abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2009 @ 12:30:12 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609341
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Huh?
TARA vindt hem lief En verder niet echt een mening, maar griezelig was nog niet in hem opgekomen
Gewoon dat er zoveel spanning opstaat, vindt ie griezelig gezicht. Hij vraagt ook vaker of het geen pijn doet. Ook als Harry enorm hard trapt. Als ik hem bewijs dat er niet zoveel spanning opstaat als hij denkt (door een vetrol vast te pakken bij mijn navel) dan is het even goed.
  maandag 14 december 2009 @ 12:37:21 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75609507
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, ik moet hem nog (laten) wisselen
ik heb geen navelpiercing, maar eentje die nog iets lager zit
Oh, ja die moet er wel uit tijdens de bevalling denk ik
En ik maar denken dat wij het over een navelpiercing hadden
  maandag 14 december 2009 @ 12:41:59 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609631
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh, ja die moet er wel uit tijdens de bevalling denk ik
En ik maar denken dat wij het over een navelpiercing hadden
De vervangende piercing is wel een (flexibele) navelpiercing...
Die moeten we dus volgend weekend gaan wisselen. Althans dat mag manlief doen want ik kan er niet goed bij en niet goed zien wat ik doe
Als het kan, dan laat ik de flexibele zitten tijdens de bevalling maar ik leg gewoon een schaar klaar waarmee hij doorgeknipt (en dus verwijderd) kan worden als dat nodig is.
pi_75610451
Freecell, heb je een groeispurt gehad sinds je laatste foto? Volgens mij heb je me goed ingehaald
pi_75611623
ja, asyniur, bloot is beter

freecell, mooi gestroomlijnd
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Lily, ook mooi hoor (heb je nou gewoon nog een normale broek aan? )
nee

Er zat officieel een stukje buikband aan. Zo'n irritante halve met elastiek geribbeld.
Heb ik eruit gesloopt.
pi_75622300
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef octopussy het volgende:
Freecell, heb je een groeispurt gehad sinds je laatste foto? Volgens mij heb je me goed ingehaald
Ja, ik zat ook al te vergelijken Zit een flink verschil in in die twee weken!
pi_75626027
heb ik de foto's van Asy gemist... jammer... alleen de bovenste twee gezien, en die waren wel ik vind je buik zo mooi! maar dat vind ik van heel veel buiken hier! (ik dacht ook dat je een navelpiercing had )
Vlindur, wat speciaal, je laatste buikfoto's hier...spannend hoor!
Lilly, wat heb je toch ook een prachtige buik... ik vind die vogel, ondanks uitrekken en vervagen, toch heel mooi staan!
Freecel, zo staat die trui/jurk ook erg mooi, met die paarse panty/legging/watdanook eronder!
pi_75626280
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef mijsje het volgende:

Freecel, zo staat die trui/jurk ook erg mooi, met die paarse panty/legging/watdanook eronder!
Ik heb vage kledingstukken (legging it is )
Dank je wel
(we noemen de 'trui' hier ook standaard 'ding')
pi_75627255
ding...
pi_75627370
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb vage kledingstukken (legging it is )
Dank je wel
(we noemen de 'trui' hier ook standaard 'ding')
ik noemde mijn trui/jurk altijd een turk ik stond er pas bij stil toen ik in de H&M hard tegen mn lief zei ooooh kijk das ook een leuke turk!! gnorf enzo...

mooie buukskes ladies echt heel erg
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75627513
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik noemde mijn trui/jurk altijd een turk ik stond er pas bij stil toen ik in de H&M hard tegen mn lief zei ooooh kijk das ook een leuke turk!! gnorf enzo...

mooie buukskes ladies echt heel erg

en heb je al heimwee naar je eigen buukske?
pi_75627672
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef mijsje het volgende:

[..]

en heb je al heimwee naar je eigen buukske?
ik heb heimwee naar wat het ooit was ja laaang voor ik zwanger werd

Nee maar serieus... hmm... heimwee is niet het goede woord denk ik. Weemoed ofzo eerder. Als ik Amélie af en toe gek met haar ene voetje ergens tegenaan zie schoppen dan denk ik bij mezelf van goh, zo zat ze in mijn buik ook, precies onder mn rechterrib. Ik vind het nog steeds een wonder dat er dan gewoon zo'n heel mensje in je zit.
Maar ze is hier nu, en ik vind haar buiten de buik nog veel leuker dan erin dus echt heimwee heb ik niet.

Ik kijk wel weer uit naar een eventuele tweede zwangerschap. Weer opnieuw dat groeien van die buik enzo. Lijkt me geweldig Hoewel mijn striae daar vast anders over denkt maar dat zien we dan wel weer.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75632163
ja, dat gevoel van weemoed, dat kan ik me wel voorstellen ja... zucht, zwijmel... ik wil ook...
pi_75632550
Ik ben benieuwd wanneer ik buikfoto's kan plaatsen hehe
Voorlopig is er niets te zien behalve mijn eigen vet en dan 2 kilo minder ervan haha.
Als ik dat dan met mijn zus vergelijk toen ze 11 weken was...

Vind het bij freecell altijd zo grappig dat je van de voorkant bijna niets ziet.
Verder mooie buiken allemaal!!
pi_75632639
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb heimwee naar wat het ooit was ja laaang voor ik zwanger werd

Nee maar serieus... hmm... heimwee is niet het goede woord denk ik. Weemoed ofzo eerder. Als ik Amélie af en toe gek met haar ene voetje ergens tegenaan zie schoppen dan denk ik bij mezelf van goh, zo zat ze in mijn buik ook, precies onder mn rechterrib. Ik vind het nog steeds een wonder dat er dan gewoon zo'n heel mensje in je zit.
Maar ze is hier nu, en ik vind haar buiten de buik nog veel leuker dan erin dus echt heimwee heb ik niet.

Ik kijk wel weer uit naar een eventuele tweede zwangerschap. Weer opnieuw dat groeien van die buik enzo. Lijkt me geweldig Hoewel mijn striae daar vast anders over denkt maar dat zien we dan wel weer.
Ja echt? Ik vind mijn buik (en inhoud natuurlijk) het enige leuke aan de zwangerschap. De rest kan me gestolen worden
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:10:43 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75640771
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef mijsje het volgende:
heb ik de foto's van Asy gemist... jammer... alleen de bovenste twee gezien, en die waren wel ik vind je buik zo mooi! maar dat vind ik van heel veel buiken hier! (ik dacht ook dat je een navelpiercing had )

Zie je mail
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:38:50 #192
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75652584
Ha! Vlindur had een plopnavel! Zal nu hopelijk weg zijn...
pi_75671546
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zie je mail
gezien! prachtige foto's!
dank je wel!
pi_75683175
Zo, van mij dan ook nog maar es een foto... 39w1d vandaag...
Oh ik mijn hoofd er ff afgelaten want dat was echt een ontplofde bende, niet heel charmant.

links uitpuilbuik, rechts buik ingehouden
pi_75685959
mooi Lijnloos!
(we kunnen je beter curve gaan noemen in plaats van lijnloos... )
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:06:07 #196
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75759072
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef mijsje het volgende:
mooi Lijnloos!
(we kunnen je beter curve gaan noemen in plaats van lijnloos... )
Wooooowwwwwww.... buik!
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:10:21 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75759211
lijnloos, mooi hoor!
pi_75777761
Mooie buiken dames

Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik zo'n buik had tot 9 weken terug. Ik heb mn buik overigens nooit gemist... hij kon mij niet snel genoeg weg zijn, zodat ik weer normale kleren aan kon. Kan overigens nog steeds niet mijn broeken aan van voor de zwangerschap 1 broek kan bijna weer
pi_75777827
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:24 schreef martine1984 het volgende:
Mooie buiken dames

Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik zo'n buik had tot 9 weken terug. Ik heb mn buik overigens nooit gemist... hij kon mij niet snel genoeg weg zijn, zodat ik weer normale kleren aan kon. Kan overigens nog steeds niet mijn broeken aan van voor de zwangerschap 1 broek kan bijna weer
Hier ziet het er ook nog steeds uit alsof er 1 is blijven zitten
Lotte!
Noah!
pi_75777985
Martine en Linda... zal ik dan maar niet zeuren om een terugplooifoto?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')