abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75163282
met het vorige topic: Het grote buikfototopic deel 57

en de laatste foto's:
Op zaterdag 28 november 2009 19:24 schreef freecell het volgende:
28 weken....
Er komt dus nog meer buik

Voor:

Zij:

Uiteraard met plant:

En zo ziet je gebreide dikke zwarte wollen trui eruit als je er bij flitst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

-----------------------------
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef leonieke het volgende:
Gelieve niet op mijn mottig hoofd te letten: haar zit helemaal niet goed en barstende koppijn, maar ik wou persé een foto van de eerste keer dat de inbouwcassette brandt

Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat jullie er op foto echt ronder uitzien dan irl? Ik kan me nu alleszins wel voorstellen dat er gisteren een vrouw tegen mij zei dat ik nu ook wel al ongeveer mocht thuisblijven. Ze keek vrij verbaasd toen ik antwoordde dat ik nog 2,5 maand moet werken
-----------------
voor de laatste berichten verwijs ik naar het vorige topic...

Ik hoop op weer net zo mooie buiken als in de vorige topics!
pi_75163625
Mooi Leonieke!

Maar als jij nog 2,5 maand moet werken, dan werk je ook wel lang door
Want ik had anders verlof gehad vanaf 10 januari!

En de volgende keer zal ik een foto met hoofd doen CP
pi_75163823
In normale omstandigheden werk ik door tot 39 weken, dus tot 16 februari. Dan ben ik nog 14 weken thuis na de bevalling. Elke week dat ik vroeger stop, kan ik minder lang thuisblijven na de geboorte.

Maar, dit klinkt nu misschien belachelijk, maar wat speciaal om in de OP van dit topic te mogen staan
pi_75163870
Freecell, volgens mij zijn we redelijk overeenkomstig qua buik nu Zondag ben ik 30 weken dus dan komt er een mijlpaalfoto

Leonieke, jij bent toch echt wel mooi zwanger hoor Koester je babyhuisje maar. En je openhaard is geweldig, ik wil er ook zo eentje ooit
pi_75164407
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef leonieke het volgende:
In normale omstandigheden werk ik door tot 39 weken, dus tot 16 februari. Dan ben ik nog 14 weken thuis na de bevalling. Elke week dat ik vroeger stop, kan ik minder lang thuisblijven na de geboorte.

Maar, dit klinkt nu misschien belachelijk, maar wat speciaal om in de OP van dit topic te mogen staan
volgens mij krijg je dan minder verlof dan in Nederland... volgens mij mag je hier niet eens langer doorwerken dan 4 weken voor de verwachte geboortedatum... en heb je daarna inderdaad nog 12 weken verlof... (16 in totaal dacht ik)

en je verdient een ereplaats in de OP!
pi_75164853
Klopt, je mag 6 weken van te voren stoppen hier, maar in week 36 moet je stoppen
pi_75165230
Ziet er mooi uit hoor leonieke, echt gewoon trots te zien hoe je daar zo staat met je handen om/op de buik... Supermooi om te zien!

Ik zal morgen ook weer eens voor eens spiegel gaan staan met camera.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:16:36 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75172513
Leonie, kijk nou wat een mooie bol!
En freecell ook al met een aardig buikje!

Ik zal manlief van het weekend nog eens lief aankijken voor een nieuwe Harry-huisjesfoto...
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:18:57 #9
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75172576
Mooi Freecell , leuke kleding ook .

En Leonieke, prachtig . En wat een onzin dat mensen denken dat je al thuis mag blijven. Die weten toch niet goed waar ze het over hebben volgens mij. Je hebt nog niet half zo'n toeter als ik .
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:26:54 #10
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75172770
Mooie buiken dames!!

Hier de mijne: 35 weken + 1 dag (jaa, die dag doet 't 'm )

pi_75172808
Wauw Freecell, mooie bol hoor en wat een leuk jurkje!

Zo Leonieke, das echt hartstikke zwanger! Maar zeker niet hoogzwanger hoor, let maar op; de laatste weekjes groei je straks het hardst!
(wat vreselijk lijkt me dat, tot 39 weken doorwerken! Ook niet echt verantwoord qua rust nemen lijkt me..en als je nou in week 38 's nachts bevalt, heb je dus een leuke mededeling de volgende ochtend v collega's ofzo? Gek hoor dat dat zo anders is in Belgie)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75172846
wooooh Tan! Volgens mij sinds je laatste foto hier is je buik echt wel weer gaan groeien. Mooi babyhuis hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75172893
Ja die ene dag zorgtdat je buik nietmega is maar mooi voor de duur van je zwangerschap
Mooie buik hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_75176814
Mooie buiken Freecell, Leonieke en Tan.
pi_75177268
Mooie bolle buiken Free, Leonieke en Tan. En damn wat een groot huis heb jij leonieke, jaloers makend!
pi_75177901
Freecell Leuke bh Mooie buik heb je hoor

Mooi hoor Leo! Ik vind je huis ook zo gaaf!

Tan! Groot!

Ik zal zo ook even naar boven lopen voor een foto. Al is er niet veel veranderd met de vorige geloof ik
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:49:14 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75178704
mooi hoor meiden!

Freecell weer fan-tas-tisch met die plant! *me loves*

Leonieke; wat een mooie haard zeg!! en jij bent ook al echt zo zwanger-zwanger ben zo blij voor je!

Tan; mooi buikje hoor! in het begin ging je echt enorm hard, maar nu scheel je volgens mij een stuk minder met de andere dames rond de 35 weken (incl. me)...

en ik ben benieuwd naar de nieuwe van vlindur; van bijna 36 weken!! (2morrow)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75181546
Ik zag dat ik al weer 3 weken geleden een foto heb geplaatst, dus vandaag maar even met de compact camera voor de spiegel gaan staan (en ja ik weet het, die spiegel is vies)

pi_75183306
Mooi hoor Faja!

Hier mijn bijdrage: 35w6d

Liggend

Where are my boobs?!

Uitzicht!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:13:35 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75183612
moooooi Vlindur en Faja
(vind het zo leuk die buikjes van de dames die ongeveer net zover zijn als ikzelf... heel bijzonder...)
pi_75183651
Vlinder en Faja, wat een mooie buiken zeg
pi_75184513
Wow Faja en ook Vlindur, wat een supermooie buiken zeg... Dat uitzicht ook, geniaal!
pi_75189052
Dank voor de complimentjes
pi_75190542
Wat leuk, 3 buiken van ongeveer dezelfde termijn achter elkaar. Kan je zo leuk het verschil zien!
En ze zijn alledrie écht anders, maar ook alledrie echt heel mooi
pi_75194070
Wat een mooie buiken!
Ik moet zeggen dat ik die van mij niet mis. Ik ben toch een stuk mobieler zonder.

Dit is mijn laatste buik foto, de avond voordat ik beviel van Thomas. En jawel, wat ben ik aan het doen? Pannenkoeken aan het bakken! De magie van de pannenkoek is al eerder op Fok! besproken. Voor mij heeft het duidelijk gewerkt, die nacht zijn mijn vliezen gebroken!

dinsdag 1 december 2009 @ 20:30:08 #26
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75195682
mooie buiken hier! ik wacht nog even totdat er een babybuik te zien is, daarna maak ik wel fotos.
pi_75196452
Hee, slanke dennen met bolle buiken. Mooi !!!
Vlindur, wat heb jij een bescheiden buik zeg

Wat een leuke foto met dat pannenkoekbeslag, Aoraki
  woensdag 2 december 2009 @ 11:35:39 #28
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75206467
zal ik ook mijn 35 wk buik erbij gooien?
35w4d:
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75206513
dat word een tweeling.
pi_75207289
Mooi Davinia!
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef lily het volgende:
Vlindur, wat heb jij een bescheiden buik zeg
Vind je? Thnx!
quote:
Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef actiesport het volgende:
dat word een tweeling.
Waarom denk je dat nou weer?!
pi_75207694
Thx voor alle complimenten. Ook ivm ons huis (maar het is echt niet zo groot als het lijkt, hoor... maar niemand gelooft dat natuurlijk als ik dat zeg. Jullie zouden gewoon eens moeten binnenspringen. Ook vrienden zeggen op basis van de foto's: wat een huis , maar eens ze het irl zien, geven ze idd wel toe dat het niet buitensporig groot is (in tegenstelling tot hun gedacht van de foto's) )
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:29 schreef Poppejans het volgende:

Zo Leonieke, das echt hartstikke zwanger! Maar zeker niet hoogzwanger hoor, let maar op; de laatste weekjes groei je straks het hardst!
(wat vreselijk lijkt me dat, tot 39 weken doorwerken! Ook niet echt verantwoord qua rust nemen lijkt me..en als je nou in week 38 's nachts bevalt, heb je dus een leuke mededeling de volgende ochtend v collega's ofzo? Gek hoor dat dat zo anders is in Belgie)
De enige reden waarom mensen in België een week voor de bevalling stoppen is omdat ze anders die week verliezen van hun verlof.
Stel bv dat ik werk tot week 39, maar ik zou bevallen in de loop van week 38 heb ik nog steeds maar 14 weken verlof na de bevalling ipv 15. Maar dan begint mijn verlof ook wel direct te lopen, moet ik niet opeens nog een paar dagen komen werken

Linkje: http://www.vlaanderen.be/servlet/Satellite?c=Solution_C&cid=1082538518233&context=1141721623065------1179806424048&p=1183730847285&pagename=Infolijn%2FView
Belachelijk natuurlijk, maar ze maken het op die manier bijna 'verplicht' om zo lang te werken
pi_75208796
Davinia, mooi hoor!

Nou, zal ik dan ook maar weer eens een update doen:

woensdag 2 december 2009 @ 15:35:24 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75213767
Wat een heerlijke buiken hier
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75213828
ooo wat weer mooie buiken...en hier zitten al echt grote kindjes in
kindjes die bijna buiten komen spelen....
pi_75217896
Mijn favo OUD-topic Mooie buiken weer, dames!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75237261
En dan zie ik hier al die prachtige zwangere buiken, en oeh dan krijg ik heimwee....
Naar mijn zwangere buik, naar de trappelende pootjes en uitstekende handjes...
Naar het speciale gevoel wat zwanger zijn met zich meebrengt
Word ik een beetje verdrietig....want zal ik het ooit nog weer gaan meemaken?
En dan denk ik...mens kijk wat je ervoor terug hebt gekregen, een prachtig mensje. Nieuw leven, wat voortvloeit uit ons beiden...gegroeid in mijn lichaam.

Ik kreeg na de geboorte van Lars van mijn ouders een gedichtenbundeltje, en daarin ook een gedichtje wat mijn gevoel precies verwoordt:

Het lange wachten is beloond
mijn buik is leeg, en onbewoond
Ons kind is prachtig
Dankbaar!
Blij!
Toch is er ook verdriet in mij
Mijn hart is overvol
Maar mijn buik is leeg
mijn buik is hol

Bron: Een kus op je neusje, Mieke van Hooft en Floor van Rijn

[ Bericht 14% gewijzigd door XXXKarinXXX op 03-12-2009 08:54:38 (bron toegevoegd) ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75238338
Karin, prachtig! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat zo voelt als je net bevallen bent en de eerste tijd erna...
pi_75241087
wat een moooooi gedichtje...
Ik denk ook dat ik mijn buik straks enorm ga missen; vind het zoo gezellig
pi_75242472
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En dan zie ik hier al die prachtige zwangere buiken, en oeh dan krijg ik heimwee....
Naar mijn zwangere buik, naar de trappelende pootjes en uitstekende handjes...
Naar het speciale gevoel wat zwanger zijn met zich meebrengt
Word ik een beetje verdrietig....want zal ik het ooit nog weer gaan meemaken?
En dan denk ik...mens kijk wat je ervoor terug hebt gekregen, een prachtig mensje. Nieuw leven, wat voortvloeit uit ons beiden...gegroeid in mijn lichaam.

Ik kreeg na de geboorte van Lars van mijn ouders een gedichtenbundeltje, en daarin ook een gedichtje wat mijn gevoel precies verwoordt:

Het lange wachten is beloond
mijn buik is leeg, en onbewoond
Ons kind is prachtig
Dankbaar!
Blij!
Toch is er ook verdriet in mij
Mijn hart is overvol
Maar mijn buik is leeg
mijn buik is hol

Bron: Een kus op je neusje, Mieke van Hooft en Floor van Rijn
Wat een mooi gedicht
pi_75245304
ow en in navolging van de andere 35-36 weken buiken; hier de mijne met 36 weken precies:

pi_75245787
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en in navolging van de andere 35-36 weken buiken; hier de mijne met 36 weken precies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi
pi_75245954
wat bescheiden BJ! Een mooi buikje zo!
pi_75246058
lieve dames, wat zijn jullie toch allemaal mooi, jullie stralen zo veel trots uit allemaal... Karin, wat beaam ik jouw gevoel. Ik ben zo blij met en trots op Lena, maar merkte laatst dat ik gewoon al een beetje jaloers was op een vriendin die vertelde zwanger te zijn. Ik moet er nog niet aan denken over 9 maand alweer een kindje te krijgen, maar o wat heb ik moeite met t afscheid nemen van deze enorm bijzondere fase uit mn leven, te realiseren dat ik nog steeds kan uitleggen hoe t voelde om haar te voelen bewegen in mij, maar t gevoel niet meer écht op kan roepen... Volgens mij moet ik echt door een soort rouwfase als we denken dat ons gezin compleet is... Maar voor nu ben ik alleen al een beetje rouwig om t idee dat ik t van Lena nooit meer mee kan maken... Ik vind t gedichtje dan ook ontzettend raak karin...

En in de zwangerschap word je er soms zo moe van dat mensen steeds zeggen dat je wel moet genieten hoor, want t gaat allemaal zo snel... Maar toch hè... Wees in ieder geval maar wat blij met jullie mooie trotse foto's!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75246195
BJ, echt een mooi buikje hoor.
En je hebt elke keer zulke leuke kleding aan
pi_75246752
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
BJ, echt een mooi buikje hoor.
En je hebt elke keer zulke leuke kleding aan
thx Ymme; lief van je. Ik geloof ook dat ik sowieso nog een keertje zwanger moet worden tzt, want ik heb zoveel leuke dingen gekocht, zonde om die straks in de kast te laten liggen
pi_75247509
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

thx Ymme; lief van je. Ik geloof ook dat ik sowieso nog een keertje zwanger moet worden tzt, want ik heb zoveel leuke dingen gekocht, zonde om die straks in de kast te laten liggen

Ik heb echt amper iets gekocht. Loop nog steeds in mn eigen kleren rond De zwangerschapsbroeken heb ik al niet eens meer aan omdat die me helemaal niet lekker onderaan de buik zitten. Ik loop alle dagen in joggingbroeken rond
Ik verdraag echt niks anders en daarboven gewoon truien en tops en vesten enzo. Zo mooi als Beessie zie ik er nooit uit
  donderdag 3 december 2009 @ 15:05:12 #47
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75248033
Heel erg mooie buiken Ik kan het me niet meer voorstellen dat het nog maar zo kort geleden is dat ik zelf ook zo'n buik had. Ik mis mijn buik niet. Het is mooi geweest zo Maar toch he... wie weet ooit Riiiiiiiight! Nee... echt niet.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75249811
BJ jij bent echt zo mooi zwanger. En idd, altijd zo mooi gekleed Een echt modieuze zwangere vrouw
pi_75250212
BJ ziet er inderdaad altijd picobello uit. Leuk hoor
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt amper iets gekocht. Loop nog steeds in mn eigen kleren rond De zwangerschapsbroeken heb ik al niet eens meer aan omdat die me helemaal niet lekker onderaan de buik zitten. Ik loop alle dagen in joggingbroeken rond
Ik heb ook niet veel gekocht en draag nu ook voornamelijk joggingbroeken/leggings met tunieken en makkelijke shirts en vesten.
Dat vind ik nu zo lekker sinds ik verlof heb.

Vorige week moest ik me nog steeds iedere dag "opdoffen" en fatsoenlijke kleding aan maar nu dus godzijdank niet meer.

Ik sta dus ook vaak met joggingbroek aan school, maar dat maakt me nu niet veel uit.
pi_75250361
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef Poppedein het volgende:
... Maar voor nu ben ik alleen al een beetje rouwig om t idee dat ik t van Lena nooit meer mee kan maken...
Volgens mij zei trui dit ook eens over de zwangerschap van haar zoon...heel mooi vind ik dat

en over dat genieten; ik heb me zo voorgenomen om deze laatste keer echt te gaan genieten maar de tijd vliegt zo ontzettend hard voorbij en ik heb het zo druk dat ik het weer min of meer "vergeten" ben.
maar goed; ik heb gelukkig nog even....
pi_75250478
Ik ga ook gewoon zo de stad in hoor. Ik neem nog net de moeite om mn crocs thuis te laten en mn schoenen aan te trekken
pi_75252103
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga ook gewoon zo de stad in hoor. Ik neem nog net de moeite om mn crocs thuis te laten en mn schoenen aan te trekken
haha nou eigenlijk vind ik het knap dat je dat gewoon doet... ik kan dat gewoon niet; ja alleen naar de sporthal loop ik in mijn joggingbroek; net als voor de zwangerschap..
Ik draag ook nog gewoon mijn laarzen en pumps met hakken; en vind het juist heerlijk om zwanger te zijn EN er ook nog leuk uit te zien... Tuurlijk heb ik ook wel eens een dagje dat ik daar geen zin in heb; maar over het algemeen doe ik toch vaak wel ff normale kleren aan; heb mijn benen (en de rest) gewoon geschoren en doe smorgens mijn makeupje (wat heel naturel is hoor) lekker op. Kan daar ook wel van genieten eigenlijk....
(en mijn voornemen is ook, om nog ff voor de bevalling mijn haar bij te kleuren .. )

haha ieder zijn eigenaardigheden toch??
pi_75253308
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha nou eigenlijk vind ik het knap dat je dat gewoon doet... ik kan dat gewoon niet; ja alleen naar de sporthal loop ik in mijn joggingbroek; net als voor de zwangerschap..
Ik draag ook nog gewoon mijn laarzen en pumps met hakken; en vind het juist heerlijk om zwanger te zijn EN er ook nog leuk uit te zien... Tuurlijk heb ik ook wel eens een dagje dat ik daar geen zin in heb; maar over het algemeen doe ik toch vaak wel ff normale kleren aan; heb mijn benen (en de rest) gewoon geschoren en doe smorgens mijn makeupje (wat heel naturel is hoor) lekker op. Kan daar ook wel van genieten eigenlijk....
(en mijn voornemen is ook, om nog ff voor de bevalling mijn haar bij te kleuren .. )

haha ieder zijn eigenaardigheden toch??
Maar ik moet dan ook bekennen dat ik geen optutter ben. Ik sta 's ochtends ook alleen voor de spiegel om mn lenzen in te doen en ik kijk met tandenpoetsen en haren borstelen. Maar make-up gebruik ik al nooit
Ik vind het allemaal veels te veel werk. Mn haar ook. Ik heb echt heel mooi haar (dat roept elke kapper steeds) maar ik doe er niks mee. Los vind ik vreselijk en dus heb ik het altijd in een staart. Alles beter dan in mn gezicht te kriebelen. Hakken? No way, daar krijg ik zere voeten van en dat is niet tof. Ik ben gewoon heel makkelijk en simpel denk ik.. Ook wel saai hoor

Ook benen en oksels doe ik niet dagelijks en die bikini lijn? Die kan ik al tijden niet meer zien. Ben laatst voor de spiegel gaan staan om te kijken of ik niks was vergeten Moet voor de bevalling maar weer eens zo'n actie ondernemen, want moet er toch wel wat degelijk bijliggen straks he
pi_75253643
Het is niet bepaald eigenaardig te noemen als je er leuk uit wil zien, BJ. Is toch juist leuk!

Maar ik ben nu heel veel thuis en dan is het toch echt de joggingbroek. heerlijk
Ik scheer mijn benen en oksels ook absoluut nog (onderkant doet regelmatig).
Make-up schiet er sinds verlof wel bij in, zeker als ik die dag alleen maar even bij school kom. Ik slaap zo slecht dat mijn ogen bij vertrek 's morgens erg pijn doen en dan ga ik zonder de deur uit.

Maar vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij een vriendin en dan doe ik weer wat meer moeite (kleding; hakken; make-up).

Mijn haar heb ik trouwens laatst ook nog geverfd en ik ben bij de kapper geweest (ik kom daar echt maar 1 keer per jaar ofzo)

We gaan wel erg off-topic hier

[ Bericht 8% gewijzigd door lily op 03-12-2009 17:55:08 ]
pi_75254644

Zo. Ook weer opgelost dat we offtopic zijn

Zwangerschapsshirt en jogginbroek van de Hema. En wat een dikke toetert!
pi_75254838
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Ook weer opgelost dat we offtopic zijn

Zwangerschapsshirt en jogginbroek van de Hema. En wat een dikke toetert!
haha zo lijkt ie enoooooorm! ik heb ook nog een leuke van zaterdag... bewust uitgezet en in pufhouding met 2 vriendinnetjes (eentje wel zwanger)

zal ik zo eens ff uploaden

ik ben dus de achterste; zwangere vriendinnetje de middelste en blokje is een nep-zwangere buik

pi_75254981
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha zo lijkt ie enoooooorm! ik heb ook nog een leuke van zaterdag... bewust uitgezet en in pufhouding met 2 vriendinnetjes (eentje wel zwanger)

zal ik zo eens ff uploaden
Leuk! Ben benieuwd!

Ik ga straks voor de ena laatste keer naar zwangerschapscursus Dus anders misschien tot morgen
pi_75255170
istie al
pi_75255269
totaal verschillend, Vlindur en BJ, maar allebei móói kan me voorstellen dat je dat hele intieme samenzijn met je baby straks best kunt gaan missen!
pi_75255336
Leuk BJ!

Echt een mooie buik jij
pi_75259397
Mooie foto's weer BJ en Vlindur, die op de bank-plof-foto van je
Ik herken me trouwens heel erg in wat jij aangeeft hoor (Vlindur dus), ben ook geen makeupjes-persoon, haar in staart want makkelijk en los is irritant, heb wel wat zwangerschapsbroeken, maar alleen jeans, want die vind ik fijn en daar ben ik fan van... Hoe simpeler hoe beter... niet altijd stijlvol, maar ik voel me er lekker in en daar gaat het ook om
  donderdag 3 december 2009 @ 20:50:07 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75259957
quote:
Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Maar ik moet dan ook bekennen dat ik geen optutter ben. Ik sta 's ochtends ook alleen voor de spiegel om mn lenzen in te doen en ik kijk met tandenpoetsen en haren borstelen. Maar make-up gebruik ik al nooit
Ik vind het allemaal veels te veel werk. Mn haar ook. Ik heb echt heel mooi haar (dat roept elke kapper steeds) maar ik doe er niks mee. Los vind ik vreselijk en dus heb ik het altijd in een staart. Alles beter dan in mn gezicht te kriebelen. Hakken? No way, daar krijg ik zere voeten van en dat is niet tof. Ik ben gewoon heel makkelijk en simpel denk ik.. Ook wel saai hoor

Ook benen en oksels doe ik niet dagelijks en die bikini lijn? Die kan ik al tijden niet meer zien. Ben laatst voor de spiegel gaan staan om te kijken of ik niks was vergeten Moet voor de bevalling maar weer eens zo'n actie ondernemen, want moet er toch wel wat degelijk bijliggen straks he
Zo, nu klopt het ook voor mij
al scheer mijn benen alleen in de zomer. soms. ben blond, beenhaar is blond, ik geloof het wel

BJ, mooie buik heb je, hoor!

ik probeer me door de week wel leuk aan te kleden, maar dat is dan vooral psychisch voor mezelf. doe ik toch nog iets leuks voor mezelf. in een slobber-gap-trui met joggingbroek word ik helemaal lusteloos, zo heb ik dan nog een beetje eenleuke reflectie, zeg maar
naja, mss vanaf wk 37, dat ik dan meer ga slobberen. kzie wel
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:10:01 #63
259886 pessie
pi_75279932
Volgens mij zie je nog niets bij mij. Heb van nature geen mooie buik, alleen ik merk wel dat mn darmen niet lekker doen. dus ik heb joggingbroeken aan. En das pas bij 6 weken 3 dagen he!
  vrijdag 4 december 2009 @ 13:12:12 #64
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75280021
Hey BJ, op die vriendinnenfoto lijkt je veel dikker dan op de normale wekelijkse foto's . Dat mag ik toch wel zo zeggen hè .

Leuk zo met vriendinnen erbij. Heel waardevol .

En Vlindur, haha, die foto is cool .
pi_75280551
zo. en nu eerst een tvp voor volgende week vast met 20 weken doe ik de eerste mijlpaalfoto. dan met 24, 27, 32, 25, 37 en daarna zien we wel. (voor zover je zoiets natuurlijk kan plannen, en ik kan me vast tussendoor ook niet inhouden).

overigens: ik doe niet aan: scheren, makeup, hakken en de kapper mijd ik ook al dat jullie het maar weten. en natuurl;ijk allemaal leuke en mooie foto's maar dat spreek voor zich!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75283800
Mooie buiken, dames!

Ik propte mezelf tot week 40 ook nog in m'n hakken, hoor! En heb vlak voor de uitgerekende datum m'm winpers laten verven.
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:47:27 #67
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75283878
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey BJ, op die vriendinnenfoto lijkt je veel dikker dan op de normale wekelijkse foto's . Dat mag ik toch wel zo zeggen hè .

Leuk zo met vriendinnen erbij. Heel waardevol .

En Vlindur, haha, die foto is cool .
haha dat mag je zeker zeggen;
want als je goed hebt gelezen;
ik zette bewust mijn buik enorm uit en trok een holle rug... kan niet iedereen geloof ik..

LOL maar dat was dus juist de grap
  vrijdag 4 december 2009 @ 16:19:33 #68
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75287350
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha dat mag je zeker zeggen;
want als je goed hebt gelezen;
ik zette bewust mijn buik enorm uit en trok een holle rug... kan niet iedereen geloof ik..

LOL maar dat was dus juist de grap
Das nog wel een leuk idee!
vier foto's:
1. buik inhouden
2. buik normaal
3. uitbuiken met holle rug
4. vooraanzicht

hmmm, ga manlief maar ff aan het werk zetten, geloof ik
pi_75292401
Buik inhouden
En hoe wil je dat gaan doen hihi.
Betrap me er nog wel eens op, dit te willen doen als ik langs iemand op wil lopen ofzo. Maar dat lukt gewoon niet meer
pi_75297471
Bij mij lukt dat nog een beetje ymme Heb mijn schoonzus vandaag een tijdje in de waan kunnen laten dat je het echt nog niet zo goed kunt zien (ze zit ook altijd te zeggen dat ik nog geen buik heb, vandaar dus )
pi_75301694
mag ik in het buikentopic dan ook iets over buiken vragen?
ik heb namelijk het idee dat mn buik boven mn navel echt begint te groeien maar ik denk dat dat helemaal nog niet kan, ben nu zo'n 16,5 wk namelijk pas
  zaterdag 5 december 2009 @ 09:07:30 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75307477
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef draculettetje het volgende:
ik heb namelijk het idee dat mn buik boven mn navel echt begint te groeien maar ik denk dat dat helemaal nog niet kan, ben nu zo'n 16,5 wk namelijk pas
Volgens mij is dat gewoon buikinhoud die opgeduwd wordt door je groeiende baarmoeder. Ik heb ook heel lang 2 'vetbobbels' gehad, eentje was onder de navel (baarmoeder) en dan nog eentje erboven
pi_75307650
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 09:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gewoon buikinhoud die opgeduwd wordt door je groeiende baarmoeder. Ik heb ook heel lang 2 'vetbobbels' gehad, eentje was onder de navel (baarmoeder) en dan nog eentje erboven
dat idee is het meer ik vond het al zo vreemd maar dit is wel een aannemlijk idee
pi_75310892
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef draculettetje het volgende:
Ik merkte net bij mezelf (15 weken) dat ik dikker word onder m'n borsten
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:29:20 #75
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75310914
Ik ga vandaag of morgen mijn laatste foto's maken .
pi_75310920
Dat mag je hier anders dan wel eens komen tonen, hoor CP... Veel blabla ja
pi_75332168
37 weken

pi_75333852
wow, wat een mooie buik Lilly! je doet er je award met recht eer aan!
lijkt het maar zo door de foto, of is je vogeltje een stuk lichter geworden in de laatste weken?

wat raar zeg, dat die foto van BJ gewoon de laatse buikfoto is geweest met dit kindje... dat ze gewoon er al is...
pi_75334183
Wat een prachtbuik, Lily
pi_75334238
Lily, toffe buik
pi_75334374
Wow Lily modelbuik

Mijn 30 weken mijlpaalbuik
pi_75337885
Ik dacht: laat ik die andere outfit anders ook eens fotograferen

28 weken 2 dagen:

En wat is er met mijn rug gebeurd?

pi_75338447
verse buikies...
  zondag 6 december 2009 @ 15:37:23 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75338865
Mooi dames, heel mooi!
  zondag 6 december 2009 @ 15:52:19 #85
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75339268
Lilly alweer 37 weken heb het idee dat je gisteren nog maar zei, ik ben zwanger....

Leonieke mooie buik en ook alweer 28 weken....

tjeuh wat gaat het toch snel eigenlijk
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75339427
Octo en Leonieke: mooi!
EN je rug is gewoon hol getrokken Komt wel weer goed na de bevalling
  zondag 6 december 2009 @ 16:36:25 #87
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75340350
Lily, jemig wat een buik, daar zit zeker een tweeling in of niet ... .
Vrouwke, hij is prachtig, werkelijk waar .
  zondag 6 december 2009 @ 16:37:35 #88
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75340404
Octopussy, echt een 30weken buik . Mooi .

En leonieke, inderdaad holle rug . Maar wel met een heul skon buukske ervoor .
  maandag 7 december 2009 @ 11:27:52 #89
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75364558
Laatste foto's

40 weken en 2 dagen

... weg ...

[ Bericht 35% gewijzigd door Groofsken op 08-12-2009 11:34:14 ]
  maandag 7 december 2009 @ 11:59:16 #90
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75365613
Mooi foto's groof! en mooie buik, uiteraard
die tiet met tepel zei DP, geloof ik

ik heb manlief aan het werk gezet:
36w2d - normaal

36w2d - ingehouden buik

36w2d - uitbuiken

36w2d vooraanzicht

maandag 7 december 2009 @ 12:00:58 #91
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365699
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi foto's groof! en mooie buik, uiteraard
die tiet met tepel zei DP, geloof ik

ik heb manlief aan het werk gezet:
36w2d - normaal
[ afbeelding ]

36w2d - ingehouden buik
[ afbeelding ]

36w2d - uitbuiken
[ afbeelding ]

36w2d vooraanzicht
[ afbeelding ]

Leuk zo . Enne... DP?
pi_75365826
Ow ik heb hier echt al veel te la ng niet gekeken!! Allemaal prachtige buiken!!

Groofsken, wat mooi zo'n bolletje bij zo'n slanke den!

Davinia, ook een prachtige buik!!
pi_75365855
Nou hier mijn wat wazige bijdrage

40 weken en 1 dag

maandag 7 december 2009 @ 12:05:00 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75365875
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:00 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Leuk zo . Enne... DP?
CP, dan
  maandag 7 december 2009 @ 12:05:35 #95
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75365890
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef Meimeltje het volgende:
Nou hier mijn wat wazige bijdrage

40 weken en 1 dag

[ afbeelding ]
Jeeeeeee , cool . Ook echt een toeter naar voren zo . Wat zou er uitkomen, ben zo benieuwd .

En nu Poppejans nog.
pi_75366389
Wat tof al die "laatste-keer-buiken"... supermooi dames!

Davinia, ook leuk... heel verschil hoor...

Oh en Lily, wat heb jij die award ontzettend verdiend zeg heel mooi!
pi_75366451
Oh wat een prachtige buiken!!

Karin, dat gedichtje is zoooo herkenbaar!
Poppedein, ik ben ook best wel jaloers hoor als ik zwangere buikjes zie.. Ik wil ook nog een keer.. maar of mijn man het daarmee eens is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75366594
octopussy; mooi (en fris uiterlijk)

leonieke; je gaat best hard (als je je rug minder hol maakt krimpt je buik ook weer)

Groofsken, prachtig (trui is te kort )

Davinia (ze doet het ook nog)

Meimeltje; mooi hoor
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef mijsje het volgende:
lijkt het maar zo door de foto, of is je vogeltje een stuk lichter geworden in de laatste weken?
...is inderdaad lichter doordat ie uitgerekt is maar de kwaliteit is sowieso niet meer zo best (ik heb m al 20 jaar en de kleuren en lijnen zijn vervaagd enzo)
pi_75366694
Davinia, ik zie ook nu pas dat Eli gewoon ook mee doet met de buikfoto...
pi_75366818
Eli Davinia, mooie buik

En die laatste keer buiken zijn ook
pi_75366939
Eli

Prachtige buiken dames!

Ik maak woensdag de laatste nieuwe week (37), daarna haal ik een nieuwe week niet meer!
  maandag 7 december 2009 @ 12:53:29 #102
259886 pessie
pi_75367565
Allemaal buiken! Kan het bij mezelf nog echt niet voorstellen...
pi_75367686
Ohw wauw wat een mooie buiken toch weer allemaal!
En Vlindur op 15 december gewoon nog een laatste foto maken hoor
Pessie komt vanzelf, die buik

ohw man ik rammel de pan uit door jullie buiken
pi_75368514
wow, wat een prachtige buiken weer, en zo raar dat sommige buiken gewoon voor het laatst zijn...

Lilly, dat is wel jammer... ga je hem laten bijwerken na de bevalling/bv?
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:44:26 #105
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75413882
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Davinia, ik zie ook nu pas dat Eli gewoon ook mee doet met de buikfoto...
ik vroeg me al af of het iemand zou opvallen, idd!

thx allemaal!
pi_75414622
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Chan het volgende:
Ohw wauw wat een mooie buiken toch weer allemaal!
En Vlindur op 15 december gewoon nog een laatste foto maken hoor
Pessie komt vanzelf, die buik

ohw man ik rammel de pan uit door jullie buiken
Ik laat mn vriend in het ziekenhuis nog wel een volle foto maken En anders maak ik er gewoon nog een op maandag
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:34:04 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75525709
Mooie buiken altijd hier, doe ook even mee, denk niet dat ik hem heel lang laat staan maar hier is mijn 20 wk 2 dg buik, begint eindelijk wat te worden (hij is wel wazig hoor)

pi_75525865
Wow wat een slanke buik Becky Je meisje zit goed verstopt
pi_75543926
mooi Becky; mooi slank....

en ik heb maar tot 36 weken gehaald... zal nog een eens een terugplooifoto maken straks...

(een week na de bevalling.... )
de laatste foto's (precies 36 weken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en vandaag:

[ Bericht 37% gewijzigd door Beessie-Jen op 12-12-2009 11:08:31 ]
pi_75544007
Zo op een foto ziet het er erger uit dan ik dacht
Even een duidelijkere foto geplaatst.

16 weken

[ Bericht 27% gewijzigd door CrazyPrincess op 14-12-2009 10:36:25 ]
pi_75544030
Hoe bedoel je, erger, CP? Toch al een heel mooi beginnetje

Becky, wat ben je mooi slank.
pi_75544086
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:
Hoe bedoel je, erger, CP? Toch al een heel mooi beginnetje

Becky, wat ben je mooi slank.
Het is meer dan ik had gedacht

En Becky inderdaad een slank buikje, maar wel al een buikje
pi_75544098
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi Becky; mooi slank....

en ik heb maar tot 36 weken gehaald... zal nog een eens een terugplooifoto maken straks...

(een week na de bevalling.... )
de laatste foto's (precies 36 weken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en vandaag:
[ afbeelding ]
Je mooie buikje helemaal weg
Maar wel een prachtig meisje voor in de plaats
pi_75544123
Becky, je ziet er nog niks van

CP; bij jou zie ik al een beginnetje
pi_75544144
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:11 schreef lily het volgende:
Becky, je ziet er nog niks van

CP; bij jou zie ik al een beginnetje
Ik moest goed kijken bij Becky, maar ik zie wel wat. Maar als ik niet geweten had dat ze zwanger is had ik het echt niet gezien
pi_75544303
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:14 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik moest goed kijken bij Becky, maar ik zie wel wat. Maar als ik niet geweten had dat ze zwanger is had ik het echt niet gezien
hihi, zo zie ik er niet zwanger uit

maar becky; je hebt nog tijd genoeg om te groeien

Ik weet eigenlijk niet hoe mijn 1ste zwangere buik eruit zag met 20 weken. We hadden toen nog geen digitale camera en nauwelijks foto's gemaakt.

hm, mijn 20 weken buik is ook niet bepaald spectaculair te noemen zie ik nu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75544643
weer prachtige buikjes gezien!
becky, ik zie het wel, maar alleen omdat je het zegt kan ik me voorstellen dat het dus nog slanker was Het wordt vanaf nu steeds meer!
Jammer BJ, laatste foto's! je bent wel heel mooi teruggeplooid al!
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:15:03 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75545264
Kijk die mooie nieuwe buiken!
En zo jaloersmakend slank!

En BJ al zo mooi teruggeplooid...
pi_75545382
Asy, wanneer mogen we jouw buukske weer eens begluren?
pi_75545455
BjJ, alweer zo slank! Ik zat op klein scherm te kijken btw en dacht eerst: "Mijn hemel, wat zit die buik hóóg! " Waren het je tieten!

Hier mijn vette pens

Buiken (27 weken):

Ik ben een walvis! Nu al
Hardloper.
IG @webkim
pi_75545934
hhahaaa webkim; ja die tieten zijn ook een klein beetje groter momenteel

en wat is jouw babyhuisje al mooi gegroeid!
vind het eigenlijk wel jammer dat ik nooit een enorme buik heb gekregen... zoals sommige LLM's..
en stiekem mis ik mijn buikje wel een beetje....
en het warmhoudertje erin ook...
(ik merk echt dat ik het nu sneller koud heb).
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:56:11 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75547707
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef mijsje het volgende:
Asy, wanneer mogen we jouw buukske weer eens begluren?

Ja manlief zei gisteravond nog: we moeten eens een nieuwe foto maken...
maar hij heeft zojuist enkele gaten geboord en zaken opgehangen en dat ging niet helemaal naar wens dus ik laat hem nu maar even in zijn soppie koken
pi_75547743
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja manlief zei gisteravond nog: we moeten eens een nieuwe foto maken...
maar hij heeft zojuist enkele gaten geboord en zaken opgehangen en dat ging niet helemaal naar wens dus ik laat hem nu maar even in zijn soppie koken
mannen...
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:33:25 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75548587
Omdat ik net foto's heb gemaakt op de babykamer, heb ik maar even zelf 2 buikfoto's gemaakt, maar ze zijn niet briljant. De blote houden jullie te goed
Bovenaanzicht:

Zijaanzicht:
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 12 december 2009 @ 14:33:52 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75548601
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
Omdat ik net foto's heb gemaakt op de babykamer, heb ik maar even zelf 2 buikfoto's gemaakt, maar ze zijn niet briljant. De blote houden jullie te goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75550678
quote:
Bovenaanzicht:
[ afbeelding ]
Zijaanzicht:
[ afbeelding ]
pi_75551204
quote:
Bovenaanzicht:
[ afbeelding ]
Zijaanzicht:
[ afbeelding ]

Nice
pi_75552352
Mooi hoor Asy!

Ik zal dinsdag op mijn weekverschuivingsdag weer eens een fotootje doen van mijn walvis-zijn...
pi_75570846
Mooie buiken hoor, Webkim en Asy!

Mijn 37-weken buik (de schadum valt er een beetje raar op, maar ook mooi vind ik).

pi_75571050
wow Nieuwe User, prachtig! En inderdaad, ik dacht eerst: wat een rare vorm rug... maar toen zag ik dat het de schaduw was... dat krijg je als je te snel wil kijken...
raar idee dat je vanaf nu gewoon mag bevallen? dat het kindje nu helemaal klaar is?
pi_75571748
Supermooie buiken weer

Nieuwe User heeft een strandbal ingeslikt

Speaking of which: heeft iemand Mama_papa de laatste tijd al eens gespot?
pi_75572498
Wauw... NieuweUser, wat een mooie foto zeg!
pi_75573072
zo. hier dan onze eerste buikfoto's:

pi_75573371
Asyniur Jij bent net zo ver als ik
Wel mooie buik
pi_75573404
Simmu: das nog best een normale 20 weken buik
NIet enorm mega omdat er 2 inzitten oid
pi_75574141
Dank voor jullie reacties!
En Mijsje, het is inderdaad gek dat ik vanaf nu gewoon 'mag' bevallen. Maar ik heb liever dat het nog even een paar weken duurt!

Simmu, mooie tweelingbuik hoor!
pi_75574745
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Simmu: das nog best een normale 20 weken buik
NIet enorm mega omdat er 2 inzitten oid
klopt, ik heb de indruk dat ik meer buik had bij selene. maar tot nu toe is de hele zwangerschap zowat anders
pi_75575578
Wat een mooie buikjes en buiken weer allemaal
Teveel om allemaal apart op te noemen, maar wil toch ff zeggen dat ik die foto´s van Davinia met Eli die meedoet op de achtergrond echt te cute vind
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 13 december 2009 @ 13:40:42 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75575659
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Asyniur Jij bent net zo ver als ik
Wel mooie buik
Ja weet ik...
ben ik te dik? te dun? Vanwaar de shock?
pi_75576334
te dik of te dun bestaat niet
je hebt een bescheiden buik, vind ik, Asyniur

en mooi hoor; nieuwe user (ik moest ook 2 keer kijken ivm de schaduw in je rug)

en een tweelingbuik van simmu, wat leuk!
  zondag 13 december 2009 @ 14:17:35 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75577117
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef lily het volgende:
te dik of te dun bestaat niet
je hebt een bescheiden buik, vind ik, Asyniur
Dat komt omdat de rest massief geworden is...
ik maak me eerlijk gezegd ook niet echt druk of ie nu te dik is of te dun. Ik kan er weinig aan veranderen. Van de week was ik op een etentje van het werk. Een collega spot mij en zegt: sow, die buik van jou is mooi gegroeid zeg! Komt een andere collega naar me toe en zegt: Leuk je te zien! Je buik is niet echt hard gegroeid hè sinds de laatste keer dat ik je zag...

Ik zal manlief straks even de camera in handen drukken voor een blote buikenfoto...
  zondag 13 december 2009 @ 14:59:49 #142
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75578539
Wat een prachtige buiken weer!

thx, tessie
  zondag 13 december 2009 @ 16:34:06 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581412
40 weken op de kop af (gisteren dus)

en er kan zelfs een glimlachje en een pose van af....
  zondag 13 december 2009 @ 16:37:53 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581526
Die nijn is toch wel errug gaaf webkim!!

Asy, ik vind het een hele mooie buik en je bent echt niet dik hoor!!

En simmu, voor een tweelingenbuik vind ik hem erg bescheiden hoor. Super!!

Nieuwe user, jouw buik is ook helemaal mooi. Juist dat schaduweffect is grappig.

BJ is weer helemaal plat!!!! Doe je goed!

En CP ook al een lekker bolletje! Helemaal top!

Becky, 20 wk. Super bescheiden! Ik hou van bescheiden buikjes, mooi hoor!!
pi_75581804
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja weet ik...
ben ik te dik? te dun? Vanwaar de shock?
Nou, ik heb af en toe het gevoel voorover te rollen met mijn buik en jij hebt nog zo'n mooi beschaafd buikje
pi_75581841
Amaranta mooie stipjesbuik
Echt, heel erg gaaf issie!
  zondag 13 december 2009 @ 16:51:46 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75581934
Ja, mijn pigment buikkie. Vroeger hoopte ik dat het weg zou trekken als ik in de zon ging liggen.....
pi_75583397
Je ziet er super uit, amaranta, en ik hoop dat Sjors morgen nog lekker blijft zitten.
  zondag 13 december 2009 @ 19:16:52 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75586637
Zo bescheiden is mijn buikje heul niet hoor!
ik ga vast camera pakken zodat manlief dadelijk een 'bloot'foto kan maken

amaranta, wat leuk om jou zo nog te zien op de valreep! Mooi buik hoor!
pi_75586787
Ha, die buik zag ik gisteren nog in het echt! Prachtig ben je, amaranta!

En wauw, die buik van Nieuwe_user!
pi_75588795
nieuwe buikies...
pi_75603128
38 weken en 1 dag vanochtend

maandag 14 december 2009 @ 08:09:40 #153
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75603352
Lily, echt prachtig!!
Je hebt die award niet voor niks

Zal zelf ook een foto maken vandaag van mijn 37 weken buik.
  maandag 14 december 2009 @ 08:11:46 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75603370
Mooi lily!

Hierbij mijn blote buiken foto's (30w3d).
Zijkant:

Voorkant:

En nog even het geheel onder een linkje (*zijn weg*).
ik had wel even mogen lachen

[ Bericht 14% gewijzigd door Asyniur op 14-12-2009 14:34:12 (linkjes weggehaald) ]
pi_75605074
Mooie stippeltjesbuik hoor Amaranta!!

Lily, wat een supermooie ronde buik zeg!

En ik zag een mooie 30-weken buik van Asy! Mooi!
pi_75606366
Mooie buiken dames!!
Asy, je had idd wel even kunnen lachen zeg!

Hier is het fototoestel helaas in de auto blijven slapen en heb ik vandaag dus niet tot mn beschikking, misschien lukt het me om vanavond nog wat foto's te knippen, anders moeten jullie het doen met die van vorige keer
Veel is er naar mijn idee ook niet veranderd, maar jammer is het ergens wel. Misschien heb ik nog wel zin in een waardeloze webcam foto
  maandag 14 december 2009 @ 10:58:42 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75606479
Asy, ben jij nou zo'n walvis? kzie het niet hoor! mooi buikkie!

vlindur, anders maak je woensdagochtend nog ff wat buikfoto's vlak voordat ze je gaan inleiden.
dan heb je echt before-after foto's

lily, mooie buik, hoor!
pi_75606771
Asy, als ik het zo zie (de bovenste 2) is het inderdaad niet zo'n bescheiden buikje Gewoon net zoiets als ik heb
Het zullen je kleren wel geweest zijn denk ik
pi_75606993
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, anders maak je woensdagochtend nog ff wat buikfoto's vlak voordat ze je gaan inleiden.
dan heb je echt before-after foto's
Dat sowieso!

Asy, ik vind je juist heel mooi! Misschien dat het tuiniekje niet zo afkleed, maar bloot ben je echt prachtig!
pi_75607901
Nog een 37-weken foto van mij!

pi_75607920
Ik zag Amaranta en Lily met prachtige volgroeide babyhuisjes

En Asy, jij hebt ook een mooie buik hoor! Mijn buik is niet geschikt voor bloot omdat ik nog steeds loshangend vel heb. Ik had gehoopt dat ik in ieder geval nog even strak in mijn vel zou geraken, maar dat gaat niet meer gebeuren denk ik. De plaats van mijn babybol is kennelijk toch te hoog om dat vel 'mee te nemen'.
Gelukkig dat ondersteunende (onder)kleding veel verbergt.
pi_75608087
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat sowieso!

Asy, ik vind je juist heel mooi! Misschien dat het tuiniekje niet zo afkleed, maar bloot ben je echt prachtig!
Dat dus
Misschien moet je de rest van de zwangerschap maar bloot
pi_75608107

Zodan Met de webcam. 37weken en 5 dagen!
pi_75608203
Mooi hoor Vlindur, je laatste buikfoto!!
  maandag 14 december 2009 @ 11:50:26 #165
190853 RockabeIIa
pi_75608209
Mooie bolle buiken
  maandag 14 december 2009 @ 12:02:43 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75608600
Asy heb je de piercing eruit gehaald??

Lily
Vlindur
pi_75609005
Vlindur, nog héél even!
pi_75609084
Oeh Vlindur, de laatste buikfoto met een Tinus er in...
Lily, ook mooi hoor (heb je nou gewoon nog een normale broek aan? )
NieuweUser weer zo'n mooi in het zonnetje...

En Asy, superbuik hoor en dan bedoel ik superMOOI! Niet dik, dun of wat dan ook, gewoon mooi!
pi_75609175

30 weken, 2 dagen.
pi_75609206
Hey, der zitten een bóel pluizen op m'n trui
  maandag 14 december 2009 @ 12:24:47 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609207
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat dus
Misschien moet je de rest van de zwangerschap maar bloot
Nah, dat vindt mijn man eng...
die vindt die gespannen buik een beetje griezelig

Maar dank jullie voor de complimenten...

NieuweUser, jij hebt ook een prachtige bol hoor!
En Vlindur, laatste keer Tinus huis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 december 2009 @ 12:25:18 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75609220
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar dank jullie voor de complimenten...

NieuweUser, jij hebt ook een prachtige bol hoor!
En Vlindur, laatste keer Tinus huis
ik vind ze mooi
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 14 december 2009 @ 12:26:24 #173
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609247
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:02 schreef amaranta het volgende:
Asy heb je de piercing eruit gehaald??

Lily
Vlindur
Nee, ik moet hem nog (laten) wisselen
ik heb geen navelpiercing, maar eentje die nog iets lager zit
pi_75609256
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Huh?
TARA vindt hem lief En verder niet echt een mening, maar griezelig was nog niet in hem opgekomen
  maandag 14 december 2009 @ 12:28:11 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609293
freecell, jouw babyhuisje is toch ook niet zo reusachtig? Mooi hoor!
ik denk dat je mijn buik kleiner schat, omdat ik nog een enorme partij tieten (80G) heb
  maandag 14 december 2009 @ 12:30:12 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609341
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Huh?
TARA vindt hem lief En verder niet echt een mening, maar griezelig was nog niet in hem opgekomen
Gewoon dat er zoveel spanning opstaat, vindt ie griezelig gezicht. Hij vraagt ook vaker of het geen pijn doet. Ook als Harry enorm hard trapt. Als ik hem bewijs dat er niet zoveel spanning opstaat als hij denkt (door een vetrol vast te pakken bij mijn navel) dan is het even goed.
  maandag 14 december 2009 @ 12:37:21 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75609507
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, ik moet hem nog (laten) wisselen
ik heb geen navelpiercing, maar eentje die nog iets lager zit
Oh, ja die moet er wel uit tijdens de bevalling denk ik
En ik maar denken dat wij het over een navelpiercing hadden
  maandag 14 december 2009 @ 12:41:59 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609631
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh, ja die moet er wel uit tijdens de bevalling denk ik
En ik maar denken dat wij het over een navelpiercing hadden
De vervangende piercing is wel een (flexibele) navelpiercing...
Die moeten we dus volgend weekend gaan wisselen. Althans dat mag manlief doen want ik kan er niet goed bij en niet goed zien wat ik doe
Als het kan, dan laat ik de flexibele zitten tijdens de bevalling maar ik leg gewoon een schaar klaar waarmee hij doorgeknipt (en dus verwijderd) kan worden als dat nodig is.
pi_75610451
Freecell, heb je een groeispurt gehad sinds je laatste foto? Volgens mij heb je me goed ingehaald
pi_75611623
ja, asyniur, bloot is beter

freecell, mooi gestroomlijnd
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Lily, ook mooi hoor (heb je nou gewoon nog een normale broek aan? )
nee

Er zat officieel een stukje buikband aan. Zo'n irritante halve met elastiek geribbeld.
Heb ik eruit gesloopt.
pi_75622300
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef octopussy het volgende:
Freecell, heb je een groeispurt gehad sinds je laatste foto? Volgens mij heb je me goed ingehaald
Ja, ik zat ook al te vergelijken Zit een flink verschil in in die twee weken!
pi_75626027
heb ik de foto's van Asy gemist... jammer... alleen de bovenste twee gezien, en die waren wel ik vind je buik zo mooi! maar dat vind ik van heel veel buiken hier! (ik dacht ook dat je een navelpiercing had )
Vlindur, wat speciaal, je laatste buikfoto's hier...spannend hoor!
Lilly, wat heb je toch ook een prachtige buik... ik vind die vogel, ondanks uitrekken en vervagen, toch heel mooi staan!
Freecel, zo staat die trui/jurk ook erg mooi, met die paarse panty/legging/watdanook eronder!
pi_75626280
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef mijsje het volgende:

Freecel, zo staat die trui/jurk ook erg mooi, met die paarse panty/legging/watdanook eronder!
Ik heb vage kledingstukken (legging it is )
Dank je wel
(we noemen de 'trui' hier ook standaard 'ding')
pi_75627255
ding...
pi_75627370
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb vage kledingstukken (legging it is )
Dank je wel
(we noemen de 'trui' hier ook standaard 'ding')
ik noemde mijn trui/jurk altijd een turk ik stond er pas bij stil toen ik in de H&M hard tegen mn lief zei ooooh kijk das ook een leuke turk!! gnorf enzo...

mooie buukskes ladies echt heel erg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75627513
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik noemde mijn trui/jurk altijd een turk ik stond er pas bij stil toen ik in de H&M hard tegen mn lief zei ooooh kijk das ook een leuke turk!! gnorf enzo...

mooie buukskes ladies echt heel erg

en heb je al heimwee naar je eigen buukske?
pi_75627672
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef mijsje het volgende:

[..]

en heb je al heimwee naar je eigen buukske?
ik heb heimwee naar wat het ooit was ja laaang voor ik zwanger werd

Nee maar serieus... hmm... heimwee is niet het goede woord denk ik. Weemoed ofzo eerder. Als ik Amélie af en toe gek met haar ene voetje ergens tegenaan zie schoppen dan denk ik bij mezelf van goh, zo zat ze in mijn buik ook, precies onder mn rechterrib. Ik vind het nog steeds een wonder dat er dan gewoon zo'n heel mensje in je zit.
Maar ze is hier nu, en ik vind haar buiten de buik nog veel leuker dan erin dus echt heimwee heb ik niet.

Ik kijk wel weer uit naar een eventuele tweede zwangerschap. Weer opnieuw dat groeien van die buik enzo. Lijkt me geweldig Hoewel mijn striae daar vast anders over denkt maar dat zien we dan wel weer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75632163
ja, dat gevoel van weemoed, dat kan ik me wel voorstellen ja... zucht, zwijmel... ik wil ook...
pi_75632550
Ik ben benieuwd wanneer ik buikfoto's kan plaatsen hehe
Voorlopig is er niets te zien behalve mijn eigen vet en dan 2 kilo minder ervan haha.
Als ik dat dan met mijn zus vergelijk toen ze 11 weken was...

Vind het bij freecell altijd zo grappig dat je van de voorkant bijna niets ziet.
Verder mooie buiken allemaal!!
pi_75632639
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb heimwee naar wat het ooit was ja laaang voor ik zwanger werd

Nee maar serieus... hmm... heimwee is niet het goede woord denk ik. Weemoed ofzo eerder. Als ik Amélie af en toe gek met haar ene voetje ergens tegenaan zie schoppen dan denk ik bij mezelf van goh, zo zat ze in mijn buik ook, precies onder mn rechterrib. Ik vind het nog steeds een wonder dat er dan gewoon zo'n heel mensje in je zit.
Maar ze is hier nu, en ik vind haar buiten de buik nog veel leuker dan erin dus echt heimwee heb ik niet.

Ik kijk wel weer uit naar een eventuele tweede zwangerschap. Weer opnieuw dat groeien van die buik enzo. Lijkt me geweldig Hoewel mijn striae daar vast anders over denkt maar dat zien we dan wel weer.
Ja echt? Ik vind mijn buik (en inhoud natuurlijk) het enige leuke aan de zwangerschap. De rest kan me gestolen worden
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:10:43 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75640771
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef mijsje het volgende:
heb ik de foto's van Asy gemist... jammer... alleen de bovenste twee gezien, en die waren wel ik vind je buik zo mooi! maar dat vind ik van heel veel buiken hier! (ik dacht ook dat je een navelpiercing had )

Zie je mail
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:38:50 #192
259886 pessie
pi_75652584
Ha! Vlindur had een plopnavel! Zal nu hopelijk weg zijn...
pi_75671546
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zie je mail
gezien! prachtige foto's!
dank je wel!
pi_75683175
Zo, van mij dan ook nog maar es een foto... 39w1d vandaag...
Oh ik mijn hoofd er ff afgelaten want dat was echt een ontplofde bende, niet heel charmant.

links uitpuilbuik, rechts buik ingehouden
pi_75685959
mooi Lijnloos!
(we kunnen je beter curve gaan noemen in plaats van lijnloos... )
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:06:07 #196
259886 pessie
pi_75759072
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef mijsje het volgende:
mooi Lijnloos!
(we kunnen je beter curve gaan noemen in plaats van lijnloos... )
Wooooowwwwwww.... buik!
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:10:21 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75759211
lijnloos, mooi hoor!
pi_75777761
Mooie buiken dames

Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik zo'n buik had tot 9 weken terug. Ik heb mn buik overigens nooit gemist... hij kon mij niet snel genoeg weg zijn, zodat ik weer normale kleren aan kon. Kan overigens nog steeds niet mijn broeken aan van voor de zwangerschap 1 broek kan bijna weer
pi_75777827
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef martine1984 het volgende:
Mooie buiken dames

Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik zo'n buik had tot 9 weken terug. Ik heb mn buik overigens nooit gemist... hij kon mij niet snel genoeg weg zijn, zodat ik weer normale kleren aan kon. Kan overigens nog steeds niet mijn broeken aan van voor de zwangerschap 1 broek kan bijna weer
Hier ziet het er ook nog steeds uit alsof er 1 is blijven zitten
Lotte!
Noah!
pi_75777985
Martine en Linda... zal ik dan maar niet zeuren om een terugplooifoto?
pi_75778609
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef mijsje het volgende:
Dat is zo demotiverend voor de rest hier Ik denk dat we maar een brusje voor Lotte moeten bakken, die dan de reserves weg-eet, zou dat werken?
Lotte!
Noah!
pi_75778768
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef mijsje het volgende:
die heb ik expres niet gemaakt... was tijdens mn zwangerschap bijna 28 kilo aangekomen. Er zijn er nu 15 af... dus je kan je vast een voorstelling maken hoe dat eruit ziet.
pi_75778976
Oh maar 9 weken is toch nog maar heel kort geleden? Je bent 9 MAANDEN zwanger geweest joh, geef jezelf lekker de tijd!
pi_75779072
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef octopussy het volgende:
Oh maar 9 weken is toch nog maar heel kort geleden? Je bent 9 MAANDEN zwanger geweest joh, geef jezelf lekker de tijd!
dat ja

en ik zit 1 kilo onder mn pre-zwangerschapsgewicht maar k zie er idd ook nog steeds zwanger uit. (hè Max ) je lijft verandert ook gewoon. Komt wel weer goed, give it some time.
En tot die tijd ga ik voor de optie van Linda brusje dr bij!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75779520
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat ja

en ik zit 1 kilo onder mn pre-zwangerschapsgewicht maar k zie er idd ook nog steeds zwanger uit. (hè Max ) je lijft verandert ook gewoon. Komt wel weer goed, give it some time.
En tot die tijd ga ik voor de optie van Linda brusje dr bij!
Maar ik eet nog net zo idioot als tijdens mn zwangerschap...ik had mezelf tot kerst gegeven om op gewicht te zijn...enige wat ik met kerst kan zeggen, is dat het bij die +8kg gebleven is wat opzich een waard is als je kijkt wat ik eet

owja, en mn eigen optie kan ook al niet, want daarvoor moet je seks hebben en dat kan ook al niet...boehoehoe Het is dat ik Lotte heb en weet waar het goed voor was, maar wat een verminking van je lijf is zo'n zwangerschap zeg...

En om ontopic te blijven:

Met 27w+6

en mn tenen zie ik nog steeds niet

Ik ga weer weg hier..straks ga ik nog huilen

[ Bericht 12% gewijzigd door Linda2205 op 18-12-2009 19:21:41 ]
Lotte!
Noah!
  vrijdag 18 december 2009 @ 19:18:44 #206
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75779579
Ik mis mijn buik ook helemaal niet en ben bijna volledig teruggeplooid . In mijn beleving dan hè, heb geen weegschaal en heb ook mijn broeken nog niet geprobeerd .

[ Bericht 13% gewijzigd door Groofsken op 19-12-2009 19:44:42 ]
pi_75785200
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef octopussy het volgende:
vind ik ook hoor! een terugplooifoto is ook niet belangrijk het gaat om je lieve kleine kindje, de rest is niet belangrijk...
maar Linda, wat zag je er prachtig uit met Lotte nog lekker veilig in je buik...
pi_75797895
ja ik denk altijd maar zo... ik heb er een heel mooi mannetje voor terug gekregen. Maar mn "zakje" wordt echt al een stuk minder, dus wie weet komt t goed en anders maar niet.
  zondag 20 december 2009 @ 19:39:30 #209
259886 pessie
pi_75848815
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef martine1984 het volgende:

[..]

die heb ik expres niet gemaakt... was tijdens mn zwangerschap bijna 28 kilo aangekomen. Er zijn er nu 15 af... dus je kan je vast een voorstelling maken hoe dat eruit ziet.
28 kilo in 9 maanden? Wowwwww, ik zit nogal in een omgeving met mensen die alles bekijken wat ze eten (deed ik ook voor ik zwanger was, sinds de misselijkheid moet ik continu blijven eten). Maar, Ik heb er echt respect voor dat je in 9 weken 15 kilo kwijt bent geraakt!
pi_75849254
Pessie, soms kan je er gewoon niets aandoen (dus zeg dat ook maar tegen die mensen in je omgeving, ik heb het mijn ma ook duidelijk moeten maken want die is ook nogal euh... gefocust op mijn gewicht). Ik merk dat hier nu ook. Ik ben op 8 weken tijd 4 kg bijgekomen (gyn was niet echt tevreden... ) maar heb in die laatste 8 weken helemaal niet anders gegeten dan tijdens de eerste 22 weken (waarbij ik toen maar anderhalve kg was bijgekomen). Gewoon weird (en ja, ik vloek soms ook, hoor... vrijdag nog maar van een student gehoord dat het ook een kerstmannetje zal worden.. jaja, fijn ik moet nog tot eind februari )
pi_75867569
laatste buikfoto met 39, 1 weken (oh en voor de geïnteresseerden: weer 20 kilo aangekomen net zoals mijn vorige zwangerschappen en mijn gyn wordt er niet warm of koud van)

pi_75867677
mooie buik Lily! met recht de award waard
  maandag 21 december 2009 @ 09:02:25 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75867692
Ik zit al op +14-15 kilo. Ik ga niet meer moeilijk doen. Ik eet gewoon gezond en netjes.
De keren dat ik friet heb gehad tijdens mijn zwangerschap zijn op 1 hand te tellen. Dat geldt ook voor andere zaken. Ik vind het wel best zo...
Na de bevalling ga ik wel weer mijn best doen om het er af te krijgen (misschien helpt de borstvoeding wel een handje), maar nu heb ik besloten dat ik me er niet meer druk om ga maken...
  maandag 21 december 2009 @ 09:03:22 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75867705
lily, mooi hoor!
maar waar zitten die +20 kilo van jou dan?
pi_75867765
het gaat zoals het gaat hoor. tis ook niet fijn als je enkel maar afvalt tijdens de zwangerschap
pi_75867808
thx, Martine en Asyniur
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:03 schreef Asyniur het volgende:
maar waar zitten die +20 kilo van jou dan?
overal (dikkere voeten, benen, kont, armen, handen, gezicht en aan/in mijn buik natuurlijk )
  maandag 21 december 2009 @ 09:10:59 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75867833
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:07 schreef simmu het volgende:
het gaat zoals het gaat hoor. tis ook niet fijn als je enkel maar afvalt tijdens de zwangerschap
Dat is ook...
maar ik had het toch fijn gevonden als het wat meer binnen de marge was gebleven zeg maar...

Maar dat terzijde...
Ik heb de terugplooibuiken van Linda en van Groofsken gemist
  maandag 21 december 2009 @ 09:12:01 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75867852
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:09 schreef lily het volgende:

[..]

overal (dikkere voeten, benen, kont, armen, handen, gezicht en aan/in mijn buik natuurlijk )
Kont? Benen? Als dat dik is, dan wil ik net zo dik zijn als jij!
  maandag 21 december 2009 @ 09:13:22 #219
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75867869
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat is ook...
maar ik had het toch fijn gevonden als het wat meer binnen de marge was gebleven zeg maar...

Maar dat terzijde...
Ik heb de terugplooibuiken van Linda en van Groofsken gemist
ik heb geen terugplooibuik geplaatst .
pi_75867883
Schijn bedriegt hoor; ik weeg nu 95 kilo (lengte 1.78).

Maar ik zit er nu totaal niet mee. Dat is iets voor over een aantal maanden hoor (eerst borstvoeden en ontzwangeren).

oh, en vk's of gynaecologen die daar moeilijk over doen zijn vervelend (leonieke )
  maandag 21 december 2009 @ 09:15:32 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75867903
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:13 schreef Groofsken het volgende:

[..]

ik heb geen terugplooibuik geplaatst .
Dan heb ik hem ook niet gemist!
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:14 schreef lily het volgende:
Schijn bedriegt hoor; ik weeg nu 95 kilo (lengte 1.78).

Maar ik zit er nu totaal niet mee. Dat is iets voor over een aantal maanden hoor (eerst borstvoeden en ontzwangeren).
Ow, dat zou je dus echt niet zeggen!
Ik zit nu op 81 kilo bij 1.65m en ik moet nog 2 maanden
pi_75867979
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef Asyniur het volgende:
Ow, dat zou je dus echt niet zeggen!
Dat zei de verpleegkundige die me weegt ook al.
Ik ben gewoon goed geproportioneerd
  maandag 21 december 2009 @ 09:21:49 #223
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75868013
mooi lily! de laatste.... spannend!!!
in de haak.
pi_75868058
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:21 schreef trui het volgende:
mooi lily! de laatste.... spannend!!!
(hoe kom ik vandaag de dag door.... )
  maandag 21 december 2009 @ 09:25:34 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75868100
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:19 schreef lily het volgende:

[..]

Dat zei de verpleegkundige die me weegt ook al.
Ik ben gewoon goed geproportioneerd
Jep, ik ben gewoon massief geworden
mijn onderbenen en voeten zijn nog hetzelfde, idem voor mijn armen maar de rest Volgens mij heb ik nog 2 baby's in mijn kont en nog 2 baby's in mijn tieten...
  maandag 21 december 2009 @ 09:26:33 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75868120
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef lily het volgende:

[..]

(hoe kom ik vandaag de dag door.... )
Sneeuwpop maken of je kinderen afmatten door ze jou te laten voorttrekken op een slee
pi_75871317
Lilly, dat ziet er weer prachtig uit! En als je had gezegd dat je maar 2 kilo was aangekomen van deze zwangerschap, had ik je ook geloofd...
pi_75871495
Mooi hoor Lily, je laatste buikfoto! Ben benieuwd wat daar voor moois uitkomt!
  maandag 21 december 2009 @ 11:24:51 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75871808
Zal ik ook nog ff een fotootje doen? (de rest om me heen in al bevallen! BJ, vlindur, tan, iedereen klaar! morgen is lily ook klaar, alleen lijnloos en NweUser (toch? of iemand anders die niet in de OP staat) zitten nog om me heen )

Van vorige week 37w4d:

Maten: 77kg bij 1.68m (+10kg, dus)

Te verglijk, bij Eli 37w6d:

Gewicht: +12kg

Terwijl ik nu dikker ben!
  maandag 21 december 2009 @ 11:30:55 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75872055
Je hebt vooral een grotere buik!
en nog net zo stralend...
En op de eerste foto lijk je ontzettend op Eli in je avatar!
pi_75872357
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Zal ik ook nog ff een fotootje doen? (de rest om me heen in al bevallen! BJ, vlindur, tan, iedereen klaar! morgen is lily ook klaar, alleen lijnloos en NweUser (toch? of iemand anders die niet in de OP staat) zitten nog om me heen )

Van vorige week 37w4d:
[ afbeelding ]

Maten: 77kg bij 1.68m (+10kg, dus)

Te verglijk, bij Eli 37w6d:
[ afbeelding ]

Gewicht: +12kg

Terwijl ik nu dikker ben!
Ik zit ook nog om je heen idd!

Maar mooi hoor! Je buik lijkt nu veel boller!
pi_75874269
Wow Davinia, wat ben je toch mooi! Volgens mij oog je ook wat slanker op de bovenste foto, dus misschien dat die extra kilo's van de vorige keer wat meer verdeeld waren over je hele lijf... je buik is giga en supermooi! en de gelijkenis met Eli zie ik ook inderdaad...
  maandag 21 december 2009 @ 12:42:12 #233
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75874989

dank voor de complimentjes!

eli is echt mijn kloontje, hoor! m.u.v. de ogen en mond, maar slapend lijkt hij precies op mij.
ben erg benieuwd hoe madam wordt. heeft wrs meer PR's vorm van gezicht.

@ mijsje, ik hou nu ook nauwelijks vocht vast. kan nog steeds mn ringen aan en zo. dat is ook al gauw 2 kg. en ik begon nu een paar kg lichter dan bij eli, geloof ik.
bij eli ben ik zeker over de 80kg gegaan, ga ik nu wrs niet halen.
pi_75875075
Mooie toetert hebt gij daar Davinia

Ben toch wel heel benieuwd hoor, een Eli in meisjesvorm
  maandag 21 december 2009 @ 12:51:23 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75875326
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[ afbeelding ]

dank voor de complimentjes!

eli is echt mijn kloontje, hoor! m.u.v. de ogen en mond, maar slapend lijkt hij precies op mij.
ben erg benieuwd hoe madam wordt. heeft wrs meer PR's vorm van gezicht.

@ mijsje, ik hou nu ook nauwelijks vocht vast. kan nog steeds mn ringen aan en zo. dat is ook al gauw 2 kg. en ik begon nu een paar kg lichter dan bij eli, geloof ik.
bij eli ben ik zeker over de 80kg gegaan, ga ik nu wrs niet halen.
ik vind juist dat ook de ogen op die van jouw lijken, maar das wel heel offtopic
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:30:42 #236
259886 pessie
pi_75915629
Davinia, leuke buik, leuke peuter. Ik kan me niet voorstellen over een aantal maanden zelf zo'n toeter te hebben.
pi_75919127
Davinia TOETER!
Mooi
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:12:51 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75919403
ooo Davinia wat heb je een enorm moooie buik! ik ben gewoon jaloers op je...
zou ook nog wel even lekker willen doorgroeien... maar ons meisje had helaas geen geduld...
(moet zeggen dat het waarschijnlijk makkelijker was geweest om nog 4 weken zwanger te zijn...)
Mijn buik is inmiddels helemaal weg.. en ik mis hem...
pi_75920711
Wow Davinia, mooie buik hoor! (zo toeterig vind ik hem nog niet eens )

Ik zal zo ook nog een fotootje gaan maken, mooi zo op de 40-weken-grens.

Edit: net op de valreep nog wat fotootjes gemaakt, maar dat wordt morgen of later pas dat ik ze van de iPhone haal en kan uploaden. Houden jullie nog tegoed!

[ Bericht 25% gewijzigd door Lijnloos op 22-12-2009 22:17:00 ]
  woensdag 23 december 2009 @ 09:25:09 #240
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75958299
Prachtige buiken hier!!!

Even ter vergelijking

6 weken en 2 dagen

16 weken en 4 dagen

31 weken en 4 dagen

Ben nu 32 weken en 3 dagen, dus morgen maar weer eens nieuwe foto's maken
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_75966279
Ik ga zo dadelijk ook maar eens foto's maken weer.

(zou ik een blote buik foto durven )
  woensdag 23 december 2009 @ 13:39:26 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75967551
Ja ymme, jij durft een blote buik
pi_75967689
Zie hier:

Blote buik (hier zie je de striemen gelukkig niet zo erg)

En niet bloot.

En als extra'tje, incl kerstboom en honden.

En ja, weer via de oven.
pi_75967793
Mooi
Op foto lijkt mijn buik ook altijd zo, maar vind je ook niet als je gewoon naar beneden kijkt dat jouw buik veel minder groot lijkt te zijn?
pi_75968321
Nou, als ik naar beneden kijk, zijn mijn voeten toch wel even spoorloos hoor

Maar inderdaad, op een foto lijkt ie veel groter te zijn. (of we willen het gewoon niet zien)
pi_75969965
Mooie buik Ymme. Ah, dus zo zal die van mij er ook ongeveer uitzien.....Ik vind het inderdaad bij mezelf ook altijd kleiner lijken dan op de foto....
pi_75970137
Dat vraagt om een foto DJRandall
pi_75970165
Vinden jullie trouwens ook dat mijn buik zo laag hangt?
Krijg echt overal waar ik kom te horen: zoooowwww die is gezakt!
pi_75970425
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef ymme het volgende:
Dat vraagt om een foto DJRandall
heb er geen van deze week, de laatste is van 2,5 week geleden....
pi_75970448
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef ymme het volgende:
Nou, als ik naar beneden kijk, zijn mijn voeten toch wel even spoorloos hoor

Maar inderdaad, op een foto lijkt ie veel groter te zijn. (of we willen het gewoon niet zien)
Oh, maar mijn voeten zijn al lang spoorloos verdwenen.
En nee, een foto dat is zoals een tv, dat maakt je dikker
pi_75970815
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef DJRandall het volgende:

[..]

heb er geen van deze week, de laatste is van 2,5 week geleden....
Dan maak je toch gewoon een nieuwe
pi_75973841
mijn buikje lijkt wel kleiner dan 1,5 week geleden

woensdag 23 december 2009 @ 16:03:26 #253
190853 RockabeIIa
pi_75974026
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef ymme het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat mijn buik zo laag hangt?
Krijg echt overal waar ik kom te horen: zoooowwww die is gezakt!
volgens mij wijst je buik omlaag omdat je shirt aan de achterkant hoog zit.

CP, zou kunnen door je darmen? Dan wordt het nu iig 'echt' buik ipv lucht
pi_75975463
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

volgens mij wijst je buik omlaag omdat je shirt aan de achterkant hoog zit.

Ik heb niet elke dag de zelfde kleren aan hoor
  woensdag 23 december 2009 @ 16:41:30 #255
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75975625
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijn buikje lijkt wel kleiner dan 1,5 week geleden

[ afbeelding ]
Maar het is wel een heel mooi buikje zeg!
Ruilen? maar dan moet je ook mijn kont er bij nemen...
pi_76113600
Alweer een tijdje geleden dat ik buikfoto's heb gepost.

Mijn 33 weken en 3 dagen buik (zowel blote buik als met kleding)

Litteken boven mijn navel is van een navelpiercing die ik heb gehad, maar eruit moest vanwege blindedarmoperatie, waar dus dwars doorheen gesneden is toen. Wordt nu wat rood met groter worden van de buik, charming

pi_76141097
Shamu met 30 weken:

Hardloper.
IG @webkim
pi_76150284
Wat een mooie ronde buiken, sindell en Webkim!

Ik heb een zwangerschapsdagboek, daar stond in bij week 6: maak een foto van je buik, hij is nu nog plat.

...

Maar voor de vergelijk is het natuurlijk wel leuk. Mijn man heeft al woeste plannen om elke week een foto te maken zodat 'ie er een filmpje van kan maken.
pi_76199214
Ik wilde ook altijd iedere week foto's maken als ik zwanger was.
maar ik zie dus echt nog niets, dus vind t een beetje stom om foto's te maken hehe.
Maar eigenlijk is t wel leuk als je t vanaf t begin doet, ik zou t dus gewoon cantare

Maar als er wat te zien is ga ik hier posten hehe.

Mooie buikjes Webkim en Sindell!
pi_76209560
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde ook altijd iedere week foto's maken als ik zwanger was.
maar ik zie dus echt nog niets, dus vind t een beetje stom om foto's te maken hehe.
Maar eigenlijk is t wel leuk als je t vanaf t begin doet, ik zou t dus gewoon cantare

Maar als er wat te zien is ga ik hier posten hehe.

Mooie buikjes Webkim en Sindell!
het sonnetje; ik heb ook elke week foto's gemaakt; en in het begin zag je hier ook erg weinig; maar ben toch erg blij dat ik die foto;s gemaakt heb.. want uiteindelijk zie je heeeeeeel geleidelijk toch dat bolletje ontstaan op de foto's

en o ja; ik mis mijn buikje nog steeds een beetje...
pi_76217460
BJ, niet zo gek hoor. Jij had ook een prachtig bescheiden buikje. Ben je inmiddels al weer helemaal teruggeplooid? Ik ben benieuwd omdat jouw buik en mijn buik al aardig wat groei en krimp hebben megemaakt.
pi_76227417
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef octopussy het volgende:
BJ, niet zo gek hoor. Jij had ook een prachtig bescheiden buikje. Ben je inmiddels al weer helemaal teruggeplooid? Ik ben benieuwd omdat jouw buik en mijn buik al aardig wat groei en krimp hebben megemaakt.
ik heb een week na de bevalling hier nog een foto gepost.. was toen al aardig teruggeplooid en nu nog wat verder... ik zal een dezer dagen nog eens een foto posten..
Mijn buik is niet zoveel anders als voor de zwangerschap. (dat vel had ik natuurlijk al en ik heb geen nieuwe strepen enzo..)
pi_76229206
quote:
Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het sonnetje; ik heb ook elke week foto's gemaakt; en in het begin zag je hier ook erg weinig; maar ben toch erg blij dat ik die foto;s gemaakt heb.. want uiteindelijk zie je heeeeeeel geleidelijk toch dat bolletje ontstaan op de foto's

en o ja; ik mis mijn buikje nog steeds een beetje...
ja op zich is t wel leuk enzo, maar denk niet dat ik blij wordt van mijn vet om dat op de foto te zien haha
pi_76229605
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja op zich is t wel leuk enzo, maar denk niet dat ik blij wordt van mijn vet om dat op de foto te zien haha
Jammer! Maar anders maak je strakjes, als je wat babybuik-foto's hebt, gewoon een serie die begint met een before-foto bij. Lijk je dan in élk geval slanker dan met babybuik en leuk om het verschil te zien.
pi_76229649
haha, nou moet zeggen voorlopig ben ik nog niets aangekomen.
Alleen maar 2,5 kilo afgevallen.
dus lijk nu al slanker dan before zwangerschap
Hoe bizar is dat!
Moet zeggen dat ik ook wel minder eet enzo en minder trek in dingen heb hehe
pi_76229680
Da's volgens mij normaal, hoor! Je baby weegt nog niet zoveel dat je daar kilo's van aankomt, en vaak eet je in het begin toch wat minder goed. Dus logisch dat je dan afvalt.
pi_76229792
haha is ook zo maar mijn zus was mijn voorbeeld hehe, en die kwam nogal veel aan in het begin (maar dat kwam door het stoppen met roken jaja, vooral omdat ze helemaal niet veel at...)
  woensdag 30 december 2009 @ 21:30:39 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76238998
Als verse aanvoerster van de OP, zal ik even een vers buikfotootje plaatsen. half uurtje oud

39w5d (buikomvang 110cm)

ja, ten tijde van het maken vasn de foto zat ze goed ingedaald. getuige de hangpens.

enneh, mijn eerste buikfoto bij deze zwangerschap is met 11w, bij Eli pas met 16w...
  donderdag 31 december 2009 @ 16:11:46 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76268390
quote:
Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Als verse aanvoerster van de OP, zal ik even een vers buikfotootje plaatsen. half uurtje oud

39w5d (buikomvang 110cm)
[ afbeelding ]
ja, ten tijde van het maken vasn de foto zat ze goed ingedaald. getuige de hangpens.

enneh, mijn eerste buikfoto bij deze zwangerschap is met 11w, bij Eli pas met 16w...
Mooi!
wij moeten nog een nieuwe maken...
pi_76268560
Mooi Davina!
Wow Webkim, wat een prachtige buik en wat zittie nog hoog!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76271613
Hier mijn eerste foto van mijn buik bij 13 weken en 3 dagen

pi_76272981
Mereltje, dat is ook al zichtbaar zeg! Zo zag ik er rond 13 weken ook uit
Mooi buikje!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:04:25 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76286325
Merel, mooi toch!

Oooh, ik had nog helemaal niks gezegd over Webkims en sindells buiken!
Ook een prachtige bolletjes hoor!
pi_76286579
Buikies!

Davinia, wat mooi! Erg laag en echt een toeter!!

Merel, een heel mooi begin! je ziet het al goed zeg!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:08:27 #275
259886 pessie
pi_76319674
Mijn eerste buikfoto met 10 weken en 4 dagen!

pi_76319749
Zo pessie dat is ook al een heel mooi beginnend zwangerschapsbuikje
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:11:12 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76319755
Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit pessie, m'n darmen zijn in ieder geval zwanger

al is het wel iets minder geworden dan in het begin

Als ik donderdag een goeie echo heb zal ik ook eens een foto maken
pi_76320133
Hé pessie dat is al een mooi beginnetje.
pi_76320517
Buiken

Elke dag sta ik voor de spiegel te kijken en tegen de meneer: en? en? en? zie je al wat!? en die kijkt dan ongeveer zo: niks nog dus, eigen vetjes gewoon nog en het opgezette van de eerste weken is ook redelijk weg... En met een gekantelde baarmoeder heb ik het idee dat het allemaal nog wel even gaat duren... Positiebroeken zitten wel al goddelijk in vergelijking met mijn eigen broeken, dus het is allemaal wel wat verschoven maar verder, nog weinig..
pi_76321912
Buiken

Mijne mis ik niet en kan mn oude broeken al weer aan! (Was vorige week alle zwangerschapskilo's al kwijt! )
pi_76322096
Herkenbaar Orea, telkens vragen aan je vriendje of hij al wat ziet, of de buik al dikker is geworden
pi_76322854
en straks gaan we zeuren dat we zo dik zijn ongetwijfeld

Vlindur, wat goed
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:35:32 #283
259886 pessie
pi_76324088
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit pessie, m'n darmen zijn in ieder geval zwanger

al is het wel iets minder geworden dan in het begin

Als ik donderdag een goeie echo heb zal ik ook eens een foto maken
Bij mij zijn het inderdaad ook mn darmen die vooral zwanger zijn. Al is het natuurlijk nu al zo dat de plek waar vroeger darmen zaten nu een baby zwemt. Ik ben ook al 2.5 kg aangekomen. Nou ja, als ik straks niet meer tegen de misselijkheid hoef te eten, gaat het misschien wat minder snel.

Ik ben erg benieuwd naar jouw foto flugel! Als die er net zo uitziet zou ik erg blij zijn, als mensen nu een opmerking maken over mijn buik schaam ik me nog steeds een beetje (ik ben niet de lichtste, en alle kilo's die ik heb zitten normaal op mijn buik. Dus vroeger schaamde ik me omdat ik niet perect gevormd was, moet nu nog leren het leuk te vinden als mensen commentaar hebben op mn buik).

Mooie buiken hier! Al kan ik me nog niet voorstellen ooit een buik te hebben als davinia.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:04:26 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76332954
pessie, mooi begin hoor!

Hier is gisteren de buikenfoto gemaakt alleen de camera ligt nog boven en ik heb nu echt de puf niet om die te gaan halen...
pi_76333260
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Mereltje het volgende:
Hier mijn eerste foto van mijn buik bij 13 weken en 3 dagen

...
Wat een mooi buikje

alle andere dames ook weer mooie babyhuisjes <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76334124
Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor op Mereltje en Pessie hehe
Bijzonder dat er gewoon al wat te zien is
Mooie beginnetjes hoor!
Bij mij is t gewoon verstopt onder een laag vet hehe
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:09:23 #287
259886 pessie
pi_76335543
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor op Mereltje en Pessie hehe
Bijzonder dat er gewoon al wat te zien is
Mooie beginnetjes hoor!
Bij mij is t gewoon verstopt onder een laag vet hehe
Ik heb normaal ook behoorlijk wat vet op mn buik, maar de combinatie zwangerschapsbroek en opgezette darmen maakt er een mooi buikje van. Maar ook jij krijgt echt wel een bolletje!

Asy: Lekker rustig aan doen, je bent al behoorlijk zwanger! Morgen buikfoto?
pi_76336305
Sonnetje, ik ben juist 2 kilo afgevallen, misschien dat het daardoor meer opvalt misschien haal je me straks gewoon weer in hoor! Het komt van zelf. Zijn je borsten wel meer gegroeid? (volgens mij heeft iedereen dat wel in het begin.. en dat voelt toch ook wel heel erg zwanger )
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:49:15 #289
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76336926
Wat leuk die beginnersbuikjes!

en idd de borstpartij is bij mij ook goed zwanger
  zondag 3 januari 2010 @ 10:30:15 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76350462
*nú camera van boven halen gaat*
33w1d:

Ow en gegroeide borsten: check van 75F naar 80G

[ Bericht 58% gewijzigd door Asyniur op 03-01-2010 10:55:00 ]
pi_76350514
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje, ik ben juist 2 kilo afgevallen, misschien dat het daardoor meer opvalt misschien haal je me straks gewoon weer in hoor! Het komt van zelf. Zijn je borsten wel meer gegroeid? (volgens mij heeft iedereen dat wel in het begin.. en dat voelt toch ook wel heel erg zwanger )
Mijn borsten zijn nog steeds niet veranderd (maw ik draag nog steeds dezelfde bh's als van voor mijn zwangerschap).
pi_76350849
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Mereltje het volgende:
nou ze zijn een heel klein beetje gegroeid (gelukkig, heb al genoeg van mezelf )
Merk t vooral aan mijn oude bh's. In het begin had i best veel last van mijn borsten, waardoor ik 2 andere bh's gekocht heb en die zitten dus het beste. De rest is allemaal net een tikkie te klein ofzo.
Ach die buik komt vast goed haha. Straks ga ik klagen dat ie in de weg zit haha.
  zondag 3 januari 2010 @ 11:30:06 #293
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76351709
Mooie buiken hoor dames...

Voor het eerst mis ik mijn buik niet... zo blij dat ik eindelijk bevallen ben en mijn oude kleding weer aan kan... maar het blijft een prachtig gezicht die bolle buikjes... wel een raar idee dat ik dit nooit meer ga meemaken bij mezelf (alsof zes keer niet genoeg is )
pi_76353195
Inderdaad Tan.

Mooie buiken dames en ook ik mis hem niet, maar het feit dat ik het niet meer zal meemaken......
(een zwangerschap gaat zooo snel...)

en Asy; je ziet er nog strak uit hoor
  zondag 3 januari 2010 @ 13:37:06 #295
259886 pessie
pi_76356006
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:30 schreef Tan het volgende:
Mooie buiken hoor dames...

Voor het eerst mis ik mijn buik niet... zo blij dat ik eindelijk bevallen ben en mijn oude kleding weer aan kan... maar het blijft een prachtig gezicht die bolle buikjes... wel een raar idee dat ik dit nooit meer ga meemaken bij mezelf (alsof zes keer niet genoeg is )
Het is toch pas genoeg als je zelf vind dat je klaar bent? Mijn ouders waren pas klaar na 7 kids... En ik ken mensen die 7 kinderen hebben, maar er stiekem nog wel meer hadden gewild.

Wat kun jij alweer snel je eigen kleren aan!
pi_76356115
34 weken

en let maar niet op de Nemo die naar mijn kruis zwaait
  zondag 3 januari 2010 @ 13:43:39 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76356219
Ik mis hem ook niet, en ben erg blij dat ik weer mn jeans aankan

voor alle buiken
pi_76356284
Octo, je hebt een puntje
Mooi buikje heb je
  zondag 3 januari 2010 @ 14:05:51 #299
259886 pessie
pi_76357127
Wow octo! Wat een buik! En Nemo is übergrappig...
  zondag 3 januari 2010 @ 14:42:13 #300
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76358555
octo, wat een mooie buik heb jij!
en als je niks had gezegd over nemo, wassie me niet eens opgevallen
  zondag 3 januari 2010 @ 16:50:32 #301
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76363448
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat kun jij alweer snel je eigen kleren aan!
Nog niet alles hoor, maar het meeste wel. Gelukkig. Want ik was ruim 20 kilo aangekomen (tegen 5 bij Junah, nogal een verschil), al was dat op het laatst alleen maar vocht mede door de hoge bloeddruk, want de eerste week liep ik iedere drie kwartier naar de wc om te plassen en toen viel ik duidelijk zichtbaar heel snel af, vooral in de benen en mijn gezicht. Heb geen weegschaal, maar volgens mij ben ik al weer bijna op mijn oude gewicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')