SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
laat ff weten wat het isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Saboteur is onderweg!
Vriendin heeft hem net voor me gekocht in Den Bosch![]()
Yeah ik heb een beetje hetzelfde, moet nog erg veel games spelen...!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij staat hier ook op het lijstje 'mogelijk interessant', net onder Assassin's Creed II. Misschien volgend jaar ergens.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
Ook benieuwd naar impressies.. ik hoop dat ze kut zijn
Haha herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan moet het toch een game voor jou zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings waren niet geheel positief over Saboteur
Om die reden verwacht ik er dus ook niet veel van!
Neen ik speel alleen goeie games!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan moet het toch een game voor jou zijn
gamekings tjaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
oh, ja sorry was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen ik speel alleen goeie games!
We rekenen op je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gamekings tja!
Laat vanavond wel ff iets weten!
Zal wel laat worden, nog op een soort van housewarming vanavond
Kan gebeurenquote:
Dan is het dus een topgamequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Die >quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las net in de PU (ja echt) over Darksiders en dat was best interessant. God of War + Zelda zeg maar. Komt 8 januari al uit blijkbaar. Iemand meer info, Keulen-crew misschien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan is het even wachten op de reviews enzo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Nope, niets over gehoord of gezien...!
In Keulen niets van gezien maar alleen op Firstlook. De game zag er op zich best ok uit als ik op de schermen keek maar ik heb hem niet zelf gespeeld. Ik stond eigenlijk vooral te praten met de promogirlquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las net in de PU (ja echt) over Darksiders en dat was best interessant. God of War + Zelda zeg maar. Komt 8 januari al uit blijkbaar. Iemand meer info, Keulen-crew misschien?
Het is geen 1/1 kopie van de 2e wereldoorlog, zo zijn er nazi zeppelins, super soldiers enz. Zeggen ze ook zelf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef KneusTeun het volgende:
Vind wel beetje vreemd dat die gast een fel blauwe sportscar rijdt terwijl de nazi's mijn opa's fiets steelde???? what up with thatvoor de rest lijkt het me een bug gevoelige game, maar wel kans dat het een topper is.
Nazi zeppelins in games is misschien wel het vetste dat er bestaatquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het is geen 1/1 kopie van de 2e wereldoorlog, zo zijn er nazi zeppelins, super soldiers enz. Zeggen ze ook zelf.
Ik heb hem wel gespeeld op firstlook en ik vond het een geinige game. Niet super goed, niet slecht maar degelijk. Dan moet ik wel zeggen dat ik weer ergens neer gedropt word en red je maar. Maar dat hou je toch wel met die beurzen. Waarschijnlijk als ik het vanaf het begin speel dat het vloeiende gaat dan daar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik wil gewoon een limited editionquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:32 schreef Chocobo het volgende:
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterSowieso zal de Xbox 360 box wat dikker zijn? Op hoeveel discs kwam die nu ook alweer? Aan de andere kant,... de Xbox 360 versie geeft meer dij weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gast van gamekings?quote:
Ik ook, maar kan niks vinden nogquote:
Als hij de was doet, de afwas doet en kan opruimen hou ik hem.. anders mag AQ hem hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die gast van gamekings?
Aq doet daar een moord voor!
jammer , je mist echt watquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie box-art alleen vind ik FF niks aan. Heel die Japanse stijl trekt me niet.
quote:Dante's Inferno demo to hit PlayStation Network first
As promised, Electronic Arts will be delivering a Dante's Inferno demo this month. Small caveat -- PlayStation 3 owners will be getting a two-week head start.
The publisher has confirmed that the demo will hit PlayStation Network on December 10, with the demo being made available for Xbox LIVE Gold Members on December 24. Let the "PSN vs. Xbox LIVE" arguments erupt.
Called "Gates of Hell," the demo will include Dante's Inferno's entire opening level, which should help you decide whether or not you'll want to drop $59.99 on the game when it hits February 9. Or, your worst fears will be made reality, and all of your "OMG I can't believe they're doing this" comments will be justified.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |