quote:The item (RB1103****0HK) left Hong Kong for its destination on 1-Dec-2009
quote:The item (RB1104****8HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 2-Dec-2009
quote:The item (RT0445****0HK) was posted on 26-Nov-2009 and is being processed for delivery to the addressee
Limited 1pcs each account.Instant you buy more, and the payment, it will only send 1pcsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:18 schreef Placenta het volgende:
Lekker beveiligd die sevenchannel.com, zojuist 200 van die nano-hoesjes besteld voor, dus $2. Zal het wel niet krijgen, maar toch
[ afbeelding ]
mag niet, zo zijn de regels, daar ben jij bij aanmelding mee akkoord gegaanquote:Op woensdag 2 december 2009 18:32 schreef Skiet het volgende:
Grappig hoe krom een forum als FOK! wel niet is
Neem aan van wel, nou en?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Als ik een pakketje dropship...
Staat dr dan nog steeds ''Naughty gadgets'' op?
Dat zit er toch ook in? Als je hem dropshipped komt hij bij een ander aan, waarschijnlijk is hij ook bedoeld voor die ander. Bij het openen komt die er dus vanzelf achter wat er in zit.quote:
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze spreken me al bijna aan met m'n voornaam
Wat zei je?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:15 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
haha, mijn postbode vroeg me laatst of ik pakketjes wat meer samen kon bestellen, dan hoefde hij niet elke dag langs te komen
wel zo'n inhuur-bode maar toch
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
Gaat me meer om de postbode...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:32 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ga je dropshippen aan jezelf en mogen ze thuis niet zien wat erin zit?
Alsof die er naar gaat kijkenquote:
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?quote:
mij zou het aan me ass oxideren eigenlijk of hij weet wat erin zitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof die er naar gaat kijken
Bestel ook een LED-varkentje mee, dan staat er misschien LED-gadget
Omdat de postbode een bekende is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je maakt je druk om de postbode waarom? Dat ie over je pakketjes roddelt @ de tnt kantine in de pauze?
Maak je maar druk over een willekeurige oorlog die bezig is, of over het milieu
quote:
Kom op dude, dan nogquote:
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
[..]
Kom op dude, dan nog
Waar ben je zo bang voor dan? Dat diegene dan ziet dat je iets naughty gekocht hebt ofzo? En wat dan? Wat gebeurd er dan?
Je bent 12?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"quote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mwa als ze dat ziet dan krijg ik sowieso een paar opmerkingen richting me kop geslingerd.
En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegtquote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Hij zei dat het om iets naughty gingquote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef veda het volgende:
[..]
En als het nou geen 'samen gebruiken' ding is en ze ja zegt
Lees de rest eens, mop.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je bent 12?
Alsof het iemand die tig pakjes per dag bezorgd het ook maar iets interesseert?
Het is een beste Olga dus dat word 'm niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dan lach je mee en zeg je "Zullen we er samen es gebruik van maken *wink wink*"
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij zei dat het om iets naughty gingGaat het om een fokking ei
![]()
Hij kan ze dan nog in de foef proppen
OH good lordquote:Op woensdag 2 december 2009 21:15 schreef veda het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk een ander ding als voorbeeld moeten nemen
om even aan te geven hoe hij werkt.
Ik stuur d'r meestal een mailtje achteraan dat het betaald is, krijg je een mailtje terug met bevestiging en dat ze d'r achteraan gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Oh, waren jullie hier. OhHai!![]()
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack?
Nee, Jack reageert meestal snel. Bij mij altijd binnen 2 a 3 dagen. Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen. Verder nooit problemen gehad. Via zijn pbpurchase gaan taobao orders ook goed. Alleen weet je dan verzendkosten niet vantevoren, maar ik vertrouw er dan op dat die niet te hoog worden (eigen inschatting klopt meestal redelijk).quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Je mag die van mij wel overnemen tegen een leuke prijs, snap er niks van!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef Jeffrey_San het volgende:
Heeft iemand een link naar zo een MD80 Cam voor mij (ebay, die goedkope versies)
Thanxx alvast
Je kunt er altijd een mailtje achteraan sturen, maar dit is wel normaal. Dit betekent gewoon dat hij het product nog niet heeft besteld op taobao.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:23 schreef Tandaozhi het volgende:
Ik heb ook een Taobao order gedaan (2 dagen terug) bij Jack, en ook betaald. Hij staat op Popbuying, maar hij geeft daar als omschrijving "Instant Order Received (via airmail) ". Bij m'n andere Taobao order, waar ik wel bij heb nagemailed dat ik had betaald, staat wel "Collecting Products Now (via airmail)". Is dit normaal of kan ik beter even mailen dat ik heb betaald?
Ah, stom, daar staat ie idd..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Log anders in op Popbuying, waarschijnlijk staat de order daar wel?
Not what i wanted to hear.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef veda het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat mijn eerste taobao order via mail met Jack ook fout liep (ik hoorde ook niks meer van hem) en heb aanteindelijk mijn geld terug gekregen.
vanochtend om half 8 kreeg ik dit mailtje:quote:Dear customers,
You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.
We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!
Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.
While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.
Thank you for your time!
Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
En nu is zijn ebay account verwijderd, kan ik er van uitgaan dat ik dat pakketje nog krijg of moet ik maar gelijk een claim indienen?quote:Beste Semmm,
Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met electronics-accessory-store via eBay.
Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.
Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.
We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.
Tips voor veilig handelen op eBay
Voltooi uw aankopen altijd op de eBay-website. Dit is de veiligste manier om transacties met andere eBay-leden te voltooien. Controleer steeds of uw gebruikersnaam wordt weergegeven als zijnde de winnende bieder op de pagina "Afgelopen object", voordat u betaalt.
Als iemand u vraagt om buiten eBay om een object te kopen of te verkopen, ga hier dan niet op in en meld ons het lid. Indien u buiten eBay om koopt of verkoopt, bent u niet beschermd door het feedbacksysteem, noch door onze programma's en regelingen voor kopersbescherming.
De veiligheid van onze site is onze prioriteit. Meer informatie over veilig kopen op eBay vindt u op de volgende pagina's:
http://pages.ebay.nl/help/tp/isgw-fraud-non-ebay.html
http://pages.ebay.nl/help/buy/basics.html
Indien u betaald hebt voor een object en het niet ontvangen hebt, verwittig ons dan meteen. U kunt ons contacteren via onze Hulppagina's.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u vragen hebt.
Met vriendelijke groet,
eBay Afdeling Regels en Veiligheid
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef neo2000 het volgende:
Bij jack dus wat besteld.. Tenminste, een Bapao order bij hem geplaatst.. Toen een link gehad met een paypal betalingsopdracht.. En vervolgens.. Een week niets meer vernomen na betalen.Geen betaalbevestiging of wat dan ook vanuit hem, wel vanaf Paypal.. Geduld kan ik wel opbrengen normaal, maar om nou helemaal niets meer horen na betaald te hebben. Komt overeen met jullie ervaringen met TaoBao bestellingen via Jack? Zoja, dan kan ik weer relaxed aan doen.
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:30 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Zelfde heb ik ook sinds 6 november, al een mailtje tegen aan gegooid maar kreeg van tiffany terug wachten.
Die tiffany word ik wel moe van 21-10 iets besteld 23-10 op de bus richting mijn huis. Vorige week mailtje gestuurd niet ontvangen. Moest van tiffany navragen op postkantoor. Nagevraagd op postkantoor maar niks voor mij. Inmiddels zit ik dus wel tegen mijn 45 dagen paypal claim aan. Dus gister weer een mailtje gestuurd van ik ga een claim indienen. Krijg ik een kwaad emailtje terug van tiffany dat het niet goed voor het bedrijf is en ik zou anderen motiveren om dat ook te doen als ik dat deed. Maar totaal geen voorstel niks. Wat moet ik hier nou mee aan?
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef EdVe het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op 2 pakjes. 1 van popbuying shipped 10/27/2009 en 1 van Focalprice shipped 11/7/2009. Beide geen tracking code, dus veel te controlleren valt er niet.. Ik wacht wel af, zal vast wel 's binnen komen.
Ja, na de kerst zal het wel wat rustiger zijn, dan zullen ze wel binnenkomen. Ze pleuren natuurlijk alles op een grote hoop, en ja als je dan onderop ligt duurt het even.. ;-)quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenIk wacht nog op een pakketje van de 14 nov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?![]()
Ja maar 14 november is korter dan in oktober waar wij het over hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel 3 weken wachtenIk wacht nog op een pakketje van de 14 nov
Oh ja idd sorryquote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja maar 14 november is korter dan in oktober waar wij het over hebben.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef Norbert704 het volgende:
Ik had wat besteld bij Gobdeal.
En heb niet betaald.
Nou blijft die mij e-mails sturen met zijn emails.Nee, hij heeft het niet verzonden, hij wacht op betaling en zal dan meteen het product verzenden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?
now, just wait your money to send the product at once
Gewoon negeren of zeggen dat het feest niet door gaat
Dan zal je ook geen problemen hebben met het vinden van dat spul.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:36 schreef W00fer het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende, kan iemand me daarmee helpen?
Het aanbod is namelijk MASSIVE
draagbare dvb-t mini tv
gps receiver sleutelhanger
vette aanstekers
goedkope hdmi dingen
sim kaart copier
2,5 mm to 3,5 mm audiokabeltje
Sony PSP speakers
iPod spul
ik vraag me ook af wat het doet, en wat de SKU is.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Ik vond dit trouwens ook wel grappig, maar ik heb dan ook kansloze humor:
[ afbeelding ]
- No batteries required
- When the sun shines on the solar panel, the panel makes electricity
- Will also work when close to a strong artificial light source
- A fun demonstration of solar power
In het forum:
Subject: Will it move?
hidebin Sunday, November 01, 2009 11:19 AM
What means "powered"? Will Locust just be happy or will it moves at least a little?
vraag de eigenschappen van de afbeelding op en je zal het weten...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:02 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik vraag me ook af wat het doet, en wat de SKU is.
Ik zit nog op pakjes (zonder tracking) van EIND OKTOBER/begin november te wachten. Het duurt nu eenmaal lang. Wil je het snel hebben, koop het in de winkel om de hoek.quote:Op donderdag 3 december 2009 04:03 schreef BerryBoterham het volgende:
Zit nu sinds 19 nov te wachten op me pakketje van DP.
Rachel zegt dat ik tot de 19e moet wachten, anders zijn er nog meer oplossingen.
Wie schiet dat mormel even dood.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef Norbert704 het volgende:
Ik had wat besteld bij Gobdeal.
En heb niet betaald.
Nou blijft die mij e-mails sturen met zijn emails.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nou dat hij het heeft verzonden, of?
En als ik niet betaal kan hij mij dan aanklagen of iets dergelijks?
Wat heb je besteld? Een Goldwing motor of ben je toch voor de Apple Imac voor nog geen 500 euro gegaan?![]()
Ik krijg steeds meer de indruk dat je hier gewoon aan het trollen bent.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Een Goldwing motor of ben je toch voor de Apple Imac voor nog geen 500 euro gegaan?
Aantal weken terug een horloge besteld bij Jack.(via taobao)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Jappe90 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?
Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet![]()
Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
Ja, dat staat er nog steeds op. Ik moest het ophalen op het postkantoorquote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
pussy!!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:00 schreef Lolque het volgende:
ik krijg er aankomende dagen één binnen, ik weet niet voor wanneer je ze nodig hebt?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef groggy het volgende:
mooi ruk, ik wou mijn md80 gebruiken tijdens snowboarden, maar ben bang dat deze niet meer op tijd gaaat komen.....
Ok ok, respect voor jouw usericonquote:Op donderdag 3 december 2009 00:27 schreef Downstar het volgende:
paar topics niet mee kunnen lezen , nu alles weer bij..
en wat zie ik .. heeft jappe gewoon even de zelfde usericon als mij!
![]()
Bedankt voor je reactie!!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:26 schreef Stefan00722 het volgende:
[..]
Aantal weken terug een horloge besteld bij Jack.(via taobao)
Betreft een Logines horloge.
Moet eerlijk zeggen, ben er erg tevreden over. afwerking is vooral erg netjes.
(foto's gemaakt via iPhone dus niet al te geweldig)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik denk er ook over zo'n ding aan te schaffen, te bevestigen op mn helm en gaan van die pistequote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef groggy het volgende:
mooi ruk, ik wou mijn md80 gebruiken tijdens snowboarden, maar ben bang dat deze niet meer op tijd gaaat komen.....
lijkt me prima, hoop wel dat ze dan rond januari binnen zijn bij je, dat geeft mij nog enige tijd nl. om er eventueel een zelf te kopenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef Skiet het volgende:
Ik ga ook pas in februari, mag hopen dat die van mij dan al binnen is. Heb er 2 besteld (19 dollar waren ze per stuk) dus mocht iemand er als ik hem binnen heb over willen nemen dan hoor ik dat wel.
heb je toevallig al aan Jack gevraagd wat Die kost, die jij heb staan, de armani, want k heb er ook wel intresse inquote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ok ok, respect voor jouw usericonIk heb hem meteen veranderd
![]()
[..]
Bedankt voor je reactie!!![]()
Weet je nog welke je precies had op Taobao? Een wat duurdere of een van de goedkopere?
Als ik die foto's zie dan ziet het er niet verkeerd uit. Alleen hopen dat dat ook zo blijft voorlopig.
Edit: Ik zag bijv. deze : http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Het ziet er leuk uit op het plaatje maar ben echt benieuwd hoe dat horloge in het echt is![]()
en ook hier ben ik benieuwd naar.. deze topicreeks krijg weer potentie!!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:54 schreef flexoo het volgende:
iemand ook ervaring met led strips van taobao? wat is de prijs
mijn postbode is niet meer zo vrolijk toen ik uitlegde dat de gemiddelde waarde van z'n pakje 1 dollar wasquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef davo1979 het volgende:
Vanmorgen stond de postbode weer met een pakket voor de deur, toen vroeg die wanneer het nou eens ophield met die pakketjes![]()
Vind je het gekquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef flexoo het volgende:
[..]
mijn postbode is niet meer zo vrolijk toen ik uitlegde dat de gemiddelde waarde van z'n pakje 1 dollar wasmet uitschieters van 0.01 ct. sindsdien lijkt het net alsof hij er geen zin in heeft om te te bezorgen.
als je het niks vindt om pakketjes te bezorgen van 0.01 ct moet je geen postbode worden! ze zoeken ook altijd mensen bij het groen beheerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ben zelf ook postbode geweest. Die kleine pakketjes zijn echt gruwelijk irritant. Je moet namelijk alles in één hand houden. Bovendien zijn de pakketjes vaak nét te groot voor een doorsnee brievenbus.
Ze moeten deze brievenbussen trouwens verplicht maken:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ben zelf ook postbode geweest. Die kleine pakketjes zijn echt gruwelijk irritant. Je moet namelijk alles in één hand houden. Bovendien zijn de pakketjes vaak nét te groot voor een doorsnee brievenbus.
[ afbeelding ]
Waar besteld ?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef flexoo het volgende:
gister was een TOP dag!
1x malleboro slof
1x wiendows 7 (zo nep als maar konkoste 66 euro)
Die groene bussen ja! Die ken ik nog wel van me krantenwijk van vroeger! Heerlijke dingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
[ afbeelding ]
Is ook een redelijk goedkope. kostte me iets van 58 dollar incl. shipping.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef Jappe90 het volgende:
Bedankt voor je reactie!!![]()
Weet je nog welke je precies had op Taobao? Een wat duurdere of een van de goedkopere?
Als ik die foto's zie dan ziet het er niet verkeerd uit. Alleen hopen dat dat ook zo blijft voorlopig.
Edit: Ik zag bijv. deze : http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Het ziet er leuk uit op het plaatje maar ben echt benieuwd hoe dat horloge in het echt is![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:20 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
vraag de eigenschappen van de afbeelding op en je zal het weten...
[ afbeelding ]
hoezo toppunt van nutteloos!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
filmpje!
tja, k moest em bestellenvoor de kat.. kijken hoelang ie t overleefd xD
De kat of het beestje?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef makkie88 het volgende:
[..]
filmpje!
tja, k moest em bestellenvoor de kat.. kijken hoelang ie t overleefd xD
euh wat is daar het praktisch nut van?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:34 schreef flexoo het volgende:
[..]
euh wat is daar het praktisch nut van?
niks het is zelfs heel pijnlijk!
TURBO TURBO (vliegt nu die krekel in de fik?)
Wie was dat ook al weer ehmquote:Op donderdag 3 december 2009 13:36 schreef davo1979 het volgende:
Even een vraagje: Diegene die toen een trainingspak hebben besteld via taobao via email. Heb je ooit wat ontvangen?
Gebruik je magiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |