Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.quote:
en wat nou als ik daar geen zin in heb?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.
Dan stem je niet op JB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als ik daar geen zin in heb?
Oh ja natuurlijk ben ik blijquote:
Een weerwolfquote:
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat is een beter idee inderdaad.
Maar nou is alleen het probleem dat we nog niet weten wie de weerwolven zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwen
Als je dat toch eens wistquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef UncleErnie het volgende:
wie heeft er op wie gestemd, mensjes?
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ikhet over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk neit uitquote:
Om eerlijk te zijn weet jij net zo veel over op wie ik heb gestemd als ik zelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ik het over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk niet uit
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
Oh trouwens, mag ik mijn avatar straks wel aanpassen naar de Kerst-versie?
Ik doe het tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
Kom op msn, we moeten roddelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
quote:
Zeker. Ik raakte er zelfs een beetje opgewonden vanquote:
Ach, volgende ronde leidt Tim en dan stemmen we weer normaal.quote:
Word.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, volgende ronde leidt Tim en dan stemmen we weer normaal.
Waarom wil jij geen BM zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Word.
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.quote:
Staat ook in het vorige topic,quote:
Omdat de wolfies me dan zeker dood willen hebben. Kijk, lynchstemmen kan ik nog accepteren, als je me dood wil hebben, so be it, maar kom er dan openlijk voor uit, in plaats van het te verbergen in een bmstem.quote:
Dat zou ik arme Susi nooit aandoenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie mij trouwens als BM gestemd heeft; sterf.
Wie mij trouwens gelynched heeft; sterf.
Aha die fietsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat ook in het vorige topic,.
BM heeft geen bodyguards dus is ten dode opgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |