en ik kreeg een rrod tijdens lego indiana en turtles arcadequote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen enkele game sloopt je console behalve gta4 voor de patch
9 van de 10 keer gewoon toeval , of je hebt je console voor die tijd al heel lang niet meer gebruikt en was het met een andere game ook gebeurd .quote:Op woensdag 2 december 2009 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en ik kreeg een rrod tijdens lego indiana en turtles arcade
Misschien zijn de rode ledjes wel gewoon kapotquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Wessiej het volgende:
Mijn 360 is 6x kapot gegaan, en nog nooit een RROD, dat vind ik best knap
Vind ik ook best knap van je!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Wessiej het volgende:
Mijn 360 is 6x kapot gegaan, en nog nooit een RROD, dat vind ik best knap
vaak staat die bij mensen in een klein dicht kastje of naast de verwarming op het bureau ofzo en tja dat helpt niet echt met de ventilatie van dat dingquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf doen jullie er allemaal mee dan? ik heb die van mij al een paar keer om gegooid maar hij werkt nog perfect.
wat denk jij? Ik reageer op me zelf en ga dan ook nog eens zeggen dat ik gelijk heb!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja godver, tis allemaal wat karteliger
Ja dat zeg ik GTA IV is ruk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet je SR 2 tegenover GTA IV dan is alleen het volgende predikaat van toepassing: RUK. Zelfs al speel je advocaat van de duivel.
HDMI is beeld en geluid in een, er is dus iets misquote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
ff een domme vraag:
ik heb net mijn xbox 360 elite binnen en aangesloten via de hdmi kabel, maar ik krijg geen geluid te horen..
heb ik nog andere kabels voor het geluid nodig of is hdmi beeld en geluid ineen? zo ja dan doe ik duidelijk iets fout..
even misschien bij de instellingen kijken van je xbox!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
ff een domme vraag:
ik heb net mijn xbox 360 elite binnen en aangesloten via de hdmi kabel, maar ik krijg geen geluid te horen..
heb ik nog andere kabels voor het geluid nodig of is hdmi beeld en geluid ineen? zo ja dan doe ik duidelijk iets fout..
Ah, ja dan wordt het lastig. de HDMI poept het geluid via die kabel door naar je TV, dus je tv speakers zouden het sowieso moeten doen (probeer ze ff)quote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik doe het via externe boxen (via een versterker)..
Laatst zag ik iemand nog in m'n friendslist het spelen. Was me alleen even ontgaan dat het een Engelsman was.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef kepler het volgende:
Iemand enig idee wanneer we hier 1 vs 100 kunnen spelen??
Het lijkt me echt heel tof namelijk. Beetje vragen beantwoorden en daar ook nog eens echte prijzen mee kunnen winnenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laatst zag ik iemand nog in m'n friendslist het spelen. Was me alleen even ontgaan dat het een Engelsman was.
quote:"Serious Sam HD: The First Encounter on XBLA got the 'ol bumperooski to January. Get you Microsoft moon dollars ready..."
Met US account kan het hier ook al wel. Heb het wel een paar keer gedaan, maar is heel anders dan verwacht.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt me echt heel tof namelijk. Beetje vragen beantwoorden en daar ook nog eens echte prijzen mee kunnen winnen
Maar ja, het duurde 2 jaar voordat we hier films kunnen huren via Live dus 1vs100 zal ook nog wel even duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |