Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.quote:
en wat nou als ik daar geen zin in heb?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarvoor moet je het vorige topic lezen.
Dan stem je niet op JB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als ik daar geen zin in heb?
Oh ja natuurlijk ben ik blijquote:
Een weerwolfquote:
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dat is een beter idee inderdaad.
Maar nou is alleen het probleem dat we nog niet weten wie de weerwolven zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja af en toe moet je ze even de goede richting opduwen
Als je dat toch eens wistquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef UncleErnie het volgende:
wie heeft er op wie gestemd, mensjes?
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ikhet over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk neit uitquote:
Om eerlijk te zijn weet jij net zo veel over op wie ik heb gestemd als ik zelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
TS post uiteindelijk toch wie op wie heeft gestemd, dus of je het nu zegt, of ik het over 4 uur toch weet, maakt natuurlijk niet uit
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
Oh trouwens, mag ik mijn avatar straks wel aanpassen naar de Kerst-versie?
Ik doe het tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag tijdens t spel heul niets niet veranderen. Misschien nu voor de hints nog maar dan moet TS met de hand over t hart strijken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |