abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 13:12:53 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_75140312
quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Vervolg topic Pathe Unlimited

• Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?

Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Bij 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 2,50 toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

• Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de Bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.

Meer veel gestelde vragen

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

[ Bericht 8% gewijzigd door Sharkdoggie op 30-11-2009 13:26:28 ]
  • Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
      maandag 30 november 2009 @ 13:17:03 #2
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_75140424
    Laatste posts:
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef AntiChrist het volgende:
    buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.

overigens vind ik het wel kut dat vaste zitplaatsen ineens weer is ingevoerd , ook echt handig als je met 2 Pathe Unlimited Kaarten gaat (allebei verschillende stoelen...........)
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Stoelen systeem bij het bestellen bij een automaat is echt kut. Bijna een stylus nodig om 2 stoelen naast elkaar te selecteren. Ze moeten die priegelvakjes op het scherm groter maken.

[ Bericht 36% gewijzigd door Sharkdoggie op 30-11-2009 13:28:52 ]
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_75140572
    Ze moeten er gewoon voor zorgen dat je ook kaarten kan bestellen voor mensen mét kaart en mensen zonder kaart.

Vreselijk systeem nu. Online kom je nou met geen mogelijkheid meer naast elkaar.
    (phew for a minute there i lost myself i lost myself
    pi_75140674
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef AntiChrist het volgende:
    buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.
    volgens mij heb ik laatst in buitenhof, een film gekeken samen met wat muizen, hoorde wat lopen bij mijn voeten namelijk
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_75140721
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Estolan het volgende:
    gewoon nar de film gaan als hij al en tijdje draait, dan is het nooit vaste plaatsen.

Anders maar de PUC weg doen, en lekker weer aan het illegale beginnen, komen ze er vanzelf wel achter
    ben nooit gestopt met het illegale
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_75141134
    Haha nee ik ook niet, maar Pathe zeurt toch steeds over het aantal bioscoop bezoekers en het illegaal downloaden

DOE ER DAN OOK IETS AAN
      maandag 30 november 2009 @ 14:47:42 #7
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_75143493
    * Skull-splitter moet weer vaker naar de bios
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_75163008
    Deeltje 2
    Ik ben weer van de partij!

Hopen dat die enquête iets gaat uithalen!
    pi_75163885
    nou als ze er al van te voren met klooien zodat je niet eens de juiste antw kan geven, denk ik dat ze met negatieve dingen geen hol doen.

Je kan ze ook mailen, na 1 klacht krijg je nog een reactie en soms wel is 1 vrijkaartje. Daarna reageren ze nooit meer ( alsof je op de Block-List staat )
    pi_75164841
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Estolan het volgende:
    nou als ze er al van te voren met klooien zodat je niet eens de juiste antw kan geven, denk ik dat ze met negatieve dingen geen hol doen.

Je kan ze ook mailen, na 1 klacht krijg je nog een reactie en soms wel is 1 vrijkaartje. Daarna reageren ze nooit meer ( alsof je op de Block-List staat )
    Ik heb 1 keer een vermiste voorwerpen aanvraag gemaild, en 1 keer een klacht.
    Op beide geen antwoord gehad

En het klooien met die antwoorden was inderdaad erg slecht.
    Accepteer gewoon dat je te duur bent en mensen zelf een blikje drinken meenemen
    pi_75171392
    Donderdag ga ik met een vriend naar een film, en we gaan dan gelijk een Pathe Unlimited aanvragen. Kunnen we de pas dan gelijk gebruiken of moet hij eerst gemaakt en opgestuurd worden? Of moeten we deze film nog regulier bezoeken?

pi_75171705
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 07:04 schreef DaanMartens het volgende:
    Donderdag ga ik met een vriend naar een film, en we gaan dan gelijk een Pathe Unlimited aanvragen. Kunnen we de pas dan gelijk gebruiken of moet hij eerst gemaakt en opgestuurd worden? Of moeten we deze film nog regulier bezoeken?

Als het goed is wel ja. Maar bij onze Pathé (De Munt) is het PUC-aanmaaksysteem vaak stuk, sloom, of druk, dus moet je een beetje mazzel hebben als je er één wil aanmaken en direct gebruiken. Ik zou dus wel wat tijd ervoor rekenen, zeker 15 minuten voor het aanmaken van de pas alleen, wss wel langer ivm wachten.
    pi_75171856
    bij ons in Buitenhof wasren we toen de 1e en alleen. Pas aanmaken duurde zeker wel 15min ( foto maken, zelf heel formulier invullen, die moet zijn dan helemaal weer over typen in de pc ).

Achteraf kwam ze erachter dat al mijn gegevens al online stonden via hun eigen site van een paar jaar ervoor. dus moest alles weer op blanco en mijn oude nummer gebruiken ofzo

Waren dus wel zo'n 35min zoet, dan nog pas testen op de machine. Reken maar een uurtje voor aanvang film, dan red je het wel
    pi_75189170
    Ik kon mijn pas direct gebruiken! En bij deze meld ik me dus alhier als zijnde een unlimited klant Hoooiiii
    pi_75345121
    waarom zijn ze in hemels naam begonnen met tickets op stoelnummer??? dat vroeg ik vandaag aan iemand bij pathe, maar hij wist ook niet waarom, maar wist wel te melden dat ze bezig waren met een test en dat het met kerst in alle pathes zo zou zijn, krijgen we voortaan het gezeik van dat mensen ruzie maken om een stoel ook al gaat het om een waardeloze plaats in de zaal terwijl er betere plaatsen leeg staan
    -Rabia Al-Basri
    pi_75346102
    De unlimited bestel optie op de website doet niks meer? Krijg al de hele dag een lege pagina
    Door die stoelnummers ben ik nu wel verplicht het te bestellen via de website. Anders maak ik nooit meer kans op een goede plek.
    pi_75352331
    Uhm:

Twilight Saga, The: New Moon
    Pathé Spuimarkt
    Wo, 9-12-2009 - 21:30
    1 x Unlimited

TOTAAL:
    rij stoel

Bij mijn bestelling voor AS woensdag, Spui, dus geen vaste plekken via Online, en hij doet het gewoon
    pi_75352678
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Estolan het volgende:
    Bij mijn bestelling voor AS woensdag, Spui, dus geen vaste plekken via Online, en hij doet het gewoon
    Hmm, ik merk het. Bij andere films doet die het inderdaad wel.
    Het gaat hier namelijk over A Christmas Carol 3D. Zal er wel mee te maken hebben dat het een 3D film is en daarom unlimited houders niet kunnen bestellen van te voren, vanwege die 2.50 extra
    pi_75367642
    Dat zou kunnen, maar ook omdat een film maybe de 1e week pas draait, en andere al langer
    pi_75373775
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Slayage het volgende:
    waarom zijn ze in hemels naam begonnen met tickets op stoelnummer??? dat vroeg ik vandaag aan iemand bij pathe, maar hij wist ook niet waarom, maar wist wel te melden dat ze bezig waren met een test en dat het met kerst in alle pathes zo zou zijn, krijgen we voortaan het gezeik van dat mensen ruzie maken om een stoel ook al gaat het om een waardeloze plaats in de zaal terwijl er betere plaatsen leeg staan
    Ik hoop dat je tegen die tijd dan ook via het internet kan reserveren/kopen mét Pathé Unlimited kaartjes erbij zodat je naast elkaar zit.
    En dat Pathé genoeg personeel heeft om er dan ook voor te zorgen dat het soepel verloopt.

Ik was vorige week vrijdag in Scheveningen, ik ga meestal gewoon in de stad maar goed nu dus in Scheveningen en ik zie niemand bij die automaten staan, ik was met nog een paar man en het was dus wel vrijdagavond dus ik vermoedde wel dat er vaste plaatsen zouden zijn, maar bij Spuimarkt kan je dan altijd aanklikken welke plek je wil, en als je dan een beetje snel ben kan je dan wel eerst met Unlimited een plekje uitzoeken en daarna de andere kaartjes kopen en die ernaast kiezen (beetje priegelen wel op die touchscreens).
    Maar wat blijkt, in Scheveningen kan je geen plaats uitzoeken op de automaten, toen ik een kaartje wou kopen stond er ook een medewerker die zei dat ik beter bij het buffet kon kopen toen ik zei 'heb je die rij gezien' zei die dat dat de enige manier is om naast elkaar te zitten als er één iemand Unlimited heeft.
    Goed wij gaan dus in de buffetrij staan, het was nog 3 kwartier voordat de film begon en we hadden plaatsen redelijk achterin naast elkaar.
    Omdat we er dus vanuit gingen dat we vaste plaatsen hadden kwamen we één minuut voordat de reclame begon de zaal binnen, en wat bleek alle stoelen achterin waren al bezet, er was ook niemand van Pathé te vinden iedereen kon gewoon zitten waar die wou, en wij konden dus bijna helemaal voorin gaan zitten.

De volgende keer ga ik dus gewoon ouderwets vroeg naar binnen en zoek ik mijn eigen plekje uit, en ik haal mijn kaartjes wel gewoon bij de automaat, die zijn toch mooier.
    pi_75374647
    Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten

als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor
    pi_75378060
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Estolan het volgende:
    Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten

als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor
    sorry, maar dit vind ik toch tamelijk triest. Je krijgt een plaats toegewezen, daar heb je het maar mee te doen.
    (phew for a minute there i lost myself i lost myself
    pi_75380393
    neuh, Pathe moet niet telkens de regels veranderen, ik betaal ze elke maand netjes. Zonder een aangetekende brief of email over een verandering naar vaste zitplekken, ga ik gewoon zitten waar ik wil.

First Come, First Serve

en niet lekker reserveren en dan storend de zaal in wandellen omdat je toch "al een plekje hebt"
    pi_75391684
    IN amsterdam geld dit blijkbaar (gelukkig ) niet op tuschinsky na .
    Lekker zitten waar je wilt!
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_75398466
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef Estolan het volgende:
    en niet lekker reserveren en dan storend de zaal in wandellen omdat je toch "al een plekje hebt"
    Daar ben ik het mee eens, maar het is óf het één, óf het ander.

Ofwel mag ieder gaan zitten waar die wil, en als het druk is zorgen ze maar dat iedereen aanschuift.
    Ofwel moeten ze ervoor zorgen dat je makkelijk kan zorgen dat je naast elkaar zit, en ervoor zorgen dat iedereen zich netjes aan zijn eigen plaats houdt.

Zo'n halfwerkend systeem met mensen die automatisch plaatsen toegewezen krijgen, mensen die niet naast elkaar zitten en toch naast elkaar gaan zitten etc. werkt gewoon niet.

Op het moment dat ik ervoor heb gezorgd dat ik vooraf reserveer en moeite doe om plekjes naast elkaar te reserveren dan moet ik er toch vanuit kunnen gaan dat ik dan gereserveerde plekken heb?
    Ik kan niet ruiken dat iedereen maling aan het systeem heeft en gaat zitten waar die wil, ik weet het nu ook voor de volgende keer maar als Pathé wil dat ieder zich eraan houdt moeten ze daar vooral zelf wat aan doen, dit werkt niet en zorgt alleen voor onvrede, want wie heeft er nu recht op die plek?
    De persoon die vroeg komt gaat ervan uit dat die vaste plekken niet gehandhaafd worden en gaat dus zitten waar die wil, en de persoon die van tevoren reserveert komt later maar heeft wel die stoel op zijn kaartje staan en dus ook recht op die stoel.

[ Bericht 30% gewijzigd door MOEMP op 08-12-2009 07:28:09 ]
    pi_75401824
    True
    pi_75425770
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Estolan het volgende:

moet ik ook doen
    -Rabia Al-Basri
    pi_75426866
    Ik heb in Den Haag alleen nog maar vaste plaatsen mee gemaakt bij grote films in de eerste week van de release. Verder nog nooit last daarvan gehad. De eerste week sla ik vanwege de drukte sowieso altijd over dus ik kan gewoon zitten waar ik wil zitten.

Overigens lopen er bij de drukke films wel veel meer Pathé-mannetjes rond, dus als ze dan kaartjes met stoelnummer verkopen dan kun je zo je stoel opeisen.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_75427296
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef koei het volgende:
    Ik heb in Den Haag alleen nog maar vaste plaatsen mee gemaakt bij grote films in de eerste week van de release. Verder nog nooit last daarvan gehad.
    daar is dus recent einde aan gekomen, tegenwoordig bijna alleen maar nummers
    -Rabia Al-Basri
    pi_75427537
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar is dus recent einde aan gekomen, tegenwoordig bijna alleen maar nummers
    Ik heb het deze week in Buitenhof nog niet mee gemaakt. De week ervoor bij New Moon op t Spui ook niet. Maar ik ga ook altijd doordeweeks, misschien dat ze het alleen in het weekend en bij nieuwe releases hebben ingevoerd?
    pi_75427757
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb het deze week in Buitenhof nog niet mee gemaakt. De week ervoor bij New Moon op t Spui ook niet. Maar ik ga ook altijd doordeweeks, misschien dat ze het alleen in het weekend en bij nieuwe releases hebben ingevoerd?
    ik was deze week voor het eerst in buitenhof sinds ze de bar/restaurant hebben geopend, mooi geworden trouwens, maar heb met die kale gast daar gesproken, maar zij doen daar niet aan zei hij, maar bij new moon spuimarkt had ik zondag middag wel nummers
    -Rabia Al-Basri
    pi_75427883
    heb er ook precious gezien en mij viel ie ook tegen karig verhaaltje en die fantasieen van haar was ik echt zat
    -Rabia Al-Basri
    pi_75428345
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik was deze week voor het eerst in buitenhof sinds ze de bar/restaurant hebben geopend, mooi geworden trouwens, maar heb met die kale gast daar gesproken, maar zij doen daar niet aan zei hij, maar bij new moon spuimarkt had ik zondag middag wel nummers
    Het is wel erg mooi geworden idd! Ik vind het alleen niet zo bij de bioscoop passen... Maar goed, voor mij is de bioscoop ook iets waar ik heen ga als ik een avond niks anders te doen heb, voor veel andere mensen is het nog echt een avondje uit en dan is zoiets wel leuk.
    pi_75428899
    Ik denk gewoon doordeweeks in Spui en Buitenhof niet, alleen maybe 1e week en in weekend. Maar dan ga ik toch nooit

Ik ga meestal woensdag avond
    pi_75535677
    Maar weer via de belbios gereserveerd.
    Had geprobeerd met 2 puc nummers achter elkaar te bestellen, maar zat weer een rij tussen
    pi_75539787
    Voor welke film, bioscoop en dag/tijd was dat dan? want als ik gewoon op een woensdag avond naar Spui ga, nog geen probleem ermee gehad
    pi_75545090
    Law Abiding Citizen, Zondag 19.40. Pathe De Kuip
    pi_76081391
    het is echt te idioot voor woorden dat ze de site nog steeds niet op orde hebben...

ik wil woensdag naar Avatar IMAX 3d in A'dam of R'dam (arena/schouwburgplein)
    alleen is het dus onmogelijk met een PUC van te voren een kaart te reserveren/kopen door dat de site dit niet snapt
    ik moet naar de bioscoop toe (a 11/18 euro voor treinreis) om een ticket van te voren te kopen
    echt te belachelijk voor woorden..
      zaterdag 26 december 2009 @ 18:31:05 #39
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_76082502
    Vind het kut dat het ook niet meer mogelijk is om te reserveren bij Pathe via belbios website.
    pi_76082974
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef mschol het volgende:
    het is echt te idioot voor woorden dat ze de site nog steeds niet op orde hebben...

alleen is het dus onmogelijk met een PUC van te voren een kaart te reserveren/kopen door dat de site dit niet snapt
    ik moet naar de bioscoop toe (a 11/18 euro voor treinreis) om een ticket van te voren te kopen
    Tenzij je met het ter plekke reserveren 11/18 euro bespaart, zou ik gewoon de 3D Imax kaarten online reserveren/bestellen.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      zaterdag 26 december 2009 @ 19:00:40 #41
    279947 Cosmo.
    Don't be bitter bitch.
    pi_76083083
    Wat is voordeel van online halen dan t.o.v. een half uurtje van te voren bij automaat/kassa? Het in de rij staan wachten maakt me niet zoveel uit, daarna genoeg tijd om te zitten
    pi_76083103
    Vorige week vielen er een rij achter me klappen om zitplaatsen bij Avatar 3D IMAX in Schouwburgplein, terwijl de helft van de zaal op andermans plek zat waaronder ikzelf.

Goed bezig Pathe.
    The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
    pi_76083164
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Tenzij je met het ter plekke reserveren 11/18 euro bespaart, zou ik gewoon de 3D Imax kaarten online reserveren/bestellen.
    ik heb een PUC.. dus betaal met PUC slechts 5 euro...
    echter moet ik dan met trein naar pathe toe..
    a 11 of 18 euro (rotterdam/amsterdam)
    om vervolgens volgende week woensdag nogmaals te gaan om de film zelf te zien (en 11 of 18 euro - 40% te betalen (actie NS))

online een imax 3d kaart kopen = 14,50 ongeveer..
    pi_76093192
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef mschol het volgende:

Klopt. Heb ik ook last van gehad. Je kan met een PUC online geen kaarten bestellen voor voorstellingen waar extra kosten aan verbonden zijn (3D en IMAX dus). Ook telefonisch reserveren is niet mogelijk. Heb ze al een haat-mail gestuurd, maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik maar vroeg van te voren een kaartje moet halen, want het duurt nog zeker 3 maand, voordat het systeem het toelaat ook IMAX of 3D tickets met PUC te kopen. Vreselijk irritant aangezien ik zeker wilde zijn van een plek en in Groningen woon.
    pi_76094146
    Maar je kan een kaartje met PUC pas op zn vroegst een uur voor de voorstelling afhalen? Of is dat anders met bijbetaal voorstellingen?

Overigens ga ik woensdag met familie zonder PUC pas naar de film en heb even geinformeerd hoe ik dat het handigst kan regelen aangezien ze met vaste plaatsen werken, en mij werd aangeraden om gewoon alle kaartjes te reserveren via de telefoon, en dan bij het afhalen van de kaartjes met mn PUC pas te zwaaien waarna dat verrekend werd. Enige nadeel is wel dat je dan dus je kaartjes op moet halen bij de balie.
    pi_76130584
    Nee, dat stond ook in de mail, op z'n vroegst een uur voor de voorstelling. Met de kans dat het uitverkocht is, welke toch zeker aanwezig is in het openingsweekend. Uiteindelijk online maar een gewoon ticket gekocht. Ik had trouwens geen last van vaste plaatsen tijdens een 17:30 voorstelling van IMAX in Arena, terwijl het zeker wel uitverkocht was.
    pi_76140658
    wat is in pathe Arena, zaal 14 (imax) een goede zitplek?
    in de reguliere zalen zit ik meestal net onder (meer naar scherm toe) in het midden van de rij

woensdag daar naartoe ook voorstelling van 17:30, en geen vaste plaatsen
      dinsdag 5 januari 2010 @ 22:29:15 #48
    215849 MrMonkeyman
    ( ͡° ͜&#
    pi_76460838
    Ik heb een vraagje betreffende Sneak Preview: kun je daar ook gratis naar toe als je Pathe Unlimited hebt?
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      dinsdag 5 januari 2010 @ 22:41:40 #49
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_76461426
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
    Ik heb een vraagje betreffende Sneak Preview: kun je daar ook gratis naar toe als je Pathe Unlimited hebt?
    Ja. Verlaagt ook meteen de drempel om naar een sneak preview te gaan (en evt. weg te gaan als de film echt waardeloos is).
    pi_76461870
    Ik ben vandaag in Buitenhof geweest, daar draaide Creation. Ik vond het maar een saaie film eigenlijk. Niet saai genoeg om weg te gaan, maar wel dat ik denk dat een willekeurige andere film leuker was geweest.
    pi_76465788
    moet ik nou voor een imax voorstelling de volle bedrag betalen gewoon of krijg ik korting met me puc?
    -Rabia Al-Basri
    pi_76465806
    tvp
      woensdag 6 januari 2010 @ 00:38:21 #53
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_76466566
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 00:13 schreef Slayage het volgende:
    moet ik nou voor een imax voorstelling de volle bedrag betalen gewoon of krijg ik korting met me puc?
    Zie OP.
    pi_76466592
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 22:49 schreef koei het volgende:
    Ik ben vandaag in Buitenhof geweest, daar draaide Creation. Ik vond het maar een saaie film eigenlijk. Niet saai genoeg om weg te gaan, maar wel dat ik denk dat een willekeurige andere film leuker was geweest.
    met jenniffer connelly zie ik, misschien ook maar effe langs buitenhof dan
    -Rabia Al-Basri
    pi_76466612
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zie OP.

moet ik 7, 50 betalen dan?
    -Rabia Al-Basri
    pi_76468952
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 00:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

moet ik 7, 50 betalen dan?
    ik heb ¤5,00 betaald (avatar, IMAX 3D)
      woensdag 6 januari 2010 @ 11:44:26 #57
    270592 Johannes_Klabanus
    Wie die Nase des Mannes...
    pi_76474986
    Mijn vriendin en ik hebben op 31 december via internet opgezegd, krijgt mijn vriendin een mailtje dat haar abo per 28 februari eindigt. Moet toch 31 januari zijn, lijkt mij. Over mijn eigen opzegging nog helemaal niets gehoord.

Heb de klantenservice gemaild, kijken wat ze zeggen.
      woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:26 #58
    270592 Johannes_Klabanus
    pi_76475194
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef koei het volgende:

[..]

Het is wel erg mooi geworden idd! Ik vind het alleen niet zo bij de bioscoop passen... Maar goed, voor mij is de bioscoop ook iets waar ik heen ga als ik een avond niks anders te doen heb, voor veel andere mensen is het nog echt een avondje uit en dan is zoiets wel leuk.
    Ik vind het niet mooi geworden. Het komt heel erg "gesloten" over van buiten gezien en de aankleding past totaal niet bij de sfeer van het gebouw. Een gemiste kans.

Verder een fijne bioscoop, althans voor films waarbij beeld- en geluidskwaliteit niet van doorslaggevend belang zijn.
    pi_76475484
    jullie zitten fout

1 maand opzegtermijn is altijd aan begin van een maand, dus niet aan het eind

opzeggen op 31dec, betekend dat je na 31jan gen abbo meer wilt, maar aangezien ze het geld niet aan het eind afschrijven, betaal je tot 28feb
    pi_76475573
    waarom heb je het opgezegd btw?

en trouwens

Ik zeg al een hele tijd dat de moderne bioscoop niet kan tippen aan een optimaal thuis bios, tenzij het een digitaal scherm is zoals in Belgie, maar hoe Pathe het doet, is het alleen een groot scherm en een zooitje eromheen
      woensdag 6 januari 2010 @ 12:11:13 #61
    270592 Johannes_Klabanus
    pi_76476323
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Estolan het volgende:
    jullie zitten fout

1 maand opzegtermijn is altijd aan begin van een maand, dus niet aan het eind

opzeggen op 31dec, betekend dat je na 31jan gen abbo meer wilt, maar aangezien ze het geld niet aan het eind afschrijven, betaal je tot 28feb
    In de mail staat: "Je abonnement eindigt per 28-02-2010. Vanaf deze dag kun je je pas niet meer gebruiken."

Ze rekenen dus wel degelijk een maand te veel, lijkt mij. Bij een maand opzegtermijn en opzeggen in december (welke dag in die maand doet niet terzake) zou mijn pas vanaf 31 januari niet meer bruikbaar zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
      woensdag 6 januari 2010 @ 12:14:58 #62
    270592 Johannes_Klabanus
    pi_76476483
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Estolan het volgende:
    waarom heb je het opgezegd btw?
    Te weinig tijd/zin om het "rendabel" te houden.

We hebben i.p.v. Pathe Unlimited een abonnement op Film1 genomen.

Pathe Unlimited kostte ons samen 2 * ¤ 18,- = ¤ 36,- per maand. Film1 kost "voor ons samen" ¤ 14,95 per maand. Dus we kunnen nog één keer per maand tegen normaal tarief naar de bioscoop en dan zijn we alsnog goedkoper uit dan nu met Pathe Unlimited.

Dat we de meeste films dan pas een jaar later zien geeft niks.
      woensdag 6 januari 2010 @ 12:16:41 #63
    270592 Johannes_Klabanus
    pi_76476568
    Nu al een mailtje terug van de klantenservice!
    quote:
    Beste [naam],
    Bedankt voor je email.

Graag willen wij je informeren dat er iets mis is gegaan met het opzeggen van beide abonnementen.

Wij kunnen je bevestigen dat beide abonnementen zijn opgezegd per 31-01-2010.

Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Keurig van ze.
    pi_76480494
    vaag
    pi_76484624
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
    Nu al een mailtje terug van de klantenservice!
    [..]

Keurig van ze.
    Erg netjes van ze! Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.

Volgende week dinsdag ga ik naar Sherlock Holmes in Pathe De Kuip. 3 PUC bestellingen gedaan (heb de nummers/pins van me vrienden) via de website en de site gaf aan dat er vrije stoelkeus is.
    Eindelijk weer vrije stoelkeus!!
      woensdag 6 januari 2010 @ 16:37:04 #66
    270592 Johannes_Klabanus
    pi_76487553
    Hmmm, hoor net van mijn vriendin dat ze haar een mailtje hebben gestuurd dat haar abo per 5 januari (gisteren dus) is beëindigd... Klopt dus weer niet. Nou ja, zo lang ze het abonnementsgeld voor januari niet afschrijven is er niets aan de hand.
    pi_76495935
    tvp
    [14.gif]
    pi_76507210
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef Chen het volgende:
    tvp
    Welkom bij de club Wat is je vaste bioscoop?
    pi_76572295
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef lelouch het volgende:

[..]

Welkom bij de club Wat is je vaste bioscoop?
    Haha, bedankt nou ik kom uit Den Haag dus ik spreid alles een beetje tussen Spuimarkt, Buitenhof en Scheveningen, hoewel Buitenhof met vlagen mijn favoriet is, trekt toch het betere publiek .
    [14.gif]
    pi_76572437
    Mee eens, opzich een wat oudere bioscoop ( Spui is dan wel wat beter ), maar het publiek is gwoon wat volwassener, en niet altijd die lompe mensen die in Spui gaan irriteren ( te veel een jeugdhok geworden )
    pi_76572742
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef Estolan het volgende:
    Mee eens, opzich een wat oudere bioscoop ( Spui is dan wel wat beter ), maar het publiek is gwoon wat volwassener, en niet altijd die lompe mensen die in Spui gaan irriteren ( te veel een jeugdhok geworden )
    Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.
    [14.gif]
      vrijdag 8 januari 2010 @ 18:32:42 #72
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_76573044
    Zeker herkenbaar. Ik kijk bij elke film in DH eerst of het in Buitenhof draait en dan pas overweeg ik naar de Spui te gaan.
    pi_76573440
    Ach, ik heb pas 1 keer last gehad van andere mensen op het Spui en toen is er adequaat ingegrepen door de beveiliging. Wel vervelend omdat de film even werd stilgezet, maar daarna was het ook over. Je moet gewoon weten wanneer je gaat. Niet in de eerste week van de release naar de avondvoorstelling gaan is mijn motto en dat werkt over het algemeen prima, met uitzondering van de kerstvakantie. Zeker voor actie of avonturenfilms vind ik het zonde om die in Buitenhof te gaan kijken omdat Spui gewoon een veel beter scherm en geluid heeft, en de stoelen zitten beter. Alle films waarbij special effects en geluid minder belangrijk zijn kijk ik wel in Buitenhof.
    pi_76582042
    quote:
    Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Chen het volgende:

[..]

Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.
    en toch vind ik de hoeveelheid opstootjes in spui (zeker gezien hoevaak ik daar kom) heel erg meevallen..
    1x iets meegemaakt dat ze gedurende de film mensen eruit trokken maar dat waren geen jongeren
    pi_76586158
    hoeveel hagenezen hebben we in dit topic eigenlijk?
    -Rabia Al-Basri
    pi_76589569
    Ik vind de munt wel een zooitje worden hoor... vieze toiletten, overal troep, irritant pubers in de zaal....
    pi_76600625
    tvp

(in het bezit van PUC en regelmatig bezoeker van Pathe Eindhoven en (in mindere mate) Pathe Helmond)
    Je kunt zeggen wat je wilt.
    pi_76700394
    Millennium Marathon gratis met PUC
    pi_76702394
    Mm misschien toch maar zo pas nemen. Waarschijnlijk dat geen van mijn vrienden zo pas koopt en dan moet ik steeds koos vriendloos naar de bios...
    pi_76746715
    quote:
    Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Slayage het volgende:
    hoeveel hagenezen hebben we in dit topic eigenlijk?
    Aardig wat volgens mij
    [14.gif]
    pi_76757582
    Oke even serieus, Pathe moet echt kappen met die vaste stoel plaatsen.. Mijn vriendin heeft een ooievaarspas en daarmee kan je geen kaartjes online bestellen!! Wat betekent dat wij pas stoelen kunnen kiezen als we bij de bios zelf zijn.. Maarja, dan hebben alle andere bezoekers natuurlijk via internet eerder (betere) stoelen gekozen. Je wordt dus gewoon benadeeld omdat je een kortingskaart hebt! Doe er eens iets aan Pathe Spuimarkt!

Overigens vorige zaterdag naar Avatar 3D geweest bij Pathe Buitenhof en daar hebben gelukkig (nog?) geen vaste plaatsen. Hulde!
    pi_76787653
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef -Dries- het volgende:
    Oke even serieus, Pathe moet echt kappen met die vaste stoel plaatsen.. Mijn vriendin heeft een ooievaarspas en daarmee kan je geen kaartjes online bestellen!! Wat betekent dat wij pas stoelen kunnen kiezen als we bij de bios zelf zijn.. Maarja, dan hebben alle andere bezoekers natuurlijk via internet eerder (betere) stoelen gekozen. Je wordt dus gewoon benadeeld omdat je een kortingskaart hebt! Doe er eens iets aan Pathe Spuimarkt!

Overigens vorige zaterdag naar Avatar 3D geweest bij Pathe Buitenhof en daar hebben gelukkig (nog?) geen vaste plaatsen. Hulde!
    BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.
    Ook als ik meerdere PUC's op de site invoer, en krijgen verschillende stoelen aangewezen, verwijder ik die bestellingen en bel ik de BelBios.
      woensdag 13 januari 2010 @ 23:37:07 #83
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_76788031
    tvp
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_76788348
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef lelouch het volgende:

[..]

BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.
    Ook als ik meerdere PUC's op de site invoer, en krijgen verschillende stoelen aangewezen, verwijder ik die bestellingen en bel ik de BelBios.
    Nadeel is wel dat je een half uur van tevoren aanwezig moet zijn en dat die BelBios niet gratis is. Het irritante is dus dat je met een unlimited pas (en iemand anders) dus tussen 1 uur en een half uur van tevoren aanwezig moet zijn om je kaartje op te halen, en zelfs dan heb je grote kans op slechte plaatsen (had laatst voor Avatar 3D 5 kaartjes gereserveerd een halve week van tevoren. Kaartjes stipt 1 uur van tevoren opgehaald en we kregen als plaatsen rij 1, stoel 1 tot en met 5. Betere plaatsen waren absoluut onmogelijk, ondanks dat ik dus vroeg was). Daarnaast mag je altijd lang in de rij staan omdat je je gereserveerde kaarten wel bij de kassa af moet halen (en voor je gewone kaartjes dus ook meer betaalt).

Ik vind het een slecht systeem momenteel, zowel voor gewone klanten als unlimited pashouders.
    pi_76795984
    Ik hoop ook dat ze het zo snel mogelijk oplossen, bij Spuimarkt is het gelukkig wel tegenwoordig zo dat iedereen op zijn eigen plek gaat zitten en dat er beveiliging/medewerkers zijn om daarop te letten.
    Dan is het wel zo dat iedereen aanschuift enzo, en heb je ook het voordeel (als je daar van uit gaat) dat je niet een kwartier van tevoren binnen hoeft te komen om goeie plekken te hebben.

Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat als je een PUC heb dat je meerdere kaartjes tegelijk van tevoren kan reserveren/kopen en zelf de plekken alvast uit kan kiezen.
    pi_76797181
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 08:35 schreef MOEMP het volgende:

Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat als je een PUC heb dat je meerdere kaartjes tegelijk van tevoren kan reserveren/kopen en zelf de plekken alvast uit kan kiezen.
    Nu worden de klanten met korting gewoon benadeeld.
    pi_76798450
    Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
    [14.gif]
    pi_76799425
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
    Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
    Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
    pi_76803928
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
    een uur van te voren alle goede stoelen bezet heb ik echt nog nooit mee gemaakt..
    pi_76804350
    Vaste stoelen

PFFFF
      donderdag 14 januari 2010 @ 14:44:13 #91
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_76807383
    Komend weekend lekker naar 4 films
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      donderdag 14 januari 2010 @ 15:19:32 #92
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_76808862
    Ik vind het zo stom dat Pathe Arena altijd op zaterdagavond met dezelfde bezetting van personeel werkt als doordeweeks

Die rijen
    pi_76823022
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
    Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.
    pi_76826833
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef koei het volgende:

[..]

Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.
    en het leuke is.. als je een imax kaartje haalt drukken ze het knopje PUC Speciaal in (oid) en dan kan je wel een week van te voren halen !
    pi_76829812
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wij kunnen ook online bestellen. Doe dit gewoon op tijd, minimaal paar dagen van te voren. Met de PUC code van jouw en je vrienden tegelijk achter elkaar. Dan zit je gewoon naast elkaar en heb je goede plek.
    Als er iemand bij is zonder PUC, neem je de belbios. Dan worden je plaatsen ook al vast gezet.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 08:45:52 #96
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_76839217
    ik snap overigens het vaste plaatsen systeem niet meer in den haag is het nu zo dat alleen bij spuimarkt er vaste plaatsen worden aangewezen? (ookal ga je in de middag waar er 10 man in een zaal zit...) want bij buitenhof had ik er laatst geen last van.. maar ik ga liever naar het spui die zalen van buitenhof zijn echt dramatisch.. voor de oudere onder ons ik heb het gevoel als ik in een zaal bij buitenhof zit alsof ik weer in de riksbioscoopzaal van Odeon zit....
    pi_76839915
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 08:45 schreef AntiChrist het volgende:
    ik snap overigens het vaste plaatsen systeem niet meer in den haag is het nu zo dat alleen bij spuimarkt er vaste plaatsen worden aangewezen? (ookal ga je in de middag waar er 10 man in een zaal zit...) want bij buitenhof had ik er laatst geen last van.. maar ik ga liever naar het spui die zalen van buitenhof zijn echt dramatisch.. voor de oudere onder ons ik heb het gevoel als ik in een zaal bij buitenhof zit alsof ik weer in de riksbioscoopzaal van Odeon zit....
    Wat is er mis met de zalen van Buitenhof dan? Op het spui zijn de zalen vaak te koud vind ik. En komt er meer tuig. Dan zit ik liever naast een bejaarde hoor.
    pi_76840030
    weinig, echt te weinig beenruimte
    het verloop van de stoelen is niet scherp genoeg om altijd over je voorganger heen te kijken.
    achterstallig onderhoud (diverse kapotte stoelen)
      vrijdag 15 januari 2010 @ 09:36:20 #99
    16803 AntiChrist
    Primitive Screwheads!!
    pi_76840287
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef mschol het volgende:
    weinig, echt te weinig beenruimte
    het verloop van de stoelen is niet scherp genoeg om altijd over je voorganger heen te kijken.
    achterstallig onderhoud (diverse kapotte stoelen)
    inderdaad dat, en die belachelijk kleine zalen onder (met kleine schermen)
    laatst was ik naar brothers gegaan en ik zat me gewoon te irriteren daarnaast was het geluid daar ook echt mega zacht.....

overigens vind ik tot nog toe het enige vervelende in spuimarkt dat je ineens vaste plaatsen hebt bij elke voorstelling... van tuig nog niet zoveel last gehad (ik ga meestal ook naar vroege voorstellingen).
    pi_76913987
    Vandaag samen met mijn Pathé Unlimited gehaald. Had nog heel wat voeten in de aarde. We gingen 'm halen bij Pathé Schouwburgplein. We gingen rond etenstijd in de hoop dat het een beetje rustig zou zijn. Dat viel een beetje tegen, maar gelukkig werd er een derde kassa geopend toen wij bijna aan de beurt waren. Wij bleven gewoon in onze eigen rij staan. We hadden in totaal zo'n kwartier staan wachten toen we eindelijk aan de beurt waren. Sluit die trut ineens d'r kassa. Dus wij aansluiten in de rij ernaast (gelukkig waren de mensen in die rij zo netjes om ons voor te laten omdat wij er al eerder stonden). Wij geven aan dat we graag Pathé Unlimited willen aanschaffen. Vergeet het maar, 'te druk'. Nou, zo druk was het nou ook weer niet. Kassamedewerker deed vrij onbeschoft. In eerst instantie zijn we een beetje pissig weggelopen, maar toen toch teruggegaan en een medewerker gevraagd om er een manager bij te halen. Verhaal uitgelegd. We konden een formulier invullen en later die avond (we wilden pas om 23:45 naar de film) de pas komen halen. Dus wij kwamen tegen elven terug voor die pas en sloten weer aan in een rij. Tien minuten wachten later (wij waren de laatsten in de rij, er kwam niemand meer na ons): "Hallo, wij hebben eerder op de avond een Pathé Unlimited-formulier ingevuld en we konden later op de avond onze passen ophalen". Kassamiep: "Daar kan ik u nu absoluut niet mee helpen, het is veel te druk!" ( wij waren de enigen nog in haar rij). Toen werden we een béétje pissig. Daar had ze na het aanhoren van ons verhaal enig begrip voor en ze haalde er wederom een manager bij, die dan eindelijk onze pasjes ging aanmaken.

Niet echt een goed begin dus zeg maar.

Na aanschaf van de kaart naar Sherlock Holmes geweest. Vermakelijk, niet geweldig. James Bond in 1700. Morgen naar Where the Wild Things Are.
      zondag 17 januari 2010 @ 12:03:35 #101
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_76917627
    Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
    Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
    pi_76918415
    quote:
    Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
    Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
    Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
    Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.

Ik heb net via de Belbios 2 kaarten gereserveerd. Dat kan toch gewoon, of mag dat niet met PUC?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')