SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef leonieke het volgende:
Gelieve niet op mijn mottig hoofd te letten: haar zit helemaal niet goed en barstende koppijn, maar ik wou persé een foto van de eerste keer dat de inbouwcassette brandt![]()
![]()
Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat jullie er op foto echt ronder uitzien dan irl? Ik kan me nu alleszins wel voorstellen dat er gisteren een vrouw tegen mij zei dat ik nu ook wel al ongeveer mocht thuisblijven. Ze keek vrij verbaasd toen ik antwoordde dat ik nog 2,5 maand moet werken![]()
-----------------
voor de laatste berichten verwijs ik naar het vorige topic...
Ik hoop op weer net zo mooie buiken als in de vorige topics!![]()
volgens mij krijg je dan minder verlof dan in Nederland... volgens mij mag je hier niet eens langer doorwerken dan 4 weken voor de verwachte geboortedatum... en heb je daarna inderdaad nog 12 weken verlof... (16 in totaal dacht ik)quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef leonieke het volgende:
In normale omstandigheden werk ik door tot 39 weken, dus tot 16 februari. Dan ben ik nog 14 weken thuis na de bevalling. Elke week dat ik vroeger stop, kan ik minder lang thuisblijven na de geboorte.
Maar, dit klinkt nu misschien belachelijk, maar wat speciaal om in de OP van dit topic te mogen staan
Vind je? Thnx!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef lily het volgende:
Vlindur, wat heb jij een bescheiden buik zeg
quote:
De enige reden waarom mensen in België een week voor de bevalling stoppen is omdat ze anders die week verliezen van hun verlof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:29 schreef Poppejans het volgende:
Zo Leonieke, das echt hartstikke zwanger! Maar zeker niet hoogzwanger hoor, let maar op; de laatste weekjes groei je straks het hardst!
(wat vreselijk lijkt me dat, tot 39 weken doorwerken! Ook niet echt verantwoord qua rust nemen lijkt me..en als je nou in week 38 's nachts bevalt, heb je dus een leuke mededeling de volgende ochtend v collega's ofzo? Gek hoor dat dat zo anders is in Belgie)
Wat een mooi gedichtquote:Op donderdag 3 december 2009 08:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En dan zie ik hier al die prachtige zwangere buiken, en oeh dan krijg ik heimwee....
Naar mijn zwangere buik, naar de trappelende pootjes en uitstekende handjes...
Naar het speciale gevoel wat zwanger zijn met zich meebrengt
Word ik een beetje verdrietig....want zal ik het ooit nog weer gaan meemaken?
En dan denk ik...mens kijk wat je ervoor terug hebt gekregen, een prachtig mensje. Nieuw leven, wat voortvloeit uit ons beiden...gegroeid in mijn lichaam.![]()
Ik kreeg na de geboorte van Lars van mijn ouders een gedichtenbundeltje, en daarin ook een gedichtje wat mijn gevoel precies verwoordt:
Het lange wachten is beloond
mijn buik is leeg, en onbewoond
Ons kind is prachtig
Dankbaar!
Blij!
Toch is er ook verdriet in mij
Mijn hart is overvol
Maar mijn buik is leeg
mijn buik is hol
![]()
Bron: Een kus op je neusje, Mieke van Hooft en Floor van Rijn
Mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en in navolging van de andere 35-36 weken buiken; hier de mijne met 36 weken precies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx Ymme; lief van je. Ik geloof ook dat ik sowieso nog een keertje zwanger moet worden tzt, want ik heb zoveel leuke dingen gekocht, zonde om die straks in de kast te laten liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
BJ, echt een mooi buikje hoor.
En je hebt elke keer zulke leuke kleding aan
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thx Ymme; lief van je. Ik geloof ook dat ik sowieso nog een keertje zwanger moet worden tzt, want ik heb zoveel leuke dingen gekocht, zonde om die straks in de kast te laten liggen
Ik heb ook niet veel gekocht en draag nu ook voornamelijk joggingbroeken/leggings met tunieken en makkelijke shirts en vesten.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt amper iets gekocht. Loop nog steeds in mn eigen kleren rondDe zwangerschapsbroeken heb ik al niet eens meer aan omdat die me helemaal niet lekker onderaan de buik zitten. Ik loop alle dagen in joggingbroeken rond
Volgens mij zei trui dit ook eens over de zwangerschap van haar zoon...heel mooi vind ik datquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef Poppedein het volgende:
... Maar voor nu ben ik alleen al een beetje rouwig om t idee dat ik t van Lena nooit meer mee kan maken...
haha nou eigenlijk vind ik het knap dat je dat gewoon doet... ik kan dat gewoon niet; ja alleen naar de sporthal loop ik in mijn joggingbroek; net als voor de zwangerschap..quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Ik ga ook gewoon zo de stad in hoor. Ik neem nog net de moeite om mn crocs thuis te laten en mn schoenen aan te trekken
Maar ik moet dan ook bekennen dat ik geen optutter ben. Ik sta 's ochtends ook alleen voor de spiegel om mn lenzen in te doen en ik kijk met tandenpoetsen en haren borstelen. Maar make-up gebruik ik al nooitquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou eigenlijk vind ik het knap dat je dat gewoon doet... ik kan dat gewoon niet; ja alleen naar de sporthal loop ik in mijn joggingbroek; net als voor de zwangerschap..![]()
Ik draag ook nog gewoon mijn laarzen en pumps met hakken; en vind het juist heerlijk om zwanger te zijn EN er ook nog leuk uit te zien...Tuurlijk heb ik ook wel eens een dagje dat ik daar geen zin in heb; maar over het algemeen doe ik toch vaak wel ff normale kleren aan; heb mijn benen (en de rest) gewoon geschoren en doe smorgens mijn makeupje (wat heel naturel is hoor) lekker op. Kan daar ook wel van genieten eigenlijk....
(en mijn voornemen is ook, om nog ff voor de bevalling mijn haar bij te kleuren ..)
haha ieder zijn eigenaardigheden toch??
haha zo lijkt ie enoooooorm!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Ook weer opgelost dat we offtopic zijn
Zwangerschapsshirt en jogginbroek van de Hema. En wat een dikke toetert!
Leuk! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha zo lijkt ie enoooooorm!ik heb ook nog een leuke van zaterdag... bewust uitgezet en in pufhouding met 2 vriendinnetjes (eentje wel zwanger)
zal ik zo eens ff uploaden
Zo, nu klopt het ook voor mijquote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar ik moet dan ook bekennen dat ik geen optutter ben. Ik sta 's ochtends ook alleen voor de spiegel om mn lenzen in te doen en ik kijk met tandenpoetsen en haren borstelen. Maar make-up gebruik ik al nooit![]()
Ik vind het allemaal veels te veel werk. Mn haar ook. Ik heb echt heel mooi haar (dat roept elke kapper steeds) maar ik doe er niks mee. Los vind ik vreselijk en dus heb ik het altijd in een staart. Alles beter dan in mn gezicht te kriebelen. Hakken? No way, daar krijg ik zere voeten van en dat is niet tof. Ik ben gewoon heel makkelijk en simpel denk ik.. Ook wel saai hoor
Ook benen en oksels doe ik niet dagelijks en die bikini lijn? Die kan ik al tijden niet meer zien. Ben laatst voor de spiegel gaan staan om te kijken of ik niks was vergetenMoet voor de bevalling maar weer eens zo'n actie ondernemen, want moet er toch wel wat degelijk bijliggen straks he
![]()
haha dat mag je zeker zeggen;quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:12 schreef Groofsken het volgende:
Hey BJ, op die vriendinnenfoto lijkt je veel dikker dan op de normale wekelijkse foto's. Dat mag ik toch wel zo zeggen hè
.
Leuk zo met vriendinnen erbij. Heel waardevol.
En Vlindur, haha, die foto is cool.
Das nog wel een leuk idee!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat mag je zeker zeggen;
want als je goed hebt gelezen;
ik zette bewust mijn buik enorm uit en trok een holle rug... kan niet iedereen geloof ik..![]()
![]()
LOL maar dat was dus juist de grap
Volgens mij is dat gewoon buikinhoud die opgeduwd wordt door je groeiende baarmoeder. Ik heb ook heel lang 2 'vetbobbels' gehad, eentje was onder de navel (baarmoeder) en dan nog eentje erbovenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef draculettetje het volgende:
mag ik in het buikentopic dan ook iets over buiken vragen?
ik heb namelijk het idee dat mn buik boven mn navel echt begint te groeien maar ik denk dat dat helemaal nog niet kan, ben nu zo'n 16,5 wk namelijk pas
dat idee is het meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon buikinhoud die opgeduwd wordt door je groeiende baarmoeder. Ik heb ook heel lang 2 'vetbobbels' gehad, eentje was onder de navel (baarmoeder) en dan nog eentje erboven
Ik merkte net bij mezelf (15 weken) dat ik dikker word onder m'n borstenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef draculettetje het volgende:
mag ik in het buikentopic dan ook iets over buiken vragen?
ik heb namelijk het idee dat mn buik boven mn navel echt begint te groeien maar ik denk dat dat helemaal nog niet kan, ben nu zo'n 16,5 wk namelijk pas
Leuk zoquote:Op maandag 7 december 2009 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi foto's groof!en mooie buik, uiteraard
die tiet met tepel zei DP, geloof ik
ik heb manlief aan het werk gezet:
36w2d - normaal
[ afbeelding ]
36w2d - ingehouden buik
[ afbeelding ]
36w2d - uitbuiken
[ afbeelding ]
36w2d vooraanzicht
[ afbeelding ]
CP, danquote:
Jeeeeeeequote:Op maandag 7 december 2009 12:04 schreef Meimeltje het volgende:
Nou hier mijn wat wazige bijdrage
40 weken en 1 dag
[ afbeelding ]
...is inderdaad lichter doordat ie uitgerekt is maar de kwaliteit is sowieso niet meer zo best (ik heb m al 20 jaar en de kleuren en lijnen zijn vervaagd enzo)quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef mijsje het volgende:
lijkt het maar zo door de foto, of is je vogeltje een stuk lichter geworden in de laatste weken?
quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Davinia, ik zie ook nu pas dat Eli gewoon ook mee doet met de buikfoto...
Ik laat mn vriend in het ziekenhuis nog wel een volle foto makenquote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Chan het volgende:
Ohw wauw wat een mooie buiken toch weer allemaal!
En Vlindur op 15 december gewoon nog een laatste foto maken hoor
Pessie komt vanzelf, die buik![]()
ohw man ik rammel de pan uit door jullie buiken![]()
Het is meer dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:
Hoe bedoel je, erger, CP? Toch al een heel mooi beginnetje![]()
Becky, wat ben je mooi slank.
Je mooie buikje helemaal wegquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi Becky; mooi slank....
en ik heb maar tot 36 weken gehaald... zal nog een eens een terugplooifoto maken straks...
(een week na de bevalling....)
de laatste foto's (precies 36 weken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag:
[ afbeelding ]
Ik moest goed kijken bij Becky, maar ik zie wel wat. Maar als ik niet geweten had dat ze zwanger is had ik het echt niet gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:11 schreef lily het volgende:
Becky, je ziet er nog niks van![]()
CP; bij jou zie ik al een beginnetje
hihi, zo zie ik er niet zwanger uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken bij Becky, maar ik zie wel wat. Maar als ik niet geweten had dat ze zwanger is had ik het echt niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja manlief zei gisteravond nog: we moeten eens een nieuwe foto maken...quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef mijsje het volgende:
Asy, wanneer mogen we jouw buukske weer eens begluren?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja manlief zei gisteravond nog: we moeten eens een nieuwe foto maken...
maar hij heeft zojuist enkele gaten geboord en zaken opgehangen en dat ging niet helemaal naar wens dus ik laat hem nu maar even in zijn soppie koken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
Omdat ik net foto's heb gemaakt op de babykamer, heb ik maar even zelf 2 buikfoto's gemaakt, maar ze zijn niet briljant. De blote houden jullie te goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik net foto's heb gemaakt op de babykamer, heb ik maar even zelf 2 buikfoto's gemaakt, maar ze zijn niet briljant. De blote houden jullie te goed
Bovenaanzicht:
[ afbeelding ]
Zijaanzicht:
[ afbeelding ]
Bovenaanzicht:
[ afbeelding ]
Zijaanzicht:
[ afbeelding ]
klopt, ik heb de indruk dat ik meer buik had bij selene. maar tot nu toe is de hele zwangerschap zowat andersquote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Simmu: das nog best een normale 20 weken buik
NIet enorm mega omdat er 2 inzitten oid
Ja weet ik...quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
AsyniurJij bent net zo ver als ik
Wel mooie buik
Dat komt omdat de rest massief geworden is...quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef lily het volgende:
te dik of te dun bestaat niet
je hebt een bescheiden buik, vind ik, Asyniur
Nou, ik heb af en toe het gevoel voorover te rollen met mijn buikquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja weet ik...
ben ik te dik? te dun? Vanwaar de shock?![]()
Dat sowieso!quote:Op maandag 14 december 2009 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:
vlindur, anders maak je woensdagochtend nog ff wat buikfoto's vlak voordat ze je gaan inleiden.
dan heb je echt before-after foto's
Dat dusquote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat sowieso!![]()
Asy, ik vind je juist heel mooi! Misschien dat het tuiniekje niet zo afkleed, maar bloot ben je echt prachtig!![]()
Nah, dat vindt mijn man eng...quote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dus
Misschien moet je de rest van de zwangerschap maar bloot
ik vind ze mooiquote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nah, dat vindt mijn man eng...
die vindt die gespannen buik een beetje griezelig![]()
Maar dank jullie voor de complimenten...![]()
NieuweUser, jij hebt ook een prachtige bol hoor!
En Vlindur, laatste keer Tinus huis
Nee, ik moet hem nog (laten) wisselenquote:Op maandag 14 december 2009 12:02 schreef amaranta het volgende:
Asy heb je de piercing eruit gehaald??
Lily
Vlindur
Huh?quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nah, dat vindt mijn man eng...
die vindt die gespannen buik een beetje griezelig![]()
Gewoon dat er zoveel spanning opstaat, vindt ie griezelig gezicht. Hij vraagt ook vaker of het geen pijn doet. Ook als Harry enorm hard trapt. Als ik hem bewijs dat er niet zoveel spanning opstaat als hij denkt (door een vetrol vast te pakken bij mijn navel) dan is het even goed.quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Huh?![]()
TARA vindt hem liefEn verder niet echt een mening, maar griezelig was nog niet in hem opgekomen
Oh, ja die moet er wel uit tijdens de bevalling denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, ik moet hem nog (laten) wisselen
ik heb geen navelpiercing, maar eentje die nog iets lager zit
De vervangende piercing is wel een (flexibele) navelpiercing...quote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, ja die moet er wel uit tijdens de bevalling denk ik
En ik maar denken dat wij het over een navelpiercing hadden
neequote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Lily, ook mooi hoor (heb je nou gewoon nog een normale broek aan?)
Ja, ik zat ook al te vergelijkenquote:Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef octopussy het volgende:
Freecell, heb je een groeispurt gehad sinds je laatste foto? Volgens mij heb je me goed ingehaald
Ik heb vage kledingstukkenquote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef mijsje het volgende:
Freecel, zo staat die trui/jurk ook erg mooi, met die paarse panty/legging/watdanook eronder!
ik noemde mijn trui/jurk altijd een turkquote:Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb vage kledingstukken(legging it is
)
Dank je wel
(we noemen de 'trui' hier ook standaard 'ding')
quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik noemde mijn trui/jurk altijd een turkik stond er pas bij stil toen ik in de H&M hard tegen mn lief zei ooooh kijk das ook een leuke turk!!
![]()
gnorf enzo...
mooie buukskes ladiesecht heel erg
ik heb heimwee naar wat het ooit was jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef mijsje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en heb je al heimwee naar je eigen buukske?
Ja echt? Ik vind mijn buik (en inhoud natuurlijk) het enige leuke aan de zwangerschap. De rest kan me gestolen wordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb heimwee naar wat het ooit was jalaaang voor ik zwanger werd
Nee maar serieus... hmm... heimwee is niet het goede woord denk ik. Weemoed ofzo eerder. Als ik Amélie af en toe gek met haar ene voetje ergens tegenaan zie schoppen dan denk ik bij mezelf van goh, zo zat ze in mijn buik ook, precies onder mn rechterrib. Ik vind het nog steeds een wonder dat er dan gewoon zo'n heel mensje in je zit.
Maar ze is hier nu, en ik vind haar buiten de buik nog veel leuker dan erin dus echt heimwee heb ik niet.
Ik kijk wel weer uit naar een eventuele tweede zwangerschap. Weer opnieuw dat groeien van die buik enzo. Lijkt me geweldigHoewel mijn striae daar vast anders over denkt
maar dat zien we dan wel weer.
Zie je mailquote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef mijsje het volgende:heb ik de foto's van Asy gemist... jammer... alleen de bovenste twee gezien, en die waren wel
ik vind je buik zo mooi! maar dat vind ik van heel veel buiken hier! (ik dacht ook dat je een navelpiercing had
)
Wooooowwwwwww.... buik!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef mijsje het volgende:mooi Lijnloos!
(we kunnen je beter curve gaan noemen in plaats van lijnloos...)
Hier ziet het er ook nog steeds uit alsof er 1 is blijven zittenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef martine1984 het volgende:
Mooie buiken dames
Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik zo'n buik had tot 9 weken terug. Ik heb mn buik overigens nooit gemist... hij kon mij niet snel genoeg weg zijn, zodat ik weer normale kleren aan kon. Kan overigens nog steeds niet mijn broeken aan van voor de zwangerschap1 broek kan bijna weer
Dat is zo demotiverend voor de rest hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef mijsje het volgende:Martine en Linda... zal ik dan maar niet zeuren om een terugplooifoto?
die heb ik expres niet gemaakt... was tijdens mn zwangerschap bijna 28 kilo aangekomen. Er zijn er nu 15 af... dus je kan je vast een voorstelling maken hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef mijsje het volgende:Martine en Linda... zal ik dan maar niet zeuren om een terugplooifoto?
dat jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef octopussy het volgende:
Oh maar 9 weken is toch nog maar heel kort geleden? Je bent 9 MAANDEN zwanger geweest joh, geef jezelf lekker de tijd!
Maar ik eet nog net zo idioot als tijdens mn zwangerschap...ik had mezelf tot kerst gegeven om op gewicht te zijn...enige wat ik met kerst kan zeggen, is dat het bij die +8kg gebleven isquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat ja![]()
en ik zit 1 kilo onder mn pre-zwangerschapsgewicht maar k zie er idd ook nog steeds zwanger uit. (hè Max) je lijft verandert ook gewoon. Komt wel weer goed, give it some time.
En tot die tijd ga ik voor de optie van Lindabrusje dr bij!
vind ik ook hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:00 schreef octopussy het volgende:
Oh maar 9 weken is toch nog maar heel kort geleden? Je bent 9 MAANDEN zwanger geweest joh, geef jezelf lekker de tijd!
28 kilo in 9 maanden? Wowwwww, ik zit nogal in een omgeving met mensen die alles bekijken wat ze eten (deed ik ook voor ik zwanger was, sinds de misselijkheid moet ik continu blijven eten). Maar, Ik heb er echt respect voor dat je in 9 weken 15 kilo kwijt bent geraakt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef martine1984 het volgende:
[..]
die heb ik expres niet gemaakt... was tijdens mn zwangerschap bijna 28 kilo aangekomen. Er zijn er nu 15 af... dus je kan je vast een voorstelling maken hoe dat eruit ziet.
overal (dikkere voeten, benen, kont, armen, handen, gezicht en aan/in mijn buik natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 09:03 schreef Asyniur het volgende:
maar waar zitten die +20 kilo van jou dan?![]()
Dat is ook...quote:Op maandag 21 december 2009 09:07 schreef simmu het volgende:
het gaat zoals het gaat hoor. tis ook niet fijn als je enkel maar afvalt tijdens de zwangerschap
Kont? Benen? Als dat dik is, dan wil ik net zo dik zijn als jij!quote:Op maandag 21 december 2009 09:09 schreef lily het volgende:
[..]
overal (dikkere voeten, benen, kont, armen, handen, gezicht en aan/in mijn buik natuurlijk)
ik heb geen terugplooibuik geplaatstquote:Op maandag 21 december 2009 09:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat is ook...
maar ik had het toch fijn gevonden als het wat meer binnen de marge was gebleven zeg maar...
Maar dat terzijde...
Ik heb de terugplooibuiken van Linda en van Groofsken gemist
Dan heb ik hem ook niet gemist!quote:Op maandag 21 december 2009 09:13 schreef Groofsken het volgende:
[..]
ik heb geen terugplooibuik geplaatst.
Ow, dat zou je dus echt niet zeggen!quote:Op maandag 21 december 2009 09:14 schreef lily het volgende:
Schijn bedriegt hoor; ik weeg nu 95 kilo (lengte 1.78).
Maar ik zit er nu totaal niet mee. Dat is iets voor over een aantal maanden hoor (eerst borstvoeden en ontzwangeren).
Jep, ik ben gewoon massief gewordenquote:Op maandag 21 december 2009 09:19 schreef lily het volgende:
[..]
Dat zei de verpleegkundige die me weegt ook al.
Ik ben gewoon goed geproportioneerd
Sneeuwpop maken of je kinderen afmatten door ze jou te laten voorttrekken op een sleequote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef lily het volgende:
[..]
(hoe kom ik vandaag de dag door....
)
Ik zit ook nog om je heen idd!quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Zal ik ook nog ff een fotootje doen? (de rest om me heen in al bevallen!BJ, vlindur, tan, iedereen klaar!
morgen is lily ook klaar, alleen lijnloos en NweUser (toch? of iemand anders die niet in de OP staat) zitten nog om me heen
)
Van vorige week 37w4d:
[ afbeelding ]
Maten: 77kg bij 1.68m (+10kg, dus)
Te verglijk, bij Eli 37w6d:
[ afbeelding ]
Gewicht: +12kg
Terwijl ik nu dikker ben!
ik vind juist dat ook de ogen op die van jouw lijken, maar das wel heel offtopicquote:Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[ afbeelding ]
dank voor de complimentjes!
eli is echt mijn kloontje, hoor! m.u.v. de ogen en mond, maar slapend lijkt hij precies op mij.
ben erg benieuwd hoe madam wordt. heeft wrs meer PR's vorm van gezicht.
@ mijsje, ik hou nu ook nauwelijks vocht vast. kan nog steeds mn ringen aan en zo. dat is ook al gauw 2 kg. en ik begon nu een paar kg lichter dan bij eli, geloof ik.
bij eli ben ik zeker over de 80kg gegaan, ga ik nu wrs niet halen.
Oh, maar mijn voeten zijn al lang spoorloos verdwenen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef ymme het volgende:
Nou, als ik naar beneden kijk, zijn mijn voeten toch wel even spoorloos hoor
Maar inderdaad, op een foto lijkt ie veel groter te zijn. (of we willen het gewoon niet zien)
Dan maak je toch gewoon een nieuwequote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef DJRandall het volgende:
[..]
heb er geen van deze week, de laatste is van 2,5 week geleden....
volgens mij wijst je buik omlaag omdat je shirt aan de achterkant hoog zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef ymme het volgende:
Vinden jullie trouwens ook dat mijn buik zo laag hangt?
Krijg echt overal waar ik kom te horen: zoooowwww die is gezakt!
Ik heb niet elke dag de zelfde kleren aan hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
volgens mij wijst je buik omlaag omdat je shirt aan de achterkant hoog zit.
Maar het is wel een heel mooi buikje zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
mijn buikje lijkt wel kleiner dan 1,5 week geleden
[ afbeelding ]
het sonnetje; ik heb ook elke week foto's gemaakt; en in het begin zag je hier ook erg weinig; maar ben toch erg blij dat ik die foto;s gemaakt heb.. want uiteindelijk zie je heeeeeeel geleidelijk toch dat bolletje ontstaan op de foto'squote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde ook altijd iedere week foto's maken als ik zwanger was.
maar ik zie dus echt nog niets, dus vind t een beetje stom om foto's te maken hehe.
Maar eigenlijk is t wel leuk als je t vanaf t begin doet, ik zou t dus gewoon cantare
Maar als er wat te zien is ga ik hier posten hehe.
Mooie buikjes Webkim en Sindell!
ik heb een week na de bevalling hier nog een foto gepost.. was toen al aardig teruggeplooid en nu nog wat verder... ik zal een dezer dagen nog eens een foto posten..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:05 schreef octopussy het volgende:
BJ, niet zo gek hoor. Jij had ook een prachtig bescheiden buikje. Ben je inmiddels al weer helemaal teruggeplooid? Ik ben benieuwd omdat jouw buik en mijn buik al aardig wat groei en krimp hebben megemaakt.
ja op zich is t wel leuk enzo, maar denk niet dat ik blij wordt van mijn vet om dat op de foto te zien hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 04:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het sonnetje; ik heb ook elke week foto's gemaakt; en in het begin zag je hier ook erg weinig; maar ben toch erg blij dat ik die foto;s gemaakt heb.. want uiteindelijk zie je heeeeeeel geleidelijk toch dat bolletje ontstaan op de foto's![]()
en o ja; ik mis mijn buikje nog steeds een beetje...
Jammer! Maar anders maak je strakjes, als je wat babybuik-foto's hebt, gewoon een serie die begint met een before-foto bij. Lijk je dan in élk geval slanker dan met babybuikquote:Op woensdag 30 december 2009 17:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja op zich is t wel leuk enzo, maar denk niet dat ik blij wordt van mijn vet om dat op de foto te zien haha
Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Als verse aanvoerster van de OP, zal ik even een vers buikfotootje plaatsen. half uurtje oud
39w5d (buikomvang 110cm)
[ afbeelding ]
ja, ten tijde van het maken vasn de foto zat ze goed ingedaald. getuige de hangpens.
enneh, mijn eerste buikfoto bij deze zwangerschap is met 11w, bij Eli pas met 16w...
Bij mij zijn het inderdaad ook mn darmen die vooral zwanger zijn. Al is het natuurlijk nu al zo dat de plek waar vroeger darmen zaten nu een baby zwemt. Ik ben ook al 2.5 kg aangekomen. Nou ja, als ik straks niet meer tegen de misselijkheid hoef te eten, gaat het misschien wat minder snel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit pessie, m'n darmen zijn in ieder geval zwanger
al is het wel iets minder geworden dan in het begin
Als ik donderdag een goeie echo heb zal ik ook eens een foto maken
Wat een mooi buikjequote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Mereltje het volgende:
Hier mijn eerste foto van mijn buik bij 13 weken en 3 dagen![]()
...
Ik heb normaal ook behoorlijk wat vet op mn buik, maar de combinatie zwangerschapsbroek en opgezette darmen maakt er een mooi buikje van. Maar ook jij krijgt echt wel een bolletje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor op Mereltje en Pessie hehe
Bijzonder dat er gewoon al wat te zien is
Mooie beginnetjes hoor!
Bij mij is t gewoon verstopt onder een laag vet hehe
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje, ik ben juist 2 kilo afgevallen, misschien dat het daardoor meer opvaltmisschien haal je me straks gewoon weer in hoor! Het komt van zelf. Zijn je borsten wel meer gegroeid? (volgens mij heeft iedereen dat wel in het begin.. en dat voelt toch ook wel heel erg zwanger
)
nou ze zijn een heel klein beetje gegroeid (gelukkig, heb al genoeg van mezelfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje, ik ben juist 2 kilo afgevallen, misschien dat het daardoor meer opvaltmisschien haal je me straks gewoon weer in hoor! Het komt van zelf. Zijn je borsten wel meer gegroeid? (volgens mij heeft iedereen dat wel in het begin.. en dat voelt toch ook wel heel erg zwanger
)
Het is toch pas genoeg als je zelf vind dat je klaar bent? Mijn ouders waren pas klaar na 7 kids... En ik ken mensen die 7 kinderen hebben, maar er stiekem nog wel meer hadden gewild.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:30 schreef Tan het volgende:
Mooie buiken hoor dames...
Voor het eerst mis ik mijn buik niet... zo blij dat ik eindelijk bevallen ben en mijn oude kleding weer aan kan... maar het blijft een prachtig gezicht die bolle buikjes... wel een raar idee dat ik dit nooit meer ga meemaken bij mezelf (alsof zes keer niet genoeg is)
Nog niet alles hoor, maar het meeste wel. Gelukkig. Want ik was ruim 20 kilo aangekomen (tegen 5 bij Junah, nogal een verschil), al was dat op het laatst alleen maar vocht mede door de hoge bloeddruk, want de eerste week liep ik iedere drie kwartier naar de wc om te plassen en toen viel ik duidelijk zichtbaar heel snel af, vooral in de benen en mijn gezicht. Heb geen weegschaal, maar volgens mij ben ik al weer bijna op mijn oude gewicht.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat kun jij alweer snel je eigen kleren aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |