Zeg, ik ben 500 keer van gedachten veranderdquote:
en ik vind deze post van jou verdachtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe maak ik mezelf verdacht: les 1.
Mag je vinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ik vind deze post van jou verdacht
Ja maar jij stemde op mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet sneu, want ze stemde op mij.
Je blijft van PS af jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik stemde op iemand die ik niet kende![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je blijft van PS af ja.
een beetje jaloers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je blijft van PS af ja.
Je wil haar zelf opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je blijft van PS af ja.
Dankje IdzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LYF NTB jeweettoch
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Waar is de tijd waarin wij nog lesbo's waren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje IdzLYF NTB jeweettoch
Ik dacht dat je er ondertussen wel aan gewend was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo pakt altijd alles van mij af,.
Nu ben ik zeker de klosquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Lynch
JaniesB - Hara, Ernie, PS
Xaryna - Trevland, _Michiel_
Hara - Borisz, EzechielK
Hawaii - Xaryna, Calex
Calex - Isdatzo
Borisz - JaniesBrownie
Isdatzo - Hawaii
PS - Tegan
Even wat duidelijker voor mezelf voor later.
Die is ook nog niet voorbij, ik bedoel, er is zooo veel ruimte in mijn hartquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is de tijd waarin wij nog lesbo's waren.
Oh, nee hoor. Alleen als ik straks met de hints bij jou uitkom, anders nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef DeParo het volgende:
Weerwolvenmoord #1 (met wolvenhint)
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
Oh, crap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vraag aan de spelleider: slaan de hints in dat stukje op één wolf of op méérdere wolven?
Maar is wel een account van je dus...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem
Ben ik blij dat ik niet meer met timmmmm post!
Dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is wel een account van je dus...
Maar ik heb in elk geval nog geliefden aangewezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als eerste afvallen is idd niet leuk![]()
.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die is ook nog niet voorbij, ik bedoel, er is zooo veel ruimte in mijn hart![]()
En damn, ik moet nu al stemmen omdat ik te laat pas ben na werk. Vrijwilligers ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem
Ben ik blij dat ik niet meer met timmmmm post!
PS haar tuintje wil ik wel eens omploegenquote:
Op basis van een van de volgende categorieen:quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb je nu allemaal voor hints gebruikt, TS? Ook posthistorie?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vraag aan de spelleider: slaan de hints in dat stukje op één wolf of op méérdere wolven?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DeParo het volgende:
De hints slaan altijd maar op 1 enkele persoon/wolf.
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het mogelijk dat je nu of later posthistory in je hints verwerkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Op basis van een van de volgende categorieen:
1) Naam
2) Handtekening
3) Persoonlijke Informatie (die algemeen na te gaan zijn)
4) Display foto
Die kunnen op allerlei manieren verwerkt zijn in de tekst.
Maar sta niet alleen stil bij hints ga ook op zoek naar gedrag.
Veel succes.
Ik vrees het welquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Posthistorie is best persoonlijke info, toch? Dus kijk ik daar nu voor jan lul of eh
Natuurlijk is dat antwoord op de vraag. Die 4 punten zijn de enige punten waarop hints worden gebaseerd. Volgens mij zie ik daar geen posthistory staan. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het mogelijk dat je nu of later posthistory in je hints verwerkt.
Waarschijnlijk dat wat in je fobo staat (schoenmaat, studie etc.)quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dan snap ik niet wat de persoonlijke info is. Dat is dan toch gewoon fobo/sig/ondertitel, dingen die al in het lijstje staan.
Nou hoor,.
Altijd zo behulpzaam, en toch lief, hč, die TSquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat antwoord op de vraag. Die 4 punten zijn de enige punten waarop hints worden gebaseerd. Volgens mij zie ik daar geen posthistory staan. Begrijpend lezen.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat wat in je fobo staat (schoenmaat, studie etc.)
Nja, dat deden we voorheen, want dat kun je op heel veel manieren interpreteren en dat is leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
Dus niet op basis van posthistory, is niet erg als je dat wel dacht, zolang je het maar nu niet meer denkt.
Nee sorry, dood is dood, ik snap het beetje saai en eigenlijk mag je hier ook niet meer posten en wel in het inschrijftopic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben goed in hints, het is jammer dat ik niet mee mee mag doen
Mag je eigenlijk als je nog niet dood bentook uitleg geven over evt hints? of niet?
Daarvoor ben ik niet lang genoeg op het forum om dat allemaal na te gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, dat deden we voorheen, want dat kun je op heel veel manieren interpreteren en dat is leuk
O, ik mocht wel posten als ik maar niet met het spel meedoe zeiden zequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee sorry, dood is dood, ik snap het beetje saai en eigenlijk mag je hier ook niet meer posten en wel in het inschrijftopic.![]()
Maar goed je mag de hints wel naar een dood iemand of mij opsturen kan je achteraf zeggen:
Ik zei het toch haha.
Nouja je bent volwassen genoeg om niet met het spel mee te doen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik mocht wel posten als ik maar niet met het spel meedoe zeiden ze
En ik doe verder niets.
Maar ik bedoelde dus eigenlijk of iemand die wel meedoet met het spel uitleg mag geven over waarom hij iemand verdenkt op basis van de hints die je in de teksten verwerkt hebt?
Nee, we gebruikten ook alleen de eerste pagina, anders wordt het te gek. En dan topictitels, niet de inhoud van al die topics of zo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik niet lang genoeg op het forum om dat allemaal na te gaan.
Dus dat is dan niet zo heel handig.
Dat kan natuurlijk altijd in een latere ronde komen.
Maar de hints kunnen nog steeds op allerlei manieren verwerkt zijn, daarvan ga ik geen voorbeelden geven, alles
kan.
Maar niet alleen voor jouquote:
Ik vind van niet. Diegene is dood en moet de rest van het dorp niet gaan helpen dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nouja je bent volwassen genoeg om niet met het spel mee te doen lijkt me.
Als niemand anders er iets op tegen heeft is het ok.
Maar dan kunnen we dus gewoon kijken wie er bewusteloos buiten ligt, en wie er bebloede vingertoppen heeft, toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef DeParo het volgende:
Weerwolvenmoord #1 (met wolvenhint)
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
Ik durf er geld op in te zetten dat je geen betere hints zult vinden. Maar TS heeft toch liever dat we t alleen met mensenkennis doen, dus makkelijk en/of overduidelijk zullen de hints niet zijn mi.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we dus gewoon kijken wie er bewusteloos buiten ligt, en wie er bebloede vingertoppen heeft, toch?![]()
Verder geloof ik dat Hara de hint al heeft uitgevogeld, al vind ik het een beetje een flauwe hintMaar goed, ik heb het nog nooit eerder met hints gespeeld dus is wel een leuke toevoeging.
Hoe zijn hints voor jullie normaal dan? Want als het echt de eerste letters van een username zijn is het een beetje suffig. Ik had meer hele spannende subtiele hints verwacht die je alleen met veel research kan vindenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat je geen betere hints zult vinden. Maar TS heeft toch liever dat we t alleen met mensenkennis doen, dus makkelijk en/of overduidelijk zullen de hints niet zijn mi.
Noh, ik moet zeggen dat ik de tekst al vaak zat gelezen had voor de letters mij opvielen. Toen dacht ik ook dat het gewoon toeval was, tot het een tweede keer gebeurde. Maar dat is wel de duidelijkste hint, ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe zijn hints voor jullie normaal dan? Want als het echt de eerste letters van een username zijn is het een beetje suffig. Ik had meer hele spannende subtiele hints verwacht die je alleen met veel research kan vinden![]()
Of misschien is het dat ook wel en zijn die letters toeval! Ik weet het niet![]()
dat bedoelde ik dus, of het uberhaupt mocht,uitleggen welke hints je ziet en waarom. Niet of ik dat mag. Ik ben dood, natuurlijk ik niet meer zeggen wat ik denkquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje2 van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje3. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
1: IDZ IDZ IsDatZo.
2: Huis op de foto in de achtergrond (in de buurt van)
3: Het huis staat achter bomen/struiken
Nou ja zeg, twee mensen met een X in de naam en ze willen allebei mij dood hebben! Wat heb ik misdaan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Lynch
JaniesB - Hara, Ernie, PS
Xaryna - Trevland, _Michiel_
Hara - Borisz, EzechielK
Hawaii - Xaryna, Calex
Calex - Isdatzo
Borisz - JaniesBrownie
Isdatzo - Hawaii
PS - Tegan
Even wat duidelijker voor mezelf voor later.
Ahhh oke, dan snap ik hem. Ben zelf pas net terug en ga nu naar bed dus heb geen tijd om ze zelf eens goed te bestuderen. Ik ga er vanuit dat jij gelijk hebt. Als ik zo snel kijk is het inderdaad de beste hint.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Noh, ik moet zeggen dat ik de tekst al vaak zat gelezen had voor de letters mij opvielen. Toen dacht ik ook dat het gewoon toeval was, tot het een tweede keer gebeurde. Maar dat is wel de duidelijkste hint, ja.
De rest van de hints is wel heel mager, dat bedoelde ik, maar de beste die ík vond. Zoals wij het deden zouden mensen reageren met 'veel te vergezocht!' maar ik denk niet dat dat nu aan de orde is.
Ooohh, my bad. Dan ja, anders krijg je nooit de rest van t dorp mee ;pquote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus, of het uberhaupt mocht,uitleggen welke hints je ziet en waarom. Niet of ik dat mag. Ik ben dood, natuurlijk ik niet meer zeggen wat ik denk
Jij of CaleX toch alleen?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, we moeten nu weer op een BM gaan stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |