Je hebt de OP in een quote gezetquote:
quote:
Niet lachen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Waar loop je stage, wie ben je, wat doe je, welke opleiding, wat is je pincode, heb je regelmatig seks en doe je ook daadwerkelijk iets op stage?quote:
Videoproductie bedrijf, audiovisuele opleiding, doe niksquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar loop je stage, wie ben je, wat doe je, welke opleiding, wat is je pincode, heb je regelmatig seks en doe je ook daadwerkelijk iets op stage?
ik heb maar 1 zusje trouwensquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gatverdamme, jij geilt op je zusjes?
en ik heb ook een broerquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en je ontkent niet dat je op d'r geilt?
Wtf is datquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou bijna denken dat je een baggeruser bent..
Zeker, zo gaaf!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook niet!
Wij zijn tof!
Wij hebben een leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga naar de kroeg
en uit etenWel snel dan want fok gaat maar 2 uurtjes downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge, ik bin op de weaze
2 uur downtime voor Fok is net als 2x de helft, er klopt nooit iets van.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
2 uurtjesalsof ze dat gaan redden
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
Zijn de postcijfers van gisteren al bekend?
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 30-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 106 -Dirk-
02. 100 Puala
03. 094 L.no
04. 092 DjRex89
05. 078 jna
06. 074 Bootje84
07. 054 AMDB
08. 050 The_Dean
09. 045 Isdatzo
10. 043 Luctor.et.Emergo
11. 018 motorbloempje
12. 017 PieterBas
13. 012 Houniet
14. 001 Bravebart
Reeks-statistieken!
Dan ben ik er toch nietquote:
Fucking hell.. Zit je te spammen, heb je nog steeds 5 spamsletjes hoger zittenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fucking hell.. Zit je te spammen, heb je nog steeds 5 spamsletjes hoger zitten
Slettebakken
Eieren van diezelfde kip?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef The_Dean het volgende:
Boterhammen met scharrelei en kipsaté salade
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef The_Dean het volgende:
Boterhammen met scharrelei en kipsaté salade
Roflquote:
Misschien wel... wel zelfde merk saladesquote:
Halve Stage SC is een negerquote:
Pastaquote:
Inderdaad, hysterisch wijf is het.quote:
quote:
Wie? Bootje of die negert?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hysterisch wijf is het.
http://fotoboek.fok.nl/user/228500quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:46 schreef jna het volgende:
Iemand linkje naar Paula dr fotoboek? Ik zit mobiel en nu ben k nieuwsgierig
quote:
Die schreeuwlelijk.quote:
Die vrouw.quote:
wordt het flauw als ik zeg dat ik nu nog steeds geen idee hebt welke van de twee je bedoelt?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
Nog klein uurtje stage en dan ben ik klaar
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef jna het volgende:
Ik heb jullie advies nodig.
Als er harde stukjes op het scherm van m'n iPhone zitten, is dat dan een teken dat k 'm een keer moet schoonmaken?
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
Oequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah, kost me wel een paar gespaarde uurtjes. Moet alleen ff langs de piercer dus ja
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:54 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)etverbod-lastig.html
Tiefus bedoel je..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Volgens een onderzoek van TNS NIPO zou 56% van de Nederlands TEGEN een verbod zijn, gelukkig zijn we nog niet allemaal intolerant als de tieves.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fucking hell.. Zit je te spammen, heb je nog steeds 5 spamsletjes hoger zitten
Slettebakken
Ambtenaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
Nu die linksboven nog ff aanpassen...quote:
Feiten!quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu die linksboven nog ff aanpassen...
Die niet zo mooi isquote:
Besef btw ook wáar het onderzoek gedaan wordt..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Volgens een onderzoek van TNS NIPO zou 56% van de Nederlands TEGEN een verbod zijn, gelukkig zijn we nog niet allemaal intolerant als de tieves.
Ik nietquote:
Die ja.quote:
Ey swa dushi! Alles goed?quote:
Typischquote:
precies, want pauze is er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:01 schreef DjRex89 het volgende:
L.no is er, komt Dirk onder zn steen vandaan
quote:
Het kan maar gezegd zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Paula dat iets kan schelen
Dat dus ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Paula dat iets kan schelen
Op de site van de Gelderlander en zulke polls in het algemeen komt volgens mij veel rechts af.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Besef btw ook wáar het onderzoek gedaan wordt..
1675 stemmen van de website van de Geldelander.. Met andere woorden, op een locatie waar er niet eens moskeën voorkomen! Daarnaast zijn 1675 mensen 0,01% van de Nederlandse bevolking...
Succes!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:04 schreef Stevennn het volgende:
potverdrie, verrassingsgesprek met stagebegeleider jetzt
Pauze?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
precies, want pauze is er niet bij natuurlijk
quote:
Zo kun je je opstellen, maar deze foto heeft gewoon betekenis voor me. Kijk als ik twijfel over een foto.. dan zou je mening me evt. kunnen interesseren. Alleen doe ik dat niet over deze foto, dus heb je pechquote:
quote:
Prima opzich. Compleet gaar en oersaaie metingen doenquote:
We zijn snelquote:
Ik heb ook altijd pech...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo kun je je opstellen, maar deze foto heeft gewoon betekenis voor me. Kijk als ik twijfel over een foto.. dan zou je mening me evt. kunnen interesseren. Alleen doe ik dat niet over deze foto, dus heb je pech![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:
Trouwen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo kun je je opstellen, maar deze foto heeft gewoon betekenis voor me. Kijk als ik twijfel over een foto.. dan zou je mening me evt. kunnen interesseren. Alleen doe ik dat niet over deze foto, dus heb je pech![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech...![]()
(drommels drommels drommels!!)
BassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef AMDB het volgende:
GODVERZEKUTSERVER HIER
Ligt er om de haverklap uit
Hoe was het gisteren dan? Voelde je je wel een beetje beter?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prima opzich. Compleet gaar en oersaaie metingen doen
Maar nog drie uurtjes, en dan vanavond lekker oefenen met de band
Maestroquote:
Beetjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren dan? Voelde je je wel een beetje beter?
quote:
..op bed?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beetje
Goed geslapen wel. Vrij kort, maar wel goed
Ja hoorquote:
B100quote:
Gezondheid.quote:
quote:
0,01% van de bevolking is niet betrouwbaar..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op de site van de Gelderlander en zulke polls in het algemeen komt volgens mij veel rechts af.
TNS NIPO levert denk ik wel een betrouwbaardere meting.
www.datumprikker.nlquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:14 schreef jna het volgende:
Hebben Dirk en l.no eigenlijk al een datum geprikt?
Dirkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Stevennn het volgende:
MAare wie is de andere newbie dan? of tel ik voor 2
Dirk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Stevennn het volgende:
MAare wie is de andere newbie dan? of tel ik voor 2
Hier zie ik alle avatars gewoon.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef Stevennn het volgende:
oke en waarom zijn Dirk, Dean en ik de enige met een avatar op mijn scherm
omdat je een n00b bentquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef Stevennn het volgende:
jupquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:14 schreef jna het volgende:
Hebben Dirk en l.no eigenlijk al een datum geprikt?
Hoe meer je post hier, hoe meer avatars je mag zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef Stevennn het volgende:
Ik gebruik het best vaakquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe meer je post hier, hoe meer avatars je mag zien.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe meer je post hier, hoe meer avatars je mag zien.
Oplossing (!)quote:
Mja en vooral die Dean is een irritant ventje..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef jna het volgende:
Logisch dat je nu alleen de avatars van jezelf , Dirk en Dean ziet want dat zijn de 3 newbies.
de eerste met de oplossingquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef L.no het volgende:
Je hebt wel ingesteld dat je webicons én uploadicons kan zien eh?
JIJ WINTquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef L.no het volgende:
Je hebt wel ingesteld dat je webicons én uploadicons kan zien eh?
JE BLIJFT GODVEDOMME VAN MN DEAN AF JA! VUILE KUTHOER!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja en vooral die Dean is een irritant ventje..
Jij zout?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
JE BLIJFT GODVEDOMME VAN MN DEAN AF JA! VUILE KUTHOER!
Jouw Dean?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
JE BLIJFT GODVEDOMME VAN MN DEAN AF JA! VUILE KUTHOER!
quote:
waar is die afhankelijk van?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Maar Dirk, wat is jouw newbienesscijfer op een schaal van 1/10
Hey ambtenaarquote:
Ik zou het niet kunnen weten, omdat ik nog steeds geen foto van jou heb gezien.quote:
Je moet Paula maar op dr woord gelovenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen weten, omdat ik nog steeds geen foto van jou heb gezien.![]()
Nee, ik wil het zelf zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet Paula maar op dr woord geloven
MoBlo en de rest niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef jna het volgende:
We wilden eerst jou of Paula vragen als draagmoeder
MoBlo haat kinderenquote:
Waarom uiteindelijk toch Dean zwanger maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Geen modjes
en de rest komt niet meer zovaak
Wat wordt er gezegd? Kan niet luisteren hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
Hey bootje, toffe column:
http://www.bnr.nl/radio/columns/roos/13675030?archief=
Even op minaret klikken, natuurlijk.
En als ze in je buurt komen word je agressief?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ik mot ze ook niet in mn lichaam
Het was een ongelukjequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk toch Dean zwanger maken?
Ja, nu dat er een tweede Dean komt, is er nu genoeg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef The_Dean het volgende:
Ho ho ho! Er is genoeg Dean voor iedereen
Idemquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat wordt er gezegd? Kan niet luisteren hier.
1 |
Euh.. iets over Wilders, minaretten, Nederland en lelijke gebouwen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat wordt er gezegd? Kan niet luisteren hier.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had een condoom voor Nederlanders. Die voor Surinamers waren uitverkocht.
Aangezien het BNR is denk ik: Wilders moet niet zeuren over minaretten, NL staat vol met lelijke gebouwen, minaretten zien er beter uit. Problemen liggen niet aan de Islam maar aan de sociale status van de mensen waar zich vooral veel allochtonen bevinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
Directe link.
[ code verwijderd ]
[..]
Euh.. iets over Wilders, minaretten, Nederland en lelijke gebouwen.
Eerste zin klopt redelijk maar verder: nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aangezien het BNR is denk ik: Wilders moet niet zeuren over minaretten, NL staat vol met lelijke gebouwen, minaretten zien er beter uit. Problemen liggen niet aan de Islam maar aan de sociale status van de mensen waar zich vooral veel allochtonen bevinden.
Ja en dan zit dat jong de hele tijd op een gitaar te rammen zeker. Nee dank je vriendelijkquote:
Een negerdean die met gitaar speelt op z'n piemel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja en dan zit dat jong de hele tijd op een gitaar te rammen zeker. Nee dank je vriendelijk.
Dat is leuk! Zo'n duet met daddy.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja en dan zit dat jong de hele tijd op een gitaar te rammen zeker. Nee dank je vriendelijk.
Kan ik eindelijk zien of je van me houdt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Ik heb een idee. Iedereen stuurt me z'n msn adres via de pm. Wie ik interessant genoeg vind voeg ik toe om vanavond tijdens de downtime mee te praten.
Jouw fantasie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een negerdean die met gitaar speelt op z'n piemel.
Ik zie het gewoon voor me
Lijkt me best grappig als iedereen msn heeft van elkaar. En als men zijn eigen privé wilt houden, dan maakt je een nieuwe. ^^quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Ik heb een idee. Iedereen stuurt me z'n msn adres via de pm. Wie ik interessant genoeg vind voeg ik toe om vanavond tijdens de downtime mee te praten.
Kun je op die nieuwste msn ook op 2 accounts tegelijk aangemeld zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als iedereen msn heeft van elkaar. En als men zijn eigen privé wilt houden, dan maakt je een nieuwe. ^^
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je op die nieuwste msn ook op 2 accounts tegelijk aangemeld zijn?
Ja, dan kunnen we altijd op internet rondhangen! Nooit meer naar buitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig als iedereen msn heeft van elkaar. En als men zijn eigen privé wilt houden, dan maakt je een nieuwe. ^^
Ik weet het niet, wel met msn plus kan je dat makkelijk doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kun je op die nieuwste msn ook op 2 accounts tegelijk aangemeld zijn?
Ik ben benieuwd of mini-Dean een meisje zal worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan weer 3 keer beste cd van het jaar winnen
Ja pm me dan!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we altijd op internet rondhangen! Nooit meer naar buiten
Wat zit er in?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Schiet eens op met mijn pakket.
Kleren, tas en een sinterklaasgeschenk van die winkel.quote:
Damn, wat ben ik dan boeiend.. Ik sta er al een paar weken opquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Ok, ik ga nu douchen en ff naar buiten ( shoarmaaaaaaaaaaaaaaaaaa) als ik terug kom wil ik pm's zien mensen!quote:
Oja klopt. Alleen zit ik meestal op een andere msnquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Damn, wat ben ik dan boeiend.. Ik sta er al een paar weken op
Ik heb 54 ongelezen berichtenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hoeveel PM's heb je al?
Sorry, ik wil alleen vrouwen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Wie mijn msn wil: eibert [at] kramtried punt com.
Komt ook een achterquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ramses Shaffy is trouwens overleden hoor ik net.
Uh..... even checken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dean heeft toch ook een hartslag?
Spuit 11..quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ramses Shaffy is trouwens overleden hoor ik net.
En?quote:
Zeker omdat hij blank is.quote:
Dat ook..quote:
Banquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jullie nu niet oppassen gaan er straks nog meer mensen overlijden![]()
.
Sorry.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jullie nu niet oppassen gaan er straks nog meer mensen overlijden![]()
.
Jij kan echt niets hebben wat ik zeg hè? Heb ik je een keer vuil aangekeken ofzo?quote:
Oh ik kan het meeste best aan hoor, alleen je irritante slijm-opmerkingen en 'ik heb L.no geneukt'-opmerkingen kan ik niet uitstaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij kan echt niets hebben wat ik zeg hè? Heb ik je een keer vuil aangekeken ofzo?
quote:
gelukkig maar! En de reden waarom je nukkig tegen mij doet? Ik heb L.no nooit geneukt in ieder geval en dat nog nooit gemeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh ik kan het meeste best aan hoor, alleen je irritante slijm-opmerkingen en 'ik heb L.no geneukt'-opmerkingen kan ik niet uitstaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Je slijmt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
gelukkig maar! En de reden waarom je nukkig tegen mij doet? Ik heb L.no nooit geneukt in ieder geval en dat nog nooit gemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |