Vond het niveau van vorige week inderdaad veel hoger. Zelfs Kristel was beter dan wat we vandaag tot nu toe gezien hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef diorcharm het volgende:
Eigenlijk niemand er bij die echt goed kan zingen. Ze zingen allemaal vals..
Helemaal mee eens. Vind ook eigenlijk niet dat 'gevierde' zangers (essen) mee zouden mogen doen. En dan doel ik dus op onze Mandy en op Dewi. Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Plienz het volgende:
Hey all,
Ik ben nieuw hier...
wilde al reageren op het robin verhaal.. maar duurde dus ff voordat ik ingelogd was.. haha...
Maar goed.. ik vindt dat de jury dus heel hard en eerlijk is tegen kandidaten die nog niet bekend zijn.. en blijkbaar niet eerlijk durven/kunnen zijn tegen BN-ers... pfff.. best jammer en ik ergerde mij eraan...
oh dat ben jij?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit weer te trillen van de spanning.
welcomeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:50 schreef Plienz het volgende:
Hey all,
Ik ben nieuw hier...
wilde al reageren op het robin verhaal.. maar duurde dus ff voordat ik ingelogd was.. haha...
Maar goed.. ik vindt dat de jury dus heel hard en eerlijk is tegen kandidaten die nog niet bekend zijn.. en blijkbaar niet eerlijk durven/kunnen zijn tegen BN-ers... pfff.. best jammer en ik ergerde mij eraan...
Die Robin is 'bekend' geworden door Idols, pas daarna volgde de soap.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.
echt hequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Jezus, moet dit nou, stom gedoe. En als het net zo gaat als bij Weekend millionairs, duurt het nog een voordat het masker afgaat.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vind ook eigenlijk niet dat 'gevierde' zangers (essen) mee zouden mogen doen. En dan doel ik dus op onze Mandy en op Dewi. Die soapsterren kan dan nog wel, die zijn zo slecht, die vallen toch wel af.
WAAROM Kjik jij dit??? ZELFMUTILATIE??quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Jezus, moet dit nou, stom gedoe. En als het net zo gaat als bij Weekend millionairs, duurt het nog een voordat het masker afgaat.
Tja leuk voor Robert, maar ik vind het niet zo leuk voor de "onbekende"deelnemers eigenlijk.
Ze had ook gewoon auditie kunnen doen! Wie kent haar nu?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:57 schreef StephanL het volgende:
dochter van den brink dus, geen idee wie het is.
niemandquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze had ook gewoon auditie kunnen doen! Wie kent haar nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |