Oh, dat verklaart waarom het niet draait om het zingen/performen, het is allemaal onderdeel van een groter sociologisch onderzoek! SBS gaat de wetenschappelijke hoek in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat maakt dit "experiment" ook zo interessant. Stemt het Holkandsche volk de bekenden eruit, of "gunnen" ze onbekenden het voordeel van de twijfel?
Eens! Dit wilde ik zeggen maar kon er niet opkomen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat je je niet schaamt als je na zo'n show niks bereikt en dan jaren later maar wéér met zoiets meedoet, omdat het nergens lukt en je publiciteit nodig hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de H&M site zag ik volgens mij ook dat soort dingen, daar ga ik echt niet meer mee lopen.
Ik heb zo'n jurkje voor de lol gepast! Ik vind het best mooi...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Op de H&M site zag ik volgens mij ook dat soort dingen, daar ga ik echt niet meer mee lopen.
eensh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Plienz het volgende:
alleen over vanavond:
1: Bart
2: Charlotte
3: Mandy
1. Charlottequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Plienz het volgende:
alleen over vanavond:
1: Bart
2: Charlotte
3: Mandy
Een hele lange tijd geledenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jurkje voor de lol gepast! Ik vind het best mooi...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n jurkje voor de lol gepast! Ik vind het best mooi...
quote:Een hele lange tijd geledenheb ik ook nog gelopen met leggings en van die jurkjes erop. Nu vind ik het ouderwets.
Zwart met zwarte paillieten (?) en met lage vhals...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke kleur?
Die idiote hysterische glitters maken het nog het ergst. En dan zo'n dichte hals en geen nauwsluitende vorm...
Ik vind echt veel retro dingen leuk, maar dit... nee.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zwart met zwarte paillieten (?) en met lage vhals...
en hij was getailleerd...quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart en gewoon effen maakt het al een stuk minder ergEn een v-hals ook
Dat kan heel leuk zijn.
Ik ga morgen winkelen, misschien voor de grap even passen, kan ik nog even lachen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:31 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zwart met zwarte paillieten (?) en met lage vhals...
Zo begon ik ook tot ik in de spiegel keek en dacht heee dit is best leuk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelen, misschien voor de grap even passen, kan ik nog even lachen.
Dan zijn al mijn kritiekpunten toch wegquote:
Michelle en Davyquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef Plienz het volgende:
Wie zitten er van vorige week in de sing-weet-ik-veel-hoe-het-heet?
Hoi Julian!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:44 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Yup, Dewi doet ook mee. Geweldig! Maar zij gaat volgende week pas weer zingen...
Minder dan 3!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:45 schreef Shoombak het volgende:
En van die singoff, hoeveel gaan er dan door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |