je snapt het eindelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Vanavond moeten dus andere mensen zingen dan vorige week?
Of snap ik het nou nog steeds niet?
ze heeft het niet zelf gekozen zei Gerard net.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
waarom kiezen ze steeds de verkeerde nummer
"Ze" als in de programmamakers, of wie het ook uitzoekt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze heeft het niet zelf gekozen zei Gerard net.
Tja dat lieve snoetje hè.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Wat onéérlijk zeg
Die vorige jongen helemaal affikken en dit meisje met fluwelen handschoentjes aanpakken.
Ze zong zo vals als een kraai. Dus.
ja dat kon ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
"Ze" als in de programmamakers, of wie het ook uitzoekt.
oke ik had het niet gehoord sorryquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze heeft het niet zelf gekozen zei Gerard net.
Bierquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog maar een Beaujolais Primeur, misschien gaat het dan allemaal wat beter klinken.
Of wodka. Misschien moet ik toch maar wel naar de kroeg vanavondquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog maar een Beaujolais Primeur, misschien gaat het dan allemaal wat beter klinken.
om het nog enigszins te laten klinkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef StephanL het volgende:
waar hebben ze die achtergrond zangeres vandaan gehaald? had niet gehoeven van mij
Na vanavond is het eindelijk over...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:13 schreef Karina het volgende:
OMG dat mens met dat masker, hoe dom zie je er dan uit
Gelukkig, de leukigheid was er eigenlijk vanaf het begin al af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:15 schreef Michellee het volgende:
[..]
Na vanavond is het eindelijk over...
die is er nooit geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig, de leukigheid was er eigenlijk vanaf het begin al af.
Ik vind ook helemaal niemand leuk, volgens mij kijk ik alleen maar om me eens lekker te ergerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Die Bart, brrr. Omhooggevallen gast.
Ik vind eigenlijk niemand leuk geloof ik dit jaar
Misschien moet ik gewoon maar niet meer kijken
Oh dat vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:26 schreef bluejean het volgende:
Wat een raar geneuzel, alsof er überhaupt mensen met een karakteristieke stem worden doorgelaten.
Ik vind het hem ook goed staan! Zijn grapjes (en die van Nance) waren leuk vorige week. 'Ze noemen me nu Scherard' en 'Gerard Bowling'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Joling er toch tien keer beter uit zo zonder dat nephaar!
Mwoah, dat vind ik wel meevallen. Het zijn toch wel vrij middelmatige, gelijksoortige stemmen. Ik denk dat iemand met een écht karakteristieke stem niet eens door de auditie komt bij Popstars.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef StephanL het volgende:
tja, van sommige artiesten hoor je het meteen dat klopt wel.
Ja he? Viel me vorige week ook al op. Veel leuker en verzorgder dan die lange bos.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Joling er toch tien keer beter uit zo zonder dat nephaar!
Liza of Lisa bij Idols was dat met halleluja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel eigenlijk.
Dat meiske dat vorige keer won met Halleluja (ben haar naam alweer kwijt) had ook wel een vrij karakteristieke stem. En Jim (oke, Idols...) herken je ook uit duizenden aan zijn geluid. Boris ook nog wel.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Ik vind het hem ook goed staan! Zijn grapjes (en die van Nance) waren leuk vorige week. 'Ze noemen me nu Scherard' en 'Gerard Bowling'.
Ik doelde specifiek op Popstarsquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel eigenlijk.
Dat meiske dat vorige keer won met Halleluja (ben haar naam alweer kwijt) had ook wel een vrij karakteristieke stem. En Jim (oke, Idols...) herken je ook uit duizenden aan zijn geluid. Boris ook nog wel.
jawel, dat is zo...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Robin vind ik wel een sympathiek hoofd hebben.
'Lekker' joch. Niet gheyl of knap, maar gewoon leuk.
He? Hoe kom je daar nou op?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Judeljuud het volgende:
Wacht ff..is die Robin de vriend van Derek Ogilvie?
Nou, Derek zat onder het spandoek voor Robin...quote:
quote:
neequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:30 schreef Judeljuud het volgende:
Wacht ff..is die Robin de vriend van Derek Ogilvie?
Oh is mij niet opgevallen, ik kijk uit principe niet naar die kutprogramma's met whisperers of ander soort helderzienden, ik ken hem van naam, maar ik zou hem niet herkennen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:32 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Nou, Derek zat onder het spandoek voor Robin...
ik vind het wel leuk, zodat ie door de mand valt...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:34 schreef Yenthe het volgende:
Welk stuk onbenul zoekt die nummers voor de kandidaten uit?
Ik heb het niet alleen over Robin, maar over alle nummers.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:36 schreef RoryGilmore het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, zodat ie door de mand valt...
wtf een 8 van patricia... snappen jullie dat nou?!?
hij zong zo vals
ik zapte net in @ 21:03 ofzo toen ze net klaar wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Robin, maar over alle nummers.
Emmily bijv. met dat nummer van Maria Mena?!
Dat is al zo sinds Idols 1 hier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Rbhp het volgende:
Als je dit vergelijkt met American Idol.......pff schaamteloos laag niveau.
Ja sorry, heb het niet echt gevolgd hier de laatste jaren en kijk nu ik in NL ben toevallig SBS6.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds Idols 1 hier.
wie danquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:43 schreef Shoombak het volgende:De programmamakers hebben allang beslist wie er in de finale moeten komen blijkbaar
Idd trieste bedoelingquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Rbhp het volgende:
Als je dit vergelijkt met American Idol.......pff schaamteloos laag niveau.
wel op de manier hoe ze er nu bij zitquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Is Charlotte ten Brink Mega Mindy????
Nou Gerard Joling en Marco Borsato zijn ook ooit in dit soort programma's begonnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:45 schreef belendel het volgende:
[..]
Idd trieste bedoelingOok als je het vergelijkt met de originele nummers merk je hoe slecht het eigenlijk is. Vandaar dat je ook nooit meer iets terug hoort van de kandidaten na dit soort programmas.
Vond het niveau van vorige week inderdaad veel hoger. Zelfs Kristel was beter dan wat we vandaag tot nu toe gezien hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef diorcharm het volgende:
Eigenlijk niemand er bij die echt goed kan zingen. Ze zingen allemaal vals..
Helemaal mee eens. Vind ook eigenlijk niet dat 'gevierde' zangers (essen) mee zouden mogen doen. En dan doel ik dus op onze Mandy en op Dewi. Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Plienz het volgende:
Hey all,
Ik ben nieuw hier...
wilde al reageren op het robin verhaal.. maar duurde dus ff voordat ik ingelogd was.. haha...
Maar goed.. ik vindt dat de jury dus heel hard en eerlijk is tegen kandidaten die nog niet bekend zijn.. en blijkbaar niet eerlijk durven/kunnen zijn tegen BN-ers... pfff.. best jammer en ik ergerde mij eraan...
oh dat ben jij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit weer te trillen van de spanning.
welcomeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Plienz het volgende:
Hey all,
Ik ben nieuw hier...
wilde al reageren op het robin verhaal.. maar duurde dus ff voordat ik ingelogd was.. haha...
Maar goed.. ik vindt dat de jury dus heel hard en eerlijk is tegen kandidaten die nog niet bekend zijn.. en blijkbaar niet eerlijk durven/kunnen zijn tegen BN-ers... pfff.. best jammer en ik ergerde mij eraan...
Die Robin is 'bekend' geworden door Idols, pas daarna volgde de soap.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.
echt hequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Jezus, moet dit nou, stom gedoe. En als het net zo gaat als bij Weekend millionairs, duurt het nog een voordat het masker afgaat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vind ook eigenlijk niet dat 'gevierde' zangers (essen) mee zouden mogen doen. En dan doel ik dus op onze Mandy en op Dewi. Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.
WAAROM Kjik jij dit??? ZELFMUTILATIE??quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Jezus, moet dit nou, stom gedoe. En als het net zo gaat als bij Weekend millionairs, duurt het nog een voordat het masker afgaat.
Tja leuk voor Robert, maar ik vind het niet zo leuk voor de "onbekende"deelnemers eigenlijk.
Ze had ook gewoon auditie kunnen doen! Wie kent haar nu?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef StephanL het volgende:
dochter van den brink dus, geen idee wie het is.
niemandquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon auditie kunnen doen! Wie kent haar nu?
Maaaaar, het is dan toch al bekend dat die gewoon kunnen zingen!! Het is dan niet meer zozeer een talentenjacht, maar een nieuw opstapje om toch weer in de picture te komen. Vind dat een beetje jammer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef Plienz het volgende:
[..]
tja dan zeg je dus eigenlijk dat Lisa (x-factor), Nikki (Idols) niet mee hadden mogen doen aan deze programma's.... Ik ken ze allebei en allebei waren het al 'gevierde' zangeressen!
Kan het dus niet met je eens zjin... vind het wel leuk dat ze met hun billen bloot gaan in zulke programma's.. maar dan moeten ze wel net zo behandeld worden als de rest...
Dewi is een goede zangeres maar heeft te weinig kansen gehad, dus snap ik wel dat ze hier aan mee doet!
Niets is zo leuk als iets kijken en je lekker zitten te ergeren, ik kijk bijvoorbeeld ook naar Wegmisbruikers om dezelfde reden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
WAAROM Kjik jij dit??? ZELFMUTILATIE??
Oke. Eindelijk iemand die dit ook heeft, haha... ik vind dat soms ook leuk, hihiquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets is zo leuk als iets kijken en je lekker zitten te ergeren, ik kijk bijvoorbeeld ook naar Wegmisbruikers om dezelfde reden.
De jury zegt er vaak wel wat over bij audities, daar heeft ze gelijk in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:02 schreef Karina het volgende:
Ze zingt goed hoor. Ik snap alleen niet waarom ze zo'n soepjurk aan heeft.
En dat ze niet mee wilde doen vanwege haar vader vind ik onzin, niemand kent haar en achternamen worden ook niet genoemd tijdens Popstars.
Ik vind het ook wel een beetje sneu. Ze is bekend geworden door een talentenshow en volgens mij genoeg kansen gehad! Ze gaf toe dat ze de hele aandacht miste...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
@Plienz: wat Dewi betreft ben ik het niet met je eens, als ze te weinig kansen heeft gehad, was ze dus waarschijnlijk toch niet goed genoeg. Ik vind het juist nogal sneu dat ze nu hier aan meedoet.
Dat is waar, maar die deden ook "gewoon" mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury zegt er vaak wel wat over bij audities, daar heeft ze gelijk in.
Die zoon van George Baker en die dochter (?) van Justine Pelmelay en die dochter van MaiTai enzo zeiden ze ook meteen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:03 schreef Karina het volgende:
Het was natuurlijk niet zo moeilijk om de beste te zijn vanavond.
Ze hadden natuurlijk dat nieuwe concept 'Mystery Popstar' bedacht voor Dewi en Robin, die 'echt' bekend zijn. En misschien hebben ze dit meiske wel overgehaald om het ook zo te doen maar wil/mag ze dat niet zeggenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die deden ook "gewoon" mee.
Zal me niet verwonderen als hij gay isquote:
quote:Dat Dewi meedoet vind ik oneerlijk (vanwege al haar ervaring tegenover de nerveuze newbies) en een tikkie treurig
Haha dat dacht ik ook al. Hij loopt in ieder geval wel zo raarquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Zal me niet verwonderen als hij gay is
Dewi moet gewoon helemaal niets doen, maar verder gaan met haar leven en accepteren dat het toch niet gelukt is helaas. En dan niet nog een keer meedoen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:12 schreef Plienz het volgende:
[..]
Tja... ik snap deze reactie wel, ook van de anderen.... maaaaaaaaaaaaaar.. als ik me in haar (Dewi) verplaats dan vraag ik me af wat ze anders zou kunnen doen om weer in de picture te komen...
Dan nu Henk Jan... pffff wat zwetst die kerel!
discriminatiequote:
Zo'n programma hoort een opstapje te zijn, dan heb je een bekend gezicht en vandaar uit verder werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:12 schreef Plienz het volgende:
[..]
Tja... ik snap deze reactie wel, ook van de anderen.... maaaaaaaaaaaaaar.. als ik me in haar (Dewi) verplaats dan vraag ik me af wat ze anders zou kunnen doen om weer in de picture te komen...
Dan nu Henk Jan... pffff wat zwetst die kerel!
Eens!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:16 schreef Boxie_G het volgende:
Dat gelul over Dewi toch elke keer, tjeetje.
Ze is gewoon goed. Punt. Er zijn dit jaar opvallend veel mensen die al heel erg veel ervaring hebben, dus wat dat betreft...
Charlotte vond ik wel ok hoor, maar 2 10en en 'n 9? C'mon!
hun zij blijkbaar nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Boxie_G het volgende:
Poeh, maar je krijgt toch Engels op school?
zij bedoel ikquote:
Dat maakt dit "experiment" ook zo interessant. Stemt het Hollandsche volk de bekenden eruit, of "gunnen" ze onbekenden het voordeel van de twijfel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zo'n programma hoort een opstapje te zijn, dan heb je een bekend gezicht en vandaar uit verder werken.
Om weer terug te gaan naar een talentenshow omdat het niet lukt, is weer een stapje terug doen. En gun je nieuwe mensen geen kans...
Paste wel bij het nummer, ook uit die tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleding is vanavond weer echt weer typisch SBS
Die jurk van Nance, Patries en die dochter van Robert ten Brink, hebben ze jurken uit de 1970 gehaald?
Het is de nieuwe mode?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleding is vanavond weer echt weer typisch SBS
Die jurk van Nance, Patries en die dochter van Robert ten Brink, hebben ze jurken uit de 1970 gehaald?
Ik snap ook niet dat je je niet schaamt als je na zo'n show niks bereikt en dan jaren later maar wéér met zoiets meedoet, omdat het nergens lukt en je publiciteit nodig hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zo'n programma hoort een opstapje te zijn, dan heb je een bekend gezicht en vandaar uit verder werken.
Om weer terug te gaan naar een talentenshow omdat het niet lukt, is weer een stapje terug doen. En gun je nieuwe mensen geen kans...
Oh.. vandaarquote:
Oh, dat verklaart waarom het niet draait om het zingen/performen, het is allemaal onderdeel van een groter sociologisch onderzoek! SBS gaat de wetenschappelijke hoek in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat maakt dit "experiment" ook zo interessant. Stemt het Holkandsche volk de bekenden eruit, of "gunnen" ze onbekenden het voordeel van de twijfel?
Eens! Dit wilde ik zeggen maar kon er niet opkomen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat je je niet schaamt als je na zo'n show niks bereikt en dan jaren later maar wéér met zoiets meedoet, omdat het nergens lukt en je publiciteit nodig hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de H&M site zag ik volgens mij ook dat soort dingen, daar ga ik echt niet meer mee lopen.
Ik heb zo'n jurkje voor de lol gepast! Ik vind het best mooi...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de H&M site zag ik volgens mij ook dat soort dingen, daar ga ik echt niet meer mee lopen.
eensh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Plienz het volgende:
alleen over vanavond:
1: Bart
2: Charlotte
3: Mandy
1. Charlottequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Plienz het volgende:
alleen over vanavond:
1: Bart
2: Charlotte
3: Mandy
Een hele lange tijd geledenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jurkje voor de lol gepast! Ik vind het best mooi...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jurkje voor de lol gepast! Ik vind het best mooi...
quote:Een hele lange tijd geledenheb ik ook nog gelopen met leggings en van die jurkjes erop. Nu vind ik het ouderwets.
Zwart met zwarte paillieten (?) en met lage vhals...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke kleur?
Die idiote hysterische glitters maken het nog het ergst. En dan zo'n dichte hals en geen nauwsluitende vorm...
Ik vind echt veel retro dingen leuk, maar dit... nee.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zwart met zwarte paillieten (?) en met lage vhals...
en hij was getailleerd...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart en gewoon effen maakt het al een stuk minder ergEn een v-hals ook
Dat kan heel leuk zijn.
Ik ga morgen winkelen, misschien voor de grap even passen, kan ik nog even lachen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zwart met zwarte paillieten (?) en met lage vhals...
Zo begon ik ook tot ik in de spiegel keek en dacht heee dit is best leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelen, misschien voor de grap even passen, kan ik nog even lachen.
Dan zijn al mijn kritiekpunten toch wegquote:
Michelle en Davyquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef Plienz het volgende:
Wie zitten er van vorige week in de sing-weet-ik-veel-hoe-het-heet?
Hoi Julian!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:44 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Yup, Dewi doet ook mee. Geweldig! Maar zij gaat volgende week pas weer zingen...
Minder dan 3!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Shoombak het volgende:
En van die singoff, hoeveel gaan er dan door?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef Karina het volgende:
En ook nog de uitslagshow, jezus, hoeveel uur kun je vullen met popstars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |