SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef leonieke het volgende:
Gelieve niet op mijn mottig hoofd te letten: haar zit helemaal niet goed en barstende koppijn, maar ik wou persé een foto van de eerste keer dat de inbouwcassette brandt![]()
![]()
Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat jullie er op foto echt ronder uitzien dan irl? Ik kan me nu alleszins wel voorstellen dat er gisteren een vrouw tegen mij zei dat ik nu ook wel al ongeveer mocht thuisblijven. Ze keek vrij verbaasd toen ik antwoordde dat ik nog 2,5 maand moet werken![]()
-----------------
voor de laatste berichten verwijs ik naar het vorige topic...
Ik hoop op weer net zo mooie buiken als in de vorige topics!![]()
volgens mij krijg je dan minder verlof dan in Nederland... volgens mij mag je hier niet eens langer doorwerken dan 4 weken voor de verwachte geboortedatum... en heb je daarna inderdaad nog 12 weken verlof... (16 in totaal dacht ik)quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef leonieke het volgende:
In normale omstandigheden werk ik door tot 39 weken, dus tot 16 februari. Dan ben ik nog 14 weken thuis na de bevalling. Elke week dat ik vroeger stop, kan ik minder lang thuisblijven na de geboorte.
Maar, dit klinkt nu misschien belachelijk, maar wat speciaal om in de OP van dit topic te mogen staan
Vind je? Thnx!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:48 schreef lily het volgende:
Vlindur, wat heb jij een bescheiden buik zeg
quote:
De enige reden waarom mensen in België een week voor de bevalling stoppen is omdat ze anders die week verliezen van hun verlof.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:29 schreef Poppejans het volgende:
Zo Leonieke, das echt hartstikke zwanger! Maar zeker niet hoogzwanger hoor, let maar op; de laatste weekjes groei je straks het hardst!
(wat vreselijk lijkt me dat, tot 39 weken doorwerken! Ook niet echt verantwoord qua rust nemen lijkt me..en als je nou in week 38 's nachts bevalt, heb je dus een leuke mededeling de volgende ochtend v collega's ofzo? Gek hoor dat dat zo anders is in Belgie)
Wat een mooi gedichtquote:Op donderdag 3 december 2009 08:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En dan zie ik hier al die prachtige zwangere buiken, en oeh dan krijg ik heimwee....
Naar mijn zwangere buik, naar de trappelende pootjes en uitstekende handjes...
Naar het speciale gevoel wat zwanger zijn met zich meebrengt
Word ik een beetje verdrietig....want zal ik het ooit nog weer gaan meemaken?
En dan denk ik...mens kijk wat je ervoor terug hebt gekregen, een prachtig mensje. Nieuw leven, wat voortvloeit uit ons beiden...gegroeid in mijn lichaam.![]()
Ik kreeg na de geboorte van Lars van mijn ouders een gedichtenbundeltje, en daarin ook een gedichtje wat mijn gevoel precies verwoordt:
Het lange wachten is beloond
mijn buik is leeg, en onbewoond
Ons kind is prachtig
Dankbaar!
Blij!
Toch is er ook verdriet in mij
Mijn hart is overvol
Maar mijn buik is leeg
mijn buik is hol
![]()
Bron: Een kus op je neusje, Mieke van Hooft en Floor van Rijn
Mooiquote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow en in navolging van de andere 35-36 weken buiken; hier de mijne met 36 weken precies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx Ymme; lief van je. Ik geloof ook dat ik sowieso nog een keertje zwanger moet worden tzt, want ik heb zoveel leuke dingen gekocht, zonde om die straks in de kast te laten liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef ymme het volgende:
BJ, echt een mooi buikje hoor.
En je hebt elke keer zulke leuke kleding aan
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thx Ymme; lief van je. Ik geloof ook dat ik sowieso nog een keertje zwanger moet worden tzt, want ik heb zoveel leuke dingen gekocht, zonde om die straks in de kast te laten liggen
Ik heb ook niet veel gekocht en draag nu ook voornamelijk joggingbroeken/leggings met tunieken en makkelijke shirts en vesten.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb echt amper iets gekocht. Loop nog steeds in mn eigen kleren rondDe zwangerschapsbroeken heb ik al niet eens meer aan omdat die me helemaal niet lekker onderaan de buik zitten. Ik loop alle dagen in joggingbroeken rond
Volgens mij zei trui dit ook eens over de zwangerschap van haar zoon...heel mooi vind ik datquote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef Poppedein het volgende:
... Maar voor nu ben ik alleen al een beetje rouwig om t idee dat ik t van Lena nooit meer mee kan maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |