quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Lekker voor je !quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn pakje van de 21e november zal ook wel binnenkort aankomen.
Die xp is denk ik gewoon nep... maar heb wel 20xbox360 games gekocht daar. Verwacht ze deze week binnen te krijgen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Ridocar het volgende:
Iemand ervaring met TradeTang (http://tradetang.com) ? Naïef als ik ben heb ik een HID-H7-kit besteld (Ja, ik ga ook rondrijden met pauper-aftermarket-xenon), maar ik heb geen idee hoe lang het gaat duren...
Tradetang is trouwens voornamelijk voor het afnemen van grotere aantallen, maar als je goed zoekt staan sommige dingen ook per stuk.
Ze verkopen ook licenties van Software (XP pro kun je daar ook krijgen, 5 licenties voor 55 Dollar)
Lijkt mij dat dat wel echt is, althans, op de foto's en in de beschrijving ziet het er allemaal echt uit ... Wie kan mij uitsluitsel geven daarover? of is er een addertje?
Enorm geilquote:
Wellicht een noob vraag nu, maar ik weet dat wanneer je jaren geleden games voor bepaalde spelcomputers in bijv. China of de Verenigde Staten kocht je deze dan niet kon afspelen op Europese spelcomputers. Ik weet niet of dat ook voor de xbox 360 geldt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
maar heb wel 20xbox360 games gekocht daar. Verwacht ze deze week binnen te krijgen...
Voor neppers ziet het er wel goed gelukt uit....quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Die xp is denk ik gewoon nep... maar heb wel 20xbox360 games gekocht daar. Verwacht ze deze week binnen te krijgen...
Die zijn gewoon echt, mits ze bestaan uit een boekje, sticker en cd. je kunt ze ook gewoon activeren. wat niet mag is het handelen in OEM licenties omdat die gekoppeld zijn aan een pc.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Voor neppers ziet het er wel goed gelukt uit....
[ afbeelding ]
En hoe doen ze dat met registratie?
Ik ben zelf ook niet helemaal overtuigd, maar het ziet er zo echt uit...
Dit is gewoon hetzelfde als dat je het download, illegaal dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Voor neppers ziet het er wel goed gelukt uit....
[ afbeelding ]
En hoe doen ze dat met registratie?
Ik ben zelf ook niet helemaal overtuigd, maar het ziet er zo echt uit...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef mvc het volgende:
[..]
Wellicht een noob vraag nu, maar ik weet dat wanneer je jaren geleden games voor bepaalde spelcomputers in bijv. China of de Verenigde Staten kocht je deze dan niet kon afspelen op Europese spelcomputers. Ik weet niet of dat ook voor de xbox 360 geldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
Maar feit blijft dat het gaat om de sticker met de code, het maakt geen zak uit waar je je windows vandaan tovert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef hongtom het volgende:
[..]
Dit is gewoon hetzelfde als dat je het download, illegaal dus
Als je daar gewone dvd's koopt zijn ze ook allemaal gebrand (wel goede kwaliteit).
Nog steeds niet binnen. Krijg om de paar dagen dit mailtje...quote:11/11/2009
Dear Xxxxx Xxxxxxx,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
Delivery time is about 9 to 30 working days, as quoted by the post office (5 to 7 days for EMS Express).quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nog steeds niet binnen. Krijg om de paar dagen dit mailtje...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:59 schreef vinylhits het volgende:
[..]LOL! Dan werkt het nog niet! Of ze moeten RF zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo doorverkoop email-adressen?quote:Hi, guy:
Are you thinking about gifts on Christmas and New Year’s Day? Welcome to www.mousego.com. This
business web sells many kinds of Chinese cell phones, phone accessories, Video games, Earphones, Card
readers, Bluetooth and so on. we also creat a special Hello Kitty category to celebrate Two Festivals.
All orders will be posted for free (By HongKong Post) in one business day. Lowest price, fast delivery ,high quality
and best service will bring you a happy shopping on Internet!
Furthermore, all problems can be solved immediately online by Click “ Live help”, which is floating on top right!
You can also tell us what you want which is out of our web!
Sales department of www.mousego.com
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:00 schreef robbey het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat het gaat om de sticker met de code, het maakt geen zak uit waar je je windows vandaan tovert.
Een foto van een lelijke dame in mijn emailbox? Alleen maar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Nu wil ik dus weten waar dit over gingquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Klonk het volgende:
that´s illegal over here so that´s a no go area in The Netherlands.
Normaal worden mijn berichtjes naar DX altijd gewoon beantwoord, maar dit keer stond er ineens een foto bij, erg vaag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een foto van een lelijke dame in mijn emailbox? Alleen maar...![]()
Waarom zullen sites als DX je e-mail doorverkopen zodat concurrenten kunnen spammen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net dit mailtje binnen:
[..]
Hoezo doorverkoop email-adressen?
EDIT: Die site ziet er wel aardig uit![]()
Volgens mij doen ze daar alles voor geld...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef Twizu het volgende:
[..]
Waarom zullen sites als DX je e-mail doorverkopen zodat concurrenten kunnen spammen?
Ik geloof dat niet iedere medewerker dit op prijs stelt dus... Ergens op de DX forum staat een verzameling van plaatjes van de emails... mannen zijn zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Normaal worden mijn berichtjes naar DX altijd gewoon beantwoord, maar dit keer stond er ineens een foto bij, erg vaag.
Inderdaad man, hier in Nederland is dat totaal andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze daar alles voor geld...
Je kan er hier in NL toch vrij weinig meequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef Michael-H het volgende:
Bij die mousego.com kun je onderaan de pagina lekker andermans orders volgen![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon post uit China met een royal Mail kopie envelop/postzegelquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef mstr het volgende:
Royal Mail is ook stervenstraag.
2 weken ofzo voor een pakketje vanuit GB.
Maar nu wel m'n telefoonhouder binnen
Ebayquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon post uit China met een royal Mail kopie envelop/postzegel![]()
Wij verzenden uit Engeland whahaEen hoop mensen vinden dat een veilig gevoel, u vraagt de Chinezen draaien
Elke bluetooth headset werkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand weleens een degelijke draadloze headset voor de PS3 gezien?
quote:
vraag het aan de kenners: [PS3 #224] Vooruitkijkend naar 2010.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heeft me PS3 ook bluetooth![]()
Maar een bluetooth headset is crappy geluid natuurlijk of kan je het ingame geluid en het spreek/praat gedeelte van elkaar scheiden ?
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heeft me PS3 ook bluetooth![]()
Maar een bluetooth headset is crappy geluid natuurlijk of kan je het ingame geluid en het spreek/praat gedeelte van elkaar scheiden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij probeert iemand SkullCandy-headphones na te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef purplerose het volgende:
tvp!!
Met deze headset op het oog
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nog snel moet zijn voor ze uitverkocht zijn
Ja, zij heeft ook mijn Acekard afgehandeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is die site, net als gobdeal en hoe-heette-die-andere-fake-ook-al-weer gewoon een site van een andere vergelijkbare webshop, waar ze de naam en het logo hebben aangepast. Van die andere fake, waarvan ik even de naam kwijt ben, hadden ze de site van LightInTheBox gekopieerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net dit mailtje binnen:
[..]
Hoezo doorverkoop email-adressen?
EDIT: Die site ziet er wel aardig uit![]()
Voor 6 euro mag je dan ook niet klagen hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij probeert iemand SkullCandy-headphones na te maken.
En faalt daar behoorlijk in.
[..]
Ja, zij heeft ook mijn Acekard afgehandeld
Mja, nu heb ik nog een support ticket lopen over mijn Dingoo, en daar stond geen foto bij.
Was ook een andere medewerker.
[..]
Waarschijnlijk is die site, net als gobdeal en hoe-heette-die-andere-fake-ook-al-weer gewoon een site van een andere vergelijkbare webshop, waar ze de naam en het logo hebben aangepast. Van die andere fake, waarvan ik even de naam kwijt ben, hadden ze de site van LightInTheBox gekopieerd.
Overigens,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31002
Maar die kennen we
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef thijs1994 het volgende:
't Duurt echt lang met DX en met die andere shit. Mag wel eens aanmaken.
Tevens TVP
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Swagger het volgende:
Hoe kan het dat ze gratis shippen...
Shippen naar NL is fucking duur voor hun, hoe kan het dan dat wij niks hoeven te betalen?
Als ik een varkentje koop van 50 cent zit daar echt geen verzendkosten in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Daar hebben we er weer een haha. Je moet niet alles geloven wat er staat, freeshipping betaal jij gewoon aan mee. Daarnaast krijgen ze subsidie van de overheid.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Als ik een varkentje koop van 50 cent zit daar echt geen wel verzendkosten in.
In die 50 cent zitten de verzendkosten al berekend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Als ik een varkentje koop van 50 cent zit daar echt geen verzendkosten in.
Heb je ze erbij gezegd dat het weleens een volle maand kan gaan duren en dat ze in de tussentijd dus niet moeten zeiken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:28 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hier ook. En er zit veel spul bij voor vrienden dus die vrienden zijn lekker aan het zeuren.
16 pakjes?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef hongtom het volgende:
Hier ook nog steeds niks binnen, had wel verwacht dat vandaag 1 van de 16 pakjes binnen zou komen, hopen dat ze er nog voor zaterdag(5dec) zijn :S
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
Hier ook al 3 weken wachttijden, nog nooit meegemaakt. Vandaag wel mijn bamboe muismat ontvangen van suntek, wat een prul kan eigenlijk zo de prullenbak inFlinterdun en een soort karton vorm dus het ding zweeft aan de randen omhoog
Er zitten ook bultjes in zodat je op een maanoppervlak muist , om de bloedsomloop te stimuleren
![]()
Straks eens gaan strijken om hem plat te krijgen, wellicht handig als onderzetter
Dan vraag ik me af hoeveelste deel van die 50 cent naar het verzenden gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:03 schreef Skiet het volgende:
[..]
In die 50 cent zitten de verzendkosten al berekend.
In Nederland worden we zo genaaid met tussenpersonen, belastingen en noem de ellende maar op dat de mensen (zoals jij) geen flauw benul meer hebben hoeveel bepaalde zaken kosten. Nu weet je waar TNT de miljarden winst vandaan haaltquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoeveelste deel van die 50 cent naar het verzenden gaat.
Ook vraag ik me af hoe hoog die subsidie wel niet is aangezien een pakketje naar Duitsland sturen ook al vaak meer dan 20¤ is en een doodgewone brief al 50 cent in Ned.
Vaak genoeg, maar je kent ze hè, die ongeduldige types.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je ze erbij gezegd dat het weleens een volle maand kan gaan duren en dat ze in de tussentijd dus niet moeten zeiken?
23 dagen? Heb hier al pakjes die langer dan 23 dagen onderweg zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:20 schreef Poepoog het volgende:
Hier 3 pakketten binnen, die er 23 dagen over gedaan hebben, tijd voordat de HK post het daadwerkelijk verstuurd is daarvan 15 dagen
Dat dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
In Nederland worden we zo genaaid met tussenpersonen, belastingen en noem de ellende maar op dat de mensen (zoals jij) geen flauw benul meer hebben hoeveel bepaalde zaken kosten. Nu weet je waar TNT de miljarden winst vandaan haalt![]()
Vergelijk de prijzen van Action met de Blokker, is Action nu zo goedkoop of is Blokker altijd een bende oplichters geweest??![]()
Politici zijn DOL op mensen zoals jijTrek die portemonnee maar open want alles kost immers zoveel geld
De verkoper vertelde me dat mijn console ''cracked'' moest zijn. en dan gewoon werkt..!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
LOL! Dan werkt het nog niet! Of ze moeten RF zijn...
Dus DealExtreme heeft ongeveer 0,25¤ winst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dat dus
De productie van zo'n varkentje is misschien 5 eurocent, en dat is inclusief materiaalkosten en personeelskosten. 10 cent verzendkosten ofzo (zo'n ding weegt niets), 10 cent winstmarge van fabriek en dan houd je 25 cent winst over.
Dat is gewoon een internationale afspraak met hkpost en tntquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus DealExtreme heeft ongeveer 0,25¤ winst.
En zijn de verzendkosten 10 cent.
MAAAAAAAAAAAAAAR...
De envellop moet eerst met het vliegtuig vanuit China naar Nederland, dat is niet gratis.
Misschien een paar cent dan, maar als het in Ned aankomt moet TNT het verder brengen.
Alleen vraagt TNT al 0.50¤ om briefpost te versturen in Nederland. Misschien krijgt DX korting, 50% korting.
Maar dan is het nog steeds 25 cent + aantal cent voor het vliegtuig
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Dionysiou het volgende:
Sommige actie producten zijn in NL goedkoper zoals de Kruidvat of Jumbo.
Waarom? Omdat er wss veel animo voor is en daarom in grote bulk eenheden worden gekocht = flinke korting.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAR...
De envellop moet eerst met het vliegtuig vanuit China naar Nederland, dat is niet gratis.
Misschien een paar cent dan, maar als het in Ned aankomt moet TNT het verder brengen.
Alleen vraagt TNT al 0.50¤ om briefpost te versturen in Nederland. Misschien krijgt DX korting, 50% korting.
Plank voor de kopquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAR...
En omdat ze zeecontainers laten overkomen, ondanks alle subsidie zijn de airmail verzendkosten vaak een prijs killer. De Kruidvat is ook in Chinese handen, sinds een jaar of 6 (?) en vervolgens hebben ze schappen vol plastic shit in die winkelsquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Dionysiou het volgende:
Sommige actie producten zijn in NL goedkoper zoals de Kruidvat of Jumbo.
Waarom? Omdat er wss veel animo voor is en daarom in grote bulk eenheden worden gekocht = flinke korting.
Niet nu eenmaal, we laten ons grotendeels gewillig naaienquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef Skiet het volgende:
Het leven is in NL nou eenmaal duurder dan in China. Wil je ook goedkoop verzenden? Dan moet je lekker naar China verhuizen. En als je niet snapt waarom spullen bij de Action goedkoper zijn dan bij de Blokker... ach nou ja laat maar.
lol hoe kom je bij kartel en monopoliepositie als er weet ik veel hoeveel transportbedrijven zijn in de wereld die allemaal vanuit China naar NL verzenden en vice versa. Een samenwerking zoals deze heeft daar echt niks mee te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Plank voor de kopWe leggen het net uit, de postdiensten gaan elkaar niet de poot eruit draaien daar hebben ze de kleine man voor zoals jij en ik
HKP en TNT werken gewoon samen, een kartel, monopoliepositie etc. etc.
Je denkt toch ook niet dat ze alles per stuk in rekening brengen whaha, dat is waarschijnlijk gewoon een jaarlijks bulk bedrag dat ze onderhandelen.
Blokker is vroeger net zo begonnen als Action: grote (rest)partijen opkopen en deze weer wegzetten. Na verloop van tijd zijn ze gaan groeien, hebben ze een assortiment merkartikelen opgebouwd en hun winkels luxer gemaakt. De Actions hebben bij lange na het assortiment niet wat een Blokker heeft, vooral niet in de goederen van wat betere kwaliteit. Action kan twee dingen doen: blijven hangen in dit concept, of groeien net als Blokker, waardoor het een kwestie van tijd wordt voordat Action ook omhoog gaat met de prijzen (en winkels als Euroland, etc. vullen dan het gat weer op). Een vrij natuurlijke cyclus.quote:Het is nu de vraag of Blokker goedkoper gaat worden sinds de Action een enorme keten is geworden. Dat moet wel flink in de winst hakken als ik de mensenmassa zie bij de Action filialen
Omdat ik een andere definitie heb van een kartel of monopoliepositie dan de gebruikelijke omhooggevallen econoom. Als je kijkt hoe de grote bedrijven werken in de wereld zijn het vooral niet besproken afspraken, elkaar naaien doe je niet, de status quo handhaven. Dat zie je ook bij de Nederlandse fietsbranche, overal dezelfde prijzen van de bekende merken. Toeval? Of heeft niemand er baat bij om met prijzen te stuntenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
lol hoe kom je bij kartel en monopoliepositie als er weet ik veel hoeveel transportbedrijven zijn in de wereld die allemaal vanuit China naar NL verzenden en vice versa. Een samenwerking zoals deze heeft daar echt niks mee te maken.
Je krijgt het en ook nog eens voor een mooie prijs..quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAR...
TNT heeft in Nederland een defacto monopoliepositie, maar dat betekent niet dat ze op de internationale markt niet met de prijzen meehoeven. Bovendien ga ik er vanuit dat bedrijven als DX zoveel versturen dat ze echt wel gereduceerde tarieven betalen (net als bedrijven hier, zoals al eerder werd genoemd).quote:Alleen vraagt TNT al 0.50¤ om briefpost te versturen in Nederland.
"Nu toch een keer" Van ebay heb ik 2 pakketjes nooit ontvangen en gezien de reacties van de verkopers denk ik dat ze het toch echt verstuurd hebben. Tevens zie ik die spycam nummer 3 worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Lolque het volgende:
Het lijkt d'r op dat d'r nu toch een keer een pakketje is kwijtgeraakt...
Ebay is echt goed!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef veda het volgende:
[..]
"Nu toch een keer" Van ebay heb ik 2 pakketjes nooit ontvangen en gezien de reacties van de verkopers denk ik dat ze het toch echt verstuurd hebben. Tevens zie ik die spycam nummer 3 worden.
Had me voorgenomen geen ebay meer te bestellen, maar vanmorgen toch maar weer gedaan toen ik zag dat 2 toslink kabels maar 2,50 euro waren. Kijken of ze heel aankomen(deze heb ik dan weer wel uit Amerika laten komen, in plaats van uit china/hong kong).
In NL heb je naast TNT nog een aantal postbezorgers...ook brievenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:01 schreef LuieDonder het volgende:
Ik heb nu ook een pakketje dat de 30 dagen aan het overschrijden is. Maar via Ebay. Ik begin een beetje te vrezen, aan de andere kant is er nog nooit iets niet aangekomen en ik bestel vrij geregeld in Hong Kong / China.
[..]
TNT heeft in Nederland een defacto monopoliepositie, maar dat betekent niet dat ze op de internationale markt niet met de prijzen meehoeven. Bovendien ga ik er vanuit dat bedrijven als DX zoveel versturen dat ze echt wel gereduceerde tarieven betalen (net als bedrijven hier, zoals al eerder werd genoemd).
Kun je dat ergens selecteren?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ebay is echt goed!![]()
Vooral de veilingen vanaf ¤0.01 zijn tof.
Ja, ga jij daar maar eens een postbus van opzoekenquote:In NL heb je naast TNT nog een aantal postbezorgers...ook brieven
Hierzo!quote:
Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
tradetang enkle goede ervaringen mee..
verschilt alleen natuurlijk wel per verkoper.
maar me UJJ en N1ke kwamen gewoon aan!
............
ja, mn mini cam van ebay via "strong-stock"quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Lolque het volgende:
Het lijkt d'r op dat d'r nu toch een keer een pakketje is kwijtgeraakt...
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef 8D het volgende:
Yay, mijn Goedkope ebay mini dv cameratje is binnen. Geinig ding. Geluid is goed en beeld maakt ie ook wel aardig. Was eventjes proberen om uit te vogelen hoe alles werkte. De tekst in de handleiding klopt in ieder geval maar voor de helft. Maar het werkt nu.
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.
Ziet er opzich wel betrouwbaar uit. De prijzen zijn niet over the top en er zijn 0.01 aanbiedingen die met Paypal betaald kunnen worden.quote:Dear customers,
You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.
We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!
Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.
While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.
Thank you for your time!
Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.
Het lijkt er op ja, ik wacht waarschijnlijk ook tevergeefs op een aantal pakketjesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Lolque het volgende:
Is HK Post zo aan het kutten ofzo?
Ik vind het wel erg opvallend dat d'r zoveel pakketjes kwijtraken de laatste tijd...
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef LuieDonder het volgende:
[..]
Ja, ga jij daar maar eens een postbus van opzoeken
Er is geen bedrijf wat de dekkingsgraad heeft die TNT heeft op dit moment. Hoewel voor zakelijke post wel steeds meer alternatieve bedrijven gebruikt worden.
Het moet ook werken zonder driver. Bij mij blijven de lampjes alleen branden als ik hem aan mijn laptop heb hangen maar ook als ie opgeladen is en ik hem ontkoppel, even uit en weer aan en ik kan weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat snap ikAls ik em aan doe blijven rood en blauw branden. For ever...gebeurt verder niets dus. Ook als ik op reset druk...gaat alles uit...doe ik em aan..gaat eerst blauw aan en daarna meteen rood en dat blijft zo branden.
En die driver cd die erbij zit werkt niet want als ik de driver wil installeren krijg ik een foutmelding. Zowel in XP als in Vista.
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$
van die hoge van leer
hoelang moest jij erop wachten
Altijd www.budgetgadgets.com voor horloges.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Jappe90 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?
Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet![]()
Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef revpolen het volgende:
[..]
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzo
maar 200 dollar voor 2 paar...
best wel duur gekocht denk ik zelf dan
zit gemiddeld aan de 50 $ tm 70 $ per paar
met shipping
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?
Dat werkt maar is niet handig.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
Ik ken iemand die hem heeft en het werkt wel. Alleen je moet er heel erg aan wennen, en een normale muis lijkt me ook gewoon intuïtiever. Maar als je weinig 'werkoppervlakte' hebt, is het ideaal. Echter heb je daarvoor meestal een laptop met een pad.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
O dan zal mijn Zijnheter iPhone headset van PB ook nog wel binnenkomen, verzonden op de 5e...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren eindelijk mijn pakketje van Focalprice binnen, zou 1 november al Hongkong verlaten moeten hebben, nu pas aangekomen.
XBOX360 controller + accu en reserveaccu voor de telefoon. De controller ziet er echt als origineel uit, maar als je goed naar het hologramstickertje kijkt, blijkt ie toch niet helemaal echt te zijn. Maar hij doet het, en dat is het belangrijkste
GLS bezorgt voor zover ik weet geen normale brieven, maar heeft in ieder geval geen brievenbussen in de straat staan, en er zijn minder adressen waar je je post af kunt leveren voor bezorging. Dus nee, dat was niet wat ik wou zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?
Neppe neppers zijn ¤5,- oid. Is het dan niet zonde om voor echte neppers $50~70 te betalen alleen maar voor een labeltje?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:23 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)
ik zie het anders,quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?
Want? Heb je daar wel is een horloge besteld?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Altijd www.budgetgadgets.com voor horloges.
Duidelijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef mvc het volgende:
Een reactie van Hong Kong Post op de vertragingen
Dear Mr Wong, (Ebay verkoper waar ik iets heb gekocht)
Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.
In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.
We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.
We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.
Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post
Overal waar in de handleiding Yellow led staat, moet je lezen als Blue led. Dan begrijp je er al wat meer van.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.
Dat is het dus. Als ik em aandoe gaan beide branden en blijven branden. Als ik vervolgens op record druk gaat er niets knipperen. Blijft gewoon constant branden. Ik weet dat de kaart wel goed is want als ik em daarna in de houder doe en in de cardreader ziet ie em wel gewoon.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:59 schreef 8D het volgende:
[..]
Overal waar in de handleiding Yellow led staat, moet je lezen als Blue led. Dan begrijp je er al wat meer van.
Zodra je hem aanzet gaan inderdaad rood en blauw aan. Zodra je op opnemen drukt gaat rood langzaam knipperen. Dat betekend dat ie aan het opnemen is. Nog een keer drukken om hem weer te stoppen.
Verder als je hem aansluit aan usb (en nergens op drukt) moet je hem inderdaad als extra verwisselbare schijf te zien krijgen. Als je dit niet ziet dan kan de camera jouw microSD kaartje niet pakken. Zit deze er goed in 'geklikt' (even aanduwen met iets)? Zelf had ik een microsd kaartje die half defect was (deed het in sommige cardreaders ook niet) en die werd niet goed gepakt. Een andere microSD kaartje werd wel gewoon goed gepakt. Verder kan je proberen je kaartje te formateren met FAT (dus geen FAT32).
Suc6
Sommige hardware is niet compatibel met sommige MicroSD-kaartenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is het dus. Als ik em aandoe gaan beide branden en blijven branden. Als ik vervolgens op record druk gaat er niets knipperen. Blijft gewoon constant branden. Ik weet dat de kaart wel goed is want als ik em daarna in de houder doe en in de cardreader ziet ie em wel gewoon.
Maar zie je de kaart ook op je computer wanneer je hem in de camera houd, en de camera aansluit (werkt als een soort cardreader dan) ?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is het dus. Als ik em aandoe gaan beide branden en blijven branden. Als ik vervolgens op record druk gaat er niets knipperen. Blijft gewoon constant branden. Ik weet dat de kaart wel goed is want als ik em daarna in de houder doe en in de cardreader ziet ie em wel gewoon.
hele goede vraag, k ben ook hard opzoek, als je wat vind, laat t me weten please!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef jakkop het volgende:
Is iemand wel eens een wake-up light tegengekomen?
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 giegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef 8D het volgende:
[..]
Maar zie je de kaart ook op je computer wanneer je hem in de camera houd, en de camera aansluit (werkt als een soort cardreader dan) ?
KINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONquote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 gieg
Misschien een idee voor Jack om dat artikel toe te voegenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hele goede vraag, k ben ook hard opzoek, als je wat vind, laat t me weten please!
Goed mogelijk, probeer het eens met een andere type micro sd kaartquote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 gieg
Als je dat nou meteen had gezegd.quote:
Ik ook!quote:
Me too!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens kijken of de postbode zo een cadeautje komt brengen
Gisteren had ik ook niksquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Me too!
Gisteren liep de postbode stilletjes mijn huisje voorbij....
Ik hoop het ook (op afstand dan)quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens kijken of de postbode zo een cadeautje komt brengen
Ik wil ook pakjesquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Me too!
Gisteren liep de postbode stilletjes mijn huisje voorbij....
Ben benieuwd of jij je batterijen nog dit jaar gaat krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik hoop het ook (op afstand dan)
Ik hoop voor je dat het een betrouwbare tent is...quote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik wil ook pakjes,
het zal wel niet want hij komt meestal voor 2 uur.
Ik blijf hopen![]()
En dat sevenchannel, ik heb daar ook wat besteld, kwam een week geleden ook al naar voren volgens mij
Hier hebben we 3 rondesquote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik wil ook pakjes,
het zal wel niet want hij komt meestal voor 2 uur.
Ik blijf hopen![]()
En dat sevenchannel, ik heb daar ook wat besteld, kwam een week geleden ook al naar voren volgens mij
Zoiets hebben we hier ookquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we 3 rondes
Kleine pakketjes -> TNT pakketdienst zelf +- 12.00
Grotere pakketjes -> Ingehuurde TNT-pakketbezorger 12.00 - 15.00 meestal
En dan de postbode rond 3 uur - half 4
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij je batterijen nog dit jaar gaat krijgen
Ze hebben een speciaal team bezorgers voor de pakjes van jouw adresquote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze spreken me al bijna aan met m'n voornaam
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Bij Label54 krijg je een gratis suprise erbij he
Het valt de laatste tijd best mee, heb een periode gehad waarin ik een stuk of 4-5 pakketjes per week kreegquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ze hebben een speciaal team bezorgers voor de pakjes van jouw adres
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar Paypal moet even lief doen, kankerlijers.
Hou je kop eens.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vandaag word ie bezorgd van Label54.
Die mail kreeg ik ook en even later kwam deze:quote:Op woensdag 2 december 2009 08:30 schreef Twizu het volgende:
Vandaag in de mailbox:
[..]
Ziet er opzich wel betrouwbaar uit. De prijzen zijn niet over the top en er zijn 0.01 aanbiedingen die met Paypal betaald kunnen worden.
quote:Beste Semmm,
Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met electronics-accessory-store via eBay.
Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.
Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.
We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.
Tips voor veilig handelen op eBay
Voltooi uw aankopen altijd op de eBay-website. Dit is de veiligste manier om transacties met andere eBay-leden te voltooien. Controleer steeds of uw gebruikersnaam wordt weergegeven als zijnde de winnende bieder op de pagina "Afgelopen object", voordat u betaalt.
Als iemand u vraagt om buiten eBay om een object te kopen of te verkopen, ga hier dan niet op in en meld ons het lid. Indien u buiten eBay om koopt of verkoopt, bent u niet beschermd door het feedbacksysteem, noch door onze programma's en regelingen voor kopersbescherming.
De veiligheid van onze site is onze prioriteit. Meer informatie over veilig kopen op eBay vindt u op de volgende pagina's:
http://pages.ebay.nl/help/tp/isgw-fraud-non-ebay.html
http://pages.ebay.nl/help/buy/basics.html
Indien u betaald hebt voor een object en het niet ontvangen hebt, verwittig ons dan meteen. U kunt ons contacteren via onze Hulppagina's.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
eBay Afdeling Regels en Veiligheid
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef caspergf1 het volgende:
MIjn 50 mw laser is kapot na 1 week, zal DX het vergoeden?
Oke dankje, maar moet je de laser dan ook terugsturen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel.
En anders zeg je er bij dat hij het vanaf het begin af aan niet helemaal top deed
Ligt er aan wat de laser kostquote:Op woensdag 2 december 2009 15:51 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Oke dankje, maar moet je de laser dan ook terugsturen?
Naar de kanker.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Twizu het volgende:
Waar gaat dat heen?
Zullen we ook gelijk een friet / patat discussie voeren?
Heb er zelf een Sandisk 2 gieg in en die werkt perfect. Is je kaart niet vol? Misschien moet hij anders geformateerd worden (FAT/NTFS32)quote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hier zijn er ook een aantal onderweg, al 2 wekenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Norbert704 het volgende:
Ik heb te weinig DSTT kaarten voor de sinterklaas besteld
Mensen willen ze dan hebben...
tevens Terug Vind Post
ik PM hem wel ff:P tit toch de jack van pagina 1/2?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Jack om dat artikel toe te voegen
Ik wil er ook 1
Had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Michael-H het volgende:
Ik vrees dat mijn pakje het niet meer gaat halen voor 5 December. Is de 24e verzonden....
Hoezo PMen als je m ook kan mailen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik PM hem wel ff:P tit toch de jack van pagina 1/2?
eens, k heb gemaild:quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoezo PMen als je m ook kan mailen?
pm reageert ie toch niet op
Moet dat nou?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:10 schreef Klonk het volgende:
en de hele kanker discussie weggehaald...
quote:
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag ook weer iets besteld, maar ik weet niet meer wat en ben eigenlijk te lam om het op te zoeken.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19404?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag ook weer iets besteld, maar ik weet niet meer wat en ben eigenlijk te lam om het op te zoeken.
Hoe kom je in godsnaam op die site?quote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Placenta het volgende:
Lekker beveiligd die sevenchannel.com, zojuist 200 van die nano-hoesjes besteld voor, dus $2. Zal het wel niet krijgen, maar toch
quote:HTTP Status 500 -
--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
java.lang.NullPointerException
ydyk.DAO.BigtypeDAO.select(BigtypeDAO.java:47)
ydyk.index.Index_View.doPost(Index_View.java:56)
ydyk.index.Index_View.doGet(Index_View.java:79)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:689)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.28 logs.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache Tomcat/5.0.28
www.sevenchannel.comquote:Op woensdag 2 december 2009 18:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op die site?
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19404?
quote:The item (RB1103****0HK) left Hong Kong for its destination on 1-Dec-2009
quote:The item (RB1104****8HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 2-Dec-2009
quote:The item (RT0445****0HK) was posted on 26-Nov-2009 and is being processed for delivery to the addressee
Limited 1pcs each account.Instant you buy more, and the payment, it will only send 1pcsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Placenta het volgende:
Lekker beveiligd die sevenchannel.com, zojuist 200 van die nano-hoesjes besteld voor, dus $2. Zal het wel niet krijgen, maar toch
[ afbeelding ]
mag niet, zo zijn de regels, daar ben jij bij aanmelding mee akkoord gegaanquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Skiet het volgende:
Grappig hoe krom een forum als FOK! wel niet is
Neem aan van wel, nou en?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Als ik een pakketje dropship...
Staat dr dan nog steeds ''Naughty gadgets'' op?
Dat zit er toch ook in? Als je hem dropshipped komt hij bij een ander aan, waarschijnlijk is hij ook bedoeld voor die ander. Bij het openen komt die er dus vanzelf achter wat er in zit.quote:
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze spreken me al bijna aan met m'n voornaam
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komen
wel zo'n inhuur-bode maar toch
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Gaat me meer om de postbode...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?
Alsof die er naar gaat kijkenquote:
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?quote:
mij zou het aan me ass oxideren eigenlijk of hij weet wat erin zitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof die er naar gaat kijken
Bestel ook een LED-varkentje mee, dan staat er misschien LED-gadget
Omdat de postbode een bekende is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?
Maak je maar druk over een willekeurige oorlog die bezig is, of over het milieu
quote:
Kom op dude, dan nogquote:
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
[..]
Kom op dude, dan nog
Waar ben je zo bang voor dan? Dat diegene dan ziet dat je iets naughty gekocht hebt ofzo? En wat dan? Wat gebeurd er dan?
Je bent 12?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegtquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Hij zei dat het om iets naughty gingquote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef veda het volgende:
[..]
En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegt
Lees de rest eens, mop.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je bent 12?
Alsof het iemand die tig pakjes per dag bezorgd het ook maar iets interesseert?
Het is een beste Olga dus dat word 'm niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij zei dat het om iets naughty gingGaat het om een fokking ei
![]()
Hij kan ze dan nog in de foef proppen
OH good lordquote:Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef veda het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemen
om even aan te geven hoe hij werkt.
Ik stuur d'r meestal een mailtje achteraan dat het betaald is, krijg je een mailtje terug met bevestiging en dat ze d'r achteraan gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Oh, waren jullie hier. OhHai!![]()
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack?
Nee, Jack reageert meestal snel. Bij mij altijd binnen 2 a 3 dagen. Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen. Verder nooit problemen gehad. Via zijn pbpurchase gaan taobao orders ook goed. Alleen weet je dan verzendkosten niet vantevoren, maar ik vertrouw er dan op dat die niet te hoog worden (eigen inschatting klopt meestal redelijk).quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Je mag die van mij wel overnemen tegen een leuke prijs, snap er niks van!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand een link naar zo een MD80 Cam voor mij (ebay, die goedkope versies)
Thanxx alvast
Je kunt er altijd een mailtje achteraan sturen, maar dit is wel normaal. Dit betekent gewoon dat hij het product nog niet heeft besteld op taobao.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Tandaozhi het volgende:
Ik heb ook een Taobao order gedaan (2 dagen terug) bij Jack, en ook betaald. Hij staat op Popbuying, maar hij geeft daar als omschrijving "Instant Order Received (via airmail) ". Bij m'n andere Taobao order, waar ik wel bij heb nagemailed dat ik had betaald, staat wel "Collecting Products Now (via airmail)". Is dit normaal of kan ik beter even mailen dat ik heb betaald?
Ah, stom, daar staat ie idd..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Log anders in op Popbuying, waarschijnlijk staat de order daar wel?
Not what i wanted to hear.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef veda het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen.
vanochtend om half 8 kreeg ik dit mailtje:quote:Dear customers,
You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.
We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!
Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.
While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.
Thank you for your time!
Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
En nu is zijn ebay account verwijderd, kan ik er van uitgaan dat ik dat pakketje nog krijg of moet ik maar gelijk een claim indienen?quote:Beste Semmm,
Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met electronics-accessory-store via eBay.
Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.
Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.
We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.
Tips voor veilig handelen op eBay
Voltooi uw aankopen altijd op de eBay-website. Dit is de veiligste manier om transacties met andere eBay-leden te voltooien. Controleer steeds of uw gebruikersnaam wordt weergegeven als zijnde de winnende bieder op de pagina "Afgelopen object", voordat u betaalt.
Als iemand u vraagt om buiten eBay om een object te kopen of te verkopen, ga hier dan niet op in en meld ons het lid. Indien u buiten eBay om koopt of verkoopt, bent u niet beschermd door het feedbacksysteem, noch door onze programma's en regelingen voor kopersbescherming.
De veiligheid van onze site is onze prioriteit. Meer informatie over veilig kopen op eBay vindt u op de volgende pagina's:
http://pages.ebay.nl/help/tp/isgw-fraud-non-ebay.html
http://pages.ebay.nl/help/buy/basics.html
Indien u betaald hebt voor een object en het niet ontvangen hebt, verwittig ons dan meteen. U kunt ons contacteren via onze Hulppagina's.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
eBay Afdeling Regels en Veiligheid
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.
Die tiffany word ik wel moe van 21-10 iets besteld 23-10 op de bus richting mijn huis. Vorige week mailtje gestuurd niet ontvangen. Moest van tiffany navragen op postkantoor. Nagevraagd op postkantoor maar niks voor mij. Inmiddels zit ik dus wel tegen mijn 45 dagen paypal claim aan. Dus gister weer een mailtje gestuurd van ik ga een claim indienen. Krijg ik een kwaad emailtje terug van tiffany dat het niet goed voor het bedrijf is en ik zou anderen motiveren om dat ook te doen als ik dat deed. Maar totaal geen voorstel niks. Wat moet ik hier nou mee aan?
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.
Ja, na de kerst zal het wel wat rustiger zijn, dan zullen ze wel binnenkomen. Ze pleuren natuurlijk alles op een grote hoop, en ja als je dan onderop ligt duurt het even.. ;-)quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenIk wacht nog op een pakketje van de 14 nov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?![]()
Ja maar 14 november is korter dan in oktober waar wij het over hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenIk wacht nog op een pakketje van de 14 nov
Oh ja idd sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja maar 14 november is korter dan in oktober waar wij het over hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef Norbert704 het volgende:
Ik had wat besteld bij Gobdeal.
En heb niet betaald.
Nou blijft die mij e-mails sturen met zijn emails.Nee, hij heeft het niet verzonden, hij wacht op betaling en zal dan meteen het product verzenden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?
now, just wait your money to send the product at once
Gewoon negeren of zeggen dat het feest niet door gaat
Dan zal je ook geen problemen hebben met het vinden van dat spul.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:36 schreef W00fer het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende, kan iemand me daarmee helpen?
Het aanbod is namelijk MASSIVE
draagbare dvb-t mini tv
gps receiver sleutelhanger
vette aanstekers
goedkope hdmi dingen
sim kaart copier
2,5 mm to 3,5 mm audiokabeltje
Sony PSP speakers
iPod spul
ik vraag me ook af wat het doet, en wat de SKU is.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Ik vond dit trouwens ook wel grappig, maar ik heb dan ook kansloze humor:
[ afbeelding ]
- No batteries required
- When the sun shines on the solar panel, the panel makes electricity
- Will also work when close to a strong artificial light source
- A fun demonstration of solar power
In het forum:
Subject: Will it move?
hidebin Sunday, November 01, 2009 11:19 AM
What means "powered"? Will Locust just be happy or will it moves at least a little?
vraag de eigenschappen van de afbeelding op en je zal het weten...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:02 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat het doet, en wat de SKU is.
Ik zit nog op pakjes (zonder tracking) van EIND OKTOBER/begin november te wachten. Het duurt nu eenmaal lang. Wil je het snel hebben, koop het in de winkel om de hoek.quote:Op donderdag 3 december 2009 04:03 schreef BerryBoterham het volgende:
Zit nu sinds 19 nov te wachten op me pakketje van DP.
Rachel zegt dat ik tot de 19e moet wachten, anders zijn er nog meer oplossingen.
Wie schiet dat mormel even dood.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef Norbert704 het volgende:
Ik had wat besteld bij Gobdeal.
En heb niet betaald.
Nou blijft die mij e-mails sturen met zijn emails.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?
Wat heb je besteld? Een Goldwing motor of ben je toch voor de Apple Imac voor nog geen 500 euro gegaan?![]()
Ik krijg steeds meer de indruk dat je hier gewoon aan het trollen bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Een Goldwing motor of ben je toch voor de Apple Imac voor nog geen 500 euro gegaan?
Aantal weken terug een horloge besteld bij Jack.(via taobao)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Jappe90 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?
Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet![]()
Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
Ja, dat staat er nog steeds op. Ik moest het ophalen op het postkantoorquote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
pussy!!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
ik krijg er aankomende dagen één binnen, ik weet niet voor wanneer je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef groggy het volgende:
mooi ruk, ik wou mijn md80 gebruiken tijdens snowboarden, maar ben bang dat deze niet meer op tijd gaaat komen.....
Ok ok, respect voor jouw usericonquote:Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef Downstar het volgende:
paar topics niet mee kunnen lezen , nu alles weer bij..
en wat zie ik .. heeft jappe gewoon even de zelfde usericon als mij!
![]()
Bedankt voor je reactie!!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:26 schreef Stefan00722 het volgende:
[..]
Aantal weken terug een horloge besteld bij Jack.(via taobao)
Betreft een Logines horloge.
Moet eerlijk zeggen, ben er erg tevreden over. afwerking is vooral erg netjes.
(foto's gemaakt via iPhone dus niet al te geweldig)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik denk er ook over zo'n ding aan te schaffen, te bevestigen op mn helm en gaan van die pistequote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef groggy het volgende:
mooi ruk, ik wou mijn md80 gebruiken tijdens snowboarden, maar ben bang dat deze niet meer op tijd gaaat komen.....
lijkt me prima, hoop wel dat ze dan rond januari binnen zijn bij je, dat geeft mij nog enige tijd nl. om er eventueel een zelf te kopenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef Skiet het volgende:
Ik ga ook pas in februari, mag hopen dat die van mij dan al binnen is. Heb er 2 besteld (19 dollar waren ze per stuk) dus mocht iemand er als ik hem binnen heb over willen nemen dan hoor ik dat wel.
heb je toevallig al aan Jack gevraagd wat Die kost, die jij heb staan, de armani, want k heb er ook wel intresse inquote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ok ok, respect voor jouw usericonIk heb hem meteen veranderd
![]()
[..]
Bedankt voor je reactie!!![]()
Weet je nog welke je precies had op Taobao? Een wat duurdere of een van de goedkopere?
Als ik die foto's zie dan ziet het er niet verkeerd uit. Alleen hopen dat dat ook zo blijft voorlopig.
Edit: Ik zag bijv. deze : http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Het ziet er leuk uit op het plaatje maar ben echt benieuwd hoe dat horloge in het echt is![]()
en ook hier ben ik benieuwd naar.. deze topicreeks krijg weer potentie!!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef flexoo het volgende:
iemand ook ervaring met led strips van taobao? wat is de prijs
mijn postbode is niet meer zo vrolijk toen ik uitlegde dat de gemiddelde waarde van z'n pakje 1 dollar wasquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef davo1979 het volgende:
Vanmorgen stond de postbode weer met een pakket voor de deur, toen vroeg die wanneer het nou eens ophield met die pakketjes![]()
Vind je het gekquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef flexoo het volgende:
[..]
mijn postbode is niet meer zo vrolijk toen ik uitlegde dat de gemiddelde waarde van z'n pakje 1 dollar wasmet uitschieters van 0.01 ct. sindsdien lijkt het net alsof hij er geen zin in heeft om te te bezorgen.
als je het niks vindt om pakketjes te bezorgen van 0.01 ct moet je geen postbode worden! ze zoeken ook altijd mensen bij het groen beheerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ben zelf ook postbode geweest. Die kleine pakketjes zijn echt gruwelijk irritant. Je moet namelijk alles in één hand houden. Bovendien zijn de pakketjes vaak nét te groot voor een doorsnee brievenbus.
Ze moeten deze brievenbussen trouwens verplicht maken:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ben zelf ook postbode geweest. Die kleine pakketjes zijn echt gruwelijk irritant. Je moet namelijk alles in één hand houden. Bovendien zijn de pakketjes vaak nét te groot voor een doorsnee brievenbus.
[ afbeelding ]
Waar besteld ?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef flexoo het volgende:
gister was een TOP dag!
1x malleboro slof
1x wiendows 7 (zo nep als maar konkoste 66 euro)
Die groene bussen ja! Die ken ik nog wel van me krantenwijk van vroeger! Heerlijke dingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
[ afbeelding ]
Is ook een redelijk goedkope. kostte me iets van 58 dollar incl. shipping.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef Jappe90 het volgende:
Bedankt voor je reactie!!![]()
Weet je nog welke je precies had op Taobao? Een wat duurdere of een van de goedkopere?
Als ik die foto's zie dan ziet het er niet verkeerd uit. Alleen hopen dat dat ook zo blijft voorlopig.
Edit: Ik zag bijv. deze : http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Het ziet er leuk uit op het plaatje maar ben echt benieuwd hoe dat horloge in het echt is![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:20 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
vraag de eigenschappen van de afbeelding op en je zal het weten...
[ afbeelding ]
hoezo toppunt van nutteloos!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
filmpje!
tja, k moest em bestellenvoor de kat.. kijken hoelang ie t overleefd xD
De kat of het beestje?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
filmpje!
tja, k moest em bestellenvoor de kat.. kijken hoelang ie t overleefd xD
euh wat is daar het praktisch nut van?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:34 schreef flexoo het volgende:
[..]
euh wat is daar het praktisch nut van?
niks het is zelfs heel pijnlijk!
TURBO TURBO (vliegt nu die krekel in de fik?)
Wie was dat ook al weer ehmquote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef davo1979 het volgende:
Even een vraagje: Diegene die toen een trainingspak hebben besteld via taobao via email. Heb je ooit wat ontvangen?
Gebruik je magiequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:45 schreef MagischMannetje het volgende:
Deze hoef je niet eens te kopen de foto staat er al bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |