Vervolg topic Pathe Unlimitedquote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef AntiChrist het volgende:
buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.
overigens vind ik het wel kut dat vaste zitplaatsen ineens weer is ingevoerd , ook echt handig als je met 2 Pathe Unlimited Kaarten gaat (allebei verschillende stoelen...........)
quote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Stoelen systeem bij het bestellen bij een automaat is echt kut. Bijna een stylus nodig om 2 stoelen naast elkaar te selecteren. Ze moeten die priegelvakjes op het scherm groter maken.
volgens mij heb ik laatst in buitenhof, een film gekeken samen met wat muizen, hoorde wat lopen bij mijn voeten namelijkquote:Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef AntiChrist het volgende:
buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.
ben nooit gestopt met het illegalequote:Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Estolan het volgende:
gewoon nar de film gaan als hij al en tijdje draait, dan is het nooit vaste plaatsen.
Anders maar de PUC weg doen, en lekker weer aan het illegale beginnen, komen ze er vanzelf wel achter
Ik heb 1 keer een vermiste voorwerpen aanvraag gemaild, en 1 keer een klacht.quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Estolan het volgende:
nou als ze er al van te voren met klooien zodat je niet eens de juiste antw kan geven, denk ik dat ze met negatieve dingen geen hol doen.
Je kan ze ook mailen, na 1 klacht krijg je nog een reactie en soms wel is 1 vrijkaartje. Daarna reageren ze nooit meer ( alsof je op de Block-List staat )
Als het goed is wel ja. Maar bij onze Pathé (De Munt) is het PUC-aanmaaksysteem vaak stuk, sloom, of druk, dus moet je een beetje mazzel hebben als je er één wil aanmaken en direct gebruiken. Ik zou dus wel wat tijd ervoor rekenen, zeker 15 minuten voor het aanmaken van de pas alleen, wss wel langer ivm wachten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 07:04 schreef DaanMartens het volgende:
Donderdag ga ik met een vriend naar een film, en we gaan dan gelijk een Pathe Unlimited aanvragen. Kunnen we de pas dan gelijk gebruiken of moet hij eerst gemaakt en opgestuurd worden? Of moeten we deze film nog regulier bezoeken?
Hmm, ik merk het. Bij andere films doet die het inderdaad wel.quote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Estolan het volgende:
Bij mijn bestelling voor AS woensdag, Spui, dus geen vaste plekken via Online, en hij doet het gewoon
Ik hoop dat je tegen die tijd dan ook via het internet kan reserveren/kopen mét Pathé Unlimited kaartjes erbij zodat je naast elkaar zit.quote:Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Slayage het volgende:
waarom zijn ze in hemels naam begonnen met tickets op stoelnummer??? dat vroeg ik vandaag aan iemand bij pathe, maar hij wist ook niet waarom, maar wist wel te melden dat ze bezig waren met een test en dat het met kerst in alle pathes zo zou zijn, krijgen we voortaan het gezeik van dat mensen ruzie maken om een stoel ook al gaat het om een waardeloze plaats in de zaal terwijl er betere plaatsen leeg staan
quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Estolan het volgende:
Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten
als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor
Daar ben ik het mee eens, maar het is óf het één, óf het ander.quote:Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef Estolan het volgende:
en niet lekker reserveren en dan storend de zaal in wandellen omdat je toch "al een plekje hebt"
quote:Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Estolan het volgende:
Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten
als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor
daar is dus recent einde aan gekomen, tegenwoordig bijna alleen maar nummersquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef koei het volgende:
Ik heb in Den Haag alleen nog maar vaste plaatsen mee gemaakt bij grote films in de eerste week van de release. Verder nog nooit last daarvan gehad.
Ik heb het deze week in Buitenhof nog niet mee gemaakt. De week ervoor bij New Moon op t Spui ook niet. Maar ik ga ook altijd doordeweeks, misschien dat ze het alleen in het weekend en bij nieuwe releases hebben ingevoerd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar is dus recent einde aan gekomen, tegenwoordig bijna alleen maar nummers
ik was deze week voor het eerst in buitenhof sinds ze de bar/restaurant hebben geopend, mooi geworden trouwens, maar heb met die kale gast daar gesproken, maar zij doen daar niet aan zei hij, maar bij new moon spuimarkt had ik zondag middag wel nummersquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb het deze week in Buitenhof nog niet mee gemaakt. De week ervoor bij New Moon op t Spui ook niet. Maar ik ga ook altijd doordeweeks, misschien dat ze het alleen in het weekend en bij nieuwe releases hebben ingevoerd?
Het is wel erg mooi geworden idd! Ik vind het alleen niet zo bij de bioscoop passen... Maar goed, voor mij is de bioscoop ook iets waar ik heen ga als ik een avond niks anders te doen heb, voor veel andere mensen is het nog echt een avondje uit en dan is zoiets wel leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was deze week voor het eerst in buitenhof sinds ze de bar/restaurant hebben geopend, mooi geworden trouwens, maar heb met die kale gast daar gesproken, maar zij doen daar niet aan zei hij, maar bij new moon spuimarkt had ik zondag middag wel nummers
Tenzij je met het ter plekke reserveren 11/18 euro bespaart, zou ik gewoon de 3D Imax kaarten online reserveren/bestellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef mschol het volgende:
het is echt te idioot voor woorden dat ze de site nog steeds niet op orde hebben...
ik wil woensdag naar Avatar IMAX 3d in A'dam of R'dam (arena/schouwburgplein)
alleen is het dus onmogelijk met een PUC van te voren een kaart te reserveren/kopen door dat de site dit niet snapt
ik moet naar de bioscoop toe (a 11/18 euro voor treinreis) om een ticket van te voren te kopen
echt te belachelijk voor woorden..
ik heb een PUC.. dus betaal met PUC slechts 5 euro...quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tenzij je met het ter plekke reserveren 11/18 euro bespaart, zou ik gewoon de 3D Imax kaarten online reserveren/bestellen.
Klopt. Heb ik ook last van gehad. Je kan met een PUC online geen kaarten bestellen voor voorstellingen waar extra kosten aan verbonden zijn (3D en IMAX dus). Ook telefonisch reserveren is niet mogelijk. Heb ze al een haat-mail gestuurd, maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik maar vroeg van te voren een kaartje moet halen, want het duurt nog zeker 3 maand, voordat het systeem het toelaat ook IMAX of 3D tickets met PUC te kopen. Vreselijk irritant aangezien ik zeker wilde zijn van een plek en in Groningen woon.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef mschol het volgende:
het is echt te idioot voor woorden dat ze de site nog steeds niet op orde hebben...
ik wil woensdag naar Avatar IMAX 3d in A'dam of R'dam (arena/schouwburgplein)
alleen is het dus onmogelijk met een PUC van te voren een kaart te reserveren/kopen door dat de site dit niet snapt
ik moet naar de bioscoop toe (a 11/18 euro voor treinreis) om een ticket van te voren te kopen
echt te belachelijk voor woorden..
Ja. Verlaagt ook meteen de drempel om naar een sneak preview te gaan (en evt. weg te gaan als de film echt waardeloos is).quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende Sneak Preview: kun je daar ook gratis naar toe als je Pathe Unlimited hebt?
Zie OP.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:13 schreef Slayage het volgende:
moet ik nou voor een imax voorstelling de volle bedrag betalen gewoon of krijg ik korting met me puc?
met jenniffer connelly zie ik, misschien ook maar effe langs buitenhof danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef koei het volgende:
Ik ben vandaag in Buitenhof geweest, daar draaide Creation. Ik vond het maar een saaie film eigenlijk. Niet saai genoeg om weg te gaan, maar wel dat ik denk dat een willekeurige andere film leuker was geweest.
quote:
Ik vind het niet mooi geworden. Het komt heel erg "gesloten" over van buiten gezien en de aankleding past totaal niet bij de sfeer van het gebouw. Een gemiste kans.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef koei het volgende:
[..]
Het is wel erg mooi geworden idd! Ik vind het alleen niet zo bij de bioscoop passen... Maar goed, voor mij is de bioscoop ook iets waar ik heen ga als ik een avond niks anders te doen heb, voor veel andere mensen is het nog echt een avondje uit en dan is zoiets wel leuk.
In de mail staat: "Je abonnement eindigt per 28-02-2010. Vanaf deze dag kun je je pas niet meer gebruiken."quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Estolan het volgende:
jullie zitten fout
1 maand opzegtermijn is altijd aan begin van een maand, dus niet aan het eind
opzeggen op 31dec, betekend dat je na 31jan gen abbo meer wilt, maar aangezien ze het geld niet aan het eind afschrijven, betaal je tot 28feb
Te weinig tijd/zin om het "rendabel" te houden.quote:
Keurig van ze.quote:Beste [naam],
Bedankt voor je email.
Graag willen wij je informeren dat er iets mis is gegaan met het opzeggen van beide abonnementen.
Wij kunnen je bevestigen dat beide abonnementen zijn opgezegd per 31-01-2010.
Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Erg netjes van ze! Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Nu al een mailtje terug van de klantenservice!
[..]
Keurig van ze.
Haha, bedanktquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef lelouch het volgende:
[..]
Welkom bij de clubWat is je vaste bioscoop?
Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef Estolan het volgende:
Mee eens, opzich een wat oudere bioscoop ( Spui is dan wel wat beter ), maar het publiek is gwoon wat volwassener, en niet altijd die lompe mensen die in Spui gaan irriteren ( te veel een jeugdhok geworden )
en toch vind ik de hoeveelheid opstootjes in spui (zeker gezien hoevaak ik daar kom) heel erg meevallen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Chen het volgende:
[..]
Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.
Aardig wat volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Slayage het volgende:
hoeveel hagenezen hebben we in dit topic eigenlijk?
BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef -Dries- het volgende:
Oke even serieus, Pathe moet echt kappen met die vaste stoel plaatsen.. Mijn vriendin heeft een ooievaarspas en daarmee kan je geen kaartjes online bestellen!! Wat betekent dat wij pas stoelen kunnen kiezen als we bij de bios zelf zijn.. Maarja, dan hebben alle andere bezoekers natuurlijk via internet eerder (betere) stoelen gekozen. Je wordt dus gewoon benadeeld omdat je een kortingskaart hebt! Doe er eens iets aan Pathe Spuimarkt!
Overigens vorige zaterdag naar Avatar 3D geweest bij Pathe Buitenhof en daar hebben gelukkig (nog?) geen vaste plaatsen. Hulde!
Nadeel is wel dat je een half uur van tevoren aanwezig moet zijn en dat die BelBios niet gratis is. Het irritante is dus dat je met een unlimited pas (en iemand anders) dus tussen 1 uur en een half uur van tevoren aanwezig moet zijn om je kaartje op te halen, en zelfs dan heb je grote kans op slechte plaatsen (had laatst voor Avatar 3D 5 kaartjes gereserveerd een halve week van tevoren. Kaartjes stipt 1 uur van tevoren opgehaald en we kregen als plaatsen rij 1, stoel 1 tot en met 5. Betere plaatsen waren absoluut onmogelijk, ondanks dat ik dus vroeg was). Daarnaast mag je altijd lang in de rij staan omdat je je gereserveerde kaarten wel bij de kassa af moet halen (en voor je gewone kaartjes dus ook meer betaalt).quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef lelouch het volgende:
[..]
BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.
Ook als ik meerdere PUC's op de site invoer, en krijgen verschillende stoelen aangewezen, verwijder ik die bestellingen en bel ik de BelBios.
Nu worden de klanten met korting gewoon benadeeld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:35 schreef MOEMP het volgende:
Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat als je een PUC heb dat je meerdere kaartjes tegelijk van tevoren kan reserveren/kopen en zelf de plekken alvast uit kan kiezen.
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
een uur van te voren alle goede stoelen bezet heb ik echt nog nooit mee gemaakt..quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
en het leuke is.. als je een imax kaartje haalt drukken ze het knopje PUC Speciaal in (oid) en dan kan je wel een week van te voren halenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.
Wij kunnen ook online bestellen. Doe dit gewoon op tijd, minimaal paar dagen van te voren. Met de PUC code van jouw en je vrienden tegelijk achter elkaar. Dan zit je gewoon naast elkaar en heb je goede plek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
Wat is er mis met de zalen van Buitenhof dan? Op het spui zijn de zalen vaak te koud vind ik. En komt er meer tuig. Dan zit ik liever naast een bejaarde hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:45 schreef AntiChrist het volgende:
ik snap overigens het vaste plaatsen systeem niet meer in den haag is het nu zo dat alleen bij spuimarkt er vaste plaatsen worden aangewezen? (ookal ga je in de middag waar er 10 man in een zaal zit...) want bij buitenhof had ik er laatst geen last van.. maar ik ga liever naar het spui die zalen van buitenhof zijn echt dramatisch.. voor de oudere onder ons ik heb het gevoel als ik in een zaal bij buitenhof zit alsof ik weer in de riksbioscoopzaal van Odeon zit....
inderdaad dat, en die belachelijk kleine zalen onder (met kleine schermen)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef mschol het volgende:
weinig, echt te weinig beenruimte
het verloop van de stoelen is niet scherp genoeg om altijd over je voorganger heen te kijken.
achterstallig onderhoud (diverse kapotte stoelen)
Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |