Het is goddomme geen carnaval!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pfffrtt echt niet dus he!![]()
![]()
Saints Row is wat GTA had moeten zijn!!
Kun jij in GTA een character bouwen die paars haar, en roze vlechten heeft met een clownsgezicht en zwaar obesitas heeft? Nee. En kun je die vervolgens in zn ondergoed met hartjes erop en een verkeerspilon op zn hoofd voertuigen laten stelen of gangwars uitvechten? Nee.
Saints row 2 wel, bitch
Maar het kan! En omdat het kan.. +1quote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is goddomme geen carnaval!
Ja, dat was ook wel leuk hoor. Mijn personage keek chronisch angstig. Moest steeds gniffelen in de cutscenes. Maar toen kwam die missie met die strontwagen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het kan! En omdat het kan.. +1
Over een kleine 3 maanden welquote:Op woensdag 2 december 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is goddomme geen carnaval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
was ook wel bekend he!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar vond ik het ook nog wel aardig, maar dat veranderde snel. De game is gewoon niet grappig en aangezien ze het van de humor moeten hebben blijft er vrij weinig over. Nu ik de DLC van GTA IV speel zie ik wel in dat GTA IV vele malen beter is dan SR2. Het verschil is ere-divisie < > eerste divisie.
Ik dus ook.. zat steeds te lachen om die droge filmpjes (die dus worden geedit naar je karakter briljant) . En die strontwagen missie is gewoon 1 van die missies die humor is.. hell zo'n villabuurt ondersmeren en al die agenten de volla laag geven... heerlijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel leuk hoor. Mijn personage keek chronisch angstig. Moest steeds gniffelen in de cutscenes. Maar toen kwam die missie met die strontwagen.
Poep-grapjes. Niet leuk. -1
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook wel leuk hoor. Mijn personage keek chronisch angstig. Moest steeds gniffelen in de cutscenes. Maar toen kwam die missie met die strontwagen.
Poep-grapjes. Niet leuk. -1
saints row moet je niet zo serieus nemen, maar je gewoon laten meeglijden in de mafheidquote:
nou wat heb ik gelachen zegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
saints row moet je niet zo serieus nemen, maar je gewoon laten meeglijden in de mafheid
En dan elke keer dat gezeik dat je meer respect moet halen om bepaalde missies te doen... WTF, ik own heel de stad en dan mag ik deze missie niet doen?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef lkb9000 het volgende:
De gameplay van SR2 is gewoon schijt, het speelt gewoon niet leuk. Fuck it dan of het grappig is of niet, het is gewoon een slecht spel
Forza!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck, SC's van het Xbox360-topic gaan ook al hard.
Ik twijfel over mijn volgende aankoop: Forza Motorsport 3 of PES 2010.
Gewoon bij new game...quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
hoe de fuck verander je de moeilijkheids graad in mw2????? kan het nergens vinden....kheb hem op medium uitgespeeld en wil nu veteran doen
Na "The Pit" (dat getimede stukje in het begin met die targets schieten) kun je moeilijkheidsgraad kiezen. Ik moet zeggen dat MW2 Veteran me nog best meeviel.quote:
Forza 3!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck, SC's van het Xbox360-topic gaan ook al hard.
Ik twijfel over mijn volgende aankoop: Forza Motorsport 3 of PES 2010.
geen enkele game sloopt je console behalve gta4 voor de patchquote:Op woensdag 2 december 2009 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
van Forza gaat je xbox toch kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |