In de mail staat: "Je abonnement eindigt per 28-02-2010. Vanaf deze dag kun je je pas niet meer gebruiken."quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef Estolan het volgende:
jullie zitten fout
1 maand opzegtermijn is altijd aan begin van een maand, dus niet aan het eind
opzeggen op 31dec, betekend dat je na 31jan gen abbo meer wilt, maar aangezien ze het geld niet aan het eind afschrijven, betaal je tot 28feb
Te weinig tijd/zin om het "rendabel" te houden.quote:
Keurig van ze.quote:Beste [naam],
Bedankt voor je email.
Graag willen wij je informeren dat er iets mis is gegaan met het opzeggen van beide abonnementen.
Wij kunnen je bevestigen dat beide abonnementen zijn opgezegd per 31-01-2010.
Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Erg netjes van ze! Dat had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:16 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Nu al een mailtje terug van de klantenservice!
[..]
Keurig van ze.
Haha, bedanktquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:31 schreef lelouch het volgende:
[..]
Welkom bij de clubWat is je vaste bioscoop?
Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef Estolan het volgende:
Mee eens, opzich een wat oudere bioscoop ( Spui is dan wel wat beter ), maar het publiek is gwoon wat volwassener, en niet altijd die lompe mensen die in Spui gaan irriteren ( te veel een jeugdhok geworden )
en toch vind ik de hoeveelheid opstootjes in spui (zeker gezien hoevaak ik daar kom) heel erg meevallen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Chen het volgende:
[..]
Er loopt niet voor niks elk weekend en elke belangrijke voorstelling in spui bewaking rond. Het is simpelweg dramatisch.
Aardig wat volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Slayage het volgende:
hoeveel hagenezen hebben we in dit topic eigenlijk?
BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:27 schreef -Dries- het volgende:
Oke even serieus, Pathe moet echt kappen met die vaste stoel plaatsen.. Mijn vriendin heeft een ooievaarspas en daarmee kan je geen kaartjes online bestellen!! Wat betekent dat wij pas stoelen kunnen kiezen als we bij de bios zelf zijn.. Maarja, dan hebben alle andere bezoekers natuurlijk via internet eerder (betere) stoelen gekozen. Je wordt dus gewoon benadeeld omdat je een kortingskaart hebt! Doe er eens iets aan Pathe Spuimarkt!
Overigens vorige zaterdag naar Avatar 3D geweest bij Pathe Buitenhof en daar hebben gelukkig (nog?) geen vaste plaatsen. Hulde!
Nadeel is wel dat je een half uur van tevoren aanwezig moet zijn en dat die BelBios niet gratis is. Het irritante is dus dat je met een unlimited pas (en iemand anders) dus tussen 1 uur en een half uur van tevoren aanwezig moet zijn om je kaartje op te halen, en zelfs dan heb je grote kans op slechte plaatsen (had laatst voor Avatar 3D 5 kaartjes gereserveerd een halve week van tevoren. Kaartjes stipt 1 uur van tevoren opgehaald en we kregen als plaatsen rij 1, stoel 1 tot en met 5. Betere plaatsen waren absoluut onmogelijk, ondanks dat ik dus vroeg was). Daarnaast mag je altijd lang in de rij staan omdat je je gereserveerde kaarten wel bij de kassa af moet halen (en voor je gewone kaartjes dus ook meer betaalt).quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef lelouch het volgende:
[..]
BelBios reserveren? Doe ik ook als ik met meerdere personen (waarvan sommige zonder PUC) ga.
Ook als ik meerdere PUC's op de site invoer, en krijgen verschillende stoelen aangewezen, verwijder ik die bestellingen en bel ik de BelBios.
Nu worden de klanten met korting gewoon benadeeld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:35 schreef MOEMP het volgende:
Maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat als je een PUC heb dat je meerdere kaartjes tegelijk van tevoren kan reserveren/kopen en zelf de plekken alvast uit kan kiezen.
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
een uur van te voren alle goede stoelen bezet heb ik echt nog nooit mee gemaakt..quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |