Ze heeft al lang bewezen dat ze een marionet der positieve discriminatie en ambassadrice der struisvogels is.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef releend het volgende:
ik vind die uitspraak van guusje nadorst eigenlijk veel kwalijker.
alsof die bezopen hoer zich boven anderen denkt te mogen verhevenen terwijl ze dom is en zelf de regels overtreed
A) ook genoeg 3e generatie jongeren en jongeren van gemixte afkomst (waarbij niet zelden islamitische pa Nederlandse ma zwanger heeft geprikt en er met het kind vandoor is)quote:Op maandag 30 november 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je vergeet dat het a) 2e generatie jongeren zijn en b) geenszins te maken heeft met hun moslim zijn, waar we het nu constant over hebben.
Daarom mijn punt:quote:Dit is wat jij zei:
[..]
Ondertussen weten we dat een land als Iran al jarenlang geboycot wordt om de keuzes die ze maken, net als dat een land als Syrie bepaalde sancties te verduren heeft gekregen. Of Libie.
Ze geeft wel duidelijk te kennen dat ze niets van de mening van het volk wil weten en zelf wel alles bepaald.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef releend het volgende:
alsof die bezopen hoer zich boven anderen denkt te mogen verhevenen terwijl ze dom is en zelf de regels overtreed
Een term die we alleen in Nederland gebruiken en een regeling die vrienden van me zeker niet als positief ervaren.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze heeft al lang bewezen dat ze een marionet der positieve discriminatie en ambassadrice der struisvogels is.
Dat referenda niet zaligmakend zijn is wel gebleken uit het gezeik rond de Europese Grondwet. Dat iemand tegen stemt is tot daaraan toe. Probleem is dat het merendeel van de nee-stemmers hun mening baseerde op hun afkeer tegen de euro en de EU. Wat er precies in de Grondwet stond, daar hadden slechts weinigen weet van.quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Ze geeft wel duidelijk te kennen dat ze niets van de mening van het volk wil weten en zelf wel alles bepaald.
Als dat democratie moet voorstellen veeg ik er mijn kont aan af.
Nee tuurlijk niet, je moet wel "knettergek" zijn wil je Guusje Ter Horst een goede minister vinden, ze verlakt dit land waar ze bij staat. Sinterklaas is wel haar ideale tijd trouwens, kan ze eindelijk met schmink over straat rennen en zich als neger profileren.quote:Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Een term die we alleen in Nederland gebruiken en een regeling die vrienden van me zeker niet als positief ervaren.
Koos... dit:quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat referenda niet zaligmakend zijn is wel gebleken uit het gezeik rond de Europese Grondwet. Dat iemand tegen stemt is tot daaraan toe. Probleem is dat het merendeel van de nee-stemmers hun mening baseerde op hun afkeer tegen de euro en de EU. Wat er precies in de Grondwet stond, daar hadden slechts weinigen weet van.
[i]Dan moet je iedereen het kiesrecht ook ontnemen. Dat gebeurd op dezelfde wijze, al eeuwen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Links heeft momenteel niet eens de touwtjes in de handen, maar dat terzijde. Een referendum is gewoon een onhandig instrument omdat driekwart van de mensen geen benul heeft van oorzaak en gevolg. Zij kunnen de voor- of nadelen van bepaalde besluiten niet goed benoemen. Uiteindelijk komt het erop neer dat zij zich laten sturen door politici met een grote mond.
Effe onthouden voor het geval dat Hero Brinkman aantreedt als minister.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef releend het volgende:
alsof die zich boven anderen denkt te mogen verhevenen terwijl ze dom is en zelf de regels overtreed
Nu moest ik lachenquote:Op maandag 30 november 2009 17:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je moet wel "knettergek" zijn wil je Guusje Ter Horst een goede minister vinden, ze verlakt dit land waar ze bij staat. Sinterklaas is wel haar ideale tijd trouwens, kan ze eindelijk met schmink over straat rennen en zich als neger profileren.
Volgens mij zou ze dat het aller liefste zijn, een negerin.
Ja, Gushi en Dushi.quote:
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Disana het volgende:
Motie van de SGP: minaretten werken vervreemdend. De Nederlandse cultuur is 'gestempeld' door het christelijk geloof, daarom kan de vergelijking met kerktorens niet gemaakt worden. De vormen van de islam hebben een heel andere uitstraling en boodschap.
Zo'n verbod maakt niets uit; zo gemakkelijk zijn mensen niet van hun gewoonten en cultuur af te brengen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee.
De Nederlandse cultuur is vooral gebaseerd op de verlichting en het humanisme. Op een denkpatroon waarin we achterlijke Christelijke normen en waarden achter ons hebben gelaten. Het zou goed zijn als moslims (die in een westers land wonen) ook een dergelijke ontwikkeling zouden doormaken.
En wat denk jij, helpt een verbod op minaretten om zo'n ontwikkeling te bevorderen?
Zeker onhandig als het grootste deel van de bevolking iets wil waar de politici niet blij mee zijn, die luitjes trekken zich bij voorkeur zo weinig mogelijk van ons aanquote:Een referendum is niet het summum van democratie. Bovendien is het gewoon een zeer onhandig instrument.
Nouja of ze een hoer is weet ik niet maar dat ze regelmatig bezopen is is een feit. En als ze dan dronken achter het stuur zit wordt ze nog thuis gebracht ook.quote:
Prima. Voorbeeldje voor nederland.quote:Op maandag 30 november 2009 16:55 schreef El_Matador het volgende:
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)r-minaretverbod.html
[i]Zwitserland stemt voor minaretverbod
http://schepperencotv.ncrv.nl/quote:In Schepper & Co: Groeiend aantal christenen kiest voor Wilders
Volgens schattingen is de PVV van Geert Wilders de tweede christelijke partij in Nederland. Twentse dominees zien hun kerkgangers zich zorgen maken over de islam en zijn, aan het begin van de Advent, gekomen met een manifest. Daarin verwerpen ze de geluiden in politiek en samenleving die vervreemding en angst aanjagen.
In Schepper & Co spreekt Jacobine Geel met de Hengelose dominee Herman Koetsveld. Hij is één van de initiatiefnemers tot dit manifest. Verder is te gast synodelid Leendert Plug uit Gouda: “Ik ken mensen wiens wijk in een no go area verandert. Dan zegt hun dominee: je moet je naaste liefhebben. Daarmee neem je mensen die zich bedreigd voelen niet serieus.”
Ook praat mee het Spakenburgse gemeenteraadslid Peter Frans Koops. Met zijn eenmansfractie probeert hij het gedachtengoed van de PVV uit te dragen.
Tenslotte vertelt Helen Brouwer uit Nijkerk dat zij als gewoon gelovige vindt dat het CDA de christelijke waarden heeft laten verwateren. Het feit dat Wilders opkomt voor die christelijke waarden en stem geeft aan haar angst voor een toenemende islamisering, maakt dat ze voor de PVV kiest.
Na afloop is er op het digitale themakanaal Spirit24 een gesprek te zien met Herman Koetsveld, over de achtergronden van het Manifest.
Het is gewoon weer de zoveelste schijnheilige bloemetjesjurk.quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nouja of ze een hoer is weet ik niet maar dat ze regelmatig bezopen is is een feit. En als ze dan dronken achter het stuur zit wordt ze nog thuis gebracht ook.
wat is jouw inbreng in deze noodzakelijke gedachteverandering?quote:Op maandag 30 november 2009 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n verbod maakt niets uit; zo gemakkelijk zijn mensen niet van hun gewoonten en cultuur af te brengen.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe onthouden voor het geval dat Hero Brinkman aantreedt als minister.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou, euh...
Nog erger? PVV'er Brinkman raakt slaags met barman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |