abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75401824
True
pi_75425770
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Estolan het volgende:
Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten

als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor

moet ik ook doen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75426866
Ik heb in Den Haag alleen nog maar vaste plaatsen mee gemaakt bij grote films in de eerste week van de release. Verder nog nooit last daarvan gehad. De eerste week sla ik vanwege de drukte sowieso altijd over dus ik kan gewoon zitten waar ik wil zitten.

Overigens lopen er bij de drukke films wel veel meer Pathé-mannetjes rond, dus als ze dan kaartjes met stoelnummer verkopen dan kun je zo je stoel opeisen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_75427296
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef koei het volgende:
Ik heb in Den Haag alleen nog maar vaste plaatsen mee gemaakt bij grote films in de eerste week van de release. Verder nog nooit last daarvan gehad.
daar is dus recent einde aan gekomen, tegenwoordig bijna alleen maar nummers
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75427537
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar is dus recent einde aan gekomen, tegenwoordig bijna alleen maar nummers
Ik heb het deze week in Buitenhof nog niet mee gemaakt. De week ervoor bij New Moon op t Spui ook niet. Maar ik ga ook altijd doordeweeks, misschien dat ze het alleen in het weekend en bij nieuwe releases hebben ingevoerd?
pi_75427757
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb het deze week in Buitenhof nog niet mee gemaakt. De week ervoor bij New Moon op t Spui ook niet. Maar ik ga ook altijd doordeweeks, misschien dat ze het alleen in het weekend en bij nieuwe releases hebben ingevoerd?
ik was deze week voor het eerst in buitenhof sinds ze de bar/restaurant hebben geopend, mooi geworden trouwens, maar heb met die kale gast daar gesproken, maar zij doen daar niet aan zei hij, maar bij new moon spuimarkt had ik zondag middag wel nummers
-Rabia Al-Basri
pi_75427883
heb er ook precious gezien en mij viel ie ook tegen karig verhaaltje en die fantasieen van haar was ik echt zat
-Rabia Al-Basri
pi_75428345
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik was deze week voor het eerst in buitenhof sinds ze de bar/restaurant hebben geopend, mooi geworden trouwens, maar heb met die kale gast daar gesproken, maar zij doen daar niet aan zei hij, maar bij new moon spuimarkt had ik zondag middag wel nummers
Het is wel erg mooi geworden idd! Ik vind het alleen niet zo bij de bioscoop passen... Maar goed, voor mij is de bioscoop ook iets waar ik heen ga als ik een avond niks anders te doen heb, voor veel andere mensen is het nog echt een avondje uit en dan is zoiets wel leuk.
pi_75428899
Ik denk gewoon doordeweeks in Spui en Buitenhof niet, alleen maybe 1e week en in weekend. Maar dan ga ik toch nooit

Ik ga meestal woensdag avond
pi_75535677
Maar weer via de belbios gereserveerd.
Had geprobeerd met 2 puc nummers achter elkaar te bestellen, maar zat weer een rij tussen
pi_75539787
Voor welke film, bioscoop en dag/tijd was dat dan? want als ik gewoon op een woensdag avond naar Spui ga, nog geen probleem ermee gehad
pi_75545090
Law Abiding Citizen, Zondag 19.40. Pathe De Kuip
pi_76081391
het is echt te idioot voor woorden dat ze de site nog steeds niet op orde hebben...

ik wil woensdag naar Avatar IMAX 3d in A'dam of R'dam (arena/schouwburgplein)
alleen is het dus onmogelijk met een PUC van te voren een kaart te reserveren/kopen door dat de site dit niet snapt
ik moet naar de bioscoop toe (a 11/18 euro voor treinreis) om een ticket van te voren te kopen
echt te belachelijk voor woorden..
  zaterdag 26 december 2009 @ 18:31:05 #39
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_76082502
Vind het kut dat het ook niet meer mogelijk is om te reserveren bij Pathe via belbios website.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_76082974
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef mschol het volgende:
het is echt te idioot voor woorden dat ze de site nog steeds niet op orde hebben...

alleen is het dus onmogelijk met een PUC van te voren een kaart te reserveren/kopen door dat de site dit niet snapt
ik moet naar de bioscoop toe (a 11/18 euro voor treinreis) om een ticket van te voren te kopen
Tenzij je met het ter plekke reserveren 11/18 euro bespaart, zou ik gewoon de 3D Imax kaarten online reserveren/bestellen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 26 december 2009 @ 19:00:40 #41
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_76083083
Wat is voordeel van online halen dan t.o.v. een half uurtje van te voren bij automaat/kassa? Het in de rij staan wachten maakt me niet zoveel uit, daarna genoeg tijd om te zitten
pi_76083103
Vorige week vielen er een rij achter me klappen om zitplaatsen bij Avatar 3D IMAX in Schouwburgplein, terwijl de helft van de zaal op andermans plek zat waaronder ikzelf.

Goed bezig Pathe.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_76083164
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Tenzij je met het ter plekke reserveren 11/18 euro bespaart, zou ik gewoon de 3D Imax kaarten online reserveren/bestellen.
ik heb een PUC.. dus betaal met PUC slechts 5 euro...
echter moet ik dan met trein naar pathe toe..
a 11 of 18 euro (rotterdam/amsterdam)
om vervolgens volgende week woensdag nogmaals te gaan om de film zelf te zien (en 11 of 18 euro - 40% te betalen (actie NS))

online een imax 3d kaart kopen = 14,50 ongeveer..
pi_76093192
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef mschol het volgende:

Klopt. Heb ik ook last van gehad. Je kan met een PUC online geen kaarten bestellen voor voorstellingen waar extra kosten aan verbonden zijn (3D en IMAX dus). Ook telefonisch reserveren is niet mogelijk. Heb ze al een haat-mail gestuurd, maar het enige wat ik te horen krijg is dat ik maar vroeg van te voren een kaartje moet halen, want het duurt nog zeker 3 maand, voordat het systeem het toelaat ook IMAX of 3D tickets met PUC te kopen. Vreselijk irritant aangezien ik zeker wilde zijn van een plek en in Groningen woon.
pi_76094146
Maar je kan een kaartje met PUC pas op zn vroegst een uur voor de voorstelling afhalen? Of is dat anders met bijbetaal voorstellingen?

Overigens ga ik woensdag met familie zonder PUC pas naar de film en heb even geinformeerd hoe ik dat het handigst kan regelen aangezien ze met vaste plaatsen werken, en mij werd aangeraden om gewoon alle kaartjes te reserveren via de telefoon, en dan bij het afhalen van de kaartjes met mn PUC pas te zwaaien waarna dat verrekend werd. Enige nadeel is wel dat je dan dus je kaartjes op moet halen bij de balie.
pi_76130584
Nee, dat stond ook in de mail, op z'n vroegst een uur voor de voorstelling. Met de kans dat het uitverkocht is, welke toch zeker aanwezig is in het openingsweekend. Uiteindelijk online maar een gewoon ticket gekocht. Ik had trouwens geen last van vaste plaatsen tijdens een 17:30 voorstelling van IMAX in Arena, terwijl het zeker wel uitverkocht was.
pi_76140658
wat is in pathe Arena, zaal 14 (imax) een goede zitplek?
in de reguliere zalen zit ik meestal net onder (meer naar scherm toe) in het midden van de rij

woensdag daar naartoe ook voorstelling van 17:30, en geen vaste plaatsen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:29:15 #48
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_76460838
Ik heb een vraagje betreffende Sneak Preview: kun je daar ook gratis naar toe als je Pathe Unlimited hebt?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:41:40 #49
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_76461426
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:29 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik heb een vraagje betreffende Sneak Preview: kun je daar ook gratis naar toe als je Pathe Unlimited hebt?
Ja. Verlaagt ook meteen de drempel om naar een sneak preview te gaan (en evt. weg te gaan als de film echt waardeloos is).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_76461870
Ik ben vandaag in Buitenhof geweest, daar draaide Creation. Ik vond het maar een saaie film eigenlijk. Niet saai genoeg om weg te gaan, maar wel dat ik denk dat een willekeurige andere film leuker was geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')