie een stuk minder lawaai maakt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Nee was voor een garpjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want meneertje wil 'm gaan repareren?
Opzich niet veel maar als je een keer een XBLA gamepje wilt ofzo dan red je het al niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
quote:Max Payne 3 delayed until late 2010
In a new financial earnings and projection report, Take-Two has dished out news of Max Payne 3's release. The game's been pushed back -- we like to imagine in incredibly slow and dramatic fashion -- to the company's fiscal Q4 2010. In real time, that translates to a three-month period spanning August–October, 2010. The game was previously pegged for an unlikely Winter 2009 release.
Based on what we've seen of Max Payne 3 so far, we'd say that bumping back its release is a good move. Max is in serious need of some Jazzercise and a decent dry cleaner, so this extra time will hopefully get him into better shape to handle the countless waves of bad guys he'll be indiscriminately shooting in the face.
Brink is ook echt leuk, wat ik ervan gezien heb op de Gamescom was erg stoerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Exclusive Brink An Objective Perspective Container City Pt.1
Exclusive Brink Preview: Objective Perspective Part 2
Exclusive Brink Preview: Objective Perspective Part 3
Mijn interesse is definitief gewekt.
Bijna vol dudequote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Scarface2004 het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |