Ach dat is maar 1,75 ofzo!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach dat is maar 1,75 ofzo!
Maar ik heb al zon Splinter Cell Elite shizzle SWAT achtig pak dus daar past zo een hondje niet goed bij he
Tuurlijk wel, met zo'n lichaam als het jouwe kun je ieder huisdier tot je accessoire maken!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ach dat is maar 1,75 ofzo!
Maar ik heb al zon Splinter Cell Elite shizzle SWAT achtig pak dus daar past zo een hondje niet goed bij he
quote:
quote:Maar ik heb al zon Splinter Cell Elite shizzle SWAT achtig pak dus daar past zo een hondje niet goed bij he
Ik had wel dat Halo dingetje die je van waypoint kreeg maar lijkt net of het dan wat trager is ofzo dus die heb ik weggedaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met zo'n lichaam als het jouwe kun je ieder huisdier tot je accessoire maken!
Gruwelijk wordt dat spel Cyb!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Batman AA daar een week geleden besteld. Er staat nog steeds 'Awaiting despatch' terwijl de streef-verstuurdatum op 30/11 staat. Misschien is het druk..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hebben jullie wel eens wat bij zavvi besteld? Ik meerdere dingen vorige week maandag, maar Pro Evo 2010 is verzonden op dinsdag en een CD die ik tegelijkertijd had besteld was pas op woensdag verzonden, maar die kreeg ik tot mijn verbazing vandaag binnen terwijl Pro Evo nog niet binnen is..
Straatje links, straatje rechts etc. Vooral geen lange stukken want dan is de kans groot dat er politie op je weg komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:10 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand tips hoe je de cops het best kan afschudden in GTA 4?
1 a 2 sterren wil me wel lukken door gewoon keihard weg te scheuren.. Maar 3 sterren wil me niet lukken en laat ik nu net een missie hebben waarmee je ze met 3 sterren moet afschudden, de pay & spray wilt me niet omdat de coppers me "zien"..
De missie is trouwens degene waar je voor Elizebetha en Little Jacob de drugs moet ophalen uit het oude ziekenhuis en dan wordt je aangevallen door de coppers.. Ik kom tot de auto maar dan is ook alles gezegd.. ik scheur weg maar wordt helemaal kapot gereden
Lastig gevallen? Kwamen er loverboys? Of werd je gepest?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb die avatar nooit aangepast. Toen ik werd lastiggevallen met die meuk gelijk afgesloten. Waarom niet gewoon die gamer pictures behouden?
Ik lijk dus ook helemaal niet op die avatar.
Oh ja, je kan alleen lastiggevallen worden als ze bij je komen belletje trekken en hondenpoep door je brievenbus duwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lastig gevallen? Kwamen er loverboys? Of werd je gepest?
Volgens mij was geen enkele versie ook in het Japans? Althans dat is wat ik gelezen heb, er zijn vast mensen die er veel meer vanaf wetenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:35 schreef lkb9000 het volgende:
Volgens mij was de ps3 versie de enige die ook met japanse stemmen kwam. Maar ik weet er niet veel vanaf
Maar zijn er wel Japanse stemmen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog niets bekend over de verschillen.
Ook nog niet bekend. Het enige dat bekend is, is een Westerse releasedatum (9 maart) en dat de 360-versie op meerdere discs komt.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar zijn er wel Japanse stemmen?
Meer levelen zodat hij minder sterk wordt ten opzichte van jouquote:Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd, hoe kom ik langs bone head in borderlands? er gaat nauwelijks leven af bij m
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meer levelen zodat hij minder sterk wordt ten opzichte van jou
7>11 duurt misschien 30 min.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelen
En dan vind je het gek dat je hem niet dood krijgt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is level 11 en ik level 7, begin ook pas net en heb niet echt zin om zo lang te gaan levelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |