Dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is wel een account van je dus...
Maar ik heb in elk geval nog geliefden aangewezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als eerste afvallen is idd niet leuk![]()
.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die is ook nog niet voorbij, ik bedoel, er is zooo veel ruimte in mijn hart![]()
En damn, ik moet nu al stemmen omdat ik te laat pas ben na werk. Vrijwilligers ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem
Ben ik blij dat ik niet meer met timmmmm post!
PS haar tuintje wil ik wel eens omploegenquote:
Op basis van een van de volgende categorieen:quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Wat heb je nu allemaal voor hints gebruikt, TS? Ook posthistorie?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vraag aan de spelleider: slaan de hints in dat stukje op één wolf of op méérdere wolven?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DeParo het volgende:
De hints slaan altijd maar op 1 enkele persoon/wolf.
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het mogelijk dat je nu of later posthistory in je hints verwerkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Op basis van een van de volgende categorieen:
1) Naam
2) Handtekening
3) Persoonlijke Informatie (die algemeen na te gaan zijn)
4) Display foto
Die kunnen op allerlei manieren verwerkt zijn in de tekst.
Maar sta niet alleen stil bij hints ga ook op zoek naar gedrag.
Veel succes.
Ik vrees het welquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Posthistorie is best persoonlijke info, toch? Dus kijk ik daar nu voor jan lul of eh
Natuurlijk is dat antwoord op de vraag. Die 4 punten zijn de enige punten waarop hints worden gebaseerd. Volgens mij zie ik daar geen posthistory staan. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:47 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Is het mogelijk dat je nu of later posthistory in je hints verwerkt.
Waarschijnlijk dat wat in je fobo staat (schoenmaat, studie etc.)quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
Dan snap ik niet wat de persoonlijke info is. Dat is dan toch gewoon fobo/sig/ondertitel, dingen die al in het lijstje staan.
Nou hoor,.
Altijd zo behulpzaam, en toch lief, hè, die TSquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat antwoord op de vraag. Die 4 punten zijn de enige punten waarop hints worden gebaseerd. Volgens mij zie ik daar geen posthistory staan. Begrijpend lezen.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat wat in je fobo staat (schoenmaat, studie etc.)
Nja, dat deden we voorheen, want dat kun je op heel veel manieren interpreteren en dat is leukquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
Dus niet op basis van posthistory, is niet erg als je dat wel dacht, zolang je het maar nu niet meer denkt.
Nee sorry, dood is dood, ik snap het beetje saai en eigenlijk mag je hier ook niet meer posten en wel in het inschrijftopic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben goed in hints, het is jammer dat ik niet mee mee mag doen
Mag je eigenlijk als je nog niet dood bentook uitleg geven over evt hints? of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |