Als je mij niet opeetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je me nu niet meer doodmaken?
Haphapquote:
WOLF WOLF!!!quote:
The girl who cried wolfquote:
Ja, wat dan, godverdetering.quote:
Natuurlijk nietquote:
Oh ja, die worden meestal opgegeten, he?quote:
quote:
* _Michiel_ zet een pion op z'n hoofd, springt heen en weer en zingt het franse volkslied.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb op _Michiel_ gestemds want ik vind dat hij zich raar gedraagt
Newbs gedragen zich altijd raarquote:Op woensdag 2 december 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb op _Michiel_ gestemds want ik vind dat hij zich raar gedraagt
Ik ben geen newbiequote:Op woensdag 2 december 2009 19:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Newbs gedragen zich altijd raar
Wellusquote:
Hehe ik mag jou welquote:Op woensdag 2 december 2009 18:29 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
* _Michiel_ zet een pion op z'n hoofd, springt heen en weer en zingt het franse volkslied.
Wat zeggie?!
Dat denk ik ook maar dat was al duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hehe ik mag jou wel![]()
Maar nog steeds denk ik dat je een wolf bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef UncleErnie het volgende:
AUW! Ik sneed mezelf aan de spanningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Hey, hou je kwijl binnen, slobberwolf!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee wel lief zijn tegen Idz. Zelfs als het een wolf is is het nog een soort schootwolfjeIdz is liev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |