abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 11:53:54 #51
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73064997
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kortom, de PVV heeft het gepresteerd om met zo weinig kamerleden een gast te benoemen die zwangere vrouwen in elkaar ramt (Dhr Graus) en een alcoholist.

Kan wat worden als we 30 van die minkukels hebben.
En dan doen ze niet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen omdat ze goede kwaliteit kandidaten willen hebben en geen LPF-achtige toestanden.
pi_73065114
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
Spijt komt altijd na de zonde bij dit soort types.

http://www.telegraaf.nl/b(...)an_aan_barman__.html
En dat is Mr Law & Order van de PVV.
  donderdag 24 september 2009 @ 11:58:09 #53
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73065132
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
Nationale Leitcultuur! Judeo-Christelijke waardes!
Je kunt er nu spottend over doen, maar feit is dat veel grote figuren in de Bijbel aardig met de wijn om konden gaan. Ware het niet voor de wijn geweest, was het mensen geslacht mogelijk uitgestorven:
quote:
Genesis 19:31–39: 31 Toen zeide de eerstgeborene tot de jongste: Onze vader is oud, en er is geen man in dit land, om tot ons in te gaan, naar de wijze der ganse aarde. 32 Kom, laat ons onze vader wijn te drinken geven, en bij hem liggen, opdat wij van onze vader zaad in het leven behouden. 33 En zij gaven dien nacht haar vader wijn te drinken; en de eerstgeborene kwam, en lag bij haar vader, en hij werd het niet gewaar in haar nederliggen, noch in haar opstaan. 34 En het geschiedde des anderen daags, dat de eerstgeborene zeide tot de jongste: Zie, ik heb gisteren nacht bij mijn vader gelegen; laat ons ook dezen nacht hem wijn te drinken geven; ga dan in, lig bij hem, opdat wij van onzen vader zaad in het leven behouden. 35 En zij gaven haar vader ook dien nacht wijn te drinken, en de jongste stond op, en lag bij hem. En hij werd het niet gewaar in haar nederliggen, noch in haar opstaan. 36 En de twee dochters van Lot werden bevrucht van haar vader. 37 En de eerstgeborene baarde een zoon, en noemde zijn naam Moab; deze is de vader der Moabieten, tot op dezen dag. 38 En de jongste baarde ook een zoon, en noemde zijn naam Ben-Ammi; deze is de vader der kinderen Ammons, tot op dezen dag.

De bijbeltekst is ontleend aan de Statenvertaling 1977, © Nederlands Bijbelgenootschap 1977.
Dat er dan af en toe wat gebeurt waar mensen nu vreemd van opkijken, zoals hierboven, zij zo. Ik zou het Hero ook niet te euvel duiden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73065219
Politici zijn soms net mensen. Het gedrag van Brinkman is zeker afkeurenswaardig, maar hij heeft nog wel zo veel fatsoen om excuses te maken. Hopelijk krijgt -ie z'n drankprobleem onder controle.
pi_73065254
Hero Brinkman:

pi_73065280
Waarschijnlijk was het ook een probleem dat de andere serveerster in Nieuwspoort die avond, de dienstdoende Barman niet te hulp kon schieten omdat die ondertussen druk bezig was met de evenzeer beschonken Harry van Bommel in een achterkamertje
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_73065322
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Je kunt er nu spottend over doen, maar feit is dat veel grote figuren in de Bijbel aardig met de wijn om konden gaan. Ware het niet voor de wijn geweest, was het mensen geslacht mogelijk uitgestorven:
[..]

Dat er dan af en toe wat gebeurt waar mensen nu vreemd van opkijken, zoals hierboven, zij zo. Ik zou het Hero ook niet te euvel duiden.
Dat incest met een borreltje op een typisch christelijke gewoonte is, wisten we toch al. Het meningsverschil is dat sommige mensen daar zo trots op zijn dat ze het zelfs in de EU-grondwet willen opnemen en anderen zich er een beetje voor schamen. Die laatsten stemmen dan ook meestal geen PVV.
Here we are now, entertain us.
pi_73065330
OMG die hersenloze PVV-reacties ook bij dat artikel
quote:
Kijk, een echte politicus, kleur bekennen én een oplossing aandragen! Hier kunnen Balkenende en Hirsch-Balling nog een puntje aan zuigen!
Maurice, Tiel | 11:38 | 24.09.09
pi_73065392
Goh..waar zijn alle PVV aanhangers ineens gebleven, als het een Marokkaan was geweest hadden ze dit topic al volgeplempt, nu schitteren ze door afwezigheid.
pi_73065424
Ik zeg motie van wantrouwen indienen tegen PVV!
pi_73065442
Hero Brinkman: 'Ik heb 21 jaar gewerkt bij de politie in Amsterdam. Mijn laatste functie daar was inspecteur, waarbij mijn hbo-studie Buurtregie goed van pas kwam.'

Dat zo'n studie bestaat is tot daar aan toe, maar dat iemand het zelf durft te melden....
pi_73065463
Dit soort malloten moet een keiharde rotschop krijgen
pi_73065530
"Mijn familie, vrienden en vriendin hebben mijn politieke ambities gestimuleerd, omdat zij mij zeer geschikt achten voor het Kamerlidmaatschap. Zij zeggen dat ik recht kan lullen wat krom is en krom kan lullen wat recht is"

en

"Het Kamerlidmaatschap is een zware baan, maar ik heb een enorme drive en zal er niet voor terugschrikken om andere Kamerleden aan te spreken op hun inzet als ik merk dat zij hun werk niet serieus nemen."

Hero Drinkman heeft nog een hele taak als hij dit recht moet lullen en kritiek wil hebben op andere kamerleden.
pi_73065752
En dan waren we met zijn allen natuurlijk dit incident al vergeten:

WILLEMSTAD — Caribische politici kijken met argusogen naar het Tweede Kamerlid Hero Brinkman (PVV). Goede bedoelingen worden hem niet bepaald toegeschreven als hij iets zegt of doet. Een incident met een wijnglas deed veel stof opwaaien rond Brinkman.

Gisteren bood het Arubaanse parlement zijn bezoekende collega’s een receptie aan bij Cas di Cultura. Aan het einde van de avond viel het Arubaanse en Antilliaanse politici op dat Brinkman als enige een vol wijnglas meenam in de bus waarmee de gasten naar het hotel zouden worden vervoerd.
Erop aangesproken dat zo’n glas bij Cas di Cultura moet blijven zou Brinkman iets hebben gemompeld in de geest van: “Ik breng het morgen wel terug.”
“Belachelijk”, aldus een Caribische parlementariër. “Dat glas ziet Cas di Cultura nooit meer terug. Wie had ooit kunnen denken dat de Hero Brinkman die de voltallige Arubaanse bevolking ‘corrupt like hell’ vindt en het merendeel van de Antilliaanse gemeenschap ‘een corrupt boevennest’ noemt, zélf een ordinaire kruimeldief is!”

Ik herinner me dat bij datzelfde bezoek hij bijna slaags raakte met de Antilliaanse delegatieleider. Misschien is hij afgestudeeerd in buurtregie, maar moet hij geen grotere dingen aanpakken.
pi_73065825
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef bluespice het volgende:
Hero Brinkman:
[ afbeelding ]

Heh, een alcoholist illustreren met een foto van een drugsgebruiker, hoe navrant
pi_73065854
Hero Drinkman

Drinkman Hero

pi_73065864
Boeven vang je met boeven.
pi_73065877
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:
Waarschijnlijk was het ook een probleem dat de andere serveerster in Nieuwspoort die avond, de dienstdoende Barman niet te hulp kon schieten omdat die ondertussen druk bezig was met de evenzeer beschonken Harry van Bommel in een achterkamertje
Harry had het dan toch slimmer bekeken, hoewel, ik weet niet hoe de serveersters er uitzien in Nieuwspoort
  donderdag 24 september 2009 @ 12:22:44 #69
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_73065881
Wat was de term ook alweer.... o ja, 'sorry-cultuur'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 24 september 2009 @ 12:23:20 #70
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_73065897
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Bankfurt het volgende:
Hero Drinkman

Drinkman Hero

Ik vind het meer een CalimHero

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_73065927
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Iblis het volgende:

[..]

Zeg, dat is cultuur! Niet zo minachtend doen!
Hou die spiegeling lekker voor je
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73065959
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:24 schreef paddy het volgende:

Hou die spiegeling lekker voor je
Sarcasme detector kapot?
pi_73065999
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:22 schreef Verbal het volgende:
Wat was de term ook alweer.... o ja, 'sorry-cultuur'.

V.
Nee, daar doet alleen de 'Linkse Elite' aan, de PVV doet het op oud-hollands stoere wijze als ze sorry zeggen
pi_73066023
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, daar doet alleen de 'Linkse Elite' aan, de PVV doet het op oud-hollands stoere wijze als ze sorry zeggen
quote:
Kijk, een echte politicus, kleur bekennen én een oplossing aandragen! Hier kunnen Balkenende en Hirsch-Balling nog een puntje aan zuigen!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73066024
Alle PVV'ers het land uit! Stuur het leger op ze af! Kamervragen! PVV-tax! Nu mensen, voordat het te laat is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')