SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Als je een vraag hebt kijk je eerst bij het inschrijftopic (de 1e post daarin staat heel veel informatie).
2. Als je dan nog een vraag hebt stuur je die naar mij dan zal ik hem beantwoorden.
3. De stemmen moeten voor morgenavond 19:30 ingeleverd zijn. Het verhaaltje en de uitslag komen dan om 20:00. De volgende dag duurt van de laatst genoemde 20:00 tot de volgende 19:30-20:00.
4. Probeer een discussie uit te lokken dat is alles waar dit spel om draait. Probeer de rest te overtuigen om op die of op die te gaan stemmen. Pas op dat jezelf niet te verdacht wordt. Wanneer je fout zit.
1. UncleErnie
2.Trevland
3. EzechielK
4. Syb-rund.
5. Ajf
6. Calex
7. Isdatzo
8. Harajaku
9. Puntenslijpsel
10. Lekiamh
11. Tegan
12. Hawaii_tim
13. Susi
14. JaniesBrownie
15. _Michiel_
16. Xaryna
17. Borisz
Wees Actief en verraad nooit je rol of die van iemand anders als je die weet!!!!
Veel plezier.
[ Bericht 54% gewijzigd door DeParo op 01-12-2009 20:24:16 ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind jouw houding ook nogal star, hoor. Alles moet zoals jij het kent, en that's final. En dat terwijl een bepaald aspect van onze versie misschien juist wel leuk werkt. Maar god no, want 'het hoort nu eenmaal zo'.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was mijn lapo!
Het enige waar jij en enkele andere mensen mee bezig zijn is chatten en te zitten zeiken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was mijn lapo!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was mijn lapo!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef UncleErnie het volgende:
Hij staat in het Inschrijftopicquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Typ je zo'n lange lap edit je hem daarna weer weg.
't Begon net leuk te worden.
Je hebt op mij gestemd zeker.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij staat in het Inschrijftopic
Laat ik voor de zekerheid nog maar even zeggen: ik heb vroeg gepmd omdat ik dacht dat je het kon veranderen, en mijn ervaring is dat de eerste ronde toch iedereen op iemand anders stemt. Bleek iets anders te gaan hierDus ik heb random stemmen gedaan
Ik zeg helemaal niks, ik heb stiekem gepmd want dat kan.quote:
de eerste regel klopt helemaal. De tweede regel ben ik het niet mee eens. Slaro nam het initiatief. Met andere regels dan DeParo. DeParo bood aan het spel over te nemen, en toen het spel bezig was, waren allerlei regels anders. Maar ontopic, vooruit, omdat jij het bent:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef _Michiel_ het volgende:
Volgende weerwolven spel wordt gehost door UncleErnie, en dan mag UncleErnie de regeltjes bepalen.
Nu even ontopic en respect tonen dat DeParo initiatief nam het spel te beginnen.
Wat wou je doen als je dood bent?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas jij maar op of je bent de volgende.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd voor BM en lynch!
Modjes die elkaar ten onder helpen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd voor BM en lynch!
Spuitelfendertig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef ajf het volgende:
Ik vond het spannender toen er gestemd werd voor BM in het topic.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:58 schreef ajf het volgende:
Ik vond het spannender toen er gestemd werd voor BM in het topic.
See if I carequote:
quote:
Troe. In het inschrijftopic kun je je inschrijvenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:00 schreef blessed19 het volgende:
het is volgens mij best gezellig hier.
Leuk jou ook weer eens te zien. Wat doe je tegenwoordig?quote:
'k Woon in het midden des lands en ben aan het werk, studie staat op een hééél laag pitje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Leuk jou ook weer eens te zien. Wat doe je tegenwoordig?
Ik woon nog steeds in het westen van het land. En mijn vrouw is zwanger van de derdequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
'k Woon in het midden des lands en ben aan het werk, studie staat op een hééél laag pitje.
Bij jou ?
quote:
Woi, da's ook weer een heel nieuw aspect van Ajfquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in het westen van het land. En mijn vrouw is zwanger van de derde
lang verhaal
Ja goed hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Woi, da's ook weer een heel nieuw aspect van Ajf![]()
Klinkt positief, tof dat je bloid bent !
Braafquote:
quote:
Niet?quote:
Ja! JB mag dood.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef Trevland het volgende:
Nou zo nog eens bedenken op wie ik ga stemmen, iemand een id?
Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.quote:
en wat nou als ik daar geen zin in heb?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.
Dan stem je niet op JB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als ik daar geen zin in heb?
Oh ja natuurlijk ben ik blijquote:
Een weerwolfquote:
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat is een beter idee inderdaad.
Maar nou is alleen het probleem dat we nog niet weten wie de weerwolven zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwen
Als je dat toch eens wistquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef UncleErnie het volgende:
wie heeft er op wie gestemd, mensjes?
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ikhet over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk neit uitquote:
Om eerlijk te zijn weet jij net zo veel over op wie ik heb gestemd als ik zelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ik het over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk niet uit
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
Oh trouwens, mag ik mijn avatar straks wel aanpassen naar de Kerst-versie?
Ik doe het tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
Kom op msn, we moeten roddelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
quote:
Zeker. Ik raakte er zelfs een beetje opgewonden vanquote:
Ach, volgende ronde leidt Tim en dan stemmen we weer normaal.quote:
Word.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, volgende ronde leidt Tim en dan stemmen we weer normaal.
Waarom wil jij geen BM zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Word.
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.quote:
Staat ook in het vorige topic,quote:
Omdat de wolfies me dan zeker dood willen hebben. Kijk, lynchstemmen kan ik nog accepteren, als je me dood wil hebben, so be it, maar kom er dan openlijk voor uit, in plaats van het te verbergen in een bmstem.quote:
Dat zou ik arme Susi nooit aandoenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.
Wie mij trouwens gelynched heeft; sterf.
Aha die fietsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat ook in het vorige topic,.
BM heeft geen bodyguards dus is ten dode opgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |