abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75177921
Iemand ervaring met TradeTang (http://tradetang.com) ? Naïef als ik ben heb ik een HID-H7-kit besteld (Ja, ik ga ook rondrijden met pauper-aftermarket-xenon ), maar ik heb geen idee hoe lang het gaat duren...
Tradetang is trouwens voornamelijk voor het afnemen van grotere aantallen, maar als je goed zoekt staan sommige dingen ook per stuk.

Ze verkopen ook licenties van Software (XP pro kun je daar ook krijgen, 5 licenties voor 55 Dollar)
Lijkt mij dat dat wel echt is, althans, op de foto's en in de beschrijving ziet het er allemaal echt uit ... Wie kan mij uitsluitsel geven daarover? of is er een addertje?

[ Bericht 23% gewijzigd door Ridocar op 01-12-2009 12:34:42 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_75178287
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Ridocar het volgende:
Iemand ervaring met TradeTang (http://tradetang.com) ? Naïef als ik ben heb ik een HID-H7-kit besteld (Ja, ik ga ook rondrijden met pauper-aftermarket-xenon ), maar ik heb geen idee hoe lang het gaat duren...
Tradetang is trouwens voornamelijk voor het afnemen van grotere aantallen, maar als je goed zoekt staan sommige dingen ook per stuk.

Ze verkopen ook licenties van Software (XP pro kun je daar ook krijgen, 5 licenties voor 55 Dollar)
Lijkt mij dat dat wel echt is, althans, op de foto's en in de beschrijving ziet het er allemaal echt uit ... Wie kan mij uitsluitsel geven daarover? of is er een addertje?
Die xp is denk ik gewoon nep... maar heb wel 20xbox360 games gekocht daar. Verwacht ze deze week binnen te krijgen...
Goein dag eem'n
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:44:47 #13
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75178552
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef mvc het volgende:

[..]

Lekker voor je !
Enorm geil
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75178645
Hebben jullie dit wel eens gehad?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_75178705
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef vinylhits het volgende:

[..]

maar heb wel 20xbox360 games gekocht daar. Verwacht ze deze week binnen te krijgen...
Wellicht een noob vraag nu, maar ik weet dat wanneer je jaren geleden games voor bepaalde spelcomputers in bijv. China of de Verenigde Staten kocht je deze dan niet kon afspelen op Europese spelcomputers. Ik weet niet of dat ook voor de xbox 360 geldt.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_75178713
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Die xp is denk ik gewoon nep... maar heb wel 20xbox360 games gekocht daar. Verwacht ze deze week binnen te krijgen...
Voor neppers ziet het er wel goed gelukt uit....

En hoe doen ze dat met registratie?

Ik ben zelf ook niet helemaal overtuigd, maar het ziet er zo echt uit...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_75178891
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die zijn gewoon echt, mits ze bestaan uit een boekje, sticker en cd. je kunt ze ook gewoon activeren. wat niet mag is het handelen in OEM licenties omdat die gekoppeld zijn aan een pc.

Vaak stet zo'n leverancier zelf zijn pakketjes samen (cd los bestellen en boekje + sticker los kopen of losfohnen van een gebruikte (kapotte) pc.

De vraag is alleen of het voor Microsoft nog aantoonbaar is dat jij zelf die sticker op je kast geplakt hebt...
pi_75178943
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef Ridocar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is gewoon hetzelfde als dat je het download, illegaal dus
Als je daar gewone dvd's koopt zijn ze ook allemaal gebrand (wel goede kwaliteit).
pi_75179062
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef mvc het volgende:

[..]

Wellicht een noob vraag nu, maar ik weet dat wanneer je jaren geleden games voor bepaalde spelcomputers in bijv. China of de Verenigde Staten kocht je deze dan niet kon afspelen op Europese spelcomputers. Ik weet niet of dat ook voor de xbox 360 geldt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goein dag eem'n
pi_75179089
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef hongtom het volgende:

[..]

Dit is gewoon hetzelfde als dat je het download, illegaal dus
Als je daar gewone dvd's koopt zijn ze ook allemaal gebrand (wel goede kwaliteit).
Maar feit blijft dat het gaat om de sticker met de code, het maakt geen zak uit waar je je windows vandaan tovert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')