abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 16:18:29 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_75215285
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Met US account kan het hier ook al wel. Heb het wel een paar keer gedaan, maar is heel anders dan verwacht.
Tis niet zo dat je echt met 100 man dat tegelijk doet ofzo, zijn lui die er bij in komen en weggaan etc. beetje te chaotisch om te volgen allemaal.
Je moet toch eerst geselecteerd worden? Daarna speel je wel echt met 100 man tegelijk, en is het dus de bedoeling dat diegene in zijn eentje iedereen weg speelt
The line is a dot to you!
  woensdag 2 december 2009 @ 16:36:31 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75215995
Die missie op het dak in Gay Tony Iets knalt me de hele tijd overhoop met een granaat ofzo. Geen idee alleen waar dat vandaan komt.

Ligt het trouwens aan mij, of is Gay Tony best een lange game?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 2 december 2009 @ 16:43:58 #128
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75216295
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ah, ja dan wordt het lastig. de HDMI poept het geluid via die kabel door naar je TV, dus je tv speakers zouden het sowieso moeten doen (probeer ze ff)
Een beetje hippe TV heeft dan wel slim genoeg een optical out, die het geluid van de HDMI-kabel optisch uitpoept zodat je die weer naar je versterker kunt rammen

Als je trouwens een HDMI-loopthrough versterker hebt dan geldt dit allemaal niet, dan moet je van je xbox naar je versterker met HDMI, en dan een tweede kabel van je versterker naar je TV (voor het beeld)
Er hangt hier een mooie Pioneer plasma aan de muur, maar zonder speakers, dus testen kan ik niet. Ik zal wel even de normale kabel erbij pakken en dan enkel het witten en rode stekkertje gebruiken, I will keep you updated!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 2 december 2009 @ 16:47:05 #129
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75216422
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die missie op het dak in Gay Tony Iets knalt me de hele tijd overhoop met een granaat ofzo. Geen idee alleen waar dat vandaan komt.

Ligt het trouwens aan mij, of is Gay Tony best een lange game?
Goed kijken met je snipertje, en ook inzoomen, zie je vanzelf zitten. En qua gameplay tijd, ze zeggen 6 tot 8 uur
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 2 december 2009 @ 16:49:56 #130
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75216540
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Klonk het volgende:

[..]

Goed kijken met je snipertje, en ook inzoomen, zie je vanzelf zitten. En qua gameplay tijd, ze zeggen 6 tot 8 uur
Ja, dat eerste deel lukt ook wel. Maar dan komt die heli. Die gaat ook nog wel kapot, maar drie huizen verder ontplof ik steeds.
Ach, morgen weer een dag
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 2 december 2009 @ 16:54:58 #131
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75216721
zwaar bale ik heb zowel de hdmi kabel als de component kabel nodig, de hdmi voor beeld en de component voor geluid (dan dus alleen de witten en zwarte gebruiken en niet de gele), maar je kan niet tegelijkertijd de hdmi kabel en de component kabel achter in de xbox doen omdat ze te dicht op elkaar zitten :S
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 2 december 2009 @ 16:59:19 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75216905
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
zwaar bale ik heb zowel de hdmi kabel als de component kabel nodig, de hdmi voor beeld en de component voor geluid (dan dus alleen de witten en zwarte gebruiken en niet de gele), maar je kan niet tegelijkertijd de hdmi kabel en de component kabel achter in de xbox doen omdat ze te dicht op elkaar zitten :S
Je kunt het grijze kapje van de gewone kabel openbreken, of de HDMI kabel van MS kopen.
pi_75216996
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt het grijze kapje van de gewone kabel openbreken, of de HDMI kabel van MS kopen.
Er zijn ook 3rd party kabels die gewoon passen, moet je ff checken. Handigst nu is wel om die behuizing met een schroevendraaier open te pluizen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:03:05 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75217058
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Er zijn ook 3rd party kabels die gewoon passen, moet je ff checken. Handigst nu is wel om die behuizing met een schroevendraaier open te pluizen
Zo heb ik het ook inderdaad. Hou er dan wel rekening mee dat je Xbox 360 reboot na de HDMI handshake met de TV. Je kunt niet midden in een game even gaan zappen bijvoorbeeld.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:04:16 #135
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75217101
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom zou de HDMI kabel van MS mijn probleem verhelpen?
pi_75217133
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Waarom zou je HDMI kabel van MS mijn probleem verhelpen?
Daar zit niet alleen een geweldig prachtig mooie HDMI kabel bij, maar ook een wat lager dingetje zodat je ook optisch en aux kan beluisteren, een dingetje die wel zonder gesleutel, gepor en gepiel past
  woensdag 2 december 2009 @ 17:07:44 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75217208
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:04 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Waarom zou de HDMI kabel van MS mijn probleem verhelpen?
Omdat die een optical out heeft, maar ik zie dat je gewoon over stereo geluid praat. Dan zou ik gewoon lekker het grijze kastje openbreken zodat het past.

Hier meer info: http://www.chadledford.com/?p=50
  woensdag 2 december 2009 @ 17:09:08 #138
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75217248
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Daar zit niet alleen een geweldig prachtig mooie HDMI kabel bij, maar ook een wat lager dingetje zodat je ook optisch en aux kan beluisteren, een dingetje die wel zonder gesleutel, gepor en gepiel past
slim van microsoft.. kan ik ook nog eens 30 pleuro neerleggen voor zo'n kut kabel..

en het leukste van alles:

eergister had ik een hdmi kabel gekocht bij zavvi voor 9 pond..

1 uur later zag ik dat die niet zulke goede reviews kreeg (normaal lees ik eerst en koop ik dan, maar dat terzijde) en cancelde ik dus mijn order en kocht een met veel betere reviews..

wat pleek nu zavvi zei de volgende dag dat ie al verzonden was (YEAH RIGHT!!) en dus niet meer geannuleerd kon worden, dus ik die andere bestelling nog proberen te annuleren.. het zelfde verhaal!

ik zit straks dus met 2 hdmi kabels die wat nu blijkt geen eens werken op mijn setting.. en moet dus een derde kopen!

het enige wat ik daarop te zeggen heb is:
  woensdag 2 december 2009 @ 17:12:52 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75217380
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Salt_Seafood het volgende:

ik zit straks dus met 2 hdmi kabels die wat nu blijkt geen eens werken op mijn setting.. en moet dus een derde kopen!
Hoezo zou de HDMI kabel niet werken dan?

Ik heb een 5 dollar HDMI kabel via Deal Extreme, werkt perfect.
pi_75217649
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hoezo zou de HDMI kabel niet werken dan?

Ik heb een 5 dollar HDMI kabel via Deal Extreme, werkt perfect.
Yeah kwaliteit wordt pas, als het een probleem wordt, op grote afstand een issue. (en dan heb ik het over kabels van 20+ meter)

Anyway, probeer eerst even je kastje open te breken, want je hoort wel gewoon geluid over te pompen via HDMI. Heb je al gekeken of je TV een optical out heeft of iets dergelijks dat je het geluid vanaf je tv naar je versterker kunt krijgen?
pi_75217750
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:09 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]
wat pleek nu zavvi zei de volgende dag dat ie al verzonden was (YEAH RIGHT!!) en dus niet meer geannuleerd kon worden, dus ik die andere bestelling nog proberen te annuleren.. het zelfde verhaal!
Ik heb laatst een controller+2games besteld bij zavvi, die waren dezelfde dag nog verzonden en 4 dagen later binnen, dus het kan wel
  woensdag 2 december 2009 @ 17:23:19 #142
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75217772
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah kwaliteit wordt pas, als het een probleem wordt, op grote afstand een issue. (en dan heb ik het over kabels van 20+ meter)

Anyway, probeer eerst even je kastje open te breken, want je hoort wel gewoon geluid over te pompen via HDMI. Heb je al gekeken of je TV een optical out heeft of iets dergelijks dat je het geluid vanaf je tv naar je versterker kunt krijgen?
mijn tv hangt zo dicht tegen de muur dat je echt niks kunt zien erachter, maar het truukje van het open breken van de grijze behuizing heeft geholpen!

super bedankt! aangezien ik stereo heb en op deze tv enkel dvds en games worden gespeeld (en dus in pricinpe nooit gezaped) vind ik dit een prima oplossing!
  woensdag 2 december 2009 @ 17:23:56 #143
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75217795
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:22 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb laatst een controller+2games besteld bij zavvi, die waren dezelfde dag nog verzonden en 4 dagen later binnen, dus het kan wel
ik heb um besteld om 01:00 en geannuleerd om 01:25..... snachts he
  woensdag 2 december 2009 @ 17:53:54 #144
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_75218829
Morgen als het goed is Mass effect binnen, ga ik hem nog maar is proberen te spelen.
Leuk, spel ooit gekocht toen weer verkocht, en nu weer gekocht
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_75218963
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen als het goed is Mass effect binnen, ga ik hem nog maar is proberen te spelen.
Leuk, spel ooit gekocht toen weer verkocht, en nu weer gekocht
haha hier ook!
Alleen moet ik hem nog een keer kopen, maar goed dan neem ik hem wel weer voor een prikkie van jou over !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_75219376
Ikb, ik heb zojuist de coil rifle gepakt. Probleem is nu echter dat ik niet meer terug kan naar de base hiervoor. Die is nu namelijk afgesloten. Ik kan vanaf het begin nu dus hoe dan ook alle secties weer doorlopen om de items te pakken? Klote is alleen dat ik de missiles nog steeds niet heb...
  woensdag 2 december 2009 @ 18:15:11 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75219599
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ikb, ik heb zojuist de coil rifle gepakt. Probleem is nu echter dat ik niet meer terug kan naar de base hiervoor. Die is nu namelijk afgesloten. Ik kan vanaf het begin nu dus hoe dan ook alle secties weer doorlopen om de items te pakken? Klote is alleen dat ik de missiles nog steeds niet heb...
  woensdag 2 december 2009 @ 18:34:14 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75220274
Huisdieren voor je Avatar:

woensdag 2 december 2009 @ 18:35:46 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75220339
tof

zeker tegen achterlating van aardig wat MS points
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 2 december 2009 @ 18:37:58 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75220427
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Klonk het volgende:
tof

zeker tegen achterlating van aardig wat MS points
240

Ik had van de week BIJNA een Fallout outfit gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')