Uiteraard.quote:
Het spel wat volstrekt onspeelbaar was door een erbarmelijke camera en hopeloze controls bedoel je?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je vergeet Banjo Kazooie + Tooie en binnenkort Perfect Dark.
Waarom zou je een arcade willen?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef mvc het volgende:
Weet iemand nog een goedkoop adresje voor een Xbox 360 arcade ? Bij Bart Smit stonden ze op de site voor ¤158 met gratis extra controller. Maar zoals atlijd was ik te laat met bestellen en nu zijn ze uitverkocht
...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
[..]
Het spel wat volstrekt onspeelbaar was door een erbarmelijke camera en hopeloze controls bedoel je?Schei toch uit.
Wie hadden er dus gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/the-saboteur-review?page=2
6/10
Pegglequote:Op donderdag 3 december 2009 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
[..]
Het spel wat volstrekt onspeelbaar was door een erbarmelijke camera en hopeloze controls bedoel je?Schei toch uit.
Shadow Complex & Braid >>> de rest.
Online is zoveel handiger! Ik heb het ook online gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Na ruim twee jaar begeeft de box het van mij nu. Maar euh...kan ik het proces ook online afwikkelen? Of toch maar bellen?
borderlands is geen rpgquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst maar eens in het spelprincipe van een RPG, knuppel.
Kwam er zojuist achter ja alleen het serienummer (12-cijferig right?) accepteert ie niet om de een of andere vage reden.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Online is zoveel handiger! Ik heb het ook online gedaan.
gta san andreas ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Achterlijke dwaas. Het kent voor een deel toch elementen uit het RPG genre of niet dan?
Pff, geen idee. Kan dat ook niet ff checken omdat mijn Xbox ingebouwd staat.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwam er zojuist achter ja alleen het serienummer (12-cijferig right?) accepteert ie niet om de een of andere vage reden.
Wat is er voor een beginner mis met de Arcade versie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarom zou je een arcade willen?
Een harde schijf ga je snel genoeg missen, uiteindelijk wil je er toch een hdd bijquote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef mvc het volgende:
[..]
Wat is er voor een beginner mis met de Arcade versie ?
Spreek de grote Cyb niet tegenquote:
Ohhhh je mag niet over ingebouwde xboxen praten hierquote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, geen idee. Kan dat ook niet ff checken omdat mijn Xbox ingebouwd staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Kreeg zojuist een medewerker aan de lijn en de reden waarom werd me ook meteen verteld. De console valt namelijk buiten de garantie.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
klopt, had eerst ook een arcadequote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een harde schijf ga je snel genoeg missen, uiteindelijk wil je er toch een hdd bij
Mag ik hem voor weinig hebbenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een medewerker aan de lijn en de reden waarom werd me ook meteen verteld. De console valt namelijk buiten de garantie.Maar natuurlijk....deze heb ik al sinds day 1.
Reparatiekosten: 89 euro. Ja daaaaaaaaaaaag.
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klopt, had eerst ook een arcade
Dan kun je idd beter een Arcade kopen en je HDD over zetten.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een medewerker aan de lijn en de reden waarom werd me ook meteen verteld. De console valt namelijk buiten de garantie.Maar natuurlijk....deze heb ik al sinds day 1.
Reparatiekosten: 89 euro. Ja daaaaaaaaaaaag.
Same here. Met een 20 GB HDD die nu zo goed als vol is steeds met die installaties. Ik wil heel graag een grotere HDD kopen, maar ze zijn zo fokking duurquote:
ja, afzetters.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. Met een 20 GB HDD die nu zo goed als vol is steeds met die installaties. Ik wil heel graag een grotere HDD kopen, maar ze zijn zo fokking duur
Heeft de arcader arcade versie geen mogelijkheid om een hd te installeren ?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een harde schijf ga je snel genoeg missen, uiteindelijk wil je er toch een hdd bij
eens , ik heb forza3 erop staan en dan is het gebeurd , samen met wat dlcquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. Met een 20 GB HDD die nu zo goed als vol is steeds met die installaties. Ik wil heel graag een grotere HDD kopen, maar ze zijn zo fokking duur
Ik heb altijd ruimte overquote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
jawel maar een hd is duur, vaak kan je dan beter gelijk een elite halen (weet niet wat alles nu kost)quote:Op donderdag 3 december 2009 22:15 schreef mvc het volgende:
[..]
Heeft de arcader arcade versie geen mogelijkheid om een hd te installeren ?
De 2e forza3 disc heb ik er ook nog op staan ja. En alle rockband1 nummersquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eens , ik heb forza3 erop staan en dan is het gebeurd , samen met wat dlc
Ik heb nu GTA Episodes er nog op staan, maar dat wordt binnenkort Lego Batman. Verder inderdaad wat XBLA spellekes en Fallout 3 DLC. Maar die kan er in principe ook wel vanaf nu, dat is allemaal klaar. Binnenkort maar eens een HDD opruiming houdenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eens , ik heb forza3 erop staan en dan is het gebeurd , samen met wat dlc
Wat ben je kwijt aan een gemiddelde savegame ?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel maar een hd is duur, vaak kan je dan beter gelijk een elite halen (weet niet wat alles nu kost)
Savegames zijn een paar MB, dat kan allemaal wel op je memory card. Maar zodra je een XBLA-game, DLC of flinke patches wil downloaden gaat het hard.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Wat ben je kwijt aan een gemiddelde savegame ?
Dan gaat ie sneller kapot he!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
paar mb zoals gezegd. maar ik installeer ook altijd de spellen op mn hd zodat ie een stuk minder lawaai maakt.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Nee was voor een garpjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Want meneertje wil 'm gaan repareren?
Opzich niet veel maar als je een keer een XBLA gamepje wilt ofzo dan red je het al niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 22:25 schreef mvc het volgende:
[..]
quote:Max Payne 3 delayed until late 2010
In a new financial earnings and projection report, Take-Two has dished out news of Max Payne 3's release. The game's been pushed back -- we like to imagine in incredibly slow and dramatic fashion -- to the company's fiscal Q4 2010. In real time, that translates to a three-month period spanning August–October, 2010. The game was previously pegged for an unlikely Winter 2009 release.
Based on what we've seen of Max Payne 3 so far, we'd say that bumping back its release is a good move. Max is in serious need of some Jazzercise and a decent dry cleaner, so this extra time will hopefully get him into better shape to handle the countless waves of bad guys he'll be indiscriminately shooting in the face.
Brink is ook echt leuk, wat ik ervan gezien heb op de Gamescom was erg stoerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Exclusive Brink An Objective Perspective Container City Pt.1
Exclusive Brink Preview: Objective Perspective Part 2
Exclusive Brink Preview: Objective Perspective Part 3
Mijn interesse is definitief gewekt.
Bijna vol dudequote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Scarface2004 het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |