SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Als je een vraag hebt kijk je eerst bij het inschrijftopic (de 1e post daarin staat heel veel informatie).
2. Als je dan nog een vraag hebt stuur je die naar mij dan zal ik hem beantwoorden.
3. De stemmen moeten voor morgenavond 19:30 ingeleverd zijn. Het verhaaltje en de uitslag komen dan om 20:00. De volgende dag duurt van de laatst genoemde 20:00 tot de volgende 19:30-20:00.
4. Probeer een discussie uit te lokken dat is alles waar dit spel om draait. Probeer de rest te overtuigen om op die of op die te gaan stemmen. Pas op dat jezelf niet te verdacht wordt. Wanneer je fout zit.
1. UncleErnie
2.Trevland
3. EzechielK
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. Calex
7. Isdatzo
8. Harajaku
9. Puntenslijpsel
10. Lekiamh
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JaniesBrownie
15. _Michiel_
16. Xaryna
17. Borisz
Wees Actief en verraad nooit je rol of die van iemand anders als je die weet!!!!
Veel plezier.
[ Bericht 54% gewijzigd door DeParo op 01-12-2009 20:24:16 ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jouw houding ook nogal star, hoor. Alles moet zoals jij het kent, en that's final. En dat terwijl een bepaald aspect van onze versie misschien juist wel leuk werkt. Maar god no, want 'het hoort nu eenmaal zo'.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was mijn lapo!
Het enige waar jij en enkele andere mensen mee bezig zijn is chatten en te zitten zeiken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was mijn lapo!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was mijn lapo!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef UncleErnie het volgende:
Hij staat in het Inschrijftopicquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Typ je zo'n lange lap edit je hem daarna weer weg.
't Begon net leuk te worden.
Je hebt op mij gestemd zeker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij staat in het Inschrijftopic
Laat ik voor de zekerheid nog maar even zeggen: ik heb vroeg gepmd omdat ik dacht dat je het kon veranderen, en mijn ervaring is dat de eerste ronde toch iedereen op iemand anders stemt. Bleek iets anders te gaan hierDus ik heb random stemmen gedaan
Ik zeg helemaal niks, ik heb stiekem gepmd want dat kan.quote:
de eerste regel klopt helemaal. De tweede regel ben ik het niet mee eens. Slaro nam het initiatief. Met andere regels dan DeParo. DeParo bood aan het spel over te nemen, en toen het spel bezig was, waren allerlei regels anders. Maar ontopic, vooruit, omdat jij het bent:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef _Michiel_ het volgende:
Volgende weerwolven spel wordt gehost door UncleErnie, en dan mag UncleErnie de regeltjes bepalen.
Nu even ontopic en respect tonen dat DeParo initiatief nam het spel te beginnen.
Wat wou je doen als je dood bent?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas jij maar op of je bent de volgende.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd voor BM en lynch!
Modjes die elkaar ten onder helpen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd voor BM en lynch!
Spuitelfendertig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef ajf het volgende:
Ik vond het spannender toen er gestemd werd voor BM in het topic.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef ajf het volgende:
Ik vond het spannender toen er gestemd werd voor BM in het topic.
See if I carequote:
quote:
Troe. In het inschrijftopic kun je je inschrijvenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef blessed19 het volgende:
het is volgens mij best gezellig hier.
Leuk jou ook weer eens te zien. Wat doe je tegenwoordig?quote:
'k Woon in het midden des lands en ben aan het werk, studie staat op een hééél laag pitje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Leuk jou ook weer eens te zien. Wat doe je tegenwoordig?
Ik woon nog steeds in het westen van het land. En mijn vrouw is zwanger van de derdequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
'k Woon in het midden des lands en ben aan het werk, studie staat op een hééél laag pitje.
Bij jou ?
quote:
Woi, da's ook weer een heel nieuw aspect van Ajfquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in het westen van het land. En mijn vrouw is zwanger van de derde
lang verhaal
Ja goed hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Woi, da's ook weer een heel nieuw aspect van Ajf![]()
Klinkt positief, tof dat je bloid bent !
Braafquote:
quote:
Niet?quote:
Ja! JB mag dood.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Trevland het volgende:
Nou zo nog eens bedenken op wie ik ga stemmen, iemand een id?
Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.quote:
en wat nou als ik daar geen zin in heb?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.
Dan stem je niet op JB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als ik daar geen zin in heb?
Oh ja natuurlijk ben ik blijquote:
Een weerwolfquote:
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat is een beter idee inderdaad.
Maar nou is alleen het probleem dat we nog niet weten wie de weerwolven zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwen
Als je dat toch eens wistquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef UncleErnie het volgende:
wie heeft er op wie gestemd, mensjes?
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ikhet over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk neit uitquote:
Om eerlijk te zijn weet jij net zo veel over op wie ik heb gestemd als ik zelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ik het over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk niet uit
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
Oh trouwens, mag ik mijn avatar straks wel aanpassen naar de Kerst-versie?
Ik doe het tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
Kom op msn, we moeten roddelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
quote:
Zeker. Ik raakte er zelfs een beetje opgewonden vanquote:
Ach, volgende ronde leidt Tim en dan stemmen we weer normaal.quote:
Word.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, volgende ronde leidt Tim en dan stemmen we weer normaal.
Waarom wil jij geen BM zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Word.
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.quote:
Staat ook in het vorige topic,quote:
Omdat de wolfies me dan zeker dood willen hebben. Kijk, lynchstemmen kan ik nog accepteren, als je me dood wil hebben, so be it, maar kom er dan openlijk voor uit, in plaats van het te verbergen in een bmstem.quote:
Dat zou ik arme Susi nooit aandoenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.
Wie mij trouwens gelynched heeft; sterf.
Aha die fietsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat ook in het vorige topic,.
BM heeft geen bodyguards dus is ten dode opgeschreven.
Zeg, ik ben 500 keer van gedachten veranderdquote:
en ik vind deze post van jou verdachtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe maak ik mezelf verdacht: les 1.
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ik vind deze post van jou verdacht
Ja maar jij stemde op mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet sneu, want ze stemde op mij.
Je blijft van PS af jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik stemde op iemand die ik niet kende![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je blijft van PS af ja.
een beetje jaloers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je blijft van PS af ja.
Je wil haar zelf opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je blijft van PS af ja.
Dankje IdzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LYF NTB jeweettoch
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Waar is de tijd waarin wij nog lesbo's waren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje IdzLYF NTB jeweettoch
Ik dacht dat je er ondertussen wel aan gewend was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo pakt altijd alles van mij af,.
Nu ben ik zeker de klosquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Lynch
JaniesB - Hara, Ernie, PS
Xaryna - Trevland, _Michiel_
Hara - Borisz, EzechielK
Hawaii - Xaryna, Calex
Calex - Isdatzo
Borisz - JaniesBrownie
Isdatzo - Hawaii
PS - Tegan
Even wat duidelijker voor mezelf voor later.
Die is ook nog niet voorbij, ik bedoel, er is zooo veel ruimte in mijn hartquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is de tijd waarin wij nog lesbo's waren.
Oh, nee hoor. Alleen als ik straks met de hints bij jou uitkom, anders nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef DeParo het volgende:
Weerwolvenmoord #1 (met wolvenhint)
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
Oh, crap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vraag aan de spelleider: slaan de hints in dat stukje op één wolf of op méérdere wolven?
Maar is wel een account van je dus...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem
Ben ik blij dat ik niet meer met timmmmm post!
Dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is wel een account van je dus...
Maar ik heb in elk geval nog geliefden aangewezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als eerste afvallen is idd niet leuk![]()
.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die is ook nog niet voorbij, ik bedoel, er is zooo veel ruimte in mijn hart![]()
En damn, ik moet nu al stemmen omdat ik te laat pas ben na werk. Vrijwilligers ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem
Ben ik blij dat ik niet meer met timmmmm post!
PS haar tuintje wil ik wel eens omploegenquote:
Op basis van een van de volgende categorieen:quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb je nu allemaal voor hints gebruikt, TS? Ook posthistorie?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vraag aan de spelleider: slaan de hints in dat stukje op één wolf of op méérdere wolven?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DeParo het volgende:
De hints slaan altijd maar op 1 enkele persoon/wolf.
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het mogelijk dat je nu of later posthistory in je hints verwerkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Op basis van een van de volgende categorieen:
1) Naam
2) Handtekening
3) Persoonlijke Informatie (die algemeen na te gaan zijn)
4) Display foto
Die kunnen op allerlei manieren verwerkt zijn in de tekst.
Maar sta niet alleen stil bij hints ga ook op zoek naar gedrag.
Veel succes.
Ik vrees het welquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Posthistorie is best persoonlijke info, toch? Dus kijk ik daar nu voor jan lul of eh
Natuurlijk is dat antwoord op de vraag. Die 4 punten zijn de enige punten waarop hints worden gebaseerd. Volgens mij zie ik daar geen posthistory staan. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het mogelijk dat je nu of later posthistory in je hints verwerkt.
Waarschijnlijk dat wat in je fobo staat (schoenmaat, studie etc.)quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dan snap ik niet wat de persoonlijke info is. Dat is dan toch gewoon fobo/sig/ondertitel, dingen die al in het lijstje staan.
Nou hoor,.
Altijd zo behulpzaam, en toch lief, hè, die TSquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat antwoord op de vraag. Die 4 punten zijn de enige punten waarop hints worden gebaseerd. Volgens mij zie ik daar geen posthistory staan. Begrijpend lezen.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat wat in je fobo staat (schoenmaat, studie etc.)
Nja, dat deden we voorheen, want dat kun je op heel veel manieren interpreteren en dat is leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
Dus niet op basis van posthistory, is niet erg als je dat wel dacht, zolang je het maar nu niet meer denkt.
Nee sorry, dood is dood, ik snap het beetje saai en eigenlijk mag je hier ook niet meer posten en wel in het inschrijftopic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben goed in hints, het is jammer dat ik niet mee mee mag doen
Mag je eigenlijk als je nog niet dood bentook uitleg geven over evt hints? of niet?
Daarvoor ben ik niet lang genoeg op het forum om dat allemaal na te gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, dat deden we voorheen, want dat kun je op heel veel manieren interpreteren en dat is leuk
O, ik mocht wel posten als ik maar niet met het spel meedoe zeiden zequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee sorry, dood is dood, ik snap het beetje saai en eigenlijk mag je hier ook niet meer posten en wel in het inschrijftopic.![]()
Maar goed je mag de hints wel naar een dood iemand of mij opsturen kan je achteraf zeggen:
Ik zei het toch haha.
Nouja je bent volwassen genoeg om niet met het spel mee te doen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik mocht wel posten als ik maar niet met het spel meedoe zeiden ze
En ik doe verder niets.
Maar ik bedoelde dus eigenlijk of iemand die wel meedoet met het spel uitleg mag geven over waarom hij iemand verdenkt op basis van de hints die je in de teksten verwerkt hebt?
Nee, we gebruikten ook alleen de eerste pagina, anders wordt het te gek. En dan topictitels, niet de inhoud van al die topics of zo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik niet lang genoeg op het forum om dat allemaal na te gaan.
Dus dat is dan niet zo heel handig.
Dat kan natuurlijk altijd in een latere ronde komen.
Maar de hints kunnen nog steeds op allerlei manieren verwerkt zijn, daarvan ga ik geen voorbeelden geven, alles
kan.
Maar niet alleen voor jouquote:
Ik vind van niet. Diegene is dood en moet de rest van het dorp niet gaan helpen dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nouja je bent volwassen genoeg om niet met het spel mee te doen lijkt me.
Als niemand anders er iets op tegen heeft is het ok.
Maar dan kunnen we dus gewoon kijken wie er bewusteloos buiten ligt, en wie er bebloede vingertoppen heeft, toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef DeParo het volgende:
Weerwolvenmoord #1 (met wolvenhint)
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
Ik durf er geld op in te zetten dat je geen betere hints zult vinden. Maar TS heeft toch liever dat we t alleen met mensenkennis doen, dus makkelijk en/of overduidelijk zullen de hints niet zijn mi.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we dus gewoon kijken wie er bewusteloos buiten ligt, en wie er bebloede vingertoppen heeft, toch?![]()
Verder geloof ik dat Hara de hint al heeft uitgevogeld, al vind ik het een beetje een flauwe hintMaar goed, ik heb het nog nooit eerder met hints gespeeld dus is wel een leuke toevoeging.
Hoe zijn hints voor jullie normaal dan? Want als het echt de eerste letters van een username zijn is het een beetje suffig. Ik had meer hele spannende subtiele hints verwacht die je alleen met veel research kan vindenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat je geen betere hints zult vinden. Maar TS heeft toch liever dat we t alleen met mensenkennis doen, dus makkelijk en/of overduidelijk zullen de hints niet zijn mi.
Noh, ik moet zeggen dat ik de tekst al vaak zat gelezen had voor de letters mij opvielen. Toen dacht ik ook dat het gewoon toeval was, tot het een tweede keer gebeurde. Maar dat is wel de duidelijkste hint, ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe zijn hints voor jullie normaal dan? Want als het echt de eerste letters van een username zijn is het een beetje suffig. Ik had meer hele spannende subtiele hints verwacht die je alleen met veel research kan vinden![]()
Of misschien is het dat ook wel en zijn die letters toeval! Ik weet het niet![]()
dat bedoelde ik dus, of het uberhaupt mocht,uitleggen welke hints je ziet en waarom. Niet of ik dat mag. Ik ben dood, natuurlijk ik niet meer zeggen wat ik denkquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje2 van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje3. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
1: IDZ IDZ IsDatZo.
2: Huis op de foto in de achtergrond (in de buurt van)
3: Het huis staat achter bomen/struiken
Nou ja zeg, twee mensen met een X in de naam en ze willen allebei mij dood hebben! Wat heb ik misdaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Lynch
JaniesB - Hara, Ernie, PS
Xaryna - Trevland, _Michiel_
Hara - Borisz, EzechielK
Hawaii - Xaryna, Calex
Calex - Isdatzo
Borisz - JaniesBrownie
Isdatzo - Hawaii
PS - Tegan
Even wat duidelijker voor mezelf voor later.
Ahhh oke, dan snap ik hem. Ben zelf pas net terug en ga nu naar bed dus heb geen tijd om ze zelf eens goed te bestuderen. Ik ga er vanuit dat jij gelijk hebt. Als ik zo snel kijk is het inderdaad de beste hint.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh, ik moet zeggen dat ik de tekst al vaak zat gelezen had voor de letters mij opvielen. Toen dacht ik ook dat het gewoon toeval was, tot het een tweede keer gebeurde. Maar dat is wel de duidelijkste hint, ja.
De rest van de hints is wel heel mager, dat bedoelde ik, maar de beste die ík vond. Zoals wij het deden zouden mensen reageren met 'veel te vergezocht!' maar ik denk niet dat dat nu aan de orde is.
Ooohh, my bad. Dan ja, anders krijg je nooit de rest van t dorp mee ;pquote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus, of het uberhaupt mocht,uitleggen welke hints je ziet en waarom. Niet of ik dat mag. Ik ben dood, natuurlijk ik niet meer zeggen wat ik denk
Jij of CaleX toch alleen?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, we moeten nu weer op een BM gaan stemmen?
Ik lees het alsof je alleen nog mag kiezen uit Calex of Hara.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij of CaleX toch alleen?
Ik ga naar bed
Ja, ik zie trouwens dat er al weer gerel is voor het eigenlijke begin van het spelquote:
Doen we weer goed hè.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja, ik zie trouwens dat er al weer gerel is voor het eigenlijke begin van het spel
Maar 't is nu zonder bodyguards hè. Dus je bent zo dood.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef Syb-rund. het volgende:
ik vind het wel irritant dat ik eerst naar het inschrijftopic moet voor de informatie, je kan het toch ook gewoon in dit topic gooien![]()
ik wil overigens wel bm zijn, ganzgeil
Die beschermen de BM. Dus de BM kan pas door de wolven gedood worden wanneer de bodyguards dood zijn, en er is per spel dan ook maar één BM.quote:
De bodyguards zijn niet bekend. Dat is ook een gewone rol, en alleen de BM weet wie zijn bodyguards zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Maar dan wil je toch geen Bodyguard zijn?
geheel volgens de traditiequote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Harajuku. het volgende:
Maar goed, als mijn hints kloppen ben ik vandaag of morgen toch wel dood
Ik moest giechelenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Syb-rund. het volgende:
tevens verdenk ik trevland, die heeft veels te weinig spelfouten in zijn zinnen tegenwoordig
Ah mooi, dan kan ik nog even een dutje doenquote:
Vanavond 19.30 neem ik aanquote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik nog even een dutje doen
ohhja, okquote:
dat klopt, ik moest ook huilen (richting de maan) toen ik dit las, zo mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
Het nut van de BM ontgaat me toch wel een beetje zo.
Wanneer een burger BM wordt zal deze gauw gedood worden omdat een extra stem in het voordeel van het dorp werkt.
Wanneer een wolf BM wordt zal deze blijven leven, want het dorp heeft geen reden om de BM te lynchen totdat de BM zichzelf verdacht maakt, wat deze niet zal doen.
De enige die dus BM zou wíllen zijn is een wolf.
't Was niet omdat jij wel BM wil zijn hoor, ik neem jou niet serieusquote:Op woensdag 2 december 2009 02:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, ik moest ook huilen (richting de maan) toen ik dit las, zo mooi
Niet helemaal.. Ik heb het dus altijd zonder bodyguards gespeeld en het is waar dat je een geliefde prooi bent als burgemeester wordt je vaak niet direct opgegeten. Het hangt er maar net van af welke tactiek de wolven nemen. Als ze geen stemmen op zich krijgen, is de burgemeester in hun voordeel omdat hij dan twee stemmen zet op een onschuldige die ze dan beter eruit kunnen werken. Het enige scenario waarbij die 1e stem echt van belang is, is als er nog maar 3 mensen over zijn. Daarvoor is het alleen bij gelijkspel dat je het echt merkt. En zodra een wolf zichzelf te duidelijk heeft gemaakt stemt toch wel iedereen op hem en dan maakt die ene stem meer of minder niks meer uit. Meestal proberen ze eerst de voor hen echt gevaarlijke rollen te vinden.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
Het nut van de BM ontgaat me toch wel een beetje zo.
Wanneer een burger BM wordt zal deze gauw gedood worden omdat een extra stem in het voordeel van het dorp werkt.
Wanneer een wolf BM wordt zal deze blijven leven, want het dorp heeft geen reden om de BM te lynchen totdat de BM zichzelf verdacht maakt, wat deze niet zal doen.
De enige die dus BM zou wíllen zijn is een wolf.
Daar claim ik credits voor!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Syb-rund. het volgende:
tevens verdenk ik trevland, die heeft veels te weinig spelfouten in zijn zinnen tegenwoordig
Nou, jullie doen alsof het zo makkelijk was terwijl ik t pas later bij toeval zag,quote:Op woensdag 2 december 2009 08:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Daar claim ik credits voor!![]()
Het systematisch op fouten wijzen in de ONZ SC heeft geholpen
Verder ben ik het natuurlijk met Hara eens. Doet me denken aan die keer dat er een heel verhaal in de nachtpost stond, en dat er van boven naar beneden yosander geschreven stond
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lees het alsof je alleen nog mag kiezen uit Calex of Hara.
Ik wil geen schietschijf worden, maak Calex maar BM![]()
Schietschijfquote:Op woensdag 2 december 2009 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lees het alsof je alleen nog mag kiezen uit Calex of Hara.
Ik wil geen schietschijf worden, maak Calex maar BM![]()
Hadden we niet net besloten dat iedereen die zich aanbiedt als burgemeester een weerwolf is?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Schietschijf
Maar maakt mij niet uit, zou het wel lief van jullie vinden dat jullie bereid zijn mij op te offeren![]()
Ga me zo eens verdiepen in de uitgewerkte hints, eerst
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hadden we niet net besloten dat iedereen die zich aanbiedt als burgemeester een weerwolf is?
Ik heb het wel gelezenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb net uitgelegd dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn! Leest er dan niemand mijn lappen tekst?
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Syb-rund. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef _Michiel_ het volgende:
Goed werk Harajuku!
Over 3 dagen zijn alle weerwolven afgeslacht en hebben de burgers gewonnen![]()
Wolfquote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef _Michiel_ het volgende:
Goed werk Harajuku!
Over 3 dagen zijn alle weerwolven afgeslacht en hebben de burgers gewonnen![]()
Hij komt me anders erg betrouwbaar over, ik ga zeker voor hem stemmen als burgemeesterquote:
Ik vertrouw helemaal niemand en jouw post maakt je verdachtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hij komt me anders erg betrouwbaar over, ik ga zeker voor hem stemmen als burgemeester
Plus er zijn nog mensjes die rollen hebben die het kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 06:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet helemaal.. Ik heb het dus altijd zonder bodyguards gespeeld en het is waar dat je een geliefde prooi bent als burgemeester wordt je vaak niet direct opgegeten. Het hangt er maar net van af welke tactiek de wolven nemen. Als ze geen stemmen op zich krijgen, is de burgemeester in hun voordeel omdat hij dan twee stemmen zet op een onschuldige die ze dan beter eruit kunnen werken. Het enige scenario waarbij die 1e stem echt van belang is, is als er nog maar 3 mensen over zijn. Daarvoor is het alleen bij gelijkspel dat je het echt merkt. En zodra een wolf zichzelf te duidelijk heeft gemaakt stemt toch wel iedereen op hem en dan maakt die ene stem meer of minder niks meer uit. Meestal proberen ze eerst de voor hen echt gevaarlijke rollen te vinden.
Plus, als je het echt ver door wil gaan trekken kun je nog gaan beredeneren dat, als iedereen zo denkt als jij nu het stelt, dan kunnen de wolven hun vreetmoment beter op iemand anders doen want dan wordt de burgemeester verdacht en hoeven ze die niet meer op te eten dus dan hoeven ze ook niet bang te zijn gelynchd te worden. Snap je?![]()
BM is lang niet altijd per definitie dat je direct dood bent.
Ik wacht meestal op de samenvatingquote:Op woensdag 2 december 2009 10:16 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb net uitgelegd dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn! Leest er dan niemand mijn lappen tekst?
Lees de laatste zin!quote:
Wat je zegt ben je zelluf.quote:
Ga je me nu niet meer doodmaken?quote:
Als je mij niet opeetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je me nu niet meer doodmaken?
Haphapquote:
WOLF WOLF!!!quote:
The girl who cried wolfquote:
Ja, wat dan, godverdetering.quote:
Natuurlijk nietquote:
Oh ja, die worden meestal opgegeten, he?quote:
quote:
* _Michiel_ zet een pion op z'n hoofd, springt heen en weer en zingt het franse volkslied.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb op _Michiel_ gestemds want ik vind dat hij zich raar gedraagt
Newbs gedragen zich altijd raarquote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb op _Michiel_ gestemds want ik vind dat hij zich raar gedraagt
Ik ben geen newbiequote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Newbs gedragen zich altijd raar
Wellusquote:
Hehe ik mag jou welquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
* _Michiel_ zet een pion op z'n hoofd, springt heen en weer en zingt het franse volkslied.
Wat zeggie?!
Dat denk ik ook maar dat was al duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hehe ik mag jou wel![]()
Maar nog steeds denk ik dat je een wolf bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
AUW! Ik sneed mezelf aan de spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Hey, hou je kwijl binnen, slobberwolf!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee wel lief zijn tegen Idz. Zelfs als het een wolf is is het nog een soort schootwolfjeIdz is liev
You wishquote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hey, hou je kwijl binnen, slobberwolf!Isdatzo is van mij!
Hij is, hij is van mij lalalalalala
I know! En als je het waagt te trachten idz van me af te pikken, is er al binnen het half uur een dodequote:
hier ben ik het trouwens mee eens. Afgesproken tijden behoren niet aangepast te worden, anders zijn het geen afgesproken tijden meer.quote:
laten we hem toch kiezen?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
I know! En als je het waagt te trachten idz van me af te pikken, is er al binnen het half uur een dode
ja als SL heb je ook gewoon verplichtingen tegenover ons...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
hier ben ik het trouwens mee eens. Afgesproken tijden behoren niet aangepast te worden, anders zijn het geen afgesproken tijden meer.
Dit ligt niet aan onwil van de SL. Hij wil iemand een kans geven die met de regels wil breken. 9 uur is de lynchpost. Dat is afgesproken, dat staat vast. TS mag van mij nog de vrijheid hebben de stemming tot later open te laten, maar de vastgestelde tijd moet vast blijven. Imo. Hoe lief iemand ook aan je vraagt of we willen wachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja als SL heb je ook gewoon verplichtingen tegenover ons...
Nah, het is dus wel de SL die op eign houtje besluit de tijden om te gooien omwille van één persoon...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:04 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan onwil van de SL. Hij wil iemand een kans geven die met de regels wil breken. 9 uur is de lynchpost. Dat is afgesproken, dat staat vast. TS mag van mij nog de vrijheid hebben de stemming tot later open te laten, maar de vastgestelde tijd moet vast blijven. Imo. Hoe lief iemand ook aan je vraagt of we willen wachten.
Het is wel de TS, maar het is geen onwil. Hij wil juist extra lief zijn voor betreffende user. Jammer alleen dat het misplaatst is.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, het is dus wel de SL die op eign houtje besluit de tijden om te gooien omwille van één persoon...
Als je toch al vanaf 19.00 zit te wachten kun je hier ook wel even antwoord op geven, ik heb het gemist.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het ook gelezen.
TS, ik vroeg mij nog af waarom er geen BM is? Er staat in het verhaaltje 'er was geen gelijke stand dus stem nog maar een keer'. Bij mij houdt een gebrek aan een gelijke stand in dat iemand de meeste aantal stemmen heeft, en dus wint. En nu ben ik confused,.
Jij moet niet klagen, jij hebt nog een dag voor je. Ik wil naar bed.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gaap. Over twee uur wil ik gaan sporten hoor, kan het er dan op staan?
Je gaat er dus vanuit dat dit je laatste dag was?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij moet niet klagen, jij hebt nog een dag voor je. Ik wil naar bed.
Ja, ik ga rond 10 uur naar bed.
Dat ook, maar daar had ik het niet over. Ik wil het graag weten voor ik ga slapen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat dit je laatste dag was?
Als we ff flink doorzeuren moet TS ook nog eerst een nieuw topic openen voordat hij kan postenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef UncleErnie het volgende:
Time's up, TS. Pipo heeft kans genoeg gehad, posten die hap nu.
Ach, dan begint het nieuwe topic iig lekker.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als we ff flink doorzeuren moet TS ook nog eerst een nieuw topic openen voordat hij kan posten
En ik vertrouw jou voor geen meter trouwens.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:45 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als we ff flink doorzeuren moet TS ook nog eerst een nieuw topic openen voordat hij kan posten
Het is besmettelijk volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ik vertrouw jou voor geen meter trouwens.
Bij mij is het voornamelijk omdat ik het leuk vind.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
En kijk TS, dat is juist waarom wij bepaalde dingen in het spel veranderd hebben, FOK is te inactief om het te spelen zoals het ooit begonnen is. Wij gingen er niet gewoon tegenin omdat we dat zo leuk vinden (ook wel een beetje) maar het werkt hier gewoon niet.
Maar het is waahaarrrrrrrrr.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bij mij is het voornamelijk omdat ik het leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |