Hmja, volgens mij zit Ziggo met de nieuwe snelheden al op/boven glasvezelquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Binnenkort naar Alice overstappen met 20 mbit .volgens de test moet ik dan 14 mbit voor 29,95 hebben.
even jaartje wachten op glasvezel.
Maar Telfort is dan ook kut.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zou 20 MB internet van Telfort moet hebben. Jammer dat ik er nog geen tiende van haal..
Alleen jammer dat ze het hier niet waar maken en halve dagen eruit liggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, volgens mij zit Ziggo met de nieuwe snelheden al op/boven glasvezel.
Avond Az !quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef Againzender het volgende:
en goedenavond. Sinterklaas op het werk, ben gesloopt
50 man op je schoot gehad (dat had ik best wat geiler kunnen zeggen)quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef Againzender het volgende:
quote:
Wat heeftie met je gedaan danquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:34 schreef Againzender het volgende:
ik was aan het vieren, was niet hulp Sintquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
50 man op je schoot gehad (dat had ik best wat geiler kunnen zeggen)
OK, ik zal de volgende keer wat duidelijker mijn bericht opstellenquote:
Ik wilde eigenlijk [3fm #1684] fax em keihard naar nul-vijfendertig-zes-zevie-zevie-twee-nul-zevie-zesquote:
Dat is Jannnnnn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef Krambo het volgende:
Is die gast op gitaar een broer van Van Velzen?
of stel ik nou een hele domme vraag..![]()
Da's balenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze het hier niet waar maken en halve dagen eruit liggen.
Nee, want ik ben nieuw. En ik hou van jou en je caps.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Feitelijk is het dus zo, dat ik hier toch al een paar jaar zit, en alleen de nieuwelingen hier zich storen aan mijn caps?
Nee, ook digitaal hoor. Doe erzelf aan mee, je kan je aanmelden via hun website.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ander onderzoeksbureau hè? Kijkcijfers worden gemeten en gepubliceerd door de SKO, terwijl de luistercijfers door Intomart GfK worden gemeten. Blijkbaar hebben die twee andere bedrijfsstrategieën...
Is ook te merken aan de meetmethode. Kijkcijfers worden dagelijks digitaal gemeten, terwijl radiozenders volgens mij maar een paar dagen per maand op papier worden bijgehouden...
Die had helemaal tof geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk [3fm #1684] fax em keihard naar nul-vijfendertig-zes-zevie-zevie-twee-nul-zevie-zes
Maar dat paste niet.
Dat wil ik ookquote:
Breder hoeft iig nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom dan 3fm fantopic dan zo klein
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog 3,5 week dan kan ik mijn audio en boxen aan elkaar knopen. de kabels waren zo prijzig 400 euro bij elkaar dat ik telkens even geen budget overhad , na de kinderkamer
Ik vind het geluid belabberd wat eruit komt , de technologie is oke.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar dan heb je wel een geluidje
.
Ik overweeg die Sonos S5 die Venema ook heeft.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Its gets Betterlekkere cover
300 Watt icm super versterker en super CD Speler en goede bekabelingquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar dan heb je wel een geluidje
.
Geilquote:
Nope, kan de draai niet makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je een IMac draaien naar portret ?
Nu MichielV nogquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
volgende week komen LL en Paul een bril kopen bij me
Gezellig , wanneer komt er weer een vrienden actie, wil ook nog een zonnebril met donkere glazen naast die blauwe die ik nu hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Hej coolquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Ah Edwin pasveer van RTVNOORD zit in de studio met zijn zoontje
Oh, het was Van Velzen nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Ah Edwin pasveer van RTVNOORD zit in de studio met zijn zoontje
Bij dezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geil
Zag je foto's binnenkomen vanmiddag, was benieuwd hoe het er uit zou zien in actie
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig , wanneer komt er weer een vrienden actie, wil ook nog een zonnebril met donkere glazen naast die blauwe die ik nu heb
Daarom laat hij ook vaak stompeltjes staan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat heeft Van Velzen een babyface zeg!
Zeg maar Saskiaquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je gewoon Sersjaa noemen
je hebt gelijk
tuigquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou ik best tof vindenmaar hij gaat liever naar Specsavers
Waren je ouders zo erg fanquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zeg maar Saskia![]()
Voor de allerjongsten... van Saskia en Sersjee![]()
![]()
JAAA, Eerst een halve dag in de trein, mar dan heb je ook wa!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:53 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht dat Gerard er in zou blijven
Dat kan ook na 22:00 uurquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Afwezig, zit een App te programmeren... #hoofderbijhouden
neem je pasje van je zorgverzekering mee..misschien valt er nog wat te declareren!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
JAAA, Eerst een halve dag in de trein, mar dan heb je ook wa!![]()
Gewoon ieder jaar switchen dan kan je elk jaar een gratis bril krijgen. Korting krijg je altijd ermee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neem je pasje van je zorgverzekering mee..misschien valt er nog wat te declareren!!!
dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon ieder jaar switchen dan kan je elk jaar een gratis bril krijgen. Korting krijg je altijd ermee.
Guiness is geen Bier, dat is godendrankquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dan staat het bier koud in den Pub....
Is het ook niet stiekem zo dat de brillenprijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat de zorgverzekeringen toch wel groot deel vergoedenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat klopt helemaal![]()
veel zorgverzekeringen gaan hun vergoedingen voor n bril weer aanpassen...meestal ongunstig iig
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Guiness is geen Bier, dat is godendrank
Dan kan je het #hoofderbijhouden wel vergeten inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee, dan staat het bier koud in den Pub....![]()
![]()
Ik heb een Ierse zorg verzekering....quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat weet ik eigenlijk niet...mja, uiteindelijk word toch alles doorverrekend toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het ook niet stiekem zo dat de brillenprijzen kunstmatig hoog gehouden worden omdat de zorgverzekeringen toch wel groot deel vergoeden
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een Ierse zorg verzekering....
Zodra je hier officieel woont en je werkt niet voor ambassade dan moet je officieel NL Zorgverzekering hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een Ierse zorg verzekering....
Ik ben weer terug in NL, waar ik ga hebben ze helaas geen Guinness......quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik neem mijn Macje niet mee naar de Pub, ga blikken koppenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dan kan je het #hoofderbijhouden wel vergeten inderdaad
Zover is het nog (lang) niet...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zodra je hier officieel woont en je werkt niet voor ambassade dan moet je officieel NL Zorgverzekering hebben.
Maar ik krijg toch heul veul korting van je...quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh....dan kan ik vast niet voor je declareren
jah dat zowiezoquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar ik krijg toch heul veul korting van je...
Leuk om weer eens te horenquote:
Ik heb het over de voicelift hèquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee daar klinkt het veels te volwassen voor.
och...hij wist het iigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die belt naar diverse programma's idd.
O, ik luister veel, maar herinner hem niet. Vooral 's nachts dan ??quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die belt naar diverse programma's idd.
Hoi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo mensen, ik ben er weer eens op vrijdagavond! Al een tijdje eigenlijk, maar had FOK nog niet open staan... *oops*
Weet niet hoe lang ik hier ben hoor...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo mensen, ik ben er weer eens op vrijdagavond! Al een tijdje eigenlijk, maar had FOK nog niet open staan... *oops*
Hm, niet speciaal. Heb 'm ook wel es bij C&S (toen ik nog luisterde) en Giel gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef cheese. het volgende:
[..]
O, ik luister veel, maar herinner hem niet. Vooral 's nachts dan ??
Dat vroeg ik me net dus ook al af, nu staat ie achter Ekdom. Van de fanclub van Van Velzen, zoontje van de manager ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef cheese. het volgende:
Wie is die 'vreemde' naast Michiel, naast VanVelzen ?
Zit je vriendje weer in je nek te hijgen dat hij geen 3fm wilquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Ekdom laat hem zien, hoe de plaatjes op 101 TV werken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net dus ook al af, nu staat ie achter Ekdom. Van de fanclub van Van Velzen, zoontje van de manager ofzo?
Hij was toch ook de (niet zo stille) aanbidder van Maricha?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, niet speciaal. Heb 'm ook wel es bij C&S (toen ik nog luisterde) en Giel gehoord.
Nee, da's idd dezelfde.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij was toch ook de (niet zo stille) aanbidder van Maricha?
Of was dat een andere Roy?
Das Ivo. Vandaag in het nieuws omdat hij van de arbeidsinspectie zijn radioprogramma niet meer mag maken (in de huidige vorm althans).quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net dus ook al af, nu staat ie achter Ekdom. Van de fanclub van Van Velzen, zoontje van de manager ofzo?
Ah is dat het jonge talent want niet eens 1 uur radio in de week mag maken en van te voren moet opnemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das Ivo. Vandaag in het nieuws omdat hij van de arbeidsinspectie zijn radioprogramma niet meer mag maken (in de huidige vorm althans).
Bron !!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah is dat het jonge tallent want niet eens 1 uur radio in de week mag maken en van te voren moet opnemen.
Vind het een redelijk tot goed album hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef Daddycooll het volgende:
Kan Robbie niet weer Aliens gaan vangen.
jamaar dit is grappigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef cheese. het volgende:
[..]
Michiel en Gerard gaan door hoor!
Ach gos, laatst was er ook een jochie bij Coen en Sander, was dat dezelfde?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das Ivo. Vandaag in het nieuws omdat hij van de arbeidsinspectie zijn radioprogramma niet meer mag maken (in de huidige vorm althans).
quote:BULLETIN -- REPORT: FAMED GOLFER TIGER WOODS SERIOUSLY INJURED AFTER CRASH NEAR FLORIDA HOME.
Wat voor kleur gaan ze uit eindelijk krijgen qua vacht ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto's van gisteren!
Denk dat morgen de oogjes open gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit in de naam Roelquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, Roel van V is echt compleet getikt he?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto's van gisteren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto's van gisteren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BEP zijn helemaal de bomquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is BIP toch lekker
Ik zeg dat het meevalt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
Gaat niet goed met Tiger Woods , damn !
Denk dat als je bij je buren op brandpomp en boom rijdt dat er al iets is gebeurd voordat hij crashte.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto's van gisteren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FOX spreekt over 'charges pending'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat als je bij je buren op brandpomp en boom rijdt dat er al iets is gebeurd voordat hij crashte.
Sweetquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto's van gisteren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:46 schreef cheese. het volgende:
Is er nog geen topic geopend op FOK! over Tiger?
Damn!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Charges Pending After Tiger Woods Seriously Injured in Car Crash - http://tinyurl.com/ykuspb9
Staat je vrij om te openen !quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn!
er is idd nog geen topic over..
Nope, mag iemand anders doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat je vrij om te openen !
Top!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef Barney_Stinson het volgende:
Tiger Woods in hospital after car crash
Op de FP was Danny er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn!
er is idd nog geen topic over..
Damn, die was er idd snel bijquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op de FP was Danny er als de kippen bij.
Tiger Woods zwaargewond na crash
Whehequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
wat leuk! je gewicht in pepernoten...ff mn man laten bellen
Shit ben net aan het afvallen, nog maar 93 na 105 gewogen te hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zal maar niet bellenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:50 schreef muisje-eliza het volgende:
Dit is echt een heel erg goede singlequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze kan het wel af en toe.
sommige zitten als te RIP-en optwitterquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Charges Pending After Tiger Woods Seriously Injured in Car Crash - http://tinyurl.com/ykuspb9
Die lezen of snappen het dus echt nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
sommige zitten als te RIP-en optwitter, jezus, lezen ze wel. Het bericht ging pas 12 uur na de crash uit, als ie dood was geweest had je dat inmiddels wel gehoord. Ongeluk is vannacht al gebeurd.
Jij vind hem wel goed, ik ook hoor.quote:
Haar vorige single vond ik echt een drama.. jij dan? Maar idd weinig Anouk-fans, hieroquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:54 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jij vind hem wel goed, ik ook hoor.
Maar volgens mij word Anouk, en wat ze doet, hier enorm gebashed.
Meneer de Uilquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zeg je nu
ik heb meneer de uil nog nooit oehoehoehoehoe horen roepen! die deed "snaveltjes toe"quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zeg je nu
Brasilia toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef borisz het volgende:
Blijft altijd een leuke quizvraag: Wat is de hoofdstad van Brazilië?. Hoop mensen hebben het fout bij de quiz op NL3
.
Jaa, maar ik vind haar platen uit het begin wel goed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haar vorige single vond ik echt een drama.. jij dan? Maar idd weinig Anouk-fans, hiero.
Brasilia toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:56 schreef borisz het volgende:
Blijft altijd een leuke quizvraag: Wat is de hoofdstad van Brazilië?. Hoop mensen hebben het fout bij de quiz op NL3
.
Jup, ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jaa, maar ik vind haar platen uit het begin wel goed.
Het is erger geweest ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
De zoekengine van Twitter vind ik echt goed! http://search.twitter.com/search?q=Tiger+Woods+
pagina staat 10 seconden open? en direct 25 reacties erbij
Mijn levensmotto en favo Queen songquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Want It All.
Nee geen wiki, algemene kennisquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wikipedia?
Ik dacht Rio de Janeiro.
Nope, dat is het nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wikipedia?
Ik dacht Rio de Janeiro.
Die heb ik op dvdquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
Henk Temmink die hulpsinterklaas moet worden. Wat een avontuur, ik ken hem helemaal uit m'n hoofd.
"Not happy about Tiger Woods. Poor baby. I hope he's OK."quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
De zoekengine van Twitter vind ik echt goed! http://search.twitter.com/search?q=Tiger+Woods+
pagina staat 10 seconden open? en direct 25 reacties erbij
Sommige reacties (lees: veel) zijn echt dramatisch.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
"Not happy about Tiger Woods. Poor baby. I hope he's OK."
OK=Operatie Kamer![]()
quote:dsspivak: RIP Tiger Woods
half a minute ago from web · Reply · View Tweet
Jup samen met alle intochten van 1988 tot 1997 vraag me niet waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Mijn moeder heeft die nog op VHS, samen met Pepernoten voor Sinterklaas.
Denk 't ook jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij heb ik flink wat te knippen en up te loaden na 22 uur.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sommige reacties (lees: veel) zijn echt dramatisch.
[..]
Waar load je dat up ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij heb ik flink wat te knippen en up te loaden na 22 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |