Zo'n programma hoort een opstapje te zijn, dan heb je een bekend gezicht en vandaar uit verder werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:12 schreef Plienz het volgende:
[..]
Tja... ik snap deze reactie wel, ook van de anderen.... maaaaaaaaaaaaaar.. als ik me in haar (Dewi) verplaats dan vraag ik me af wat ze anders zou kunnen doen om weer in de picture te komen...
Dan nu Henk Jan... pffff wat zwetst die kerel!
Eens!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:16 schreef Boxie_G het volgende:
Dat gelul over Dewi toch elke keer, tjeetje.
Ze is gewoon goed. Punt. Er zijn dit jaar opvallend veel mensen die al heel erg veel ervaring hebben, dus wat dat betreft...
Charlotte vond ik wel ok hoor, maar 2 10en en 'n 9? C'mon!
hun zij blijkbaar nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Boxie_G het volgende:
Poeh, maar je krijgt toch Engels op school?
zij bedoel ikquote:
Dat maakt dit "experiment" ook zo interessant. Stemt het Hollandsche volk de bekenden eruit, of "gunnen" ze onbekenden het voordeel van de twijfel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zo'n programma hoort een opstapje te zijn, dan heb je een bekend gezicht en vandaar uit verder werken.
Om weer terug te gaan naar een talentenshow omdat het niet lukt, is weer een stapje terug doen. En gun je nieuwe mensen geen kans...
Paste wel bij het nummer, ook uit die tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleding is vanavond weer echt weer typisch SBS
Die jurk van Nance, Patries en die dochter van Robert ten Brink, hebben ze jurken uit de 1970 gehaald?
Het is de nieuwe mode?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleding is vanavond weer echt weer typisch SBS
Die jurk van Nance, Patries en die dochter van Robert ten Brink, hebben ze jurken uit de 1970 gehaald?
Ik snap ook niet dat je je niet schaamt als je na zo'n show niks bereikt en dan jaren later maar wéér met zoiets meedoet, omdat het nergens lukt en je publiciteit nodig hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:17 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zo'n programma hoort een opstapje te zijn, dan heb je een bekend gezicht en vandaar uit verder werken.
Om weer terug te gaan naar een talentenshow omdat het niet lukt, is weer een stapje terug doen. En gun je nieuwe mensen geen kans...
Oh.. vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |