Ga alsjeblieft geen RPGs spelen als je zo denktquote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelen
maar ik speel het amper een half uur, om daar bovenop meteen weer een half uur te moeten levelen vind ik een beetje irritant.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je hem niet dood krijgt?Als je niet levelt worden vijanden alleen maar moeilijker en moeilijker. Dat is het hele idee achter een RPG based FPS
Dat is de fucking game! Doe andere missie's, krijg XP en dan level je vanzelf up, my gawd.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar ik speel het amper een half uur, om daar bovenop meteen weer een half uur te moeten levelen vind ik een beetje irritant.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is de fucking game! Doe andere missie's, krijg XP en dan level je vanzelf up, my gawd.
als het helpt wil ik best wel wolverine ff langs laten komen, om te helpen met het afslachten van puppy'squote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
kindertjes toch. ik ga dan maar het komende half uur mislukte hondjes afschieten. hopelijk wordt t daarna minder saai
ik heb ff geen gold account meerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
als het helpt wil ik best wel wolverine ff langs laten komen, om te helpen met het afslachten van puppy's
alsof borderlands een echte rpg isquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?
Mensen die zeiken over rpgs omdat ze moeten gaan levelen?
Dadelijk krijgen we nog het gezeik dat je een eindbaas moet verslaan om een spel uit te spelen!
Echt, dit is om te huilen!
Wat denk je van Mass Effect?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof borderlands een echte rpg istis vooral een shooter met wat rpg elementjes.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb ff geen gold account meer
Wijze woorden Nickquote:Op donderdag 3 december 2009 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf?
Mensen die zeiken over rpgs omdat ze moeten gaan levelen?
Dadelijk krijgen we nog het gezeik dat je een eindbaas moet verslaan om een spel uit te spelen!
Echt, dit is om te huilen!
Wijze woorden Jimquote:Op donderdag 3 december 2009 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]teveel praten en het schieten is saai.
vond die demo echt dramatischquote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
Doe mij Borderlands dan maar Jim, mag jij Ultimate Alliance 2 hebben van me!
Ik ben momenteel redelijk addicted to Ultimate Alliance 2. Maar ik vond X-Men: Legends 1 & 2 @ xbox vroeger ook erg gaaf. Dit is precies hetzelfde, alleen dan met alle Marvel characters.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
Doe mij Borderlands dan maar Jim, mag jij Ultimate Alliance 2 hebben van me!
kerel wat is er mis met jouquote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm denk ik. Die editie met LP is me te duur.
En dat terwijl ik 2 minuten voordat ik dit plaatje besloten had om Bioshock 2 even te laten liggen
Ik WIL Bioshock 2 wel. Maar ik heb nog zoveel liggen... Daarom had ik besloten om tot FFXIII geen games meer te kopenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kerel wat is er mis met jou, eerste mass-effect afzeiken en dan bioshock niet willen kopen
dan is het goed ik dacht dat je hem helemaal niet wouquote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik WIL Bioshock 2 wel. Maar ik heb nog zoveel liggen... Daarom had ik besloten om tot FFXIII geen games meer te kopen
Volgens mij pies jij in je broek als je FF13 begint te spelenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan is het goed ik dacht dat je hem helemaal niet wou![]()
ik koop alleen mass-effect nog totdat ff13 er is , en bioshock misschien als ik niet te lang bezig ben met mass-effect maar ik heb weinig tijd dus denk dat bioshock er pas later komt
Gewoon de video op een USB stickje doen johquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef Messenga het volgende:
Hey guys,
Ik ben al een tijdje in bezit van de XBOX360, speel er niet zovaak op, moet de update nog even installeren straks. Ik heb een vraagje
Zodra ik een film download en brand met Ashampoo alszijnde een video DVD, en hem vervolgens wil afspelen in mijn XBOX, geeft hij aan dat het een mixed media disc is en ik hem dus niet kan afspelen. Hoe kan ik dit oplossen? Normaliter is mijn xbox niet verbonden met het internet, dus dat kan geen invloed hebben.
Ik wil de films ook voor anderen dan mezelf kunnen gebruikenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon de video op een USB stickje doen joh
Dan heb ik geen ideequote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wil de films ook voor anderen dan mezelf kunnen gebruiken
nee , ik neem wel een week vrijquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij pies jij in je broek als je FF13 begint te spelen
'T zijn gewone dvd files, Vobjes meestal dusquote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat helpt wel met codecs. hij moet online zitten om mpeg4 en avi's af te kunnen spelen dacht ik.
Als je de update hebt kan je wel weer offline, zolang je met de gamertag bent ingelogd waarmee je de media update hebt gedownload. Maar het komt wel af en toe voor dat ie het opeens niet meer wil doen, dan moet je weer even opnieuw de media update downloaden en dan kan je weer offlinequote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ja dat helpt wel met codecs. hij moet online zitten om mpeg4 en avi's af te kunnen spelen dacht ik.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef lkb9000 het volgende:
Lego Batman is wel tof met zn 2en! Alleen liep hij vast tijdens het saven dus moet overnieuw
ghehe, helemaal waar.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh je mag hier wel praten over gedownloade dvds?
Wat een wereld van verschil is dat zeg!
geef lego batman een kroon, en aq heeft er gelijk een natte droom erbij (nee aq de gamekings zijn niet gemaakt van lego blokjesquote:
Kan net zo goed gaan over een eigen gemaakte film/DVD natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh je mag hier wel praten over gedownloade dvds?
Wat een wereld van verschil is dat zeg!
ik speel(de) eigenlijk alleen Coral Seaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk wel weer keer zin om met paar man battlefield 1943 te spelen, zijn er nog lui hier die MW2 voor een avondje kunnen laten liggen
hij download films van ze eigen op internet?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Kan net zo goed gaan over een eigen gemaakte film/DVD natuurlijk
http://www.eurogamer.net/articles/the-saboteur-review?page=2quote:But just because the game isn't always that good, doesn't mean it's always that bad, either. Pandemic rarely wins in terms of the detailing but the city is a large playground filled with secrets, and the generous ranks of missions themselves rarely waste your time with unnecessary faffing, even if they are a bit dull in their conception.
On top of that, some of the game's visual tricks - windows and searchlights highlighted in rich yellow tints, Nazi armbands burning out of the screen in blood red - are quite eye-catching, even if the game struggles from a meteorological standpoint once you start liberating parts of the city and the transitions from film noir monochromes awash with rain to bucolic midday blue skies become a little jarring. In truth, I even found myself warming to Devlin by the end of the adventure, although perhaps this was merely the onset of Stockholm Syndrome.
The Saboteur, then: not half as bad as the limp first few hours suggest. It's perhaps not the greatest company epitaph in the world but, as Devlin might say, while throwing himself out of a speeding car, knocking back a slug o' the good stuff and mashing a Nazi's head in with one punch: "It coulda been a lot worse."
Je kan ook downloaden van je filmcamera natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij download films van ze eigen op internet?
Ik weet niet wat ze hobby is, maar die vlieger gaat niet op!
Je vergeet Banjo Kazooie + Tooie en binnenkort Perfect Dark.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadow Complex
Samen met Braid op eenzame hoogte van het XBLA aanbod.
Zeker!quote:Op donderdag 3 december 2009 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Shadow Complex
Samen met Braid op eenzame hoogte van het XBLA aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |