abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:11:13 #61
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_76476323
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Estolan het volgende:
jullie zitten fout

1 maand opzegtermijn is altijd aan begin van een maand, dus niet aan het eind

opzeggen op 31dec, betekend dat je na 31jan gen abbo meer wilt, maar aangezien ze het geld niet aan het eind afschrijven, betaal je tot 28feb
In de mail staat: "Je abonnement eindigt per 28-02-2010. Vanaf deze dag kun je je pas niet meer gebruiken."

Ze rekenen dus wel degelijk een maand te veel, lijkt mij. Bij een maand opzegtermijn en opzeggen in december (welke dag in die maand doet niet terzake) zou mijn pas vanaf 31 januari niet meer bruikbaar zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:14:58 #62
270592 Johannes_Klabanus
pi_76476483
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het opgezegd btw?
Te weinig tijd/zin om het "rendabel" te houden.

We hebben i.p.v. Pathe Unlimited een abonnement op Film1 genomen.

Pathe Unlimited kostte ons samen 2 * ¤ 18,- = ¤ 36,- per maand. Film1 kost "voor ons samen" ¤ 14,95 per maand. Dus we kunnen nog één keer per maand tegen normaal tarief naar de bioscoop en dan zijn we alsnog goedkoper uit dan nu met Pathe Unlimited.

Dat we de meeste films dan pas een jaar later zien geeft niks.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:16:41 #63
270592 Johannes_Klabanus
pi_76476568
Nu al een mailtje terug van de klantenservice!
quote:
Beste [naam],
Bedankt voor je email.

Graag willen wij je informeren dat er iets mis is gegaan met het opzeggen van beide abonnementen.

Wij kunnen je bevestigen dat beide abonnementen zijn opgezegd per 31-01-2010.

Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Keurig van ze.
pi_76480494
vaag
pi_76484624
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Nu al een mailtje terug van de klantenservice!
[..]

Keurig van ze.
Erg netjes van ze! Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.

Volgende week dinsdag ga ik naar Sherlock Holmes in Pathe De Kuip. 3 PUC bestellingen gedaan (heb de nummers/pins van me vrienden) via de website en de site gaf aan dat er vrije stoelkeus is.
Eindelijk weer vrije stoelkeus!!
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:37:04 #66
270592 Johannes_Klabanus
pi_76487553
Hmmm, hoor net van mijn vriendin dat ze haar een mailtje hebben gestuurd dat haar abo per 5 januari (gisteren dus) is beëindigd... Klopt dus weer niet. Nou ja, zo lang ze het abonnementsgeld voor januari niet afschrijven is er niets aan de hand.
pi_76495935
tvp
[14.gif]
pi_76507210
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef Chen het volgende:
tvp
Welkom bij de club Wat is je vaste bioscoop?
pi_76572295
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef lelouch het volgende:

[..]

Welkom bij de club Wat is je vaste bioscoop?
Haha, bedankt nou ik kom uit Den Haag dus ik spreid alles een beetje tussen Spuimarkt, Buitenhof en Scheveningen, hoewel Buitenhof met vlagen mijn favoriet is, trekt toch het betere publiek .
[14.gif]
pi_76572437
Mee eens, opzich een wat oudere bioscoop ( Spui is dan wel wat beter ), maar het publiek is gwoon wat volwassener, en niet altijd die lompe mensen die in Spui gaan irriteren ( te veel een jeugdhok geworden )
pi_76572742
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef Estolan het volgende:
Mee eens, opzich een wat oudere bioscoop ( Spui is dan wel wat beter ), maar het publiek is gwoon wat volwassener, en niet altijd die lompe mensen die in Spui gaan irriteren ( te veel een jeugdhok geworden )
Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.
[14.gif]
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:32:42 #72
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_76573044
Zeker herkenbaar. Ik kijk bij elke film in DH eerst of het in Buitenhof draait en dan pas overweeg ik naar de Spui te gaan.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_76573440
Ach, ik heb pas 1 keer last gehad van andere mensen op het Spui en toen is er adequaat ingegrepen door de beveiliging. Wel vervelend omdat de film even werd stilgezet, maar daarna was het ook over. Je moet gewoon weten wanneer je gaat. Niet in de eerste week van de release naar de avondvoorstelling gaan is mijn motto en dat werkt over het algemeen prima, met uitzondering van de kerstvakantie. Zeker voor actie of avonturenfilms vind ik het zonde om die in Buitenhof te gaan kijken omdat Spui gewoon een veel beter scherm en geluid heeft, en de stoelen zitten beter. Alle films waarbij special effects en geluid minder belangrijk zijn kijk ik wel in Buitenhof.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_76582042
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Chen het volgende:

[..]

Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.
en toch vind ik de hoeveelheid opstootjes in spui (zeker gezien hoevaak ik daar kom) heel erg meevallen..
1x iets meegemaakt dat ze gedurende de film mensen eruit trokken maar dat waren geen jongeren
pi_76586158
hoeveel hagenezen hebben we in dit topic eigenlijk?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_76589569
Ik vind de munt wel een zooitje worden hoor... vieze toiletten, overal troep, irritant pubers in de zaal....
pi_76600625
tvp

(in het bezit van PUC en regelmatig bezoeker van Pathe Eindhoven en (in mindere mate) Pathe Helmond)
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_76700394
Millennium Marathon gratis met PUC
pi_76702394
Mm misschien toch maar zo pas nemen. Waarschijnlijk dat geen van mijn vrienden zo pas koopt en dan moet ik steeds koos vriendloos naar de bios...
pi_76746715
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Slayage het volgende:
hoeveel hagenezen hebben we in dit topic eigenlijk?
Aardig wat volgens mij
[14.gif]
pi_76757582
Oke even serieus, Pathe moet echt kappen met die vaste stoel plaatsen.. Mijn vriendin heeft een ooievaarspas en daarmee kan je geen kaartjes online bestellen!! Wat betekent dat wij pas stoelen kunnen kiezen als we bij de bios zelf zijn.. Maarja, dan hebben alle andere bezoekers natuurlijk via internet eerder (betere) stoelen gekozen. Je wordt dus gewoon benadeeld omdat je een kortingskaart hebt! Doe er eens iets aan Pathe Spuimarkt!

Overigens vorige zaterdag naar Avatar 3D geweest bij Pathe Buitenhof en daar hebben gelukkig (nog?) geen vaste plaatsen. Hulde!
pi_76787653
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef -Dries- het volgende:
Oke even serieus, Pathe moet echt kappen met die vaste stoel plaatsen.. Mijn vriendin heeft een ooievaarspas en daarmee kan je geen kaartjes online bestellen!! Wat betekent dat wij pas stoelen kunnen kiezen als we bij de bios zelf zijn.. Maarja, dan hebben alle andere bezoekers natuurlijk via internet eerder (betere) stoelen gekozen. Je wordt dus gewoon benadeeld omdat je een kortingskaart hebt! Doe er eens iets aan Pathe Spuimarkt!

Overigens vorige zaterdag naar Avatar 3D geweest bij Pathe Buitenhof en daar hebben gelukkig (nog?) geen vaste plaatsen. Hulde!
BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.
Ook als ik meerdere PUC's op de site invoer, en krijgen verschillende stoelen aangewezen, verwijder ik die bestellingen en bel ik de BelBios.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:37:07 #83
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76788031
tvp
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_76788348
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef lelouch het volgende:

[..]

BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.
Ook als ik meerdere PUC's op de site invoer, en krijgen verschillende stoelen aangewezen, verwijder ik die bestellingen en bel ik de BelBios.
Nadeel is wel dat je een half uur van tevoren aanwezig moet zijn en dat die BelBios niet gratis is. Het irritante is dus dat je met een unlimited pas (en iemand anders) dus tussen 1 uur en een half uur van tevoren aanwezig moet zijn om je kaartje op te halen, en zelfs dan heb je grote kans op slechte plaatsen (had laatst voor Avatar 3D 5 kaartjes gereserveerd een halve week van tevoren. Kaartjes stipt 1 uur van tevoren opgehaald en we kregen als plaatsen rij 1, stoel 1 tot en met 5. Betere plaatsen waren absoluut onmogelijk, ondanks dat ik dus vroeg was). Daarnaast mag je altijd lang in de rij staan omdat je je gereserveerde kaarten wel bij de kassa af moet halen (en voor je gewone kaartjes dus ook meer betaalt).

Ik vind het een slecht systeem momenteel, zowel voor gewone klanten als unlimited pashouders.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_76795984
Ik hoop ook dat ze het zo snel mogelijk oplossen, bij Spuimarkt is het gelukkig wel tegenwoordig zo dat iedereen op zijn eigen plek gaat zitten en dat er beveiliging/medewerkers zijn om daarop te letten.
Dan is het wel zo dat iedereen aanschuift enzo, en heb je ook het voordeel (als je daar van uit gaat) dat je niet een kwartier van tevoren binnen hoeft te komen om goeie plekken te hebben.

Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat als je een PUC heb dat je meerdere kaartjes tegelijk van tevoren kan reserveren/kopen en zelf de plekken alvast uit kan kiezen.
pi_76797181
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 08:35 schreef MOEMP het volgende:

Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat als je een PUC heb dat je meerdere kaartjes tegelijk van tevoren kan reserveren/kopen en zelf de plekken alvast uit kan kiezen.
Nu worden de klanten met korting gewoon benadeeld.
pi_76798450
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
[14.gif]
pi_76799425
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
pi_76803928
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
een uur van te voren alle goede stoelen bezet heb ik echt nog nooit mee gemaakt..
pi_76804350
Vaste stoelen

PFFFF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')