quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je blijft van PS af ja.
Je wil haar zelf opeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je blijft van PS af ja.
Dankje IdzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LYF NTB jeweettoch
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Waar is de tijd waarin wij nog lesbo's waren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje IdzLYF NTB jeweettoch
Ik dacht dat je er ondertussen wel aan gewend was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo pakt altijd alles van mij af,.
Nu ben ik zeker de klosquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Lynch
JaniesB - Hara, Ernie, PS
Xaryna - Trevland, _Michiel_
Hara - Borisz, EzechielK
Hawaii - Xaryna, Calex
Calex - Isdatzo
Borisz - JaniesBrownie
Isdatzo - Hawaii
PS - Tegan
Even wat duidelijker voor mezelf voor later.
Die is ook nog niet voorbij, ik bedoel, er is zooo veel ruimte in mijn hartquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is de tijd waarin wij nog lesbo's waren.
Oh, nee hoor. Alleen als ik straks met de hints bij jou uitkom, anders nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef DeParo het volgende:
Weerwolvenmoord #1 (met wolvenhint)
In de bossen rond Wakkerdam was het alles behalve stil. De wolven slopen bijeen nadat ze stilletjes het dorp hadden verlaten. Ze hadden de vorige dag hun leider gekozen. "Ik eis stilte", riep hij, "vanavond zullen we iemand vermoorden, ik heb er al eentje uitgezocht, vlak voordat hij slaapt moet hij een ommetje maken en dan pakken we hem". De overige wolven vonden dat een goed plan. Ze verlieten ieder apart het kamp en spraken af om in de buurt van het huisje van hun slachtoffer weer bijeen te komen. Een uurtje later zaten ze met z'n drieeen in de bosjes voor het hutje. "Daar is ie, als hij vlak bij is, dan pakken we hem op mijn teken". De andere wolven stemde in. Nog 5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem!!!! De wolven sprongen met hun enorme behaarde lichamen de bosjes uit. Hun klauwen sloegen in op het slachtoffer. Maar er was iets mis. De leider keek verdwaasd om zich heen. Een van zijn medewolven rende met bebloede klauwen terug de busjes in. Zijn nagels waren afgebroken. De andere wolf was bewusteloos. Het slachtoffer was verdwenen. Ergens in het holst van de nacht hoorde men nog het gegniffel van een oud vrouwtje. De heks heeft zijn/haar levensdrankje gebruikt.
Oh, crap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Vraag aan de spelleider: slaan de hints in dat stukje op één wolf of op méérdere wolven?
Maar is wel een account van je dus...quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
5 meter, 4 meter, 3 meter, 2 meter, 1 meter en pak hem
Ben ik blij dat ik niet meer met timmmmm post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |