quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Davinia, ik zie ook nu pas dat Eli gewoon ook mee doet met de buikfoto...
Ik laat mn vriend in het ziekenhuis nog wel een volle foto makenquote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef Chan het volgende:
Ohw wauw wat een mooie buiken toch weer allemaal!
En Vlindur op 15 december gewoon nog een laatste foto maken hoor
Pessie komt vanzelf, die buik![]()
ohw man ik rammel de pan uit door jullie buiken![]()
Het is meer dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:04 schreef leonieke het volgende:
Hoe bedoel je, erger, CP? Toch al een heel mooi beginnetje![]()
Becky, wat ben je mooi slank.
Je mooie buikje helemaal wegquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi Becky; mooi slank....
en ik heb maar tot 36 weken gehaald... zal nog een eens een terugplooifoto maken straks...
(een week na de bevalling....)
de laatste foto's (precies 36 weken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandaag:
[ afbeelding ]
Ik moest goed kijken bij Becky, maar ik zie wel wat. Maar als ik niet geweten had dat ze zwanger is had ik het echt niet gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:11 schreef lily het volgende:
Becky, je ziet er nog niks van![]()
CP; bij jou zie ik al een beginnetje
hihi, zo zie ik er niet zwanger uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:14 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken bij Becky, maar ik zie wel wat. Maar als ik niet geweten had dat ze zwanger is had ik het echt niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja manlief zei gisteravond nog: we moeten eens een nieuwe foto maken...quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef mijsje het volgende:
Asy, wanneer mogen we jouw buukske weer eens begluren?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja manlief zei gisteravond nog: we moeten eens een nieuwe foto maken...
maar hij heeft zojuist enkele gaten geboord en zaken opgehangen en dat ging niet helemaal naar wens dus ik laat hem nu maar even in zijn soppie koken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef Asyniur het volgende:
Omdat ik net foto's heb gemaakt op de babykamer, heb ik maar even zelf 2 buikfoto's gemaakt, maar ze zijn niet briljant. De blote houden jullie te goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik net foto's heb gemaakt op de babykamer, heb ik maar even zelf 2 buikfoto's gemaakt, maar ze zijn niet briljant. De blote houden jullie te goed
Bovenaanzicht:
[ afbeelding ]
Zijaanzicht:
[ afbeelding ]
Bovenaanzicht:
[ afbeelding ]
Zijaanzicht:
[ afbeelding ]
klopt, ik heb de indruk dat ik meer buik had bij selene. maar tot nu toe is de hele zwangerschap zowat andersquote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Simmu: das nog best een normale 20 weken buik
NIet enorm mega omdat er 2 inzitten oid
Ja weet ik...quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
AsyniurJij bent net zo ver als ik
Wel mooie buik
Dat komt omdat de rest massief geworden is...quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef lily het volgende:
te dik of te dun bestaat niet
je hebt een bescheiden buik, vind ik, Asyniur
Nou, ik heb af en toe het gevoel voorover te rollen met mijn buikquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja weet ik...
ben ik te dik? te dun? Vanwaar de shock?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |