Bij mij zijn het inderdaad ook mn darmen die vooral zwanger zijn. Al is het natuurlijk nu al zo dat de plek waar vroeger darmen zaten nu een baby zwemt. Ik ben ook al 2.5 kg aangekomen. Nou ja, als ik straks niet meer tegen de misselijkheid hoef te eten, gaat het misschien wat minder snel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:11 schreef flugeltje het volgende:
Zo ziet die van mij er ook ongeveer uit pessie, m'n darmen zijn in ieder geval zwanger
al is het wel iets minder geworden dan in het begin
Als ik donderdag een goeie echo heb zal ik ook eens een foto maken
Wat een mooi buikjequote:Op donderdag 31 december 2009 17:36 schreef Mereltje het volgende:
Hier mijn eerste foto van mijn buik bij 13 weken en 3 dagen![]()
...
Ik heb normaal ook behoorlijk wat vet op mn buik, maar de combinatie zwangerschapsbroek en opgezette darmen maakt er een mooi buikje van. Maar ook jij krijgt echt wel een bolletje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben nu wel een beetje jaloers hoor op Mereltje en Pessie hehe
Bijzonder dat er gewoon al wat te zien is
Mooie beginnetjes hoor!
Bij mij is t gewoon verstopt onder een laag vet hehe
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje, ik ben juist 2 kilo afgevallen, misschien dat het daardoor meer opvaltmisschien haal je me straks gewoon weer in hoor! Het komt van zelf. Zijn je borsten wel meer gegroeid? (volgens mij heeft iedereen dat wel in het begin.. en dat voelt toch ook wel heel erg zwanger
)
nou ze zijn een heel klein beetje gegroeid (gelukkig, heb al genoeg van mezelfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Mereltje het volgende:
Sonnetje, ik ben juist 2 kilo afgevallen, misschien dat het daardoor meer opvaltmisschien haal je me straks gewoon weer in hoor! Het komt van zelf. Zijn je borsten wel meer gegroeid? (volgens mij heeft iedereen dat wel in het begin.. en dat voelt toch ook wel heel erg zwanger
)
Het is toch pas genoeg als je zelf vind dat je klaar bent? Mijn ouders waren pas klaar na 7 kids... En ik ken mensen die 7 kinderen hebben, maar er stiekem nog wel meer hadden gewild.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:30 schreef Tan het volgende:
Mooie buiken hoor dames...
Voor het eerst mis ik mijn buik niet... zo blij dat ik eindelijk bevallen ben en mijn oude kleding weer aan kan... maar het blijft een prachtig gezicht die bolle buikjes... wel een raar idee dat ik dit nooit meer ga meemaken bij mezelf (alsof zes keer niet genoeg is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |